Flyttella Flyttfirma

Flytta ska vara enkelt när man anlitar proffs!
Stockholmarens nöjda flyttfirma med helhetslösningar inom flyttjänster sedan 2020.
Våra väl utbildade gubbar med professional utrustning ser till att flytta dig tryggt och smidigt!
Alla våra bilar är full servade med all utrustning som krävs för att utföra professional flytthjälp!

Vår tjänsteutbud:

Flytthjälp
Bärgning
Ner/Upp Packning
Ner/Upp Montering
Städhjälp
Långdistansflyttar

Tveka inte att höra av dig! Kontakta oss för en kostnadsfri offert!

37 omdömen om Flyttella Flyttfirma

Sedan starten hos Reco 2021
    2023-01-21 Verifierad kund
    Packade in allting bara som de va in i kartonger från Rusta som de köpt för typ 20kr, gjorde ingenting för att skydda glasen utan hade bara lagt ner de som de var. Inget ömtåligt var omhändertaget på något försiktigt sätt förutom tvn som var inplastad i plastfolie.

Själva flytten och transporten av sakerna var inga problem.
    Hej Rekar Ali! Vi på Flyttella har aldrig utfört packning eller flyttning åt dig. Vi har bara utfört städet åt dig!
    Med vänlig hälsning
    Flyttella teamet!
    2023-01-21 Verifierad kund
    Gjorde ett bra och noggrant jobb
    Tack! Det finns alltid möjlighet att bli bättre! :) Flyttella Flyttfirma
    2022-12-21 Spontant omdöme
    Otroligt professionellt bemötande och arbete! Tacksam för hjälpen och rekommenderar starkt Flyttella till alla.
    2022-12-21 Spontant omdöme
    Professionellt utfört arbete. Snabba och effektiva. Rekommenderar de starkt!
    2022-12-11 Insamlad av företaget
    Mycket bra och hjälpsam. Rekommenderar till mina kompisar.
    2022-12-09 Insamlad av företaget
    Vi förstod varann på en gång, arbetet utfördes snabbt och effektivt, Personen föreslog egna lösningar för att optimera den yta som fanns att disponera. när kartonger sulle flyttas från en byggnad till en annan. Jag kommer att anlita samma person snart för att flytta ett lager till en annan plats.inom Gamla stan.
    Jag vill ge mina bästa rekomendationer till den personen( har tyvärr glömt hans namn) Arbetet utfördes proffsigt och med ett leende.
    Jag har stor erfarenhet av att anlita personer för liknande jobb.
    Hälsningar
    Ingrid Wincent
    2022-12-09 Insamlad av företaget
    Jag har använt Flyttella flytthjälp vid två tillfällen och varit väldigt nöjd båda gånger. Personalen är tillmötesgående, flexibel och ansträngde sig för att möta alla mina behov och önskemål i samband med flytten. Rekommenderas varmt.
    2022-12-08 Insamlad av företaget
    De va bra de va bra de snabbt och bra , de va bra och snabbt och smidigt och bra
  • Kvalitetsflytt I
    2022-09-12 Insamlad av företaget
    Stort engagemang och stort intresse för att hjälpa mig som kund! Glad att jag valde er till slut!
    2022-09-12 Insamlad av företaget
    Smidig,lätt flytt! Bra och snabb återkoppling av frågor trevligt bemötande!
    2022-07-22 Insamlad av företaget
    Hjälpsam personal, allt gick smidigt
    2022-07-21 Insamlad av företaget
    Älskar denna firma. Har både flyttat och använt deras städhjälp. Jätte duktiga, nogranna, snabba och mycket trevliga!! Rekommenderar dem till slla jag känner!
    2022-07-19 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig personal, effektiv och snabb! Rekommenderar varmt! Niclas
    2022-02-03 Spontant omdöme
    Prisvärda & kompetenta inom sitt yrkesområde! Varmt rekommenderas!
    2022-02-02 Spontant omdöme
    Prisvarda, kompetenta grabbar!
    Varmt rejommenderas!
  • ARTUR H
    2022-02-02 Spontant omdöme
    Jag ville bara säga att, grabbarna den är snabba och dem jobbar noggrant. Dessutom den är prisvärda.
    2022-01-15 Spontant omdöme
    Billigt, snabb, grabbar jobbar ergonomisk och effektivt
    2022-01-14 Spontant omdöme
    10/10 billigt,bra och snabbt!
    Trevligt personal och försöker göra kunden nöjd.
  • Tahir Teymur I
    2022-01-12 Spontant omdöme
    Jag är jättenöjd med flyttella, vi hade bokat in en flytt hos dem dem. Dem utförde snabb, bra och proffsigt jobb åt oss! Stor rekommenderar!
  • Valentyn M
    2022-01-07 Spontant omdöme
    Tack så jättemycket bra jobbat 🙏🤝💪💪💪
    2021-12-28 Spontant omdöme
    Har fått super bra hjälp av dem. Utmärkt bemötande och service. Flyttade med dem så smidig från Stockholm till Göteborg. Kommer vända till de igen nästa gång 😊 Snabbt, smidigt och trevligt flytt!
    2021-12-27 Spontant omdöme
    Fantastisk service och supertrevliga personal och leverans.
    Flyttkillarna jobbade effektivt och bra tillsammans.
    Underbart städning ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Om det blir någon mer flytt/städa hör vi av oss👍
    Jag skulle varmt rekommendera deras tjänster till alla.
  • RAMAZAN Y
    2021-12-27 Spontant omdöme
    Anlitade min flytning till flyttella Flyttfirman .. måste säga jätte duktiga killar och hur några som helst gjorde allt på topp och hur jag önskade !!

Tack so mycket !!!
    Kommer säkert anlita er igen om jag kommer flytta … och rekommendera alla mina vänner !!!

Mvh Ramazan !
    2021-12-25 Insamlad av företaget
    Riktigt dålig upplevelse under flyttningen. Det kom 3 flyttgubbar för att hjälpa till med flyttningen. Två av tre kan inte ens tala ett ord på svenska. De demonterade inte våra skåp och kastat sönder ett skåp. När vi frågade det trasiga skåpet ingen vågade erkänna. När de bar möbler verkade det som de kastade in i flyttbilen eftersom det lät väldigt högljutt. Det är supersvårt att kommunicera med dem när vi upptäckte felet.
    När de har flyttat möbler till våra nya lägenhet har de repat flera ställen på dörrar och väggar. Jag har kontakt med chefen som verkar förståenligt. Men alla anställda är outbildade personaler som är okunniga på hur man flyttar saker.

Efter flyttningen har vi även beställt flyttstädningen, men det var precis samma upplevelse. Outbildade städare som har gjort flera ställen trasiga. Rekommenderar definitivt inte den här städfirman.
  • Sofie J
    2021-12-25 Insamlad av företaget
    Vi hade lite missförstånd men allt redde upp sig precis så som jag ville ha det. Miss i kommunikationen var även mitt fel, ändå blev det bra
    2021-12-24 Spontant omdöme
    Duktiga, trevliga, prisvärda!
    Varmt rekommenderar!
  • NIKITA P
    2021-12-23 Spontant omdöme
    MVG på all jobb de har utfört, bokade en flytt från våran lagerlokal i Arlanda till Köpenhamn med massa dyra restaurang köks grejer. Jätte nöjd med deras tid planering, flexibilitet och hög kvalite på utförande av jobbet. Eftersom jag hade jätte ont om tid och allting var på håret från min sida.

Rekommenderar starkt. Ger en 10:a av 5 möjliga
    2021-12-23 Insamlad av företaget
    Bra service och smidig långflytt mellan helsingborg och Stockholm.
    Dock observera att företaget vill ha swish på plats och tar inte betalt via faktura.
    2021-12-22 Spontant omdöme
    Trevlig personal som ordnar det mesta. Kompetenta inom sitt yrke. Rekommenderas! 😊
    2021-12-22 Spontant omdöme
    Det var verkligen en helt grym upplevelse att få Flyttella Flyttfirma till att flytta hela möbeln!
    Jag gjorde precis ingenting och efter en dag så var jag på plats i den nya lägenheten!
    Grabbarna var verksamt med möbler och grejer.
    Effektiv,professionellt,prisvärt!
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bemötande och service! Hela vår flytt gick så smidigt och allt var super proffsigt. Bokade också flyttstäd och vår gamla lägenhet blev skinande ren.

Rekommenderar varmt!
    2021-12-22 Spontant omdöme
    Super trevliga och proffsiga killar som flyttade en 3a ut och in allt på 4 timmar! Försiktiga med alla möbler och noga med att hålla allt borta från snö och slask då det typiskt nog snöat natten innan flytten. Rekommenderas!
    2021-12-22 Spontant omdöme
    Bra kommunikation från början till slut. Flexibla lösningar och ett fantastiskt bemötande. Vi beställde både flytt och städ hjälp!
    2021-12-22 Spontant omdöme
    Snabba och effektiva, var lyhörda på önskemål om placering av möbler
    2021-12-22 Spontant omdöme
    Super omtänksamma killar, hjälpte till med betydligt mycket mer än vad som förväntades och lyckades ändå göra det inom en tidsram jag skulle kalla snabb.
    2021-12-22 Spontant omdöme
    Flyttella flyttade hela bohaget 50 mil. Det hela gick smidigt och proffsigt från förfrågan till slutbetalning. Dom var trevliga och omtänksamma av våra saker.
    Rekommenderas varmt!
    2021-12-22 Spontant omdöme
    Bra bemötande från början till slut, bra service och inget krångel. Liten flytt med ett litet antal möbler och flyttkartonger. Överträffade definitivt mina förväntningar!
    Rekommenderas!