Flyttella

Flyttella

Välkommen till Flyttella - din lokala prisvärda flyttfirma med helhetslösningar inom flytttjänster.

Dags att flytta?

2 FLYTTGUBBAR + LASTBIL ENDAST FÖR 490 KR TIM / EFTER RUT

Att flytta ska vara enkelt när man anlitar proffs. Vi på Flyttella har 10 års erfarenhet i flytt branschen, varje offert är skräddarsydd just efter din flytt.
Från första kontakten och genom hela processen ligger vårt fokus på våra kunder.

Vi erbjuder våra tjänster för både privatpersoner och företag i Stockholm med omnejd.
Vi utför även ständigt långdistansflyttar till och från Stockholm.

Vår tjänsteutbud:

Flytt
Ner/Upp Packning
Ner/Upp Montering
Städ
Långdistansflyttar
Utomlandsflyttar

Tveka inte att höra av dig!

Vi ser fram emot att underlätta din vardag, våra offert är alltid kostnadsfria!

Läs vad 21 kunder tycker om Flyttella 2

• 2022-01-15
    Billigt, snabb, grabbar jobbar ergonomisk och effektivt
  • 2022-01-14
    10/10 billigt,bra och snabbt!
    Trevligt personal och försöker göra kunden nöjd.
  • 2022-01-12
    Jag är jättenöjd med flyttella, vi hade bokat in en flytt hos dem dem. Dem utförde snabb, bra och proffsigt jobb åt oss! Stor rekommenderar!
  • 2022-01-07
    Tack så jättemycket bra jobbat 🙏🤝💪💪💪
  • 2021-12-28
    Har fått super bra hjälp av dem. Utmärkt bemötande och service. Flyttade med dem så smidig från Stockholm till Göteborg. Kommer vända till de igen nästa gång 😊 Snabbt, smidigt och trevligt flytt!
  • 2021-12-27
    Fantastisk service och supertrevliga personal och leverans.
    Flyttkillarna jobbade effektivt och bra tillsammans.
    Underbart städning ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Om det blir någon mer flytt/städa hör vi av oss👍
    Jag skulle varmt rekommendera deras tjänster till alla.
  • 2021-12-27
    Anlitade min flytning till flyttella Flyttfirman .. måste säga jätte duktiga killar och hur några som helst gjorde allt på topp och hur jag önskade !!

Tack so mycket !!!
    Kommer säkert anlita er igen om jag kommer flytta … och rekommendera alla mina vänner !!!

Mvh Ramazan !
  • 2021-12-25
    Riktigt dålig upplevelse under flyttningen. Det kom 3 flyttgubbar för att hjälpa till med flyttningen. Två av tre kan inte ens tala ett ord på svenska. De demonterade inte våra skåp och kastat sönder ett skåp. När vi frågade det trasiga skåpet ingen vågade erkänna. När de bar möbler verkade det som de kastade in i flyttbilen eftersom det lät väldigt högljutt. Det är supersvårt att kommunicera med dem när vi upptäckte felet.
    När de har flyttat möbler till våra nya lägenhet har de repat flera ställen på dörrar och väggar. Jag har kontakt med chefen som verkar förståenligt. Men alla anställda är outbildade personaler som är okunniga på hur man flyttar saker.

Efter flyttningen har vi även beställt flyttstädningen, men det var precis samma upplevelse. Outbildade städare som har gjort flera ställen trasiga. Rekommenderar definitivt inte den här städfirman.
  • 2021-12-25
    Vi hade lite missförstånd men allt redde upp sig precis så som jag ville ha det. Miss i kommunikationen var även mitt fel, ändå blev det bra
  • 2021-12-24
    Duktiga, trevliga, prisvärda!
    Varmt rekommenderar!
  • 2021-12-23
    MVG på all jobb de har utfört, bokade en flytt från våran lagerlokal i Arlanda till Köpenhamn med massa dyra restaurang köks grejer. Jätte nöjd med deras tid planering, flexibilitet och hög kvalite på utförande av jobbet. Eftersom jag hade jätte ont om tid och allting var på håret från min sida.

Rekommenderar starkt. Ger en 10:a av 5 möjliga
  • 2021-12-23
    Bra service och smidig långflytt mellan helsingborg och Stockholm.
    Dock observera att företaget vill ha swish på plats och tar inte betalt via faktura.
  • 2021-12-22
    Trevlig personal som ordnar det mesta. Kompetenta inom sitt yrke. Rekommenderas! 😊
  • 2021-12-22
    Det var verkligen en helt grym upplevelse att få Flyttella Flyttfirma till att flytta hela möbeln!
    Jag gjorde precis ingenting och efter en dag så var jag på plats i den nya lägenheten!
    Grabbarna var verksamt med möbler och grejer.
    Effektiv,professionellt,prisvärt!
  • 2021-12-22
    Fantastiskt bemötande och service! Hela vår flytt gick så smidigt och allt var super proffsigt. Bokade också flyttstäd och vår gamla lägenhet blev skinande ren.

Rekommenderar varmt!
  • 2021-12-22
    Super trevliga och proffsiga killar som flyttade en 3a ut och in allt på 4 timmar! Försiktiga med alla möbler och noga med att hålla allt borta från snö och slask då det typiskt nog snöat natten innan flytten. Rekommenderas!
  • 2021-12-22
    Bra kommunikation från början till slut. Flexibla lösningar och ett fantastiskt bemötande. Vi beställde både flytt och städ hjälp!
  • 2021-12-22
    Snabba och effektiva, var lyhörda på önskemål om placering av möbler
  • 2021-12-22
    Super omtänksamma killar, hjälpte till med betydligt mycket mer än vad som förväntades och lyckades ändå göra det inom en tidsram jag skulle kalla snabb.
  • 2021-12-22
    Flyttella flyttade hela bohaget 50 mil. Det hela gick smidigt och proffsigt från förfrågan till slutbetalning. Dom var trevliga och omtänksamma av våra saker.
    Rekommenderas varmt!
  • 2021-12-22
    Bra bemötande från början till slut, bra service och inget krångel. Liten flytt med ett litet antal möbler och flyttkartonger. Överträffade definitivt mina förväntningar!
    Rekommenderas!