Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Upplands Väsby Folktandvården Väsby Centrum

Folktandvården Väsby Centrum

Dragonvägen 92, 194 70 Upplands väsby — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Folktandvården Väsby Centrum

• emma A skrev om Folktandvården Väsby Centrum
    Brukar känna mig ren i munnen efter en behandling, men icke här. Trist att man betalar dyra pengar och blir stressigt bemött, oproffsig behandling plus att tänderna inte känns ordentligt rengjorda.
    *ryser* Läs mer
  • Mikael J skrev om Folktandvården Väsby Centrum
    Ska ni gå till en tandhygienist, skulle jag rekommendera att gå någon annanstans än HIT. Mina besök försökte de hela tiden dela upp på 4 tillfällen för att det var så "mycket att göra åt min mun" , vilket i slutänden blir j-vligt dyrt! Jag gick till Solna Dental istället som gjorde hela behandlingen på 1 timme och 15 minuter, dessutom mycket proffsigt, med precision, och i det närmaste smärtfritt trots att jag avböjde bedövning. I Upplands Väsby har det hela tiden varit på gränsen för vad man klarar av utan bedövning. De förlitar sig enbart på sin "bilnings-maskin" för att göra jobbet. Tips till Upplands Väsby folktandvård: Besök Solna Dental se hur de gör, och gör sedan som dem, så kanske ni får fler nöjda kunder. Sluta också försöka mjölka kunder på pengar, för ni har konkurrens, tro det eller ej. Läs mer
  • Fröken skrev om Folktandvården Väsby Centrum
    Har en väldigt trevlig och kunnig tandläkare, men jag ogillar att jag ofta fått stöta på extraavgifter i samband med undersökning av munnen. Läs mer
  • Helena A
    Helena A skrev om Folktandvården Väsby Centrum
    Har aldrig haft en sån bra tandläkare tidigare. Vet vad hon gör samt jättetrevlig. Läs mer

Albyvägen 14, 14559, NORSBORG