Alla kategorier Fönster Uppsala Uppsala Fönstermästaren
Rekommenderat företag 2016 - Fönstermästaren
Rekommenderat företag 2015 - Fönstermästaren

Fönstermästaren

Plenninge 10, 755 94 Uppsala — Visa karta

Fönstermästaren grundades 2004 och är idag helt inriktade på fönster och dörrar. Vi hjälper er med diverse montering och har ett gediget utbud av såväl fönster som dörrar. Kvalitet är vårt ledord och vi säljer endast Dansk- och Svensktillverkade kvalitetsprodukter. Ambitionen är alltid att erbjuda hög kvalitet till ett vettigt pris! Inga jobb är för stora eller för små för oss.

Läs vad 65 kunder tycker om Fönstermästaren

• Carin L
    Carin L skrev om Fönstermästaren
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete.
  • Mats H
    Mats H skrev om Fönstermästaren
    Helt nöjd
    Arbetet utfört med högsta kvalité.
  • Dick F
    Dick F skrev om Fönstermästaren
    Bra bemötande bra jobb till rimligt pris rekommenderar företeget
  • Anna E
    Anna E skrev om Fönstermästaren
    Jättebra service. Snabbt jobbat. Jättetrevlig personal som var hos oss och jobba.
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Fönstermästaren
    JO bemötandet var mycket bra.
    Först var det mätning av dörrarna - hon säljaren hade glömt sitt anteckn block
    men det finns ju papper... blev uppringd av säljaren om jag kunde ta ett ytterligare mått eftersom där fanns två noteringar som hon gjort. Installation av ytterdörr gick ju bra men installation av innedörr (man var tvungen att leverera en ny eftersom det blev fel. Det var på ytterdörren säljaren ville ha lite hjälp - tidigare i text.
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Fönstermästaren
    Jag har satt in tre fönster och en fönsterdörr. Jag är mycket nöjd med utförandet som gick på tid och till perfektion.
  • Per L
    Per L skrev om Fönstermästaren
    Helt okej arbete med trevligt folk. MEN svårt att få kontakt för justering av småfel!
  • Sten S
    Sten S skrev om Fönstermästaren
    Köpt dörr med montering till utomhusförråd.
    Vänligt bemötande av professionell personal.
    Priset kunde varit några tusen lägre
  • Lillan N
    Lillan N skrev om Fönstermästaren
    Beställde byte av fönster (14 st) och fönsterdörrar (2 st) på totalentreprenad från Fönstermästaren. Bra guidning från de första trevande kontakterna om vad som skulle passa till just vårt hus. Bra och begripliga offerter som också kunde justeras över tid. Leveransen som utlovat av fönstren och montaget utfördes till stor belåtenhet från oss. Verkligen lätt att diskutera med montörerna angående eventuella justeringar. Vissa detaljer var vi mindre nöjda med men det handlade om fönstertillverkarens ansvar och deras brist i information.
    Fönstermästaren gillar detta
  • Anna H
    Anna H skrev om Fönstermästaren
    Bra utfört, Inga överraskningar.
    Fönstermästaren gillar detta
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Fönstermästaren
    bytte ut ett fönster mot en altandörr. gick snabbt , smidigt och det blev jättefint :)
  • Anna S
    Anna S skrev om Fönstermästaren
    De utförde arbetet till full belåtenhet
  • Eva A
    Eva A skrev om Fönstermästaren
    Vi bytte fönster och altandörrar i hela huset. Vi är mycket nöjda med resultatet och hur vi blev bemötta av Fönstermästaren. Företaget är väldigt mån om att ha nöjda kunder, så de åtgärdar de eventuella skavanker som kan uppstå på ett proffsigt och trevligt sätt. De rekommenderas varmt!
  • Bo R
    Bo R skrev om Fönstermästaren
    vi fick ett mycket bra bemötande.
    Inköp av 3 glasfönster till sommarstuga.
    Efter mycket funderande och intag av olika offerter bestämde vi oss för denna firma och är hitintills mycket nöjda med detta.
  • Wojtek G
    Wojtek G skrev om Fönstermästaren
    Trevliga, punktliga, förklarar och tar sig tid att besvara alla eventuella frågor. Jobbar snabbt och effektivt. Städar efter sig. Jag att verkligen ingenting att klaga på, önskar att alla hantverkare vore som dem.
  • Lars-Oskar Ö
    Lars-Oskar Ö skrev om Fönstermästaren
    Vi fick en ny ytterdörrr monterad. Arbetet gick fort och hantverkaren var mycket sympatiskt. Kontakten med butiken var också smidig och enkel. Jättenöjd.
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Fönstermästaren
    Bra dialog och bemötande från början till slut. Fick hjälp att tänka kring bästa placering. Själva installationsarbetet löpte smidigt under en dag.
  • Anders B
    Anders B skrev om Fönstermästaren
    Bytte fönster runt om och fem dörrar. Allt bra rakt igenom. Trevliga, punktliga, ordentliga och mycket duktiga. Finns ingen anledning att välja någon annan om det nu är ett bra resultat man önskar.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Fönstermästaren
    Nöjd, bra service. De tar väldigt bra betalt för arbetskostnaden kan jag tycka dock.
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Fönstermästaren
    Vi bytte ut våra fönster i huset

Vi är verkligen jättenöjd!
    Trevligt bemötande, kommer på utsatt tid, positiva, kunniga och bra utfört arbete.
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Fönstermästaren
    Fönstermästaren bytte ett trasigt takfönster. Bra bemötande och ok leveranstid.
  • Stina J
    Stina J skrev om Fönstermästaren
    Trevligt bemötande, trevliga hantverkare. Smidigt vid själva bytet av fönster.
  • Stina J
    Stina J skrev om Fönstermästaren
    Trevligt bemötande, trevliga hantverkare. Smidigt vid själva bytet av fönster.
  • Björn L
    Björn L skrev om Fönstermästaren
    Bra respons. Kanonkillar som var trevliga och duktiga med fönsterbyte (2st takfönster)
    Björn
  • Jan G
    Jan G skrev om Fönstermästaren
    Vi bytte 20 dubbelfönster, 2 trippelfönster samt balkong- och altandörrar. Vi valde kulturfönster från Tanum för att behålla husets karaktär. 2 duktiga killar från Fönstermästaren gjorde bytet på en dryg vecka. Det gick över förväntan och blev jättefint!
    Kan varmt rekommenderas!
    Janne G
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Fönstermästaren
    Köp av ny ytterdörr plus montering av dörr.
    Professionellt bemötande bra leverans och montering.
    Jättenöjd med den nya yttrtdörren.
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Fönstermästaren
    Vi är väldigt nöjda med fönsterbytet och deras jobb.
    Förberedelserna inför jobbet gjordes väldigt noggrant.
    Först av säljaren och sedan av hantverkaren. Imponerande!
    Utförande av arbetet gjordes snabbt och grundligt. Inga dötider.
    Bra samarbete mellan hantverkarna. Grovstädade efter sig och gjorde fina lösningar på plats.
    Detta företag kan vi varmt rekommendera!
  • Alexander T
    Alexander T skrev om Fönstermästaren
    Snabbt, proffsigt, lite dyra fönster... Bra resultat!!
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Fönstermästaren
    Bra bemötande och bra utför arbete
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Fönstermästaren
    Mycket proffsiga och bra utfört arbete. Vi är mycket nöjda.
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Fönstermästaren
    Gick snabbt och smidigt att få fönstrens på huset bytta. Löste dom problem som dök upp på vägen smidigt.
  • Åke S
    Åke S skrev om Fönstermästaren
    Vi är mycket nöjda med fönsterinstallationen hos oss! Åke o Kia S
  • Peter B
    Peter B skrev om Fönstermästaren
    Trevligt och professionellt bemötande från både säljare och montör.
    Köp och montering av två takfönster från Fönstermästaren.
    Företaget lever helt klart upp till mina förväntningar på en professionell leverantör, snabbt och bra utfört arbete.
  • Erik K
    Erik K skrev om Fönstermästaren
    Toppen! Bra jobb som gjordes när det skulle. Inget krångel överhuvudtaget.
  • Anders M
    Anders M skrev om Fönstermästaren
    Trevlig kontakt, tydliga med vad man ska utföra. Kom i tid genomförde ett bra jobb på utsatt tid. Kan rekommenderas!
  • Mats A
    Mats A skrev om Fönstermästaren
    Fönstermästarna böt ut fyra fönster i vårt radhus i Uppsala i oktober 2014. Allt sköttes mycket professionellt, alltifrån offert till färdig installation på överenskommen dag. Trevligt bemötande och mycket snyggt installationsarbete av duktiga och trevliga killar. Jag kan helt klart rekommendera Fönstermästarna i Uppsala.
  • Lars L
    Lars L skrev om Fönstermästaren
    Jag är väldigt nöjd, mycket positivt bemötande, från offert till leverans och även därefter. Höll alla tider. Hänsysnfulla och var lyhörda för synpunkter. Har redan rekommenderat till annan som anlitat dem.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Fönstermästaren
    Vi är helt nöjda både med våra fönster och med den smidiga och professionella installationen!
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Fönstermästaren
    Inget är så bra, att det inte kan bli bättre!
    Vi var klart nöjda!
  • Monica W
    Monica W skrev om Fönstermästaren
    Fönster och en dörr. Vid insättningen hade man gjort skador på trä samt monterat en fönsterkarm fel. Detta åtgärdades dock direkt och utan krångel. Blev lite förseningar pga detta men annars gick det bra.
  • Joanna B
    Joanna B skrev om Fönstermästaren
    Proffsigt, snabbt och snyggt! Vi är riktigt nöjda med fönsterbytet.
  • Anders O
    Anders O skrev om Fönstermästaren
    Bra support vid val av fönster och dörrar.
    Kom på utsatt tid och jobbade snabbt. Städade bra efter avslutat jobb och forslade bort det gamla.
    Vi är jättenöjda!
  • Mia R
    Mia R skrev om Fönstermästaren
    Välgjort, snyggt, värt ett högre pris
  • Bengt G
    Bengt G skrev om Fönstermästaren
    Mycket professionellt och smidigt gjort. Vi har rekommenderat till vänner som också anlitat dem med gott betyg.
  • Lars-Göran S
    Lars-Göran S skrev om Fönstermästaren
    Vi bytte fönster i vårt hus. "Fönstermästaren" kom och tog mått, beställde fönster och satte sedan in dom snabbt och smidigt. Smyg och foder kom på plats både in- och uvändigt. Allt gjordes snabbt, proffsigt och resultatet blev otroligt bra. Vi rekommenderar verkligen "Fönstermästaren" om du funderar på att byta fönster.

LG Sandström
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Fönstermästaren
    Jag har anlitat Fönstermästaren två gånger. Arbetet har alltid utförts till full belåtenhet på överenskommen tid och inom överenskommen kostnad. Fönstermästaren ges de bästa rekommendationer.
  • Birgit K
    Birgit K skrev om Fönstermästaren
    Birgit. Kristerson rekommenderar Fönstermästaren.
  • Eva R
    Eva R skrev om Fönstermästaren
    Jättebra service och produkter. Köpte sp fönster.
  • Peo F
    Peo F skrev om Fönstermästaren
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Vi bytte ett antal fönster samt ytterdörr och allt monterades mycket noggrannt och tillfredsställande.
  • Lars-Göran B
    Lars-Göran B skrev om Fönstermästaren
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Leverans i tid och med utmärkt kvalitet.
    Inga problem att vara flexibel under resans gång.

Plenninge 10, 755 94 Uppsala