Alla kategorier Jurist Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Föret.jurist. - Jurist.f Dan-Louis Schneider AB

Föret.jurist. - Jurist.f Dan-Louis Schneider AB

Sankt Eriksgatan 117, 113 43 Stockholm — Visa karta

Kindstugatan 1, 11131, STOCKHOLM
Anna Rinman Familjerättsbyrå
Bonnie L:
Det är inte jag utan min syster som varit klient hos Anna Rinman. Min syster är numera dement och kan tyvärr inte svara på en sådan här förf...

Läs vad 2 kunder tycker om Föret.jurist. - Jurist.f Dan-Louis Schneider AB

• Md Sajjadul Farooque R
    Md Sajjadul Farooque R skrev om Föret.jurist. - Jurist.f Dan-Louis Schneider AB
    He Billed people for service that's not agreed on. He has lot of hidden bills too.
  • Robert H
    Robert H skrev om Föret.jurist. - Jurist.f Dan-Louis Schneider AB
    Ett ärende som skall ta en timme faktureras med 2,5 * 1750 :-. Helt ok om man säger till innan, men att bara göra det känns sådär. Jag tror att killen påstår sig vara påläst på lite för många ämnen. Om det tar 2,5 tim för att kolla ett relativt enkelt sjuklöneärende så har man nog tagit lite för lång tid på sig. Kan inte avgöra yrkesskickligheten, men att det är en kille som kommer att fakturera i överkant kan du vara helt säker på. Dessutom helt oförstående när jag ringer och undrar hur det gick till!
    Md Sajjadul Farooque R gillar detta

Sankt Eriksgatan 117, 113 43 Stockholm