Alla kategorier Jurist Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Föret.jurist. - Jurist.f Dan-Louis Schneider AB

Föret.jurist. - Jurist.f Dan-Louis Schneider AB

Sankt Eriksgatan 117, 113 43 Stockholm — Visa karta

Brovägen 9, 18276, Stocksund
Agera Juristbyrå
Patrik J:
Bra bemötande och återkopplar alltid i tid. Jag fick all min hjälp av dem. :-)

Jurister nära Föret.jurist. - Jurist.f Dan-Louis Schneider AB:

Kindstugatan 1, STOCKHOLM
Anna Rinman hjälper dig med allt vad gäller familjerätt och arvsrätt, migrations... Läs mer ›
Monica N:
Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det ...

Läs vad 2 kunder tycker om Föret.jurist. - Jurist.f Dan-Louis Schneider AB

• Md Sajjadul Farooque R
    Md Sajjadul Farooque R skrev om Föret.jurist. - Jurist.f Dan-Louis Schneider AB
    He Billed people for service that's not agreed on. He has lot of hidden bills too.
  • Robert H
    Robert H skrev om Föret.jurist. - Jurist.f Dan-Louis Schneider AB
    Ett ärende som skall ta en timme faktureras med 2,5 * 1750 :-. Helt ok om man säger till innan, men att bara göra det känns sådär. Jag tror att killen påstår sig vara påläst på lite för många ämnen. Om det tar 2,5 tim för att kolla ett relativt enkelt sjuklöneärende så har man nog tagit lite för lång tid på sig. Kan inte avgöra yrkesskickligheten, men att det är en kille som kommer att fakturera i överkant kan du vara helt säker på. Dessutom helt oförstående när jag ringer och undrar hur det gick till!
    Md Sajjadul Farooque R gillar detta

Sankt Eriksgatan 117, 113 43 Stockholm