Alla kategorier Fotograf Västra Götaland Göteborg Foto Norden AB

Vassgatan 3E, 415 02 Göteborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Foto Norden AB

• Patrik N
    Patrik N skrev om Foto Norden AB
    Självklart tycker just jag att Foto Norden är det bästa alternativet i branschen!
    Affärsmodellen som tidigare Stjärnstudio/Fovea utövade, dvs hemskick till påseende och som varit allmänt vedertagen i hela branschen, lämnades helt efter 2015. Foto Norden har idag marknadens mest kundorienterade affärsmodell med full valfrihet för föräldrarna. De bestämmer helt själva om/vad/när de vill köpa och för hur mycket. Helt utan köppress!
    /Patrik Nilsson, VD för Foto Norden
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Foto Norden AB
    När breven från Stjärnstudio kommer så innehåller de fakturor. Ofta fakturor som man redan har betalat eller fakturor för bilder man inte har fått och så gott som alltid fakturor för bilder som man faktiskt skulle klara sig väldigt bra utan.

Hela hanteringen av skolfoton från Stjärnstudio är under all kritik, men allra värst är att de skickar ut flera kopior med olika referensnummer för samma produkter. Nästa år ska jag fan hålla ungarna hemma den dag det är dags för skolfotografering.
  • Björn Ö
    Björn Ö skrev om Foto Norden AB
    Det här företaget tar skolfoton i Stockholm. Inte nog med att hanteringen av utskick är konstig (får foton i 4 olika omgångar vilka man måste tacka nej till genom att skicka tillbaka) utan de svarar varken på mail eller telefon. Det har gått ca 10 veckor nu sedan mitt första mail med en fråga om ev felaktig debitering. Inget svar. Efter 6 veckor kom dock en påminnelse. Ringer då till företaget upprepat under några dagar, de hänvisar till att det är mycket just nu, typ, ring tillbaka senare. Då skickar jag ett andra mail med klagomål (detta är ca 4 veckor sen). Inget svar, men heller inga fler påminnelser. Till saken ska sägas att jag godkänt att de skickar skolfotona till mig för påseende.

Vassgatan 3E, 415 02 Göteborg