Fotograf Joakim Berndes

Fotograf Joakim Berndes

Ring 076-777 00 24 jberndes.se

Fotograf inom porträtt, studio, event och press/journalistiska uppdrag. Besöker årligen Almedalen. Nöjda och återkommande kunder som Rädda Barnen Sverige, Nyköpings Kommun, Vägen UT, Svensk Scenkonst med flera. Medlem i Svenska Fotografers Förbund.

10 omdömen om Fotograf Joakim Berndes

Erik T
Skrev om Fotograf Joakim Berndes

Joakim skapade mitt senaste skivomslag för låten FLY. Låten grundar sig i egna erfarenheter om mobbning och arbetet inför en anti-mobbning konsert i samband med Open Water Events till förmån för Friends, organisationen som arbetar mot mobbning. Konserten sker i början på 2016. Joakim letade efter rätt miljö, en skolgård på Södermalm som drar en direkt tillbaka till den tiden. Han arbetade mycket med känsla, perspektiv, ljus, och var extremt proffsig för att få rätt resultat. Jag kunde hålla mig lugn i hans händer och jag...

Johnér Bildbyrå
4.5/5 i betyg av 541 omdömen 4.5 av 541 omdömen

Alltid trevligt bemötande och hög servicegrad. Har aldrig upplevt fel eller problem. Tydlig hemsida. Brett urval svenska bilder. Har var

Peter R
Skrev om Fotograf Joakim Berndes

Jag mötte Joakim på en Sommarfestival i Nyköping av en ren slump sommaren 2014. Idag är jag mycket glad och tacksam över den slumpen, för Joakim har tagit superfina foton, då jag har engagerat honom i olika uppdrag och sammanhang. Hans kompetens är stark, hans känsla är riktigt bra och han har en god lyhördhet om vad jag som kund vill skapa, få fram och nå ut med. Utan tvekan så är Joakim en högklassig fotograf. Jag är MYCKET NÖJD! Peter Rylander / Prgmledare, föreläsare och konferencier

Karl L
Skrev om Fotograf Joakim Berndes

Joakim har en förmåga att ta bilder som förmedlar närvaro och äkthet. Dessutom är han äkta själv med fötterna på jorden. Kan varmt rekommendera Joakim, både som fotograf och person.

Joakim L
Skrev om Fotograf Joakim Berndes

Grym fotograf! Fantastiska bilder och lätt att jobba med, rekommenderas starkt!

Marie M
Skrev om Fotograf Joakim Berndes

Joakim lyckas alltid fånga varje stunds unika känsla i sina bilder. Hans varma, lugna och äkta sätt att vara gör det lätt att slappna av och känna sig trygg, vilket avspeglar sig i bilderna. Joakim är en fantastisk fotograf och människa som alltid levererar det han åtagit sig och mer därtill. Mina bästa och varmaste rekommendationer!

Johan D
Skrev om Fotograf Joakim Berndes

En helt fantastiskt fotograf och även en helt underbar människa på alla sätt! Kan inte säga något annat än bra saker. Skicklig, snabb, säker och passionerad. Tveka inte en sekund!

Helena R
Skrev om Fotograf Joakim Berndes

Som fastlandssupport till #skolvåren:s Almedalsgäng 2015 fångade jag upp att Joakim Berndes fotade för #almedalsbladet. Så jag kastade iväg ett tweet till Joakim och frågade om han inte kunde fota en #skolvåren #WalknTalk. Ett tu tre, en dag senare var fotograferade han vår #WalknTalk och ytterligare ett dygn senare (vilket med tanke på hur galet hektiskt det kan vara i #Almedalen är sanslöst snabbt marscherat) fick vi en länk till över hundra fantastiska bilder från eventet. Givetvis twittrade vi ut även dem och det väckte...

Maria b
Skrev om Fotograf Joakim Berndes

Fantastiskt duktig fotograf som jag jag rekommenderar till all sorts fotografering. Joakim har fotat gravid och familjebilder till oss, och vi är jättenöjda!! Vi har även anlitat honom till vårt bröllop nästa år.

Jennifer S
Skrev om Fotograf Joakim Berndes

Jag och min sambo anlitade Joakim för en gravidfotografering. Varken jag eller min sambo hade gjort något liknande tidigare, men vi kände oss väldigt trygga och bekväma med Joakim. Han var väldigt trevlig samt professionell och lyssnade på våra önskemål, kom med egna förslag och gjorde allt för att vi skulle få en bra upplevelse samt bra foton. Vi är verkligen otroligt nöjda med både fotograferingen och fotona. Tack vare Joakim är magen förevigad på ett otroligt fint sett som både jag och min sambo är väldigt tacksamma...

Joakim J
Skrev om Fotograf Joakim Berndes

Jag har haft förmånen att arbeta med Joakim i Almedalen under ett par tillfällen, och det har varit ett sant nöje. Han är såklart en utmärkt fotograf - med en fantastisk blick för människor och det rätta ögonblicken - men han är också otroligt leveranssäker och snabb. Inte helt självklara egenskaper hos fotografer... Dessutom är en han en väldigt generös människa som får alla att känna sig bekväma i hans närhet. Och som du ser, det märks på hans bilder också. Joakim har mina allra varmaste rekommendationer.