Alla kategorier Fotvård Västmanland Västerås Fotvårdskliniken Åsa Berglund
Rekommenderat företag 2016 - Fotvårdskliniken Åsa Berglund
Rekommenderat företag 2015 - Fotvårdskliniken Åsa Berglund

Fotvårdskliniken Åsa Berglund

Stora Gatan 41, 722 12 Västerås — Visa karta

Välkommen till Fotvårdskliniken mitt i Västerås city. Här får du fotvård i en lugn och fin miljö. Jag är fotvårdsspecialist och tar hand om både friska och sjuka fötter. Behandlingarna avslutas med en avslappnande fotmassage. Varmt välkomna att boka tid för en skön fotvårdsbehandling!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 39 kunder tycker om Fotvårdskliniken Åsa Berglund

• Gunilla J
    Gunilla J skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Lugn miljö och proffesionellt. Kan hjärtligt rekommendera denna till andra.
  • Christer B
    Christer B skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Åsa uppträdde professionellt och gav ett utomordentligt bra intryck.
  • Helene E
    Helene E skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Lätt att själv boka tiden . mycket trevligt mottagande, välkomnande miljö och hjärtligt!
  • Pia D
    Pia D skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Suveränt mina fötter kändes som nya länge. Kan verkligen rekommendera. Trevlig och njutbar stund.
  • Jan S
    Jan S skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Trevligt, lättsamt o bra utfört.
  • Gudrun B
    Gudrun B skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Mycket nöjd med besöket/behandlingen samt allmän info om vad man själv kan göra för att sköta om sina fötter.
    Köpte stödstrumpor, men dom är så svårbemästrade (trots hjälp av min man) så dom köper jag inte att fler av....
    Med vänlig hälsning
    Gudrun Forss
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Välkomnande och professionell. Vid första besök kändes det så trevligt som att jag har varit där i flera besök. Professionell rekommendation. Mycket nöjd!
  • Per B
    Per B skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Fotvård inom friskvård. Fick råd om min fråga gällande min stortånagel som fått en förändring under nageln. Inget allvarligt trodde Åsa, och det tycks stämma. Förändringen är på väg att "växa bort".
    Behandlingen/fotvården var mycket bra, som förväntat.
    Bemötandet var bra och Åsa lyssnade och gav råd. Presenterade produkter utan att "sälja"! Hedervärt
    Återvänder gärna!!
  • Marja I
    Marja I skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Jag kände mig väldigt välkommen från första början. Jag sökte hjälp för en förhårdnad under foten. Åsa upptäckte tre liktornar under förhårdnaden, som ingen annan upptäckt. Från början hade jag inga speciella förväntningar, då jag inte hade någon aning om att jag hade liktornar. Jag var van vid att det kändes som att gå på en spikmatta då jag gick. Då jag gick från henne, kändes det som om jag gick på bomull. Hon är den bästa sköterska jag någonsin haft. Jag har även rekommenderat henne för andra av mina vänner. Mitt betyg är 5 eller utmärkt.
  • Ulla-karin B
    Ulla-karin B skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Jätteskön behandling och bra råd hur jag skulle ta hand om fötterna hemma. Fick också en trevlig pratstund med Åsa så jag mådde jättebra när jag därifrån!
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Trevligt bemötande och mina fötter blev babymjuka.
  • Monica B
    Monica B skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Åsa var professionell i kompetens, kände mig trygg med behandlingen. Åsa var mycket trevlig, men viktigast - kunde lyssna och ta emot ens upplevelser av vad en ond fot kan ställa till med. Tänkte då jag satt där "vilket tålamod"!
  • Moníca B
    Moníca B skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Sakkunnig och trevligt bemötande!
  • Ester R
    Ester R skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Båda jag och min dotter går till Fotvårdskliniken och vi är så fantastiskt nöjda. Kan inte hitta någon bättre. Så vi rekommenderar varmt Åsa Berglund Fotvårdsklinik.
  • Lilian J
    Lilian J skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Trevligt o lättsamt förutom att mina fötter blev jättefina!!
  • Gerd K
    Gerd K skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Mycket bra behandling och bemötande
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    En mycket härlig upplevelse hos en duktig terapeut och underbensmassagen gick inte av för hackor! Pricken över i
  • Annika W
    Annika W skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Hela upplevelsen hos Åsa Berglund är en fröjd. Harmoniskt, lugnt och professionellt. Den fotvårdsbehandlig jag fick var mycket bra och det känns behagligt under hela vistelsen.
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Otroligt trevlig också kompetent
    Jag köpte fotvård och fick det jag förväntade mig
  • Mari P
    Mari P skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Mycket nöjd! Trevligt bemötande och finfina mjuka, sköna fötter. Tack Åsa!
  • Louise H
    Louise H skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Trevligt bemötande och nogrann genomgång av mina fötter. Jag upplever Åsa som kunnig och nogrann. Jag kommer att gå tillbaka nästa gång jag behöver fotvård
  • Arne B
    Arne B skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Mycket bra bemötande. Jag känner att jag har blivit bättre i min spruckna fot efter besöket.
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Trevlig och avkopplande atmosfär i lokalen. Proffsig och bra genomförd fotvård med glatt humör och många bra tips för att vårda mina fötter bättre hemma. Jag är toppennöjd och har tipsat mina vänner om detta ställe, varav minst en har bokat och varit lika nöjd med sin behandling som jag.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Friskvårdsbehandling/fotvård. Bra bemötande, trevlig. Kommer absolut gå tillbaka
  • Berith E
    Berith E skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Åsa Berglund driver sitt företag på ett mycket professionellt sätt. Hon är engagerad och kunnig och hon hjälper till med de frågor man har. I mitt fall har det gällt hälsporre. Lokalerna är ljusa och ändamålsenliga och ligger mycket centralt och lättillgängligt i Västerås.
  • Torbjörn E
    Torbjörn E skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Fantastiskt bemötande, engagerad och trevlig samt omtänksam när jag fick hjälp med en fotbehandling.
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Proffsigt och trevligt. Social och kunnig.
  • Lisbeth C
    Lisbeth C skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    God information om mina fötter.
    Lättsamma samtal om både fötter och annat.
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Trevligt bemötande, bra lokal och pris. Bra behandling.
  • Lina B
    Lina B skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Mycket trevligt bemötande och bra kunnig personal.
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Bra service. Man känner sig väl omhändertagen och hon är proffesionelö. Kan verkligen rekommendera Åsa
  • Eva A
    Eva A skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Mycket bra bemötande, fick förtroende för Åsa direkt
    Vid första besöket fick jag en burk natursalva gratis, har efter det köpt 2 burkar
    produkterna är av god kvalitet
  • Eva W
    Eva W skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Jag blev väldigt trevligt bemött och har en positiv och bra upplevelse av besöket och behandlingen. Jag kommer att boka tid hos Åsa igen.
  • Malin H
    Malin H skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    En kunnig, seriös och proffsig fotvårdsklinik!
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Att komma till Fotvårdskliniken Åsa Berglund är ljust, fräscht, avslappnande och behagligt.
    Jag har tagit medicinsk fotvård och underbensmassage.
    Åsa delger sin kunskap och kommer med goda råd. Nu senast fick jag goda råd om hur jag ska träna för att undvika mina Hallux Valgus att växa till sig.
    Förra gången behandlade Åsa mina svåra fotvårtor som funnits i flera år och de hade t o m förökat sig i en stor gruppering. De försvann allesammans efter några veckor.
    Jag vill varmt rekommendera en mycket skicklig och lyhörd fotvårdsspecialist.
    Yvonne Alnebjer
  • Kia M
    Kia M skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Ljus och fräsch lokal. Trevligt bemötande. Fick rosa fina släta fötter!
  • Paula K
    Paula K skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Bra fotvård mitt i stan! Rekommenderas!
  • Annelie I
    Annelie I skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Har varit på två fotvårdsbehandlingar och är mycket nöjd med resultatet.
    Bra service, kompetens och produkter.
  • Emma S
    Emma S skrev om Fotvårdskliniken Åsa Berglund
    Jättebra bemötande och fantastiskt fina fötter blev resultatet.
    Åsa B, Herman B gillar detta

Stora Gatan 41, 722 12 Västerås