Alla kategorier Övrigt Uppsala Uppsala Frozentime Images

Frozentime Images

Porsvägen, 756 46 Uppsala — Visa karta

Fotograferar djur, sport, portrait, och evanemang.
Försäljning av naturtavlor.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Frozentime Images

• Eva T
    Eva T skrev om Frozentime Images
    Sedan drygt 20 år har jag anlitat Mark Harris som fotograf till olika och vitt skilda fotoprojekt.
    I början handlade det om mode/design av kläder med fotomodelljobb till broschyrer. Sedan har jag under åren samarbetat med Mark för fotografering av min konst och min hemsida. Jag har även anlitat Mark för fotografering av de behandlingshem jag äger. Då har han tagit foton som använts till foldrar och hemsidor. Vi har även haft flera utställningar ihop.
    Mark är mycket lyhörd och det i kombination med sin tekniska skicklighet lyckas han få till även de mest komplicerade önskemål vad gäller kompositionen av bilderna. Mark har höga krav på exakthet och är mycket noga med att det ska bli en bild som både motsvarar kundens önskemål och sina egna krav på perfektion. Mark är rolig att arbeta med då han är intelligent och har humor. Mycket skratt varvas med arbete. Så jag kan verkligen varmt och förbehållslöst rekommendera Mark Harris som fotograf.
  • Georg L
    Georg L skrev om Frozentime Images
    Mark Harris är en mycket skicklig, erfaren och även tekniskt mycket kunnig fotograf. Trevlig och tillmötesgående person, som är alltid med på noterna. Jag har samarbetat med honom i flera projekt, bland annat ett riktigt stort, krävande projekt till Svenska kyrkan, fotograferingen av alla föremål på plats i Uppsala stift, för utställningen "Himlen är här" i Uppsala Domkyrka.
    Det är ett sant nöje att arbeta med Mark, ingenting är omöjligt och även de svåraste uppgifterna tar han med en lättsam optimism, som har sin grund i hans mångsidiga kunnande.
    Han är även en skicklig familjefotograf, har dessutom bra hand med djur. Noggrann med sitt arbete, håller överenskommelser och tider till punkt och pricka.
    Jag rekommenderar honom utan förbehåll.

Porsvägen, 756 46 Uppsala