Alla kategorier Fasad Stockholms län Danderyd Future Level

Future Level

Enebybergsvägen 10B, 182 36 Danderyd — Visa karta

Future Level är den nya generationens byggmästare. Vi vill lämna avtryck genom de arbeten och projekt vi gör. För oss är varje kund och varje byggnation lika viktigt, och vi ger aldrig avkall på kvalité eller utförande, oavsett vilken typ av projekt vi utför. Som kund hos Future Level är det du som är i centrum, det är dina behov och önskemål som styr vårt samarbete.

Läs vad 18 kunder tycker om Future Level

• Sebastian K
    Sebastian K skrev om Future Level
    Väldigt skickliga hantverkare, trevligt bemötande från ledning. Oerhört hjälpsamma, flexibla och effektiva samtidigt som dem var noggranna!
  • Lars F
    Lars F skrev om Future Level
    Jag har sett flera av de projekt som Future Level, FL, genomfört och det har alltid varit på en mycket hög nivå. Då jag arbetar i en närliggande bransch har jag kunnat rekommendera FL till mina kunder och då har jag själv kunnat, och även varit mycket mån om vad kunderna tyckt, fråga hur de upplevt samarbetet och slutresultatet efter genomförd renovering. Det gemensamma har varit att man tyckt sig ha haft en mycket god dialog med företaget under byggprocessen, varit nöjda med resultatet och att man även hållit tidsplanen, vilket inte är så vanligt. Kan varmt rekommendera FL om ni ska renovera, bygga om eller bygga till!
  • Richard H
    Richard H skrev om Future Level
    I maj 2009 begärde jag in en offert från Future Level avseende fullständig ytrenovering av 8 rumsenheter i min villafastighet i Bromma. Arbetet var detaljspecificerat i ett offertunderlag och omfattade följande:
    Slipning av ca 90 m2 golv plus en trappa
    Målning alt tapetsering av ca 160 m2 väggyta
    Gipsning och målning av ca 100 m2 takyta
    Underbehandling och målning av dörrar, lister mm i 8 rumsenheter
    Sänkning av vissa tak och montering av spotlights
    Tillverkning och montering av 2 nya radiatorskydd
    Reparation av 1 öppen spis
    Future Level gick igenom arbetsbeskrivningen på plats, framförde relevanta och vettiga rekommendationer och offererade ett fast pris på 376 tkr inklusive allt material.
    Arbetet utfördes under perioden Aug-Sep 2009. Arbetet tog lite längre tid än vad som hade planerats, till viss del beroende på vissa tillkommande moment.
    Efter avslutat arbete gjordes en slutbesiktning tillsammans med Future Levels arbetsledning. En formell lista med "Restpunkter" upprättades, varefter samtliga restpunkter åtgärdades utan vidare diskussion.
    Det är min uppfattning att arbetet har utförs med mycket god kvalitet.
    Jag har fått ett trevligt bemötande av personalen och arbetsledningen för Future Level. Jag är mycket nöjd med arbetet och kan utan tvekan rekommendera Future Level för liknade renoveringsarbeten.
    Richard Hessler
    Bromma
  • Hans M
    Hans M skrev om Future Level
    Uppdraget var att helrenovera lägenhet, dvs nya golv, väggar, tak och ny köksinredning. Innefattande nedtagning av gamla tapeter och färg samt total ommålning.
    Arbetet blev väldigt bra och till full belåtenhet. Tidsåtgången och därmed kostnaden blev något högre än beräknat men i första hand pga att uppdraget utökades under tiden.
    Mycket trevligt bemötande och en innerlig vilja att se till att allt blev fixat. Även de små detaljerna som glöms bort när det stora jobbet var gjort, har i efterhand åtgärdats utan kostnad. Engagerad projektledare som alltid hade lösningar på problemställningar.
  • Johan R
    Johan R skrev om Future Level
    Proffsig planering och noggrann perfekt genomfört arbete.
    Vi kände oss trygga med företagets kunskap och skickliga hantverkare.

Vi fick bra tips om placering av badrummets möbler ( varför inte flytta handfatet till den andra väggen så du får bättre "flow" och vi sätter spottarna på bästa möjliga sätt .. )

Det är STOR skillnad med det lilla extra : )

Vi tänker och bokar och sen händer det bara !

De tog hand om all skräp, böt våra stammar köpte det nya och satte upp vårt nya vackra badrum med hög precision och även inom våra tidsramar.

Rekommenderas varmt !
  • Robert H
    Robert H skrev om Future Level
    Kontakter: Engagerade, omedelbara, kompetenta, kreativa och trevliga
    Arbetet: Svarade upp mot vad som utlovats. Kompletteringar gjordes snabbt.
    Uppskattade särskilt fast-pris offert.
  • Catarina M
    Catarina M skrev om Future Level
    Jag fick min lägenhet renoverad efter ombildning till bostadsrätt. Fick utmärkt,proffsigt, ärligt bemötande av såväl byggledare som övriga medarbetare och trots att vi bodde hemma under renoveringen och varken hade kök eller badrum under veckor var det uthärdligt då stämningen ändå var bra.
  • Eva B
    Eva B skrev om Future Level
    Trädgårdsanläggning.
    Vi upplever att hantverkarna som är anställda på företaget är mycket duktiga och engagerade. Underleverantörer och inhyrd personal kan bli bättre. Det dras ut på leveranser och tider. Här finns mycket att vinna genom att styra upp det.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Future Level
    Är mycket nöjd med bemötande och genomfört arbete. Vi totalrenoverade vår bostadsrätt. Nya golv,tak väggar nytt badrum, kök samt ny el. Liksom platsbyggda garderober. Vi fick också förslag och hjälp med ändring av planlösning som större badrum,flytt av vägg och dörrar etc.Future Level höll i allt från projektledning, inköp, byggnation och bortforslande av skräp. Vi är så nöjda och företaget uppfyllde mer än våra förväntningar och den utlovade tidplanen hölls.
  • Karl Johan K
    Karl Johan K skrev om Future Level
    Företaget har ett brett sortiment samt kunnande inom belysning speciellt inom LED.

Bemötandet har vi uppfattat som bra och vi har alltid blivit erbjudna bra produkter.
  • Theodor T
    Theodor T skrev om Future Level
    Hög kvalitet, hög servicenivå och lite högre pris. Mycket nöjd med slutresultatet. Kommer fortsätta anlita Joseph och grabbarna.
  • Oriel R
    Oriel R skrev om Future Level
    Trevlig personal som är kunnig inom sitt område. Jobbar snabbt och effektivt och leverera enligt de förväntningar jag hade.
    Företaget håller hög servicenivå och lyssnar till de behov jag har. Fick mycket hjälp med att bolla idéer och tankar kring olika konstruktioner och möjligheter vid mitt bygge.
    Prismässigt ligger de på en bra nivå för den kvalité och service som de levererar.

Jag rekommenderar starkt företaget p.g.a. deras erfarenhet och kunnighet inom byggområdet. Jag kommer definitivt att anlita dem vid mitt nästa projekt.
  • Maud A
    Maud A skrev om Future Level
    Första mötet avgjorde beslutat att använda företaget. Vår mäklare hade bara en rekommendation för renoveringen och det var Future Level.

Professionella, mötte alla tre och klara tydliga besked besked ang. renoveringen. Tidsplanen höll :)

Vi vet att vi fick betala ett högt pris men det gör inget då resultatet var perfekt enligt våra önskemål.
    Varje gång vi besökte våningen var det total kontroll av vad som skulle göras. Personalen som arbetade var trevliga och hjälpsamma.
  • Simon E
    Simon E skrev om Future Level
    - Bemötandet från Future Level är mycket professionellt.
    - Vi fick precis de vi förväntade oss - vi är mycket nöjda.
    - Stämningen/miljön/service-nivån var mycket hög.
    - Ser man till de mervärde som Future Level levererar så får man valuta för pengarna.

Vill man ha det lilla extra så kostar de alltid lite mer som alla vet. Vi upplever att det har varit värt det alla dagar i veckan. Vi kan varmt rekommendera Future Level.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Future Level
    Kunden i fokus, effektiva och höll tidplan på pricken. Resultatet höll även det mycket hög klass. Vill du ha bra jobb gjort på överenskommen tid och pris välj Future Level, billigare finns säkert men inte bättre. Jag skulle definitivt använda mig av Future Level igen.
  • Erik T
    Erik T skrev om Future Level
    ja e så himla njöd me min hel renoverade lägenhet i Danderyd..grymt fint blev det:):)!Gryma killar som var här o hjälpte mig att få den finaste lägenheten här i mörbylund!
  • Anna B
    Anna B skrev om Future Level
    Future Level renoverade mitt badrum. Jag valde dem för att jag hade extremt höga krav på utförandet. Dem levde upp till mina förväntningar.
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Future Level
    Har använt Future Level för en lyxrenovering av en mindre vindsvåning i Birkastan. Jobbet utfördes med perfektion. Dem är definitivt bland dem bästa i sin nisch. Klar 5:a. Tack Joseph och Henrik.

Enebybergsvägen 10B, 182 36 Danderyd