Get Outside Travels AB

Get Outside Travels AB

• Badge2023

Get Outside Travels AB satsar stenhårt på att utöka och utveckla sitt utbud av fiskeresor. Med passion för naturen och unika fiskeupplevelser breddar de sig för att erbjuda flugfiske, spinnfiske- och havsfiskeresor där fisket är som bäst. Get Outside Travels AB vill att du som resenär ska kunna luta dig tillbaka och njuta av...

24 omdömen om Get Outside Travels AB

Roland T
Skrev om Get Outside Travels AB

Mkt väl bemött. Resa Maldiverna dock uppskjuten pga starroperationer. Hört enbart gott av andra resenärer

Lembit V
Skrev om Get Outside Travels AB

Bra och vänligt bemötande. Inga speciella förväntningar. Fiske på Grönland till mig och 7 andra.

Harald O
Skrev om Get Outside Travels AB

Riktigt bra arrangör av fiskeresor! Enkel och smidig kontakt och grymt bemötande av Oskar. Kan varmt rekommendera att resa med dem!

Svar från Get Outside Travels AB

Tack för ditt fina omdöme Harald!

Claes E
Skrev om Get Outside Travels AB

Bra guider på fisket,mottagandet på flygplatsen blev fel pga att vi inte hade vart vi skulle hotell etc,men det löste sig efter någon timme,annars helheten bra!

Svar från Get Outside Travels AB

Hej Claes! Det var ett nöje att ha dig med på våra resor igen, vi ber om ursäkt för missförståndet med boendet och tar det med oss till kommande resor. Vi hörs framöver!

Edward S
Skrev om Get Outside Travels AB

Detta var min femte resa med Get Outside Travels AB. Denna gång till Maldiverna där det var fruktansvärd varmt i år. På grund av mitt hälsotillstånd blev inte denna resa lika bra som tidigare resor. Det var inget fel på själva arrangemanget. Deras resor är alltid prisvärda och välplanerade. .Kontakten med företaget är alltid positiv.

Svar från Get Outside Travels AB

Hej Edward och tack för ditt omdöme! Alltid ett nöje att ha med dig på våra resor, hoppas ditt hälsotillstånd förbättras så att du kan få ut max av din nästa resa!

Skrev om Get Outside Travels AB

Grym service och bra personal!

Svar från Get Outside Travels AB

Tack för ditt omdöme John! Kul att du uppskattade vår service och vår personal!

Ulf H
Skrev om Get Outside Travels AB

En fantastisk vecka på Grönland med bra fiske å bra service av fiske guide samt superb mat som matchade vistelsen

Svar från Get Outside Travels AB

Hej Ulf! Det glädjer oss att hör om din fina upplevelse på Grönland! Välkommen tlllbaka till oss när du är sugen på nya fiskeäventyr!

Skrev om Get Outside Travels AB

Jag var med på resa till Grönland för några år sen. Boendet var mysigt, beläget precis intill vattnet. Riktigt bra guider, Grym mat, fantastiskt älv att fiska i. Helt otroligt fiske innehållande röding, torsk och havskatt. Vi hade tillgång till båt som vi kunde fiska i havet efter torsk och havskatt. Vi hade guiderna med oss som visade flera fina ställen att fiska på. Transfern var punktlig och tog oss smidigt fram mellan flyg och båt. Kan varmt rekommendera att resa med outsidetravels. Vi var supernöjda!

Svar från Get Outside Travels AB

Tack för ditt fina omdöme Eric! Det var helt klart en minnesvärd vecka för alla inblandade ;)

Skrev om Get Outside Travels AB

Väldigt väldigt bra bemötande och super proffsiga ska bli kul att göra affärer ihop!

Outside Travel gillar detta
Svar från Get Outside Travels AB

Tack Fredrik, snart kör vi en Kalmartur ihop igen!

Skrev om Get Outside Travels AB

Gött gäng med grym kompetens. Hade nöjet att uppleva Kalmars sund och vårt finaste abborre fiske tillsammans med Outside och upplevelsen var magisk. En blandning mellan skönt häng, genuin passion och en till synes evig källa av kunskap. De får med sig mina varmaste rekommendationer, på återhörande snart igen!

Svar från Get Outside Travels AB

Hej Robin och tack för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att din resa till Kalmarsund var till belåtenhet!

Emilie B
Skrev om Get Outside Travels AB

Superfin service och bemötande. Finns inga frågetecken och det känns verkligen tryggt och bra arrangerat. Ser riktigt fram emot resan till Maldiverna med er!

Svar från Get Outside Travels AB

Hej Emilie! Tack för ditt fina omdöme :) Snart blir det Maldiverna och då ska vi göra allt som står i vår makt för att du ska fånga din GT!

Skrev om Get Outside Travels AB

Var med outsidetravels 2018 till Grönland i 2 veckor, en fantastisk plats och ett riktigt bra fiske allt var perfekt. Nu bokade jag min andra resa med dom till spanien och lite abborrefiske ! Bemötandet är alltid är kanon och alla "dumma" frågor besvaras alltid 😊👌

Svar från Get Outside Travels AB

Hej Dennis! Tack för ditt fina omdöme och för att vi får använda din fina röding från Grönland som reklambild överallt ;) Nu taggar vi Spanien och Perchzilla!

Skrev om Get Outside Travels AB

Grym personal, service och destinationer! Rekommenderas starkt och jag kommer helt klart att boka med outside igen!

Svar från Get Outside Travels AB

Tack för ditt fina omdöme Zebastian! Tveka inte att höra av dig till oss när du är sugen på fiskeäventyr igen :)

Skrev om Get Outside Travels AB

Seriöst och riktigt bra reseföretag. Sätter verkligen kunden i fokus och ger en förstaklassig upplevelse. Finns inget dåligt att säga om dem.

Svar från Get Outside Travels AB

Tack för ditt omdöme Erik! Det var ett nöje att ha dig med till Bahamas!

Niklas E
Skrev om Get Outside Travels AB

Nivån av service och koll på detaljerna har jag aldrig upplevt tidigare på en resa. Stort tack Oskar och Outside för grymt fiske i Spanien!

Svar från Get Outside Travels AB

Hej Niklas och tack för ditt fina omdöme! Att erbjuda våra kunder en hög servicenivå ligger alltid högst upp på vår lista, så det var extra kul att höra att du upplever vår servicenivå så bra :)! Tveka inte att höra av dig till oss igen när du söker nästa fiskeäventyr!

Skrev om Get Outside Travels AB

Seriös resebyrå som sätter din upplevelse främst! Både resan och fisket var fantastiskt. Kan varmt rekommendera! 5 av 5!

Svar från Get Outside Travels AB

Hej Adam och tack för det fina omdömet! Du är välkommen tillbaka till oss när du funderar på ditt nästa fiskeäventyr.

Skrev om Get Outside Travels AB

Grymt bra reseföretag om man gillar fiske och natur. Bra hela vägen, från bokning till hemresa. Grönland och havsfisket där står på min ”bucketlist” förutom tropiska destinationer. Högsta betyg!

Svar från Get Outside Travels AB

Hej Patrik och tack för ditt omdöme! Vi har platser kvar till havsfisket på Grönland 2024 så det är bara att höra av sig ;)

Alexander Hans Robert K
Skrev om Get Outside Travels AB

Rest med Outside Travels till flera destinationer. Fantastiska resor med riktigt fina upplägg. Ser fram emot nästa resa som får bli Perchzilla!

Svar från Get Outside Travels AB

Hej Alexander och tack för ditt fina omdöme, det var ett nöje att ha med dig till Grönland och Bahamas. Hör av dig när det är dags för Perchzilla så syr vi ihop ditt paket!

Marjan K
Skrev om Get Outside Travels AB

Fantastiska resor och grym personal

Svar från Get Outside Travels AB

Hej Marjan och tack för de fina orden. Välkommen när det är dags att boka ditt nästa fiskeäventyr.

Skrev om Get Outside Travels AB

Har bara gott att säga om dem. Bra kommunikationer och grymt organiserade. Rekommenderas varmt!

Svar från Get Outside Travels AB

Tack för de fina orden! Hoppas vi ses på ytterligare resor snart.

Skrev om Get Outside Travels AB

Riktigt bra upplägg med guider som vet vad dom sysslar med. 10/10 kommer boka nästa resa hos Get Outside igen.

Svar från Get Outside Travels AB

Hej Peter och tack för ditt omdöme :) Du är så välkommen, kanske en resa till Perchzilla nästa gång?

Kim-André P
Skrev om Get Outside Travels AB

Kombinera otroligt resmål med den bästa hobbyn! Sköna instruktörer och en levande miljö är som balsam för själen...rekommenderas starkt

Svar från Get Outside Travels AB

Tack för ditt fina omdömme Kim-André! Hoppas vi ses på en resa framöver igen.

Skrev om Get Outside Travels AB

Kanon service, snabb respons på frågor, bra upplägg, fantastiska upplevelser, Grönland och Norge är så underbara resmål.

Svar från Get Outside Travels AB

Tack för ditt fina omdöme Anders. Hoppas vi hörs och ses snart igen :)

Philip T
Skrev om Get Outside Travels AB

Bra organiserat och mycket bra bemötande :) Grönland är att rekommendera!

Svar från Get Outside Travels AB

Hej Philip och tack för ditt omdöme! Grönland är en pärla som ligger oss varmt om hjärtat :)