Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Östermalm Getupdated

Getupdated

Brahegatan 10, 114 37 Stockholm — Visa karta

Getupdated Internet Marketing är en “one-stop-shop” för Internetmarknadsföring, online kommunikation och affärsutveckling. Vi levererar ett omfattande utbud av produkter och tjänster för marknadsföring på Internet.

Läs vad 2 kunder tycker om Getupdated

• Daniel N
    Daniel N skrev om Getupdated
    Mycket bra företag att jobba för, bra utvecklingsmöjligheter och trivsam arbetsmiljö. Läs mer
  • Ola M
    Ola M skrev om Getupdated
    Getupdated är dyrt, och fakturerar ALLTID fel. Getupdated försöker ta betalt för irrelevanta tjänster. Getupdated "surfar" på deras storlek men det finns så otroligt många mindre, nischade aktörer som erbjuder spjutspetskompetens. Läs mer
    2008-12-05 Nora F svarar Ola M
    Hej Ola!

Våra regelbundna kundundersökningar visar på en hög kundnöjdhet. Våra kunder upplever att de får value-for money. Vår höga återköpsgrad, (90 % i Sverige) och faktumet att våra kunder ofta utökar sina engagemang med oss vid förnyelse, talar även för att vi levererar kvalitativa tjänster i linje med, eller över kundens förväntningar. Koncernen håller en hög kompetens inom området internetmarknadsföring. Genom vår storlek har vi närhet till många geografiska marknader, och möjlighet att investera i teknik och kunskapsutveckling som sedan är till nytta för våra kunder.

Med vänliga hälsningar
    Nora Felin
    Marknad, Getupdated Internet Marketing

Bästa företagen inom dator i Stockholm:

Tommie S Tommie S tycker:
“Bred kompetens. Mycket god för...” Läs mer