Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Glorious Games Group AB

Glorious Games Group AB

Luntmakargatan 26, 111 37 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Glorious Games Group AB:

Box 6088, Solna
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Läs vad 3 kunder tycker om Glorious Games Group AB

• Margotte L
    Margotte L skrev om Glorious Games Group AB
    Jag tycker att det är enkel att betala på Stardoll. Din dotter köpte den 19, därför fick hon månadsbetalning på den 19 igen. Det står på fakturan.
    Här är svaret jag fick från Stardoll:

Såhär gör du för att stoppa månadsbetalningen:
    1. Gå till "Mitt konto".
    2. Under rubriken "Superstar" hittar du länken "Avsluta månadsbetalning"
    3. Klicka på länken. Den automatiska månadsbetalningen kommer att avslutas dagen därpå.
  • Karin S
    Karin S skrev om Glorious Games Group AB
    Varning bara. Jag och en vänninna köpte stardollars för 50 kronor var till våra döttrar...trodde vi. Av en slump upptäckte jag att det drogs 50 kronor varje månad den 19:e. Kollade med henne om dom hade gjort samma sak där.

Om ni gjort en engångsinsättning så kolla noga att dom inte fortsätter dra. Det gick flera månader innan vi upptäckte detta.

Lurigt att dra den 19:e då ingen annan drar, så man inte går in och kollar.

Annars kul grej.
  • Jens H
    Jens H skrev om Glorious Games Group AB
    En självklart femma till detta fantastiska företag som driver sajten www.stardoll.com.

Luntmakargatan 26, 111 37 Stockholm