Alaleh Tarahomi

Alaleh Tarahomi

Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Alaleh är en erfaren och multilegitimerad tandläkare med internationell erfarenhet från Iran, Förenade Arabemiraten (Dubai) och Sverige. Hon är legitimerad tandläkare sedan 2012 efter att ha utbildat sig vid Karolinska Institutet och har sedan dess arbetat på Folktandvården i Stockholm. Idag är Alaleh klinikchef på Gloss & Floss Dental Care och specialiserad inom endodontik och protetik. Hon är också certifierad inom estetiska behandlingar som Botox, Fillers och trådlyft.

35 omdömen om Alaleh Tarahomi

Agnieszka S
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Exemplarisk bemötande och mycket trevligt personal. Rekommenderar starkt!

Hans B
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Trevlig Noggrann man känner sig omhändertagen

Sören S
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Duktig och dedikerad tandläkare ! Tar sig tid och förklarar samt informerar om vad jag ska göra för att undvika besvär i framtiden.

Marie Ä
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Jag blev väldigt fint och professionellt bemött. Lyssnad på & trodd på. Mina besvär togs på allvar. Jag hade höga förväntningar och Alaleh infriade dem. Mycket bra information och en helhetssyn på tandhälsa och övrig hälsa. Jag har nu hopp om att jag ska få slippa tandvärk och ilningar kopplat till implantat och skör tand. Förutom det är stämningen på mottagningen lugn och välkomnande. Alla på mottagningen är fina och proffsiga. Så glad att jag hittade hit🥰

Mika E
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Trevligt bemötande och Alaleh gjorde ett extremt bra jobb!

Rodhy Mikael S

Mitt andra besök Alaleh, proffsigt och bra.

Svar från Alaleh Tarahomi

Tack Mikael för att du valde oss för ditt andra besök, och det gläder oss att höra att du upplever det som proffsigt och bra med Alaleh. Vi värdesätter din feedback och ser fram emot att fortsätta leverera en högkvalitativ service vid framtida besök. Tveka inte att kontakta oss om det är något specifikt du behöver eller om du har ytterligare kommentarer. Tack igen!

Sanne L
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Jättenöjd med Alaleh och hennes medarbetare, rekommenderar starkt :)

Svar från Alaleh Tarahomi

Fantastiskt att höra att du är mycket nöjd med Alaleh och hennes team! Tack för att du rekommenderar oss starkt. Vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativ service. Om det finns något specifikt du vill dela eller om du har ytterligare feedback, är vi alltid här för att lyssna. Tack igen!

Pernilla Ö

Proffsigt och förtroendeingivande.

Svar från Alaleh Tarahomi

Tack Pernilla för de fina orden! Vi är här för dig och ser fram emot att fortsätta leverera proffsig och förtroendeingivande service. Tveka inte att kontakta oss om du behöver något ytterligare. Tack igen! MVH Tandläkare Alaleh

Gunilla W
Skrev om Alaleh Tarahomi en del av Gloss & Floss Dental Care®

Skicklig tandläkare med lugnt och trevligt bemötande. Jag som alltid varit rädd inför tandläkarbesöket är nu lugn!

Svar från Alaleh Tarahomi

Tack så mycket för de vänliga orden! Det är glädjande att höra att du känner dig lugn hos oss. Vi ser fram emot att fortsätta ge dig den bästa tandvården möjligt.

Margaretha H

Blir alltid vänligt bemött och upplever att all behandling är superproffsig. Har alltid fått uppgift om kostnad och vilka olika behandlingsalternativ det finns. Rekommenderas varmt.

Svar från Alaleh Tarahomi

Tack för de fina orden! Vi är glada att du upplever vår service som proffsig och att du rekommenderar oss. Ser fram emot att fortsätta ge dig god tandvård!