Parvin Pirozebonab

Parvin Pirozebonab

Parvin Pirozebonab en del av Gloss & Floss Dental Care®

Jag är Parvin, en erfaren tandhygienist med examen från Karolinska institutet år 2001. Med erfarenhet från både folktandvården och privata mottagningar har jag en bred kunskap och förståelse för betydelsen av mitt yrke. Mitt mål är att skapa en lugn och trygg miljö för mina patienter samtidigt som jag alltid strävar efter att ge den bästa möjliga behandlingen för att upprätthålla deras munhälsa.

14 omdömen om Parvin Pirozebonab

Mikael E
Skrev om Parvin Pirozebonab en del av Gloss & Floss Dental Care®

Bra bemötande, jättebra jobb, rekommmenderas varmt.

Ann-charlotte B
Skrev om Parvin Pirozebonab en del av Gloss & Floss Dental Care®

Känner mig väldigt trygg i hennes vård. Hon har fokus på mig som patient, hon har koll på läget. Är så tacksam, att få kunna gå till en tandhygienist, utan att jag behöver må dåligt flera dagar innan ett besök.

Bernt S
Skrev om Parvin Pirozebonab en del av Gloss & Floss Dental Care®

Jag har gått hos Parvin hos hennes tidigare arbetsgivare och var även där mycket nöjd👍 När Parvin bestämde sig för att byta arbetsgivare sade jag att jag skulle följa med. Hos Gloss och floss blev jag varmt välkommnad och Parvin var lika skicklig som tidigare. En mycket duktig tandhygienist😊

Lili M

Parvin är trevlig och väldigt duktig. Hon är bäst! 👍

Vincent D
Skrev om Parvin Pirozebonab en del av Gloss & Floss Dental Care®

Urtrevlig, professionell och rolig!

Manuel R

Mycket bra är nöjd kan rekommendera till 100 %

Josef Dan M
Skrev om Parvin Pirozebonab en del av Gloss & Floss Dental Care®

Trevlig personal rakt igenom. Har inga anmärkningar på något annat heller. Bra lokaler och adress.

Peter H
Skrev om Parvin Pirozebonab en del av Gloss & Floss Dental Care®

Mycket kompeyent och trevlig person!

Britt R
Skrev om Parvin Pirozebonab en del av Gloss & Floss Dental Care®

Professionell och kunnig samt bra bemötande

Annika G
Skrev om Parvin Pirozebonab en del av Gloss & Floss Dental Care®

Parvin är mycket duktig och förtroendegivande. Hon är lugn och inkännande och är mån om att man som kund mår bra under behandlingen.