Sia Maani

Sia Maani

8 omdömen om Sia Maani

Kamiran G

Utmärkt. Man får omfattande information om sina tandproblem. Han har stor erfarenhet

Carin Elisabet M

Mkt bra behandling. Kan verkligen rekommendera denna klinik!

Ayobami Tolulope I

My experience with Sia was exceptional. What could be have been an uncomfortable procedure was made easy by his constant reassurance as well as his willingness to make sure I was comfortable at all times. Highly recommend.

Alexandra Ö

Otroligt fint bemötande av både tandsköterska Emilia och tandläkare Sia! Jag som har extrem tandvårdsrädsla kunde inte komma i bättre händer. Sia förstod min rädsla och fick mig att känna sånt lugn och en trygghet jag aldrig känt hos en tandläkare tidigare. Otroligt professionell! Kan varmt rekommendera Gloss & Floss Dental Care

Tom E

Jättenöjd med behandlingen.

Ulf W

Har bara varit hos honom två gånger, verkar hittills trygg och pålitlig.

Susanne B

Jag är så glad och tacksam att jag har hittat en fantastisk tandläkare Sia med tandsköterska Emilia. Mitt senaste besök gick bra och min tand är perfekt 👌 Ni gör ett fantastiskt jobb och om man skulle känna sig rädd eller orolig för ett tandläkarbesök så ger jag varma rekommendationer att boka tid hos Sia. // Susanne

Tina E

Proffsig och oerhört ambitiös. Problem? Sök Gloss & Floss.. Jag köpte panoraman för att de behövde den, estetisk komposit som lossat och bettskena. Imponerande duktig på bettfunktioner. och tillmötesgående.

Svar från Sia Maani

Hej Tina! Tck för dina fina ord! :) Det var mitt nöje att kunna hjälpa till. Hoppas att vi ses igen nästa år! Tandläkare Sia Maani