Katarina Johansson

Katarina Johansson

Katarina Johansson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå Orust

Katarina Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2010-01. Katarina Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.7. Katarina Johansson har haft 37 försäljningar sen 2020-04 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna vara med och hjälpa säljare och köpare till en bra bostadsaffär som för många är den största affären som görs i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang och en drivkraft att prestera goda resultat i mina affärsförbindelser - vilket i slutändan resulterar i nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mycket engagerad och lyhörd. Jag värdesätter dessutom att ha en bra kommunikation med mina kunder.

Försäljningar 2020-04 - 2021-03

Läs vad 86 Läs vad Katarina Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Stenkyrka
    2021-02-19
    Köpt bostadsrätt och fick ett mycket trevligt bemötande.
    Hej Eva, Tack så mycket för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning Katarina Katarina Johansson
    • 102.0 m²
    • Kajen
    2021-02-17
    Köp av nyproduktion av bostadsrätt,snabb kontakt med mäklare n som visade en befintlig lägenhet för att vi skulle få en känsla på material mm. Snabb korrekt information.Mycket trevligt och ledigt bemötande av mäklaren.Kommer att rekommendera Katarina för andra ,mvh ulf
    Hej Ulf och Gunilla, Det är roligt att höra att ni är så nöjda med ert köp av lägenheten på Kajen. Det var ju också roligt att ni kom i tid så ni hann med era tillval. Jag tackar så mycket för ert fina omdöme om mig. Ni får vänta ett litet tag innan det är dags att flytta in, men den som väntar på något gott... väntar aldrig för länge. Ha det så bra fram tills dess. Med vänliga hälsningar Katarina Katarina Johansson
    • 6:a
    • 151.0 m²
    • Stenkyrka
    2021-01-30
    En kall men solig vinterdag i januari visade Katarina oss tre nyproducerade lägenheter på Kajen i Skärhamn. Hon tog sig verkligen tid med oss - inte ett spår av stress eller brådska! Hon ringde till och med till andra lägenhetsinnehavare i området för att ta reda på hur mycket värmen brukade kosta. Som avslutning på en väldigt trevlig visning så körde hon oss till Stora Höga där vi precis hann med tåget!

Det blev ett köp, så nu ska två särbos snart bli sambos - och bosätta sig i Skärhamn!
    Hej Torbjörn och Kajsa, Vad kul att jag kunde hjälpa till så att ni blir sambos. Det är inte långt kvar nu. Jag tackar allra ödmjukast för er fina rekommendation. Lycka till med allt tills vi ses igen! Med vänlig hälsning Katarina Katarina Johansson
    2020-11-12
    Gott och professionellt bemötande. Mycket nöjd.
    Det var roligt att kunna hjälpa dig att finna en bostad i Henån som du önskade. Jag hoppas att du kommer att trivas i Svängen. Tack för din fina rekommendation. Jag önskar dig en skön tid tills vi ses igen efter årsskiftet. Med vänlig hälsning Katarina Katarina Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2020-11-11
    Sålt min bostadsrätt, mycket hjälpsam o enkel.
    Tack Viktor och Rebecca för att jag fick förtroendet att sälja er bostadsrätt. Det var roligt att hjälpa er och att er dröm uppfylls med ett hus. Jag önskar er lycka till och tackar för er fina rekommendation. Med vänlig hälsning Katarina Katarina Johansson
    • 5:a
    • 98.0 m²
    • Morlanda
    2020-11-07
    Snabb och smidig affär vid köp av fritidshus i Mollösund. Hjälpsam och tillmötesgående mäklare som ordnade affären på ett utmärkt sätt.
    Hej Harriet, Tack så mycket för din rekommendation. Snart är det dags för er att få ta över i Tången som ni längtat till så. Mvh Katarina Katarina Johansson
    • 3:a
    • 76.0 m²
    2020-10-04
    Vi har lagt handpenningen på ett hus och inväntar nu inflyttning. Katarina hjälpte oss när vi önskade extra visning samt visade ett genuint intresse för att vi var seriösa spekulanter där andra mäklare har ansett att vi varit för unga och därav inte varit lika lätta att ha att göra med. Vi upplever Katarina som en trevlig och rak person något som både underlättar och hjälper oss i denna situationen. Tack
    Hej Olivia och Marcus, Tack för er positiva återkoppling. Jag hoppas nu även att er lägenhetsförsäljning skall kännas på samma sätt. Vi ser fram emot detta! Med vänlig hälsning Katarina Katarina Johansson
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Morlanda
    2020-09-25
    Jag/vi har köpt en lägenhet i Ellös.
    Katarina var flexibel när det gäller visningstid, gav snabb och relevant feed-back. Hon lät oss i lugn och ro titta på lägenheten. Pushade oss inte. Medverkade vid inspektion. Gav tips om faciliteter ( ex båtplats) i närheten.
    Hej Birgitta och Gunnar, Tack så mycket för ert fina betyg. Det var roligt att kunna hjälpa er att hitta ett boende som ni tyckte om. Jag hoppas att ni kommer att trivas på den fina platsen trots att ni får vänta lite på tillträdet. Med vänlig hälsning Katarina Katarina Johansson
    2020-09-24
    Mycket bra bemötande, från extravisning till kontraktsskrivning.
    Hej Kurt, Tack så mycket för ert fina betyg. Det var roligt att ni fick tag i ett boende som ni önskade. Nu får ni bara vänta ett tag till er inflytt. Hoppas det går bra med försäljningen av er befintliga bostad. Med vänlig hälsning Katarina Katarina Johansson
    2020-09-24
    Bostadsrätt i Henån, 1 1/2 plan fristående 112kvm
    Alldeles utmärkt

Katarina levde fullt upp till våra förväntningar och levererade upp till allt vi hoppades på.

Snabbt, god saklig information
    Hej Bertil och Kerstin, Tack för ert trevliga omdöme. Det har varit härligt att få hjälpa er med er bostad och jag hoppas ni kommer trivas på ert nya ställe när det blir dags. Med vänlig hälsning Katarina Katarina Johansson