Läs vad 83 Läs vad Katarina Johansson

• 2020-11-12
    Gott och professionellt bemötande. Mycket nöjd.
    Katinka M
    • Röra
    köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Det var roligt att kunna hjälpa dig att finna en bostad i Henån som du önskade. Jag hoppas att du kommer att trivas i Svängen. Tack för din fina rekommendation. Jag önskar dig en skön tid tills vi ses igen efter årsskiftet. Med vänlig hälsning Katarina

• 2020-11-11
    Sålt min bostadsrätt, mycket hjälpsam o enkel.
    Viktor S
    • Röra
    sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Tack Viktor och Rebecca för att jag fick förtroendet att sälja er bostadsrätt. Det var roligt att hjälpa er och att er dröm uppfylls med ett hus. Jag önskar er lycka till och tackar för er fina rekommendation. Med vänlig hälsning Katarina

• 2020-11-07
    Snabb och smidig affär vid köp av fritidshus i Mollösund. Hjälpsam och tillmötesgående mäklare som ordnade affären på ett utmärkt sätt.
    Harriet R
    • 5:a
    • 98.0 m²
    • Morlanda
    Hej Harriet, Tack så mycket för din rekommendation. Snart är det dags för er att få ta över i Tången som ni längtat till så. Mvh Katarina

• 2020-10-04
    Vi har lagt handpenningen på ett hus och inväntar nu inflyttning. Katarina hjälpte oss när vi önskade extra visning samt visade ett genuint intresse för att vi var seriösa spekulanter där andra mäklare har ansett att vi varit för unga och därav inte varit lika lätta att ha att göra med. Vi upplever Katarina som en trevlig och rak person något som både underlättar och hjälper oss i denna situationen. Tack
    Olivia H
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Röra
    Hej Olivia och Marcus, Tack för er positiva återkoppling. Jag hoppas nu även att er lägenhetsförsäljning skall kännas på samma sätt. Vi ser fram emot detta! Med vänlig hälsning Katarina

• 2020-09-25
    Jag/vi har köpt en lägenhet i Ellös.
    Katarina var flexibel när det gäller visningstid, gav snabb och relevant feed-back. Hon lät oss i lugn och ro titta på lägenheten. Pushade oss inte. Medverkade vid inspektion. Gav tips om faciliteter ( ex båtplats) i närheten.
    Birgitta T
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Morlanda
    Hej Birgitta och Gunnar, Tack så mycket för ert fina betyg. Det var roligt att kunna hjälpa er att hitta ett boende som ni tyckte om. Jag hoppas att ni kommer att trivas på den fina platsen trots att ni får vänta lite på tillträdet. Med vänlig hälsning Katarina

• 2020-09-24
    Mycket bra bemötande, från extravisning till kontraktsskrivning.
    Kurt C
    • Röra
    Hej Kurt, Tack så mycket för ert fina betyg. Det var roligt att ni fick tag i ett boende som ni önskade. Nu får ni bara vänta ett tag till er inflytt. Hoppas det går bra med försäljningen av er befintliga bostad. Med vänlig hälsning Katarina

• 2020-09-24
    Bostadsrätt i Henån, 1 1/2 plan fristående 112kvm
    Alldeles utmärkt

Katarina levde fullt upp till våra förväntningar och levererade upp till allt vi hoppades på.

Snabbt, god saklig information
    Bertil O
    • Röra
    Hej Bertil och Kerstin, Tack för ert trevliga omdöme. Det har varit härligt att få hjälpa er med er bostad och jag hoppas ni kommer trivas på ert nya ställe när det blir dags. Med vänlig hälsning Katarina

• 2020-09-23
    I sold my house with Katarina. She is very helpful and positive person.
    Greta Magdalena B
    • 98.0 m²
    • Myckleby
    sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Thank You Greta for the nice opinion. It was a pleasure to help You and I am very satisfied that everything has been solved for You now. I wish You and Your boys a nice future! Best regards Katarina

• 2020-07-20
    Var på jakt efter ett sommarställe på Tjörn alt Orust. Letade ett tag och vid två av tillfällena var Katarina mäklare. Hon var lyhörd, visade intresse och när första tillfället inte gick vår väg tipsade hon om ett annat.
    När andra tillfället kom ställde hon upp på extra visningar. Hon var väldigt hjälpsam både mot oss som köpare och upplevde att det var lika för säljaren

Uppfattar Katarina som trygg erfaren och hon värnar om sina kunder. Jag blev trygg och känner att hon har en yrkesstolthet
    Hälsningar Charlotte
    Charlotte W
    • 94.0 m²
    • Röra
    köpte sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Hej Charlotte, Vad kul att höra att allt är klart och att ni nu inväntar övertaget av huset. Vi får hoppas på en riktigt brittsommar som varar länge. Jag vill tacka så mycket för din fina rekommendation som värmer ordentligt. Vi syns snart igen! Med vänlig hälsning Katarina

• 2020-07-15
    Jag sålde en bostadsrätt. Katarina var mycket kunnig om området å läget, gjorde enligt mig goda bedömningar under hela processen. Stöttade lagom, lät mig ta egna beslut, var neutral i bemötandet kring mina beslut. Lyssnade och gav mig tid när jag behövde fråga och sökte svar. Ansvarsfull och personlig. I mitt tycke gick affären så bra det kunde, tack vare både mitt egna engagemang å Katarinas.
    Tina F
    • 2:a
    • 63.5 m²
    • Röra
    Hej Tina, Jag hoppas ni har det bra och har hittat er ett boende där ni trivs och att sommaren har varit härlig. Jag tackar så mycket för din fina rekommendation som gör mig väldigt glad. Hälsningar Katarina

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte