Katarina Johansson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå Orust

Katarina Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2010-01. Katarina Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.7. Katarina Johansson har haft 40 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna vara med och hjälpa säljare och köpare till en bra bostadsaffär som för många är den största affären som görs i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang och en drivkraft att prestera goda resultat i mina affärsförbindelser - vilket i slutändan resulterar i nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mycket engagerad och lyhörd. Jag värdesätter dessutom att ha en bra kommunikation med mina kunder.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 101 Läs vad Katarina Johansson

• köpte sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Torp
    2021-09-24
    Bra bemötande av Katarina, fick besiktningsprotokollet på mail innan visningen så att man kunde läsa igenom i lugn och ro innan visningen.
    Smidig kontraktsskrivning, fick även det på mail innan skrivningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Kungälv-Ytterby
    2021-07-20
    Kanonbra service, åtekoppling, snabb, trevlig.
    Hej Niklas,
    Tack för ditt fina omdöme. Lycka till med lägenheten nu-. Jag tror du kommer få den kanonfin!
    Hälsningar
    Katarina
    • Stenkyrka
    2021-07-02
    Mycket trevligt samt kunnig fick alltid samma svar på de frågor som jag ställde.

Birgitta Karlbrink
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Morlanda
    2021-06-16
    Har inga klagomål. Det har gott smärtfritt hittils
  • köpte sin bostad med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Röra
    2021-06-15
    Intresserad och hjälpsam vid köpet, återkopplade snabbt
    • Torsby
    2021-06-13
    Snabb och hjälpsam, kompetent och tillförlitlig
  • Andreas V
    sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Röra
    2021-06-11
    Trevlig och trovärdig mäklare
    • Torsby
    2021-06-09
    Vid köp av lägenhet fick vi hjälp av Katarina som vi upplever som en kunnig och ytterst service mind mäklare! Vi fick snabba svar på alla förfrågningar, även kvällstid och helger, helt oförväntad.
    Hennes erfarenhet kännetecknar arbetet genom hela processen.
    • Stenkyrka
    2021-06-08
    Köpt ett hus på Källstången av Katarina.
    Mycket proffsig, trevlig och lätt att få tag på. Allt löste sig smidigt och jag önskar inget mer av en mäklare!
    • Rönnäng
    2021-05-07
    Jag har köpt en lägenhet på Mossholmen och har fått väldigt bra hjälp och blivit bemött på ett fantastisk sätt.
    Fick förklarat för min hur en budgivning går till och hur man gör när man vill lägga nytt bud(har aldrig gjort detta förut så det var jobbigt)
    Katarina är proffsig och har ett mjukt sätt, jag fick den tid som jag behövde för att känna in lägenheten fick svar på det frågor som jag undrade över, kunde hon inte svara så återkom hon snabbt med svaret. Alla mina förväntningar på en bra Mäklare har Katarina införlivat. Kan rekommendera henne
    Mvh Gunilla Nöjdh