Katarina Johansson
Registrerad mäklare sedan 2010-01-25
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-23
2019-09 - 2020-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna vara med och hjälpa säljare och köpare till en bra bostadsaffär som för många är den största affären som görs i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang och en drivkraft att prestera goda resultat i mina affärsförbindelser - vilket i slutändan resulterar i nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mycket engagerad och lyhörd. Jag värdesätter dessutom att ha en bra kommunikation med mina kunder. Läs mer

Läs vad 76 Läs vad Katarina Johansson

• Greta Magdalena B sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-09-23

Myckleby
    I sold my house with Katarina. She is very helpful and positive person. Läs mer
  • Charlotte W köpte sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-07-20

Röra
    Var på jakt efter ett sommarställe på Tjörn alt Orust. Letade ett tag och vid två av tillfällena var Katarina mäklare. Hon var lyhörd, visade intresse och när första tillfället inte gick vår väg tipsade hon om ett annat.
    När andra tillfället kom ställde hon upp på extra visningar. Hon var väldigt hjälpsam både mot oss som köpare och upplevde att det var lika för säljaren

Uppfattar Katarina som trygg erfaren och hon värnar om sina kunder. Jag blev trygg och känner att hon har en yrkesstolthet
    Hälsningar Charlotte Läs mer
    2020-08-10 Katarina J svarar Charlotte W
    Hej Charlotte,
    Vad kul att höra att allt är klart och att ni nu inväntar övertaget av huset. Vi får hoppas på en riktigt brittsommar som varar länge. Jag vill tacka så mycket för din fina rekommendation som värmer ordentligt.
    Vi syns snart igen!
    Katarina
  • Tina F sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-07-15

Röra
    Jag sålde en bostadsrätt. Katarina var mycket kunnig om området å läget, gjorde enligt mig goda bedömningar under hela processen. Stöttade lagom, lät mig ta egna beslut, var neutral i bemötandet kring mina beslut. Lyssnade och gav mig tid när jag behövde fråga och sökte svar. Ansvarsfull och personlig. I mitt tycke gick affären så bra det kunde, tack vare både mitt egna engagemang å Katarinas. Läs mer
    2020-08-10 Katarina J svarar Tina F
    Hej Tina,
    Jag hoppas ni har det bra och har hittat er ett boende där ni trivs och att sommaren har varit härlig. Jag tackar så mycket för din fina rekommendation som gör mig väldigt glad.
    Hälsningar
    Katarina
  • Marie-louise W köpte sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-07-13

Stala
    Vi har köpt ett sommarhus på Orust med Katarina som mäklare. Katarina har ett trevligt bemötande och vi upplevde att vi fick svar på de frågor vi hade om fastigheten och tomten. Det var vår första hus-affär och Katarina gjorde processen tydlig och enkel. Hon är väldigt enkel att kommunicera med samtidigt som hon är positiv och lättsam.

Ett mycket gott omdöme! Läs mer
    2020-07-14 Katarina J svarar Marie-louise W
    Hej Marie-Louise,
    Tack för er fina rekommendation. Det är en liten stund kvar tills ni får ert nya underbara fritidshus men jag hoppas ni får en underbar sommar fram tills dess!
    Katarina
  • Gun-maj E köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-07-13

Har inte haft Katarina som mäklare utan Tomas Läs mer
    2020-07-14 Katarina J svarar Gun-maj E
    Hej Gun-Maj,
    Det måste ha blivit något fel på utskicket. Hoppas du får ett från Thomas som ger dig möjlighet att ge en rättvis bedömning. Jag hoppas du kommer att trivas i din kommande lägenhet i Henån.
    Katarina
  • Ann-catherine M köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-07-12

Röra
    Har köpt en bostadsrätt och även fått en villa värderad.
    Tycker mäklaren kändes seriös, redovisade hur hon tänkt och vägt in. Lätt att få kontakt med.
    Hon har varit tydlig och haft ett vänligt bemötande.
    Är väldigt nöjd med kontakten med henne. Läs mer
    2020-07-14 Katarina J svarar Ann-catherine M
    Hej Ann-Catherine,
    Jag hoppas att du har hunnit kommit till rätta och trivs i ditt nya boende. Jag får tacka för din fina rekommendation och önska dig en härlig sommar!
    Katarina
  • Margareta W sålde sin bostad med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-07-07

4:a
    Långelanda
    Jag tycker Katarina gjorde ett fantastiskt jobb, när vi sålde vår gård på Kastet. Läs mer
    2020-07-14 Katarina J svarar Margareta W
    Hej Maggan,
    Jag hoppas att Ronny har kommit sig till rätta och att det känns skönt att ha ett ställe mindre att sköta. Det var väldigt trevligt att få hjälpa er med försäljningen och jag tackar så mycket för den fina rekommendationen.
    Jag får önska er båda en härlig sommar!
    Katarina
  • Thomas H köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-07-03

3:a
    Hittills är jag väldigt nöjd med Katarina Läs mer
    2020-07-14 Katarina J svarar Thomas H
    Hej Thomas,
    Det är en liten stund kvar tills ni får er lägenhet men när man väntar på något gott så går tiden ofta snabbt. Jag får tacka för den fina rekommendationen och vi kommer ju att träffas i samband med att ni får er lägenhet. Jag önskar er en härlig tid fram tills dess!
    Katarina
  • Margareta S sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-07-01

Tegneby
    UTMÄRKT BRA hanterat & slutfört + + + + +
    jag återkommer med nytt uppdrag efter semestern

sommarhälsning Margareta Sutt Läs mer
    2020-07-03 Katarina J svarar Margareta S
    Hej Margareta och Lennart,
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert hus och för ert fina betyg. Det blev ju lite speciellt med tiderna som råder men vi löste det på ett bra sätt. Jag önskar er en härlig sommar och ser fram emot att få vara er behjälpliga igen.
    Katarina
  • Ole-marthin H sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-06-30

Långelanda
    Solgt sommerhus. Katarina var effektiv og fleksibel. Hun var imøtekommende og fikk gjort jobben på en super måte. Hun ga gode anbefalinger og smarte løsninger. Hun organiserte visningene på en god måte og fikk startet opp budgivningen på en fornuftig og bra måte. God timing og hun fikk ordnet med banker slik at alt løste seg på en rask og fin måte. Jeg gir henne mine beste anbefalinger. Supert også med tips fra stylist. Resultatet ble da også utmerket. Läs mer
    2020-07-03 Katarina J svarar Ole-marthin H
    Hej Ole-Marthin,
    Tack så mycket för er fina rekommendation.
    Det var mycket roligt att hjälpa er med er försäljning. Det blev ju lite speciellt med tanke på tiderna som råder. Jag hoppas ni finner ett nytt fint boende på närmare håll och önskar er en härlig sommar.

Andra mäklare hos Gofab Fastighetsbyrå Orust

Markus Berg