Katarina Johansson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå Orust

Katarina Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2010-01. Katarina Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.7. Katarina Johansson har haft 24 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna vara med och hjälpa säljare och köpare till en bra bostadsaffär som för många är den största affären som görs i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang och en drivkraft att prestera goda resultat i mina affärsförbindelser - vilket i slutändan resulterar i nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är mycket engagerad och lyhörd. Jag värdesätter dessutom att ha en bra kommunikation med mina kunder.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 118 Läs vad Katarina Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Torsby
    2022-10-26 Verifierad kund
    Vi tyckte att Katarina Johansson var en mycket vänlig och kompetent fastighetsmäklare och var mycket nöjda med hennes arbete. Katarina är ärlig, pålitlig - en mycket sympatisk och snabb person som vi kan rekommendera med gott samvete!
    2022-10-23 Verifierad kund
    Katarina bemötte oss jättebra. Väldigt välkomnande & supertrevlig! Hjälpsam med allt & hade svar på de frågor vi ställde.

Jättenöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2022-10-23 Verifierad kund
    Bra bemötande, hon är flexibel och har ett positivt förhållningssätt både till köpare och säljare. Hon är rak och enkel samt ger snabb respons. Enkel att prata med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Stora Hasselön
    Lätt att få tag på
    Ordning och reda
  • Peter B
    2022-09-08 Verifierad kund
    Jag har fullt förtroende för Katarina. Hon har haft hand om två försäljningar för mig och jag är helnöjd. Hon responderade snabbt även då hon var på semester! Högsta betyg!
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Torp
    2022-08-08 Verifierad kund
    Hon kändes pålitlig korret och lätt och få tag i då vi behövde fråga henne om uppgifter.

Har levererat det vi har kunnat förväntade oss på ett korret sänt.
    Tyvärr så blev det strul med uppkoppling mot tambur på grund av semester överlämningen inte hade fungerat att ge behörighet i dataprogrammet, men tur att Katarina var hemma och kunde koppla upp sig. Så vi kan rekommendera Katarina J
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bemötandet från Katarina var professionellt och trevligt.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Rak och bra information, det ger ett starkt förtroende Katarina
    Tack så mycket för det fina omdömet. Det värmer att jag uppnått det jag önskar med mitt jobb.
    Jag vill önska er allt gott i ert nya boende!
    Med vänlig hälsning
    2022-06-17 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda från början till slut med Katarinas arbete som vår mäklare.Alltid tillgänglig,lyhörd och bryr sig verkligen om sina kunder.
    Tack så mycket för det fina omdömet!
    Jag önskar er en trevlig sommar tills vi ses igen i augusti!
    Hälsningar
    2022-06-09 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött och helhetsintrycket av bostadsaffären var helt ok.
    Upplevde dock att det var svårt att få tag i mäklaren emellanåt och det var flera uppgifter som inte stämde angående bostaden. Fick till exempel kontakta säljaren för att få reda på ett korrekt lägenhetsnummer och postnummer. Banken upplevde också att det saknades uppgifter gällande årsredovisning etc. Vet inte, men det skulle kanske kunna bero på att den här mäklaren hade fått ta över den här bostadsaffären från en annan mäklare.
    Hej Caroline,
    Tack för din återkoppling gällande köpet av er lägenhet. Jag skall ta till mig det du skriver och kolla upp allt extra noga när jag tar över en affär från en kollega.
    Med vänlig hälsning