GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Call 031-375 80 00 www.gatab.se

About company

Behöver du trädgårdsskötsel, markarbete eller trädgårdsanläggning? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss på GATAB. Vi är en trädgårdsfirma som erbjuder trädfällning, beskärning, stensättning, plantering, dränering och mycket mer. Vi är med dig i ditt trädgårdsprojekt ända från trädgårdsskiss/illustrationsplan till...

149 omdömen om GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Göran L
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Vi möttes av en kompetent och trevlig medarbetare som med sitt kunnande och kompetens hjälpte oss med allt vi tänkt oss i trädgården. Han visade oss också på en god framförhållning som vi nu kommer att att stor glädje av säsongerna under året. Vår häck blev så snyggt klippt att grannarna har uppmärksammat den. Välkommen tillbaka och tack säger vi.

Trädnu AB
4.7/5 i betyg av 602 omdömen 4.7 av 602 omdömen

Bortforsling av träd. Trevlig personal och väl utfört arbete.

Elisabeth L
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Hej bra bemötande och bra diskussion kring saker som inte var helt uppenbara. Blev bra lösningar på vår trappa och murar. Även återbruk och rengöring av våra gamla plattor. Perfekt.

Gustaf A
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

profssigt, trevligt och service inriktat

Andreas R
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Väldigt bra utfört arbete och mycket trevlig personal!

Svar från GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Underbart att höra, stort tack för trevligt bemötande👍🏻

Eha L
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Mycket nöjd.Bra och trevligt bemötande och mycket nöjd med arbetet.. Arbetet noggrant utförd..Återkommer nästa är , när häcken skall trimmas.

Andrew E
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

They clipped my hedges around the property. Excellent job at a fair price. Tobias is very friendly, works hard and quickly.

Matilda R
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Bra bemötande och service, kommer enl överenskommelse och utför ett bra arbete.

Svar från GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Tack så mycket! Då hoppas vi på fortsatt samarbete under vårvintern:)

Anna L
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Är nöjd med resultatet av klippningen av vårt äppelträd

Svar från GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Stort tack för din respons! Ha en fin vinter

Ingrid A

Häck klippning. Väldigt trevligt bemötande

Svar från GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Roligt att höra. Välkommen åter!

Magnus C
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Vi anlitade GATAB för anläggning av en mindre radhusträdgård, inkluderande stödmur med trappa, anläggning av rabatter med markstenskanter, äppelträd, gnejsgång och gräsläggning. Vi är oerhört nöjda med bemötande, kommunikation, kvalitet och resultat. Efter gemensam diskussion och planering fick vi en tydlig offert där det även klart framgick vad som inte ingick men skulle kunna tillkomma vid behov. Mycket bra och tydlig kommunikation genom hela projektet, som sammanfattades löpande på mail efter varje större beslut. Vi upplevde...

Svar från GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Tack för att ni tog er tid för en gedigen recension! Det betyder mycket för oss. Tack själva för bra kommunikation och trevligt bemötande. All lycka med den nya trädgården.

Eric G
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Professionelt utförande utav buskbeskärning, ogräsrensning, häckklippning och spolning utav plattor! God kontakt via email för bestämmande utav tid!

Svar från GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Tack Eric! Hoppas vi ses igen. Välkommen åter!

Annika S
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Utmärkt utfört arbete! …………………………………….

Svar från GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Tack för att du tog dig tid! På återseende. Allt gott

Maria M
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Vi har använt oss av företaget i ett par år nu och är mycket nöjda! Vi beställer klippning av vår häck och bortforsling av sly. Vi har alltid fått sån bra hjälp av företaget. Vi har också alltid blivit bra bemötta av företagets anställda och de har hjälpt till att svara på frågor som vi kanske har haft när det gäller trädgård.

Hej Maria! Tack så mycket för fina ord❤️

Ingrid B
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

vi beställde en ny stengång samt nyplacering av soptunna och latrintunna och brevlåda.

Ulrika B
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Alltid duktiga, trevliga o hjälpsamma. Blir mycket nöjd .

Tack så mycket! Det värmer. Hälsning Tobias

Claes M
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Beställde nedtagning och bortforsling av 50 m halvdöd thujahäck samt djupfräsning av rötterna. Suveränt proffsigt arbete och trevligt bemötande, både av Tobias och hans inhyrda stubbfräsare Albin samt lastbilschaufför. Hela jobbet var klart redan på tidiga eftermiddagen och då var tomten föredömligt städad från bråte efter den gamla häcken och fräsningen hade inte efterlämnat några skador. Kan varmt rekommendera dessa grabbar!

Jan A
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Mycket trevligt och proffsigt bemötande och utförande.

Henrik K
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Mycket trevligt bemötande och bra slutresultat på häckklippningen

Sandra L
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Jättetrevligt bemötande och fint resultat!

Joana P
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Snabb återkoppling vid kontakt och under hela processen. Rimlig offert. Arbetade effektivt och jag är supernöjd med resultatet. Rekommenderas varmt!

Svar från GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Tack så mycket för fint omdöme. Roligt att höra. Det har fungerat så bra med kommunikation och jag kände mig väldigt välkomnad av er.

Yvonne J
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Klippning av häck, äppelträd och idegran samt bortforsling av avfallet. Arbetet gick fort och effektivt och blev bra.

Tack snälla😊

Susanne N
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Fick svar väldigt snabbt när jag skickade in min förfrågan. Trevligt bemötande och arbetet utfört som vi bestämt. Ett högt träd skulle beskäras i en japansk form, det blev jättefint. En klotlönn skulle beskäras så det blev paraplyform, det blev jättefint. Er stor rhododendron skulle klippas ner för den vat för hög. Det blev fint. Allt gick smidigt och det blev inga missuppfattningar . Jag åkte också till jobbet och kände mig trygg att lämna min nyckel som sedan lades i brevlådan.

Svar från GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Tack snälla, du är så välkommen åter🌞

Ingela W
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Snabbt respons, bra redogörelse över hur det skulle gå till - kom , utförde och städade efter trädfällning. Mycket nöjd!

Ulrika H
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Vi fick hjälp att beskära fruktträd, bärbuske och schersmin samt toppa och stamma upp ett stort barrträd. Trevligt och pålitligt i kontakten och jättefint slutresultat över förväntan.

Svar från GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Tack snälla! Och det är ert fina bemötande mot mig som påverkar tillbaka. Mvh Tobias

Johan E
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Trevligt bemötande. Utomordentligt bra resultat.

SARA G
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Snabb service och väldigt fint utfört arbete. God dialog genom hela projektet av Tobias.

ZSOLT C
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Jag vill gärna lämna omdöme om företaget, trots att de inte har utfört något jobb hos oss, men de har sköt kontakten med oss exemplarisk. Mycket snabbt svar på våran första mejl, snabb tidsbokning, punktligt till första mötet, snabbt återkoppling ang att de inte kan ta jobbet hos oss. Tack! Mvh George

Tobias A gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Eha L
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Mycket nöjd. Häcken blev jättefin. Återkommer om klippning nästa år igen.

Linda O
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Väl och noggrant utfört arbete.

Gunnar H
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Så småningom fick vi kontakt, började i juni men fick napp i september. Efter det bara positivt med duktiga trädgårdsmänniskor! Hälsningar Eva o Gunnar

Svar från GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Tack, det är roligt att ni är nöjda! Ja, Thuja skall inte klippas på sommaren när solen ligger på. Den kan bli bränd. Ni fanns i vår kalender från första kontakt och vi återkom med förslag på datum för arbete vid uppstart. Tack för att ni ville anlita oss i år igen och välkomna åter!

Marie D
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete!

Eric G
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

- Snabb kontakt efter att jag skickat ett mail och berättat att jag behövde hjälp med gräs/häckklipp och ogräsrensning. - Personen bad mig om bilder på gräset/häckarna som jag bifogade - Direktkontakt med tjänstemannen via mobil - Avstämning under arbetets gång - Effektivt - Frågade om mer behöver göras och när de har tid nästkommande gång. Fick ett erbjudande att komma tillbaka i november för att ta på buskar!

Fredrik L
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Anlitat detta företaget två gånger. Första gången blev jag ganska så nöjd, så beslutade mig för att anlita Gbg Anläggning&Trädgård igen. Uppgiften var att städa av ett berg från sly och jord. En enkel uppgift. De klarade absolut inte av den uppgiften, de ligger kvar en massa jord. Mindre stubbar är inte borttagna som de skulle ta bort. Enklare att kommunicera med en sten är med ägaren av företaget. Dålig återkoppling under tiden, svarar inte på mail efteråt när fakturan är skickad. Vill du ha ett jobb som blir till 80% klart? Då har du hittat rätt företag.

Svar från GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Hej Fredrik, jag ser att vi grävt hos dig per löpande räkning och att vi haft avstämningsmöte tillsammans 27 aug för att besluta om projektet var färdigställt för beställning av kranbil för bortforsling. Minnesanteckning från möte gör gällande att alla timmars grävarbete hade nått det resultat som du önskat och beställning av kranbil gjordes 27 aug. Vill du vi skall gräva mer, ta bort stubbar eller har tittat närmare nu på berget efter kranbil varit på plats så kommer vi gärna tillbaka och tar det sista hos dig. Tveka inte...

Marianne B
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

jag är mycket nöjd blev ett mycket bra resultat återkommer flera gånger marianne

Bertil J
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Blev bra bemött av två duktiga kvinnor som kunde sina saker med beskärning av träd och buskar Förväntade att man skulle hjälpa mig med förslag hur man skulle göra föra att få bästa resultat med trädgården köpte röjning och hjälp med beskärning och bortforsling av trädgårdsavfallet

Karin D
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Väldigt nöjda! Effektiva och mycket kunniga, resultatet blev toppen! På återseende!

Malin S
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Mycket bra bemötande. Proffsigt jobb. Jag är mycket nöjd med beskärningen av mina träd.

Ingrid B
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Min mamma ville ha hjälp med att klippa sin häck på sin villa tomt. Vi fick ett bra bemötande och dom gjorde ett bra jobb precis som vi önskade.

Veronica
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Vi anlade en ny slänt med stenläggning och två nya träd. Otroligt nöjda med arbetet och resultatet. De gjorde ett noggrant och snabbt jobb. Kommunikationen var super och vi fick snabb återkoppling. Kommer i framtiden anlita dem igen. Mycket nöjda kunder : )

Jonas S
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Utmärkt utfört uppdrag i enlighet med överenskommelse.

Petronella D
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Trevligt bemötande, snabbt men noggrant utfört arbete med gott resultat. Allt gick enligt plan med resultatet vi önskade.

Gunilla A

Proffsiga "ogräsrensrensare". Trevligt bemötande. Jag är fullt nöjd 😊

Jan-bertil N
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Diverse trädgårdshjälp, personalen är trevlig och det jag bett om har blivit omhändertaget när det är lämpligt beroende på årstid

Ulrika W
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

De har anlagt en gräsmatta, tagit bort träd/grenar, lagt ut ny jord,plattat till och sått. Allt gick väldigt snabbt, de var effektiva och proffsiga. Jag kan varmt rekommendera

Lena C
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Borttagning av gammal häck och nyplantering av häck samt stenläggning. Bemötandet var utmärkt på alla sätt. Företaget levde upp till alla förväntningar och mer därtill. Vid ev. nya arbeten kommer detta företag att anlitas till hundra procent.

Unni B
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Mycket snabba, både med att svara på frågor, lämna offert och utföra jobbet. Gav goda råd. Kändes erfarna och proffsiga - hanterade grävmaskin, dumper, padda och lastbilar galant och varsamt på vår trånga gata och i de smala gångarna i trädgården. jättetrevliga människor allihop, både anläggarna och trädgårdsmästarna. Kändes pålitliga. Överträffade våra förväntningar. Kan varmt rekommenderas!

Pia C
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Väldigt trevliga och kunniga, rekommenderar dem varmt! Vi kommer absolut köpa deras tjänster igen framöver.

Gustaf T
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Häck klippning snyggt utfört och inom rimlig tid så blev oxå kostnaden.

Florian V
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Trevlig personal, håller pris samt tid. Bra upplevelse.

Eva R
Wrote about GATAB (Göteborgs Anläggning & Trädgård AB)

Rensat planterat klippt o ansat. Trevliga tjejer o killar. Arbetet utfört till belåtenhet. Eva o Hans