Göteborgs Massage & Rehab

Göteborgs Massage & Rehab

Ring 073-922 07 24 www.goteborgsmassage.se

Göteborgs Massage & Rehab erbjuder både massage och massageterapeutiska behandlingar, såväl till företag som privatpersoner. Vi har lokal mitt i Vasastaden, Göteborg. För bokning direkt via nätet & priser besök: www.goteborgsmassage.se Välkommen!

5 omdömen om Göteborgs Massage & Rehab

Elisabeth H
Skrev om Göteborgs Massage & Rehab

Främst besökt deras lokal i Linné, men vid tillfällen inte tiderna där har fungerat har jag besökt Camilla och Zsolt i Vasastan. Mysig lokal och båda massörerna gör ett riktigt bra jobb!

Erika L
Skrev om Göteborgs Massage & Rehab

Testat ett flertal olika massörer och varit nöjd med samtliga. Kan varmt rekommendera detta företag. Lokalen i Linné är riktigt mysig och fräsch!

Vickan E
Skrev om Göteborgs Massage & Rehab

Jag var häromdagen i deras lokal i Linné och sedan tidigare gått regelbundet i Vasa. Riktigt nöjd med de jag gått till i båda lokalerna.

Emil L
Skrev om Göteborgs Massage & Rehab

Riktigt bra massörer, kan varmt rekommendera Zsolt och Stefan. Bra och mysiga lokaler i både Vasastan och Linné.

Britt C
Skrev om Göteborgs Massage & Rehab

Jag skrev just på den andra kända recensionssidan också men vill förmedla min positiva inställning till deras massörer även här. :-) Testat fyra stycken av deras massörer nu och de har haft en del olika massagetekniker men alla har kommit åt där jag verkligen behövt det, riktigt bra. Antingen har jag haft tur eller så är alla hos dem lika duktiga! :-)