Alla kategorier Massage Västra Götaland Göteborg Göteborgs Massage & Rehab

Göteborgs Massage & Rehab

Erik Dahlbergsgatan 19, 411 26 Göteborg — Visa karta

Göteborgs Massage & Rehab erbjuder både massage och massageterapeutiska behandlingar, såväl till företag som privatpersoner. Vi har lokal mitt i Vasastaden, Göteborg. För bokning direkt via nätet & priser besök: www.goteborgsmassage.se Välkommen!

Läs vad 5 kunder tycker om Göteborgs Massage & Rehab

• Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Göteborgs Massage & Rehab
    Främst besökt deras lokal i Linné, men vid tillfällen inte tiderna där har fungerat har jag besökt Camilla och Zsolt i Vasastan. Mysig lokal och båda massörerna gör ett riktigt bra jobb! Läs mer
  • Erika L
    Erika L skrev om Göteborgs Massage & Rehab
    Testat ett flertal olika massörer och varit nöjd med samtliga. Kan varmt rekommendera detta företag. Lokalen i Linné är riktigt mysig och fräsch! Läs mer
  • Vickan E
    Vickan E skrev om Göteborgs Massage & Rehab
    Jag var häromdagen i deras lokal i Linné och sedan tidigare gått regelbundet i Vasa. Riktigt nöjd med de jag gått till i båda lokalerna. Läs mer
  • Emil L
    Emil L skrev om Göteborgs Massage & Rehab
    Riktigt bra massörer, kan varmt rekommendera Zsolt och Stefan. Bra och mysiga lokaler i både Vasastan och Linné. Läs mer
  • Britt C
    Britt C skrev om Göteborgs Massage & Rehab
    Jag skrev just på den andra kända recensionssidan också men vill förmedla min positiva inställning till deras massörer även här. :-)
    Testat fyra stycken av deras massörer nu och de har haft en del olika massagetekniker men alla har kommit åt där jag verkligen behövt det, riktigt bra. Antingen har jag haft tur eller så är alla hos dem lika duktiga! :-) Läs mer