Grindestam Bygg AB

Grindestam Bygg AB

www.grindestambygg.se

Vår ambition är att erbjuda förstklassig service där kunden står i fokus. Genom professionellt utförande och fokus på högsta kvalitet strävar vi efter att skapa hållbara och långsiktiga relationer med våra kunder. Vi förstår att varje projekt är unikt och kräver en individuell approach. Oavsett om det gäller renovering, nybyggnation...

9 omdömen om Grindestam Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2024

Anders L
Skrev om Grindestam Bygg AB

Grindestams bygg har renoverat vårt garage. Betyget blir 5 av 5. Hade vi kunnat ge 6 av 5 så hade vi gjort det. Grindestams bemötande genom hela processen har varit toppklass. Från första telefonsamtalet, via första besöket, offertens kvalite, dokumentationen som gjorts och inte minst att Grindestams alltid är punklig, noggrann och mycket trevlig. Grindestams kvalite i arbetet är perfekt. Lösningsorienterad och kommer med egna förslag på lösningar. Även hans underentreprenörer har varit kanon. Vi kan varmt rekommendera Grindestams Bygg till andra. Toppklass.

Martin O
Skrev om Grindestam Bygg AB

Grym service, grym snickare! Bara positivt!

Svar från Grindestam Bygg AB

Tack för de fina orden Martin. Erat nyblivna garage blev riktigt trevligt!

Arvid L
Skrev om Grindestam Bygg AB

Otroligt trevlig, kunnig, snabb och flexibel.

Svar från Grindestam Bygg AB

Stort tack Arvid! Köksrenoveringen blev verkligen ett trevligt lyft.

Vincent L
Skrev om Grindestam Bygg AB

Oscar har varit helt fantastisk genom hela processen. Proffsigt bemötande, smidig kommunikation, tydlig offert. Vi är mer än nöjda

Svar från Grindestam Bygg AB

Det största tacket för de fina orden Vincent, ni var lika grymma ni från start till slut! Garderoben med det lilla extra blev verkligen ett lyft.

Patrik A
Skrev om Grindestam Bygg AB

Ett byggföretag som verkligen levererar den känsla för kvalitet som de lovar!

Svar från Grindestam Bygg AB

Stor tack för det fina orden Patrik! Väldigt kul att få hjälpa till senast, mer ska det bli!

Liie A
Skrev om Grindestam Bygg AB

Proffsig och otroligt duktig snickare! Allt från offert till slutresultat! Rekommenderar

Svar från Grindestam Bygg AB

Stort tack! Så kul att kunna få bistå.

Viktor G
Skrev om Grindestam Bygg AB

Anlitade Grindestam Bygg för att hjälpa oss med lokalanpassning på vårt nya kontor och vi är mycket nöjda med hela processen och slutresultatet. Proffsigt bemötande, noggrant utfört arbete och bra kommunikation! Kommer definitivt att anlita igen!

Johan W
Skrev om Grindestam Bygg AB

Mycket trevligt bemötande. Bra dialog samt proffsigt och bra genomfört arbete. Rivning av innervägg samt finlir med bl.a. montering av golv o taklister mm.

Svar från Grindestam Bygg AB

Stort tack Johan! Väldigt kul att få bistå med detta, den nya planlösningen mellan kök samt vardagsrum blev kanon. Allt gott tills vidare!

Marcin T
Skrev om Grindestam Bygg AB

Brs service, bra kvalitet, god kommunikation och trevlig!

Svar från Grindestam Bygg AB

Stort tack Marcin! Väldigt kul att få hjälpa er i erat fina hus och ser fram emot kommande arbeten.