Alla kategorier Fotograf Stockholms län Värmdö Gustavsbergs Bildateljé

Gustavsbergs Bildateljé

Mariaplan 1, 134 41 Gustavsberg — Visa karta

Startades 1994 av Lars Åke Holst. Ateljen öppnade i februari 1998 på Villagatan 5, en gammal nerlagd Konsum-butik. Sedan 2004 finns vi på Mariaplan 1 också detta en del av den gamla Konsum-butiken. Gustavsbergs Bildateljé är en modern digital ateljé som hjälper er med porträttfotografering; från de första andetagen, de första stegen och när familjen växer eller innan barnen flyttar utomlands. Företag hjälper vi både med bilder på personal o produkter.
Mån-Tis: 12:00-18:00
Ons: Stängt
Tor-Fre: 12:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 26 kunder tycker om Gustavsbergs Bildateljé

• Caroline H
    Caroline H skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Vi har valt Bildateljen för bilder på våra barn samt familjefotograferingar. Första tillfällena var med Olivia 2012 och sedan med Charlie 2014.
    Vi älskar bilderna som togs och vi får ofta höra av andra hur fina bilderna är. Går ofta förbi bilderna som hänger i vardagsrummet o stannar upp. Bilderna som togs på våra barn är underbara.
    Rekommenderar verkligen Bildateljen☺
    2016-07-21 Lars Åke H svarar Caroline H
    Hejsan Caroline !
    Tack så mycket för de fina orden. Hoppas ni har det bra i Grekland och hälsa Per o barnen.
    Lars Åke, en rörd och glad fotograf.
    Caroline H gillar detta
  • Viktor A
    Viktor A skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    En otroligt proffsig fotograf!
    2016-05-30 Lars Åke H svarar Viktor A
    Tack för goda vitsord !
  • Filippa P
    Filippa P skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Jag fick väldigt bra bemötande. Vi tog barnfoton på båda våra pojkar när de var ca 6 mån och vi är mkt nöjda med bilderna och hur allt hanterades.
    2016-05-30 Lars Åke H svarar Filippa P
    Tack Filippa ! Det var bara roligt att fotografera era pojkar och kul att ni själva ville vara med på ett hörn.
  • Marie J
    Marie J skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Jättebra fotograf som tog fina foton på vår dotter.
    2016-05-30 Lars Åke H svarar Marie J
    Jätte roligt att höra att ni var nöjda. Vi ses ju redan i augusti, så det ser jag fram emot. 1-åringarna ser alltid så stora ut på bild när de kan stå och kanske också gå, eventuellt även springa... från fotografen i ateljén.
  • Cerés J
    Cerés J skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Vi är jättenöjda med Gustavsbergs bildatelje, fick fina bilder på våra två pojkar, både individuella och syskonbilder! Var svårt att välja bilder eftersom alla var så bra! Bra flexibilitet vid tidsbokning och bra hand med barn. Vi kommer återkomma som kunder igen!
    2015-08-24 Lars Åke H svarar Cerés J
    Vad kul att ni är nöjda ! Det är så roligt att fotografera barn ! Ni är så välkomna tillbaka.
  • Anna W
    Anna W skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Ett personligt bemötande som tog tillvara såväl mina tankar om bilder som fotografens professionella råd.
  • Malin B
    Malin B skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Bilderna överträffade våra förväntningar!

Vi tog kort på vår lilla dotter, hon verkade ha väldigt roligt, vi fick ett bra bemötande och är väldigt nöjda med resultatet.
    2014-11-28 Lars Åke H svarar Malin B
    Jag hade också roligt, men bäst är att ni blev nöjda med resultatet. Jag skickad ett svar på frågan om albumet nyss. Hoppas du har fått det och att ni har det bra i Norge över helgen. Lars Åke
  • Pia B
    Pia B skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Trevligt o positivt med en proffsig fotograf
    2014-11-28 Lars Åke H svarar Pia B
    Det var roligt att läsa ! Ditt fodral till skivan har kommit nu. Trevlig helg !
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Jag har beställt familjefoton, barnporträtt och porträtt av vår hundvalp vid två olika tillfällen hos Gustavsbergs Bildatelje'. De levererar ett högklassigt arbete.
    Fotografen har känsla för att fånga ögonblick och är oerhört skicklig i sitt yrke.
    Till den som är mån om att berika livet med bilder/foton av hög kvalité, rekommenderar jag Gustavsbergs Bildatelje', tveklöst!
    2014-11-19 Lars Åke H svarar Katarina T
    Hejsan !
    Mitt första svar på ditt inlägg försvann, så jag knåpar ihop ett nytt. Det är tveklöst den trevligaste läsning på länge. Och det gör mig glad så här i novembermörkret. Roligt att titta tillbaka på bilderna på era barn o Scott från i somras. Hört att han har växt till sig sedan då. Tack för de varma berömmet. LarsÅke
  • Linda W
    Linda W skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Trevligt bemötande. Lätt att boka via internet. Bra bilder - vi är nöjda.
    Tack!
    2014-11-19 Lars Åke H svarar Linda W
    Hejsan !
    Mini-Ateljé koncept är lite nytt för mig, men jag är glad att det verkar fungera så bra nu när så många inte längre fotograferas på sina förskolor. Tjänsten bokadirekt som jag har lagt på min hemsida används flitigare för varje vecka. Tack för det vänliga omdömmet ! LarsÅke
  • Linda F
    Linda F skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Blev väldigt nöjd med fotograferingen av mina barn. Rekommenderar gärna!
    2014-11-19 Lars Åke H svarar Linda F
    Hejsan !
    Och tack den fina rekommendationen. Roligt att Mini-ateljé kan ge nöjda kunder trots kortare fotograferingstid och ett mindre urval. Webbutiken skolfotoweb.se är nog en stor del i det.
  • Matilda J
    Matilda J skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Jättefina bilder och bra service. Kan absolut rekommendera.
    2014-11-19 Lars Åke H svarar Matilda J
    Hejsan !
    Och tack för fin rekommendation ! Jag måste ha missat att svara på den när den kom. Jag har dock ett ex av Vilton, på din axel, sitter på väggen i ateljén som minner om fotograferingen i maj. LarsÅke
  • Helena F
    Helena F skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Superfina foton. Trevligt för föräldrar. Nöjda barn.
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Fotografen Lars-Åke Holst är en proffsig fotograf som både kan ta sig an barn och vuxna på ett flexibelt sätt. Han lyssnar till kundens önskemål och preferenser men har även själv synpunkter på hur bilden kan bli bättre. Jag har anlitat honom både yrkesmässigt och privat och han gjorde ett bra arbete i båda fallen!
    2014-05-30 Lars Åke H svarar Elisabeth L
    Tack Elisabeth ! Det var roligt att få så fina vitsord från dig.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Bra bemötande, flexibel, bra bilder
  • Anders H
    Anders H skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Bra
    Ja och det var inte första gången jag anlitat bildatejen så jag kan rekommendera andra kunder.
    Utmärkt
    Det har ett värde för livet men det känns i plånboken när man betalar. Hantverket fotografering kostar mycket.
    Mycket bra.
  • Anna G
    Anna G skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Jag är mycket nöjd med Gustavsbergs Bildatelje. Jag har varit där med båda mina barn. Har både tagit individuella foton och på båda barnen, samt familje foto. Jag kan varmt rekommendera gustavsbergs Bildatelje.
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Jag är väldigt nöjd med vårt besök på ateljen! Proffsig fotograf och superfina bilder. Värt varenda krona!
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Väldigt positivt, trevligt, proffsigt och personligt. Vi blev nöjda med bilderna. All tid fanns att fundera på vad vi ville göra med bilderna efteråt. Uppskattat att möjlighet fanns för personligt möte och genomgång. Personligt känns som ledordet.
    2014-01-10 Lars Åke H svarar Madeleine S
    Det var verkligen roligt att höra att ni var så nöjda och att det gick att hitta en bra lösning för er tomma vägg, fylld med bilder av familjen. Hoppas att du fick till slutformen, på själva upphängningen, som du ville ha den. Kan du skicka en bild från mobilen?
  • Malin C
    Malin C skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Trevligt och lättsamt. Bra miljö och jättefint resultat. Vi kommer tillbaka!
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Väldigt dyrt. Fotografen lyssnade inte riktigt på oss. Men jättefina bilder.
    2013-04-20 Lars Åke H svarar Charlotte K
    Oj, det där lät inte bra. Jag är jätteglad om jag får veta var jag gick fel med att inte lyssna. Dyrt är väldigt svårt att gå i svaromål om, men det andra vill jag gärna rätta till.
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Trevligt bemötande, duktig fotograf med fina slutprodukter
    2013-04-18 Lars Åke H svarar Ulrika S
    Tack Ulrika, hoppas ni lyckas hitta den bästa formen för bilderna ni väljer under veckan. Tack för idag och hoppas att Charlies tänder sitter där de brukar även i framtiden. Jag ska hitta en bättre plats för stegen i fortsättningen.
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Jätte bra. Bra service och duktig fotograf som fick min son att bli bra på fotona
    2013-04-18 Lars Åke H svarar Josefine L
    Tack Josefine ! Det värmer extra från dig. Hoppas att Deniz är bättre än när vi hade kontakt senast och att bilderna fått en bra plats hemma hos er.
  • Catrin s
    Catrin s skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Trevlig, tillmötesgående fina kort. Proffsigt
    2013-04-18 Lars Åke H svarar Catrin s
    Tack själv ! Jag ser det som ett samspel mellan mig och kund. Ganska tacksam situation då alla är förväntansfulla när man kommer till fotograferingen. Vi ses väl snart på fotografering i maj igen.
    2013-04-18 Catrin s svarar Lars Åke H
    Japp, min almanacka har kraschat, har förmig att det var den 12 maj men är osäker på tiden. Undrar även ungefärlig kostnad,
    Mvh Catrin
    2013-04-18 Lars Åke H svarar Catrin s
    Hejsan !
    14 maj kl 16.00 var bokningen. Om du behöva justera detta är det bara att du hör av dig. Angående kostnaden så ingick 1-årsfotograferingen i själva erbjudandet som du har betalt för. Det som kommer till är de bilder som du bestämmer dig för att köpa. Har inga anteckningar om syskon eller familjefoto som kostar extra med 200 kr/person.
    2013-04-19 Catrin s svarar Lars Åke H
    16 Maj blir bra, men vi hade tänkt oss familjbild. Är det ok? Vi är 7 st.

Trevlig helg
    Catrin
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Karolina E
    Karolina E skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Proffsigt och engagerat bemötande. Mycket fina bilder. Bra med bildvisning och personlig service.
    2013-04-18 Lars Åke H svarar Karolina E
    Tackar ! Det var snälla ord. Bildvisningarna med projektor har varit uppskattat. Tror att man får en annan upplevelse av bilderna och vad man kan göra med dem. Tack igen !
  • Jonas
    Jonas skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Bra bilder, engagerad fotograf som lyckas med ögonblicksbilder på barnen. Jättenöjda är vi!
    2013-04-18 Lars Åke H svarar Jonas
    Tack Jonas ! Det var jätteroligt att höra, kul att fota båda pojkarna.

Mariaplan 1, 134 41 Gustavsberg