Alla kategorier Fotograf Stockholms län Värmdö Gustavsbergs Bildateljé

Gustavsbergs Bildateljé

Mariaplan 1, 134 41 Gustavsberg — Visa karta

Startades 1994 av Lars Åke Holst. Ateljen öppnade i februari 1998 på Villagatan 5, en gammal nerlagd Konsum-butik. Sedan 2004 finns vi på Mariaplan 1 också detta en del av den gamla Konsum-butiken. Gustavsbergs Bildateljé är en modern digital ateljé som hjälper er med porträttfotografering; från de första andetagen, de första stegen och när familjen växer eller innan barnen flyttar utomlands. Företag hjälper vi både med bilder på personal o produkter.
Mån-Tis: 12:00-18:00
Ons: Stängt
Tor-Fre: 12:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 26 kunder tycker om Gustavsbergs Bildateljé

• Caroline H
    Caroline H skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Vi har valt Bildateljen för bilder på våra barn samt familjefotograferingar. Första tillfällena var med Olivia 2012 och sedan med Charlie 2014.
    Vi älskar bilderna som togs och vi får ofta höra av andra hur fina bilderna är. Går ofta förbi bilderna som hänger i vardagsrummet o stannar upp. Bilderna som togs på våra barn är underbara.
    Rekommenderar verkligen Bildateljen☺ Läs mer
    2016-07-21 Lars Åke H svarar Caroline H
    Hejsan Caroline !
    Tack så mycket för de fina orden. Hoppas ni har det bra i Grekland och hälsa Per o barnen.
    Lars Åke, en rörd och glad fotograf.
    Caroline H gillar detta
  • Viktor A skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    En otroligt proffsig fotograf! Läs mer
    2016-05-30 Lars Åke H svarar Viktor A
    Tack för goda vitsord !
    Lars Åke
  • Filippa P skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Jag fick väldigt bra bemötande. Vi tog barnfoton på båda våra pojkar när de var ca 6 mån och vi är mkt nöjda med bilderna och hur allt hanterades. Läs mer
    2016-05-30 Lars Åke H svarar Filippa P
    Tack Filippa ! Det var bara roligt att fotografera era pojkar och kul att ni själva ville vara med på ett hörn.
    Lars Åke
  • Marie J skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Jättebra fotograf som tog fina foton på vår dotter. Läs mer
    2016-05-30 Lars Åke H svarar Marie J
    Jätte roligt att höra att ni var nöjda. Vi ses ju redan i augusti, så det ser jag fram emot. 1-åringarna ser alltid så stora ut på bild när de kan stå och kanske också gå, eventuellt även springa... från fotografen i ateljén.
  • Cerés J skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Vi är jättenöjda med Gustavsbergs bildatelje, fick fina bilder på våra två pojkar, både individuella och syskonbilder! Var svårt att välja bilder eftersom alla var så bra! Bra flexibilitet vid tidsbokning och bra hand med barn. Vi kommer återkomma som kunder igen! Läs mer
  • Anna W skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Ett personligt bemötande som tog tillvara såväl mina tankar om bilder som fotografens professionella råd. Läs mer
  • Malin B skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Bilderna överträffade våra förväntningar!

Vi tog kort på vår lilla dotter, hon verkade ha väldigt roligt, vi fick ett bra bemötande och är väldigt nöjda med resultatet. Läs mer
  • Pia B skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Trevligt o positivt med en proffsig fotograf Läs mer
  • Katarina T skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Jag har beställt familjefoton, barnporträtt och porträtt av vår hundvalp vid två olika tillfällen hos Gustavsbergs Bildatelje'. De levererar ett högklassigt arbete.
    Fotografen har känsla för att fånga ögonblick och är oerhört skicklig i sitt yrke.
    Till den som är mån om att berika livet med bilder/foton av hög kvalité, rekommenderar jag Gustavsbergs Bildatelje', tveklöst! Läs mer
  • Linda W skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Trevligt bemötande. Lätt att boka via internet. Bra bilder - vi är nöjda.
    Tack! Läs mer
  • Linda F skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Blev väldigt nöjd med fotograferingen av mina barn. Rekommenderar gärna! Läs mer
  • Matilda J skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Jättefina bilder och bra service. Kan absolut rekommendera. Läs mer
  • Helena F skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Superfina foton. Trevligt för föräldrar. Nöjda barn. Läs mer
  • Elisabeth L skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Fotografen Lars-Åke Holst är en proffsig fotograf som både kan ta sig an barn och vuxna på ett flexibelt sätt. Han lyssnar till kundens önskemål och preferenser men har även själv synpunkter på hur bilden kan bli bättre. Jag har anlitat honom både yrkesmässigt och privat och han gjorde ett bra arbete i båda fallen! Läs mer
  • Gunilla S skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Bra bemötande, flexibel, bra bilder Läs mer
  • Anders H skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Bra
    Ja och det var inte första gången jag anlitat bildatejen så jag kan rekommendera andra kunder.
    Utmärkt
    Det har ett värde för livet men det känns i plånboken när man betalar. Hantverket fotografering kostar mycket.
    Mycket bra. Läs mer
  • Anna G skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Jag är mycket nöjd med Gustavsbergs Bildatelje. Jag har varit där med båda mina barn. Har både tagit individuella foton och på båda barnen, samt familje foto. Jag kan varmt rekommendera gustavsbergs Bildatelje. Läs mer
  • Josefin H skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Jag är väldigt nöjd med vårt besök på ateljen! Proffsig fotograf och superfina bilder. Värt varenda krona! Läs mer
  • Madeleine S skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Väldigt positivt, trevligt, proffsigt och personligt. Vi blev nöjda med bilderna. All tid fanns att fundera på vad vi ville göra med bilderna efteråt. Uppskattat att möjlighet fanns för personligt möte och genomgång. Personligt känns som ledordet. Läs mer
  • Malin C skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Trevligt och lättsamt. Bra miljö och jättefint resultat. Vi kommer tillbaka! Läs mer
  • Charlotte K skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Väldigt dyrt. Fotografen lyssnade inte riktigt på oss. Men jättefina bilder. Läs mer
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Trevligt bemötande, duktig fotograf med fina slutprodukter Läs mer
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Jätte bra. Bra service och duktig fotograf som fick min son att bli bra på fotona Läs mer
  • Catrin s skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Trevlig, tillmötesgående fina kort. Proffsigt Läs mer
  • Karolina E skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Proffsigt och engagerat bemötande. Mycket fina bilder. Bra med bildvisning och personlig service. Läs mer
  • Jonas skrev om Gustavsbergs Bildateljé
    Bra bilder, engagerad fotograf som lyckas med ögonblicksbilder på barnen. Jättenöjda är vi! Läs mer