GymPartner Sweden

Nämndemansgatan 17, 431 33 Mölndal — Visa karta

Välkommen till GymPartner Sweden!

Är det dags att uppdatera ditt gym, hemmagym, företagsgym med nya maskiner och redskap i hög kvalitet? Vi på GymPartner Sweden har varit Grossist i gymbranschen sedan 1983 och vårt fokus ligger främst på att sälja kompletta begagnade Gym, Löpband, Crosstrainers, Spinningscyklar och Motionscyklar. Vi har därav lång erfarenhet inom branschen både som gymägare såväl som grossist och försäljning av ny och begagnad gymutrustning i högsta kvalitet.

Hos oss på GymPartner Sweden får du även 6 månaders reservdelsgaranti på all begagnad utrustning och kan välja på produkter från märken i världklass som Technogym, Precor, Startrac, Life Fitness, Cybex och många fler.

Är du nyfiken på vad mer vi har att erbjuda så är du varmt välkommen att besöka vår nya lagerbutik på Nämndemansgatan 17 där vi tagit över Papyrus fd. Lager i Mölndal.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 22 kunder tycker om GymPartner Sweden

Jim S skrev om GymPartner Sweden
    Riktigt nöjd med GymPartner. Martin kan sin sak och allt levererades samt installerades helt perfekt. rekommenderar varmt detta företag. Läs mer
    2020-08-11 GymPartner Sweden svarar Jim S
    Hej! Jim. Tack för den fina rekommendationen och kul att vi hann träna tillsammans 60 min i MaXimus Kettlebell Clubs nya studio på vårt lager i Mölndal.
    Det blir spännande att se hur bra er personal blir på att träna med kettlebells efter kursen som startar den 5 september 2020.

Välkommen till MaXimus Kettlebell Club och Grundkurs i Kettlebells-Girya Level-1

Efter att jag, Martin ”MaXimus” Börjesson och Spartan Kettlebells introducerat Kettlebells i Sverige 2008, så skrev jag ett gediget kurskompendium som blev en hel bok, som sedan användes vid 100-tals Introduktionskurser och flera Instruktörskurser i Stockholm under 8 år. Nu när GymPartner rullar på i bra takt så har turen kommit för mig att starta MaXimus Kettlebell Club & MaXimus Barbell Club i våra nyrenoverade lokaler i Mölndal.

Nicklas K skrev om GymPartner Sweden
    Fick tips av min vän att gympartner skulle ha fin utrustning att köpa. Jag åkte till gympartner och fick träffa Martin Maximus 💪 Vilken härlig kille spetskompetens till allt från maskiner till utförandet av rörelser m.m.

Det slutade med ett komplett hemma gym.

Jag kan lova Er alla som skall köpa gymutrustning att detta är helt klart det bästa stället i hela Sverige.

Stor tack 😃💪😃 Läs mer
    2020-08-11 GymPartner Sweden svarar Nicklas K
    Hej! Nicklas K. Tack för den fina rekommendationen och kul att vi hann träna tillsammans en stund och att jag kunde visa dig några Kettlebell övningar i MaXimus Kettlebell Clubs nya studio på vårt lager i Mölndal.
    Det blir spännande att se hur bra du blir på att träna med kettlebells efter kursen som startar den 5 september 2020.

Anders S skrev om GymPartner Sweden
    Kunde inte varit mer nöjd. Så bra och personligt bemötande. Toppservice rakt igenom ♥️👌🏻 Läs mer
    2020-08-13 GymPartner Sweden svarar Anders S
    Tack för den här rekommendationen, Anders! Vi är glada för att se att du har haft en stor upplevelse med oss ​​på ditt senaste besök. Om du har några kommentarer om vad som var särskilt bra eller något som kan vara bättre, var god och uppdatera recensionen för att visa dem. Vi hoppas att vi ses snart igen

Anton K skrev om GymPartner Sweden
    Vi är grymt nöjda med att ha valt Gympartner.
    Smidigt och enkelt från början till slut,
    vilken service! 👍👍👍👍👍

Till råga på allt väldigt bra priser 💪💪 Läs mer

Lena A skrev om GymPartner Sweden
    Martin så Go och snäll : )

Varmaste rekommendationerna från oss.

Strålande service : ) Läs mer

Erik E skrev om GymPartner Sweden
    Grym service från första till sista kontakt! Riktigt nöjd med vår utrustning. Uppskattar ert trevliga bemötande & professionalism. Läs mer
  • DAVID W

2020-08-10

DAVID W skrev om GymPartner Sweden
    Ni är grymma! Tusen tack för grym service och hjälp att installera gymutrustningen dessutom!!
    Kommer rekommendera er!!! Läs mer

Hans F skrev om GymPartner Sweden
    Väldigt väl bemött, samt att de hade de produkter jag var ute efter.

Mvh Hans Läs mer

Steven R skrev om GymPartner Sweden
    Vill tacka hela gänget som hjälpte oss med löpbandet samt frakten.

Mycket förtroendegivande gäng.

Med vänlig hälsning,
    Steven. Läs mer
    2020-08-11 GymPartner Sweden svarar Steven R
    Tusen tack Steven R för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda våra kunder kompletta begagnade gym och Löpband & Crosstrainers i högsta gymkvalite' från våra lager i Mölndal och Stockholm.
  • 2020-08-09

Niklas H skrev om GymPartner Sweden
    Professionell och tydligt kontakt per telefon. Trevlig och varsam personal som utförde helhetslösningen av gymmet. Vi är tacksamma för ni tog på er arbete utöver vår ordinarie beställning dessutom.

Med Vänliga Hälsningar,
    Sandra & Sebastian Läs mer
  • 2020-08-09

Åke L skrev om GymPartner Sweden
    Vill Tacka Martin och hans Fantastiska team för hjälpen att färdigställa mitt hemma gym.

Vi återkommer när vi får bygga ut huset : )

Med detta sagt ni kan känna Er trygga med att få ut det maximala gymmet med dessa grabbar.

Med vänlig hälsning,
    Åke. Läs mer
    2020-08-10 GymPartner Sweden svarar Åke L
    Hej! Ni är mer än välkomna Åke L. Tusen tack och kul att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss på GymPartner :)
    Tack för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda våra kunder kompletta begagnade hemma gym och Löpband & Crosstrainers i högsta gymkvalite' från våra lager i Mölndal och Stockholm.

Vi tar tacksamt emot fler omdömen från våra hundratals kunder som handlat i år och hoppas det många fler gamla kunder som reagerar på denna rekommendation och hjälper våra nya kunder att ta chansen och besöka vårt välfyllda lager i Mölndal.
    Boka gärna tid för visning hos oss på 0708789400
  • 2020-08-07

Malin S skrev om GymPartner Sweden
    Vi fick hjälp av Gympartner att tillsätta extra utrustning och bygga upp ett företagsgym och genom hela processen har Martin med kollegor levererat en hög service & alltid med ett glatt humör : )

Martin är utan tvekan extremt kunnig inom området och själva marknaden, hela företaget genomsyrar hög kundservice, kvalité, proffsighet och ett personligt engagemang i sina kunder.

Både beställning, leverans och varor överträffade våra förväntningar och vi ger härmed våra varmaste rekommendationer !

Stort tack för ett riktigt fint samarbete, vi ses snart igen 👍🏻 Läs mer
    2020-08-09 GymPartner Sweden svarar Malin S
    Hej! Tusen tack och kul att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss på GymPartner Malin S.
    Tack för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda våra kunder kompletta begagnade gym och Löpband & Crosstrainers i högsta gymkvalite' från våra lager i Mölndal och Stockholm.

Boka gärna tid för visning hos oss på 0708789400
  • Conny S

2020-07-02

Conny S skrev om GymPartner Sweden
    Gympartner har verkligen allt för gym & rehab alla som planerar att starta gym gör en stor vinst genom att investera i gym utrustning från Gympartner i mycket fint skick, servade & genomgångna, till en tredjedel av ny pris!

Sveriges kunnigaste personal med mångårig drift av gym, träningserfarenhet & försäljning av gym marknadens samtliga märken,fulla av tips & idéer !

Ett besök i Nordest Största lager är väl investerad tid!!

Conny S Läs mer
    2020-07-03 GymPartner Sweden svarar Conny S
    Stort tack Conny S, HERREGUD vilket härligt och vänligt omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda dig fler sköna gymprodukter.
    Trevlig och svettig Sommar önskar vi, Dan & GymKonsulterna på GymPartner Sweden :)
  • 2020-06-26

Tobias E skrev om GymPartner Sweden
    Jag köpte ett komplett begagnat gym. Fick proffsig hjälp o mkt tips. Allt gick bra - även med hemleverans & montering.

Däremot blev det strul med tekniken på ett löpband och jag fick inte svar/hjälp tillräckligt snabbt. Sa då till på skarpen & de bad om ursäkt.

DecLöste problematiken OCH kompenserade mig för väntan på ett schysst vis. Så min erfarenhet av detta köp är positivt. De kan fixa ditt gym! Absolut!
    / Tobias Ekman i Lund Läs mer
    2020-07-03 GymPartner Sweden svarar Tobias E
    Tack bäste Tobias, ja det blev mycket strul med allt för oss när jag vårdade min far och vakade 24/7 under hans sista tid i livet.. Alla kan göra fel och då får man som företagare kompensera och be uppriktigt om ursäkt. Kul att du blev nöjd till slut och att ditt nya gym blev så bra som du beskrev det.
    Trevlig och svettig "GymSommar" önskar vi, Dan & Martin samt GymKonsulterna på GymPartner Sweden :)

Christer K skrev om GymPartner Sweden
    Sålde begagnade konditionsmaskiner till dem . Och det funkade bra , fick betalt enl. överenskommelse . Så de levde upp till
    de förväntningar som jag hade. Läs mer
    2020-06-24 GymPartner Sweden svarar Christer K
    Tack din "gamla" GymKung!
    Roligt att vi fick köpa dina fina konditionsmaskiner i hård konkurrens med Malek, Kami, Kevin och Polisen Fredrik Gedda. Stort grattis till din sköna försäljning och "Exit " av din gymkedja till "snabbväxaren" Magnus Wilhelmsson med Nordic Wellnesskedjan. Hoppas du fick riktigt bra betalt för dem och dina marknadsandelar i Kalmar ? Hör av dig om du har inbytesmaskiner att sälja då Magnus och hans anhang inte hinner med dessa försäljningar, Och du vet ju att "Vi snackar inte vi betalar " Må gott i Sommarstaden Kalmar Bäste Christer K.

Marcus R skrev om GymPartner Sweden
    Enkelt att göra affärer med!
    Kan rekommendera! Läs mer
    2020-07-03 GymPartner Sweden svarar Marcus R
    Stort tack Marcus, för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda dig fler sköna gymprodukter.
    Trevlig och svettig Sommar önskar vi på GymPartner Sweden :)

Anders N skrev om GymPartner Sweden
    Martin är riktigt proffsig, ordnar fram den utrustning man är ute efter till riktigt konkurrensmässiga priser. Läs mer
    2020-07-03 GymPartner Sweden svarar Anders N
    Tusen tack Anders, för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda dig fler kompletta Gym om du öppnar fler dvs. Hoppas att dina gym och det senaste i Lycksele går så bra som du och ditt team förtjänar ?
    Vännäs
    Vännäsby
    Robertsfors
    Läs om gymmen här https://www.friskvardscenter.se/om-oss/historik/

Oliver S skrev om GymPartner Sweden
    Om jag förstår det rätt så riktar sig GymPartner Sweden sig främst mot stora aktörer då dom säljer kompletta begagnade gym, men det går även att köpa som privat person.

Personligen har jag köpt ett enormt bra och funktionellt Bodypump set till ett jätte bra pris av den trevliga personal från GymPartner.

En stark rekommendation från mig! Läs mer
    2020-06-24 GymPartner Sweden svarar Oliver S
    Tusen tack Oliver S, för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda våra kunder GymPartners HemmaGym BodyPumpset Reebok Sista-Chansen
    Endast 1495 kr och Löpband & Crosstrainers i högsta gymkvalite' från våra lager i Mölndal och Stockholm.
    Med vänlig hälsning Dan och Martin med personal.

Thank you very much for your lovely and kind judgment, we are very excited and proud of your excellent rating and look forward to offering our customers complete used gym and treadmills & crosstrainers in the highest gym quality from our warehouses in Mölndal and Stockholm.
  • 2020-06-22

Filip B skrev om GymPartner Sweden
    Köpte ett mindre hemmagym. Fick snabb service och bra grejer till ett normalpris.

Blev lovad där och då att kvittot skulle mailas till mig samma dag. Icke. 23 dagar, 4 samtal, och 2 mail senare fick jag äntligen kvittot. Tycker det är rätt kasst. Lär gå till annan återförsäljare nästa gång. Läs mer
    2020-06-24 GymPartner Sweden svarar Filip B
    Hej! Filip B. I egenskap av ägare till GymPartner Sweden AB så tackar jag för både ditt fina beröm av min personal och den svidande kritiken av MIN långsamma respons gällande ditt kvitto som du ville ha till ett företag som du jobbar på. Informationen och lappen med mejladressen nådde inte mig helt enkelt men jag ber självklart om ursäkt för detta ändå.
    Till mitt försvar så var Vår Största och Viktigaste verksamhet till 95% försäljning av Begagnad Gymutrustning med lägstaprisgaranti från ett och samma varumärke förre CORONAKRISEN & nu är det plötsligt tvärtom och jag hinner inte med alla privatpersoners mejl, telefonsamtal, dropin besök i vårt sjukt stora lager där hela dagarna går ut på att ställa frågor om ALLT stort som smått.
    Vi är verkligen inte vana vid så extremt många samtal och frågor från personer som inte vet vad dom behöver eller inte kan beskriva sitt behov etc.
    En uppmaning från oss på GymPartner är att vi är oerhört tacksamma och glada för det stora intresset från Privatpersoner men vi önskar att fler studerar hemsidan och dess produkter FÖRE besök eller beställningar.
    För det andra så önskar vi också att ni som kunder INTE betalar in för produkter som är "slut i lager", jag återbetalar stora summor varje vecka då folk köper Roddmaskiner och Skierg fast det står Slut i lager på hemsidan.

Vi vill att ALLA våra kunder och besökare ska vara till 100% nöjda med bemötande, vår erfarenhet, service, garantiåtaganden, pris, expertis och vår fakturering såklart.

M.A.O Bäste Filip B. så är du välkommen in till vårt lager på Papyrus fd. Huvudlager i Mölndal så ska jag personligen kompensera dig för mitt försenade fakturakvittens.

Med vänlig hälsning
    För GymPartner Sweden
    Martin " MaXimus" Börjesson
    "Med över 40 år i den underbara gymbranschen"
  • GUSTAV V

2020-04-24

GUSTAV V skrev om GymPartner Sweden
    Gympartner är ett företag med ett stort utbud av både begagnat och nytt vad gäller gymredskap. Jag själv var på jakt efter ett hemmagym och fick ett otroligt erbjudande här på Gympartner. Mycket fina grejer till mycket bra pris, skulle rekommendera flera gånger om. Läs mer
    2020-04-25 GymPartner Sweden svarar GUSTAV V
    Tusen tack Gustav, för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda våra kunder kompletta begagnade gym och Löpband & Crosstrainers i högsta gymkvalite' från våra lager i Mölndal och Stockholm.

• ÅSA Z

2019-12-18

ÅSA Z skrev om GymPartner Sweden
    Tycker styrkan hos Gympartner är att det finns hela maskinparker av begagnat eller möjlighet att köpa nytt, men tror starkt på "återvinning" av gymutrustning. 6 månaders reservdelsgaranti vid köp av Cardiomaskiner är också en bra "säkerhet" så att det snabbt gå att laga så maskinerna ej står stilla.

Lång erfarenhet är viktigt,samt att Martin vill att kunderna ska lyckas med sina verksamheter genom att erbjuda massa tjänster, allt från kalkyl till färdigt gym.

ÅZ Läs mer
    2019-12-19 GymPartner Sweden svarar ÅSA Z
    ja tycker själv att det är bra service.när det erbjuds olika betalnings förslag. med kontant eller leasing samt 6 månaders service på begagnat .framförallt olika paket tror ja är en stor mer försäljnings orsak . Jimmy Kalmar gympartner
  • 2019-10-20

Jari M skrev om GymPartner Sweden
    Vi på Vänersborgs rehabteam köper vår gymutrustning från GymPartner och det tänker vi fortsätta med. Tack till Martin och medarbetare för snabba leveranser och utmärkt utrustning!
    Jari och Iren på Vänersborgs rehabteam Läs mer
    2019-10-22 GymPartner Sweden svarar Jari M
    Tusen tack Jari, för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda våra kunder kompletta begagnade gym och Löpband & Crosstrainers i högsta gymkvalite' från våra lager i Mölndal och Stockholm.

Nämndemansgatan 17, 431 33 Mölndal