GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

www.gympartner.nu
  • Badge2021

Välkommen till GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB! Är det dags att uppdatera ditt gym, hemmagym, företagsgym med nya maskiner och redskap i hög kvalitet? Vi på GymPartner Träningsutrustning har varit Grossist i gymbranschen sedan 1983 och vårt fokus ligger främst på att sälja kompletta begagnade Gym, Löpband, Crosstrainers,...

48 omdömen om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Sedan starten hos Reco 2019

Klaes M
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Har köpt varor från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB och är 100% nöjd med produkterna och bemötandet. Allt var mycket professionellt. Ger det bästa betyget, och rekomenderar varmt företaget och dess produkter

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för det trevliga omdömet av ert köp av Motionscykel Life Fitness. Tack för det glada och positiva omdömet av oss och ert köp. Tusen tack och välkommen åter Med vänlig hälsning Martin MaXimus & Company GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB Nämndemansgatan 17 431 33 Mölndal 0763933057!

Jonas C
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Brs kundkontakt Vi fick hjälp hela vägen från start till mål. Allt gick smidigt. Jonas // Räddningstjänsten Dala mitt

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Bäste Jonas, tack för att du tog dig tiden att lämna detta omdöme. Då vi på GymPartner med jämna mellanrum, stöttar tex. dagliga verksamheter i Göteborg, så var det extra roligt att också stötta en samhällsbärande verksamhet som Räddningstjänsten. Ni fick 20-23 stycken gymmaskiner gratis mot att ni betalade för de tre ni ville köpa från början. Snart kommer vi med nästa lastbil Jonas, Sittande Benpress GrandMaster PRO 5-Stationers Multigym-GrandMaster PRO Pec-dec-Bröstmaskin Technogym Gott Nytt År Önskar Vi På GymPartner!!

Sebastian S
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Vi är väldigt nöjda, från början till slut, gällande vårt inköp av gymutrustning till vårt gym. Martin Maximus tog sig verkligen tid att lyssna på våra behov och utan Martin Maximus Börjesson GymPartner hade vi inte haft den proffsiga utrustningen vi nu har. Rekommenderas starkt. /Sebastian, OP System AB

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för att du tog dig tiden att lämna detta omdöme, Sebastian! Tack för det fina samarbetet, med att uppdatera ert nya företagsgym med den utrustning som jag av erfarenhet vet att dina kollegor kommer att älska att träna med. Extra kul att ni valde Cardiomaskiner i så hög kvalitet, då många endast tänker på priserna och inte på hållbarhet och om det finns reservdelar etc. Det står tex. alltid söndriga Löpband i alla de företagsgym där jag och vi på GymPartner besöker gym, Löpband, som bara är att skrota vilket vi gjort...

Magnus B
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Vill bara rikta ett stort tack till Martin Maximus Börjesson och GymPartner för all hjälp med att bygga ut vårt nu fantastiska gym i vår bostadsrättsförening. Om ni vill köpa bra maskiner och utrustning till ett bra pris, så kan jag varmt rekommendera GymPartner. Jag kommer definitivt att köpa från dem när det blir dags att byta ut eller förnya maskiner i framtiden. Magnus RIKSBYGGEN GBGHUS 31

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Bäste Magnus, tack för att du tog dig tiden att lämna detta omdöme. Tack för det fina samarbetet Magnus, med att uppdatera ert BRF Gym med den utrustning som jag av erfarenhet vet att medlemmarna kommer att älska att träna med. Extra kul att ni valde Cardiomaskiner i så hög kvalitet, då många BRF endast tänker på priserna och inte på hållbarhet och om det finns reservdelar etc. Det står tex. alltid söndriga Löpband i alla de föreningar där jag och vi på GymPartner besöker gymmen, Löpband, som bara är att skrota vilket...

Karin S
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Fantastiskt bra service på Gympartner. Kan varmt rekommenderas för köp av både nytt och begagnad träningsutrustning.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för det glada och positiva omdömet om oss på GymPartner och för ert köp av 4 stycken nya Spinningcyklar GrandMaster PRO Bike som passar bättre i er fysioterapeutiska och rehabiliterande verksamhet. Enkla, stabila och ljudlösa Spinningcyklar som kan användas som motionscyklar borde fler sjukhus och rehabiliteringsavdelningar överväga nu när Monarks motionscyklar kostar över 30 000 kr. Ska bli intressant och höra vad era patienter tycker. Med vänlig hälsning Martin MaXimus & Company GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB Nämndemansgatan 17. 431 33 Mölndal 0763933057

Damir M
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Proffsigt bemötande men även snabb hjälp med leveransen och god kommunikation när vi på habiliteringen köpt crosstrainer Indoor walking

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Hej! Tack för ditt/ert omdöme här på Reco.se. Kul att du, Damir tog dig tiden att skriva detta , med tanke på vilken arbetsbörda ni har på er viktiga verksamhet. Vi på GymPartner Träningsutrustning i Mölndal, älskar att leverera lite extra fin tränings-utrustning och motionsredskap till Rehabiliterings-avdelningar och Dagliga verksamheter i hela Sverige. Hoppas dina arbetskamrater är lika nöjda som du är med Crosstrainer Indoor walking?. Vi finns som du vet på Nämndemansgatan 17 i Mölndal. Med vänliga hälsningar Martin Maximus Börjesson och Dan, Oliver och Rune.

Holmgren &
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Superfint bemötande och väldigt kunnigt. Allt har funkat och väldigt bra att man fick alla maskiner och prylar levererade och monterade

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för det glada och positiva omdömet om oss på GymPartner och för ert köp av följande: GrandMaster Halfrack PRO10, Internationell Skivstång 20kg Tyngre Hög kvalitet, Nya viktskivor Eurosport 2st av varje vikt 2,5kg - 20kg, Ställbar Bänk GrandMaster, Hantelställ Ziva för 10par Hexhantlar, Hex hantlar 3-15kg, Nya hantlar GrandMaster PRO, Pusselmatta, Slamball 7 & 10kg, Slamball 7 & 10kg, AirdyneX Ocathane Fitness, Yogamattor nya 180 cm x 55cm, TRX suspension band, Gummiband från Strength Shop UK 11-36 kg, 23-54kg ,...

Oskarshamns K
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Jag blev vänligt bemött och de var väldigt service minded. Vi köpte en triceps maskin av dom och leverans och annat har fungerat bra.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för det glada omdömet och att ni på Oskarshamns Kraftklubb köpte den tunga Dipsmaskinen. välkommen åter. Vi sponsrar Atletklubbar under Januari 2023. Mvh Martin MaXimus

Nobina S
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

snabb leverans trevligt bemötande. Köpte magmaskin

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för det glada och positiva omdömet av oss och ert köp av Magmaskinen Selection Line från Italienska Technogym. Tusen tack och välkommen åter Med vänlig hälsning Martin MaXimus & Company GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB Nämndemansgatan 17 431 33 Mölndal 0763933057!

Ali T

Mycket bra bemötande. Proffsigt

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för det trevliga omdömet av ert köp av Motionscykel och Indoor walking2 . Tack för det glada och positiva omdömet av oss och ert köp. Tusen tack och välkommen åter Med vänlig hälsning Martin MaXimus & Company GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB Nämndemansgatan 17 431 33 Mölndal 0763933057!

Charlotte S
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Trevlig och kunnig personal! Varorna är precis som utlovat. Hjälpsamma och levererar i tid. Är mycket nöjd med kontakten med GymPartner. Med vänliga hälsningar Charlotte

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Hej! Charlotte. Tack för både det fina omdömet och bemötandet vid vår leverans av Löpband med Tv 65 Tum. Hoppas att du använder det minst en halvtimme om dagen, så du får igång blodcirkulationen efter din operation... Mvh Martin MaXimus & Co GymPartner

N161 F
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Mycket trevligt bemötande av trevlig och kunnig personal. Ett fantastiskt utbud träningsmaskiner av mycket hög kvalitet. Jag har köpt recumbent cykel, pec dec, benspark mm. Är mer än nöjd! Nisse. Frölunda Borg aktivitetscenter

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Hej! Tack för ditt/ert omdöme här på Reco.se. Kul att du tog dig tiden att skriva detta , med tanke på vilken arbetsbörda ni har på er stora verksamhet. Vi på GymPartner Träningsutrustning i Mölndal, älskar att leverera lite extra fin träningsutrustning och motionsredskap till Dagliga verksamheter runt Göteborg. Hoppas dina goa arbetskamrater är lika nöjda som du är med gymmaskinerna :) Ps! Vi har nu flera fina Benpressar i lagret som ni är välkomna att prova. Vi finns som du vet på Nämndemansgatan 17 i Mölndal. Med vänliga hälsningar MaXimus, Dan,Oliver och Rune

Nya W
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Mycket trevligt bemötande av Martin. Jättetråkigt att han är sjuk. Hoppas han tillfrisknar snart.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack bästa Linda på Nya Wigören Gym i Kalmar. Din beställda Stående Tåhäv Star Trac skickades från GymPartner Träningsutrustnings terminal i Mölndal, igår den 26 Januari. Kul att ni väljer oss som gymleverantör år ut och år in :) Jag ser fram emot att få lite fina bilder och filmer från ert fina gym ? Mvh Martin MaXimus

Mtr T
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Trevligt bemötande och lösningsorienterad service. Mycket nöjd!

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för denna recension bäste Kim & Company. Kul att ni satsar på att hålla personalens hälsa och väljer våra bästa produkter från GrandMaster Fitness Träningsmaskiner och Motionsredskap. Skicka gärna lite fina träningsbilder till min mejl. God fortsättning & Gott nytt Träningsår Med starka hälsningar MaXimus & Dan

Josefine M
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Snabb återkoppling och leverans.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Hej! Josefine. Tack för både omdömet och bemötandet vid vår leverans av en svart Indoor Walker Keiser M5 som minst 20 st andra ville köpa, men du var snabbast. Hoppas att du får många svettiga timmar på din Keiser M5 och kom ihåg att den bästa träningen är den som blir av. När man har en sådan proffsmaskin hemma så finns det inga ursäkter att inte starta dagen med ett intensivt träningspass... Med vänlig hälsning Martin MaXimus GymPartner Träningsutrustning Mölndal

Veredo A
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Vi köpte två spinningcyklar, betalade på faktura och hämtade på plats i Mölndal. Smidigt, snabbt och enkelt. Trevligt bemötande.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Hej! Veredo & Co. Tack för den smidiga affären av våra mest sålda Spinningcyklar Supreme BodyBike med helsvarta kåpor och rostfritt stål. Kul med kunder som uppskattar träningsutrustning som gymmen väljer även om man bara tränar själv. Hoppas att ni får många svettiga timmar på era Spinningcyklar och kom ihåg att den bästa träningen är den som blir av. När man har en sådan proffsmaskin hemma så finns det inga ursäkter att inte starta dagen med ett intensivt träningspass... Med vänlig hälsning Martin MaXimus GymPartner Träningsutrustning Mölndal

Idrottsföreningen F
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Vill varna andra för att hamna i samma situation som oss! Beställde begagnade pumpset inkl ställning från Reebok. Fick innan köp bild på utrustningen via mejl och det var exakt samma som vi har sedan tidigare och därav passade det oss perfekt. De ville ha betalt i förtid pga dålig erfarenhet av föreningar. Läste på om företaget och valde sedan att betala fakturan på 29tkr. När leveransen kom hade de skickat gamla vikter, säkert 5-10 år äldre än de vi fått bild på. Skivstänger av okänt märke, blandat med stänger...

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

God kväll ! Ursäkta långsam återkoppling i detta ärende. Vi på GymPartner beklagar att ni fått ett sådant strul och fel utrustning skickat av oss. Jag tar till mig kritiken av mitt dåliga "skämtande" och bemötande, men jag försäkrar att jag inte varken har tiden och avsikten att medvetet skicka fel grejer. Vi har för stor verksamhet och tar på mig själv för många åttaganden, som orsakade att jag inte kollade att rätt grejer skickades. Jag betalade tillbaka era pengar och mitt bolag har betalat fraktkostnaderna för...

Ulf Tomas S

Professionella och service vänliga

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Hej! Tack för de positiva och vänliga orden. Vad var det för produkt eller tjänst ni köpte? Lagerchefen Dan Hamlet har också över 40 års erfarenhet av kundmottagning och servicetjänster. Kul att du valde att besöka och handla av oss på GymPartner Sweden, som precis bytt namn till GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB.

Catarina K
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Trevligt och rakt bemötande och jag är nöjd med min spinningcykel

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för ditt positiva omdöme Catarina & tack för att du tog dig tid att lämna det. Underbart att du är nöjd med både din Supreme Bodybike Spinningcykel och min personals bemötande. Jag hoppas de rekommendrade att du helst ska cykla i olika intervaller och positioner för bästa kondition och förbränning av kalorier. Jag rekommenderar inte dig att använda den som en dyr "klädhängare", En begagnad Supreme BodyBike är det enda motionsredskap som går upp i värde. Vi på GymPartner har just nu inga Bodybike i lager alls. Välkommen åter Mvh Martin B. med personal.

Nathalie C
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Jag blev väl mött och trevliga killar som hjälpte mig att köpa vikter och en cykel. Tack för ett trevligt bemötande.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för recensionen & att du tog dig tid att lämna det. Underbart att du är nöjd med både din Spinningcykel, hantlarna och killarnas bemötande. Jag hoppas de rekommendrade att du helst ska cykla i olika intervaller och positioner för bästa kondition och förbränning av kalorier. Jag rekommenderar inte dig att använda den som en dyr "klädhängare", En begagnad Spinningcykel är det enda motionsredskap som går upp i värde. Vi på GymPartner har just nu inga Bodybike i lager alls. Välkommen åter Mvh Martin B. med personal.

Sara A
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

De är mycket aktiva och energiska. Den goda kvaliteten och bra priset på deras utrustning gör dem framgångsrika. Lycka till 👍💐

First-Name L och MARTIN B gillar detta
Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för det glada omdömet SARA och grattis till din goda affär. Lycka till med din fina salong Ånäs Hårdesign som har så mycket nöjda kunder. Mvh MaXimus Din Bästa GymPartner

Lars-inge L
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

GymPartners stora breda kompletta utbud av både ny och begagnad utrustning passade oss som ideell förening med begränsad kassa utmärkt. Med deras trevliga och professionella bemötande kunde vi tillsammans ”plocka ihop” ett passande komplett gym med ny och begagnad utrustning till vår nybyggda lokal.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för det fina omdömet och recensionen Lars-Inge. Det är oerhört givande och kul att kunna vara med och skapa ett fint gym för en hel bygd som er i Hallands Län. Det är också roligt att träffa eldsjälar som helt ideelt lägger så mycket av sin tid för andra människor ska trivas och må bra på fysiskt och psykiskt. Vi på GymPartner Sweden beundrar Idrottsföreningar som tar så stort ansvar för våra barns välbefinnande utan att kräva ersättning, Därför är det inte svårt att "pruta" med sig själv och ge extra mängdrabatter till föreningar som er. Mvh MaXimus Er GymPartner & Sponsor

Claes P
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Martin gjorde ett toppenjobb att välja utrustning till mitt proffsgym i Spanien. Det var skönt att kunna luta sig mot hans mångåriga expertis. Rekommenderar GymPartner starkt!

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Hej! Denna rekommendation tackar vi tusenfalt för och det var en utmaning att få plats med GrandMaster Fitness DAP-Dual Adjustable Pulley i trailern :). Det är faktiskt inte svårt välja utrustning om kunden bara vill ha det bästa och kan betala för den... Stort tack och lycka till med den "börsraket som du sitter på" :) Med varma hälsningar MaXimus Din Globala GymPartner

Peter E
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Allt överenskommet var 100 % och ett mycket bra bemötande vid utlämning av material

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack det är alltid kul att ställa upp på någon som gjort likadant tillbaka flera gånger om,. Mvh Martin B. & grabbarna grus

Klaes M
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Utmärkt kunskap och bra service

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för det fina omdömet Klaes. :)

Christopher W
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Har bara positivt att säga om företaget 👍🏻 Personalen är kunnig inom området, utbudet av utrustning är stort där möjlighet finns att prova på plats vilket uppskattas! Personalen ger bra tips och råd kring uppbyggnad av gym och det märks att de varit i branschen länge 😃. Vi kommer fortsätta samarbeta med gympartner i många år framöver och kan med varm hand rekommendera företaget vidare! Stort tack för professionell service 👍🏻

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Stort tack för detta smickrande omdöme och att du tog dig tid till att skriva denna, med tanke på att ni jobbar med flyttning dygnet runt. Jag tror att ni får mest nytta av Radiant Dual Adjustable Pulley Technogym i ert nya företagsgym. I denna har man oändligt med övningsmöjligheter och inställningar så det passar alla, långa som korta personer. Smartast är nog den inbyggda bänken som man lätt fäller upp när man inte behöver den. Den är ju oerhört platssparande också. Då du är Sveriges (enligt mig) mest kräsna gymköpare...

OSCAR O
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Köpte massa gymutrustning åt ett företag! Snabb och bra service av killarna på plats! /Tacksam kund

OSCAR O och MARTIN B gillar detta
Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för det fina omdömet PT Oscar. Underbart att du tog dig tid att lämna detta omdöme. Vi hoppas att du får nytta av grejerna när du coachar dina kunder på företagen som anlitar dig. Kul med kunder som vet vad de vill ha och som inte krånglar med betalningen. Ps! Din egen hemsida är verkligen peppande och ger inspiration. Med vänlig hälsning MaXimus & Company GymPartner Sweden

Göran H
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Vi köpte en benpress, begagnad. Jag hittade dit efter att ha letat runt utan att få hjälp. På gympartner fick jag hjälp hela vägen till installation. Jag kan varmt rekommendera gympartner, både avseende kunskap som bemötande.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för det omdömet bästa Sjukgymnast Göran. Det är alltid kul med nöjda kunder och nya vänner som uppskattar gymutrustning i hög gymkvalitet även på Fysioterapeutiska mottagningar och kliniker. Den Benpressen GymPartner både sålde och installerade i Stockholm passar nog era patienter utmärkt då den har lägre insteg dvs. är lätt att sätta sig på och placera benen i. Jag vill också minnas att vår servicetekniker i Stockholm, Johnny tyckte att er personal hade mycket trevligt bemötande Med vänlig hälsning MaXimus & Company GymPartner

Lena Elisabeth A
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Är synnerligen imponerad. Jag köpte en indoorwalkingmaskin. Vid ankomsten gnisslade den och det gick inte att greja med den. Jag kontakta företaget som på alla vis förstod mig. 65 kilo skickar man inte från Ica så jag var lite undrande. Då säger GymPartner att vi skickar en ny maskin och du kan behålla den gamla till reservdelar. Jag har aldrig stött på ett företag med denna utomordentliga häpnadsväckande kundservice. Tack

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för både köpet av två Indoor Walking2 och den snabba betalningen Lena. Nu kommer ni att spara mycket tid på att slippa att ta er till och från gymmet eller träningshallen. En egen Crosstrainer hemma kommer att hjälpa dig att kontinuerligt träna hela året. När du har möjligheten till att träna hemma behöver du inte längre ställa in träningen på grund av regn eller snö. Med vänlig hälsning MaXimus & Company GymPartner Sweden

Mattias K
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Löpband. Bra bemötande av servicekille tror han hette Conny Stålnacke.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för omdömet och köpet av Löpbandet Mattias. Kul att Conny kunde installera ert Löpband och tipsa om skötsel etc. Mvh Martin GymPartner Sweden

Dominik H
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

spinningcykel väldigt bra bemöttande kompetenz och ja snabt och bra

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för både köpet av Spinningcykel och den snabba betalningen Dominik. Nu kommer ni att spara mycket tid på att slippa att ta er till och från gymmet eller träningshallen. En egen inomhuscykel hemma kommer att hjälpa dig att kontinuerligt träna hela året. När du har möjligheten till att träna hemma behöver du inte längre ställa in träningen på grund av regn eller snö. Köp Spinningcykel hos GymPartner i hög gymkvalitet, du kan välja mellan många olika slags cyklar och vårt urval spänner över fabriksnya cyklar, fabriksrenoverade...

Niclas N
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Riktigt nöjd med löpbandet från Gympartner. Det första de levererade var lite högljutt men de kom förbi direkt och böt ut till ett nytt! Super service och trevlig personal! Jag kommer köpa mer utrustning inom kort till mitt garage gym. Mvh Niclas

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för det omdömet Niclas. Skönt att vi fick åtgärdat och bytt Löpbandet, så att husfriden råder. Kul med nöjda kunder och som uppskattar gymutrustning i hög gymkvalitet även i hemmets lugna vrå.. Med ett eget Hemmagym kan du spara mycket tid på att slippa att ta dig till och från gymmet eller träningshallen. Med ett eget Hemmagym kommer att hjälpa dig att kontinuerligt träna hela året. När du har möjligheten till att träna hemma behöver du inte längre ställa in träningen på grund av regn eller snö. Mvh Martin GymPartner Sweden

Claes W
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Är återkommande kund av det enkla skälet att Gympartner är Nordens bästa leverantör av ny och begagnad gymutrustning. Martin som styr upp det hela har levererat de bästa maskinerna, alltid i tid och till bra priser. Professionellt i topp.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack för det omdömet bästa Claes. Det är alltid kul med nöjda kunder och nya vänner som uppskattar gymutrustning i hög gymkvalitet även i hemmets lugna vrå.. Med ett eget Hemmagym kan du spara mycket tid på att slippa att ta dig till och från gymmet eller träningshallen. Med ett eget Hemmagym kommer att hjälpa dig att kontinuerligt träna hela året. När du har möjligheten till att träna hemma behöver du inte längre ställa in träningen på grund av regn eller snö. Mvh Martin GymPartner Sweden

Jim S
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Riktigt nöjd med GymPartner. Martin kan sin sak och allt levererades samt installerades helt perfekt. rekommenderar varmt detta företag.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Hej! Jim. Tack för den fina rekommendationen och kul att vi hann träna tillsammans 60 min i MaXimus Kettlebell Clubs nya studio på vårt lager i Mölndal. Det blir spännande att se hur bra er personal blir på att träna med kettlebells efter kursen som startar den 5 september 2020. Välkommen till MaXimus Kettlebell Club och Grundkurs i Kettlebells-Girya Level-1 Efter att jag, Martin ”MaXimus” Börjesson och Spartan Kettlebells introducerat Kettlebells i Sverige 2008, så skrev jag ett gediget kurskompendium som blev en...

Nicklas K
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Fick tips av min vän att gympartner skulle ha fin utrustning att köpa. Jag åkte till gympartner och fick träffa Martin Maximus 💪 Vilken härlig kille spetskompetens till allt från maskiner till utförandet av rörelser m.m. Det slutade med ett komplett hemma gym. Jag kan lova Er alla som skall köpa gymutrustning att detta är helt klart det bästa stället i hela Sverige. Stor tack 😃💪😃

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Hej! Nicklas K. Tack för den fina rekommendationen och kul att vi hann träna tillsammans en stund och att jag kunde visa dig några Kettlebell övningar i MaXimus Kettlebell Clubs nya studio på vårt lager i Mölndal. Det blir spännande att se hur bra du blir på att träna med kettlebells efter kursen som startar den 5 september 2020. Välkommen till MaXimus Kettlebell Club och Grundkurs i Kettlebells-Girya Level-1

Niklas H
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Professionell och tydligt kontakt per telefon. Trevlig och varsam personal som utförde helhetslösningen av gymmet. Vi är tacksamma för ni tog på er arbete utöver vår ordinarie beställning dessutom. Med Vänliga Hälsningar, Sandra & Sebastian

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Hej! Sandra & Sebastian. Ursäkta extremt låmgsam respons på ert vänliga omdöme, som "värmde" i hjärtat. Kul att ni var så nöjda med både ert köp av komplett Gym och vår personals bemötande & planlösning. Med glada hälsningar Martin MaXimus GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB (Tidigare GymPartner Sweden AB)

Åke L
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Vill Tacka Martin och hans Fantastiska team för hjälpen att färdigställa mitt hemma gym. Vi återkommer när vi får bygga ut huset : ) Med detta sagt ni kan känna Er trygga med att få ut det maximala gymmet med dessa grabbar. Med vänlig hälsning, Åke.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Hej! Ni är mer än välkomna Åke L. Tusen tack och kul att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss på GymPartner :) Tack för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda våra kunder kompletta begagnade hemma gym och Löpband & Crosstrainers i högsta gymkvalite' från våra lager i Mölndal och Stockholm. Vi tar tacksamt emot fler omdömen från våra hundratals kunder som handlat i år och hoppas det många fler gamla kunder som reagerar på denna rekommendation...

Malin S
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Vi fick hjälp av Gympartner att tillsätta extra utrustning och bygga upp ett företagsgym och genom hela processen har Martin med kollegor levererat en hög service & alltid med ett glatt humör : ) Martin är utan tvekan extremt kunnig inom området och själva marknaden, hela företaget genomsyrar hög kundservice, kvalité, proffsighet och ett personligt engagemang i sina kunder. Både beställning, leverans och varor överträffade våra förväntningar och vi ger härmed våra varmaste rekommendationer ! Stort tack för ett riktigt fint samarbete, vi ses snart igen 👍🏻

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Hej! Tusen tack och kul att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss på GymPartner Malin S. Tack för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda våra kunder kompletta begagnade gym och Löpband & Crosstrainers i högsta gymkvalite' från våra lager i Mölndal och Stockholm. Vi tar tacksamt emot fler omdömen från våra hundratals kunder som handlat i år och hoppas det många fler gamla kunder som reagerar på denna rekommendation och hjälper våra...

Conny S
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Gympartner har verkligen allt för gym & rehab alla som planerar att starta gym gör en stor vinst genom att investera i gym utrustning från Gympartner i mycket fint skick, servade & genomgångna, till en tredjedel av ny pris! Sveriges kunnigaste personal med mångårig drift av gym, träningserfarenhet & försäljning av gym marknadens samtliga märken,fulla av tips & idéer ! Ett besök i Nordest Största lager är väl investerad tid!! Conny S

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Stort tack Conny S, HERREGUD vilket härligt och vänligt omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda dig fler sköna gymprodukter. Trevlig och svettig Sommar önskar vi, Dan & GymKonsulterna på GymPartner Sweden :)

Tobias E
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Jag köpte ett komplett begagnat gym. Fick proffsig hjälp o mkt tips. Allt gick bra - även med hemleverans & montering. Däremot blev det strul med tekniken på ett löpband och jag fick inte svar/hjälp tillräckligt snabbt. Sa då till på skarpen & de bad om ursäkt. DecLöste problematiken OCH kompenserade mig för väntan på ett schysst vis. Så min erfarenhet av detta köp är positivt. De kan fixa ditt gym! Absolut! / Tobias Ekman i Lund

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack bäste Tobias, ja det blev mycket strul med allt för oss när jag vårdade min far och vakade 24/7 under hans sista tid i livet.. Alla kan göra fel och då får man som företagare kompensera och be uppriktigt om ursäkt. Kul att du blev nöjd till slut och att ditt nya gym blev så bra som du beskrev det. Trevlig och svettig "GymSommar" önskar vi, Dan & Martin samt GymKonsulterna på GymPartner Sweden :)

Christer K
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Sålde begagnade konditionsmaskiner till dem . Och det funkade bra , fick betalt enl. överenskommelse . Så de levde upp till de förväntningar som jag hade.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tack din "gamla" GymKung! Roligt att vi fick köpa dina fina konditionsmaskiner i hård konkurrens med Malek, Kami, Kevin och Polisen Fredrik Gedda. Stort grattis till din sköna försäljning och "Exit " av din gymkedja till "snabbväxaren" Magnus Wilhelmsson med Nordic Wellnesskedjan. Hoppas du fick riktigt bra betalt för dem och dina marknadsandelar i Kalmar ? Hör av dig om du har inbytesmaskiner att sälja då Magnus och hans anhang inte hinner med dessa försäljningar, Och du vet ju att "Vi snackar inte vi betalar " Må gott i Sommarstaden Kalmar Bäste Christer K.

Marcus R
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Enkelt att göra affärer med! Kan rekommendera!

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Stort tack Marcus, för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda dig fler sköna gymprodukter. Trevlig och svettig Sommar önskar vi på GymPartner Sweden :)

Anders N
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Martin är riktigt proffsig, ordnar fram den utrustning man är ute efter till riktigt konkurrensmässiga priser.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tusen tack Anders, för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda dig fler kompletta Gym om du öppnar fler dvs. Hoppas att dina gym och det senaste i Lycksele går så bra som du och ditt team förtjänar ? Vännäs Vännäsby Robertsfors Läs om gymmen här https://www.friskvardscenter.se/om-oss/historik/

Oliver S
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Om jag förstår det rätt så riktar sig GymPartner Sweden sig främst mot stora aktörer då dom säljer kompletta begagnade gym, men det går även att köpa som privat person. Personligen har jag köpt ett enormt bra och funktionellt Bodypump set till ett jätte bra pris av den trevliga personal från GymPartner. En stark rekommendation från mig!

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tusen tack Oliver S, för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda våra kunder GymPartners HemmaGym BodyPumpset Reebok Sista-Chansen Endast 1495 kr och Löpband & Crosstrainers i högsta gymkvalite' från våra lager i Mölndal och Stockholm. Med vänlig hälsning Dan och Martin med personal. Thank you very much for your lovely and kind judgment, we are very excited and proud of your excellent rating and look forward to offering our customers complete...

Filip B
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Köpte ett mindre hemmagym. Fick snabb service och bra grejer till ett normalpris. Blev lovad där och då att kvittot skulle mailas till mig samma dag. Icke. 23 dagar, 4 samtal, och 2 mail senare fick jag äntligen kvittot. Tycker det är rätt kasst. Lär gå till annan återförsäljare nästa gång.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Hej! Filip B. I egenskap av ägare till GymPartner Sweden AB så tackar jag för både ditt fina beröm av min personal och den svidande kritiken av MIN långsamma respons gällande ditt kvitto som du ville ha till ett företag som du jobbar på. Informationen och lappen med mejladressen nådde inte mig helt enkelt men jag ber självklart om ursäkt för detta ändå. Till mitt försvar så var Vår Största och Viktigaste verksamhet till 95% försäljning av Begagnad Gymutrustning med lägstaprisgaranti från ett och samma varumärke förre CORONAKRISEN...

GUSTAV V
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Gympartner är ett företag med ett stort utbud av både begagnat och nytt vad gäller gymredskap. Jag själv var på jakt efter ett hemmagym och fick ett otroligt erbjudande här på Gympartner. Mycket fina grejer till mycket bra pris, skulle rekommendera flera gånger om.

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tusen tack Gustav, för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda våra kunder kompletta begagnade gym och Löpband & Crosstrainers i högsta gymkvalite' från våra lager i Mölndal och Stockholm. Med vänlig hälsning Dan och Martin med personal. Thank you very much for your lovely and kind judgment, we are very excited and proud of your excellent rating and look forward to offering our customers complete used gym and treadmills & crosstrainers in...

ÅSA Z
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tycker styrkan hos Gympartner är att det finns hela maskinparker av begagnat eller möjlighet att köpa nytt, men tror starkt på "återvinning" av gymutrustning. 6 månaders reservdelsgaranti vid köp av Cardiomaskiner är också en bra "säkerhet" så att det snabbt gå att laga så maskinerna ej står stilla. Lång erfarenhet är viktigt,samt att Martin vill att kunderna ska lyckas med sina verksamheter genom att erbjuda massa tjänster, allt från kalkyl till färdigt gym. ÅZ

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

ja tycker själv att det är bra service.när det erbjuds olika betalnings förslag. med kontant eller leasing samt 6 månaders service på begagnat .framförallt olika paket tror ja är en stor mer försäljnings orsak . Jimmy Kalmar gympartner

Jari M
Skrev om GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Vi på Vänersborgs rehabteam köper vår gymutrustning från GymPartner och det tänker vi fortsätta med. Tack till Martin och medarbetare för snabba leveranser och utmärkt utrustning! Jari och Iren på Vänersborgs rehabteam

Svar från GymPartner Träningsutrustning i Mölndal AB

Tusen tack Jari, för ditt härliga och vänliga omdöme, vi känner oss jätteglada och stolta över ditt fina betyg och ser fram emot att erbjuda våra kunder kompletta begagnade gym och Löpband & Crosstrainers i högsta gymkvalite' från våra lager i Mölndal och Stockholm. Med vänlig hälsning Dan och Martin med personal. Thank you very much for your lovely and kind judgment, we are very excited and proud of your excellent rating and look forward to offering our customers complete used gym and treadmills & crosstrainers in the...