H.Expert Måleri AB

Harpsundsvägen 133, 124 58 Bandhagen — Visa karta

4.9 i betyg av av 8 omdömen

Vi har gedigen erfarenhet och god utbildning. Hör av dig för att få veta mer om hur vi kan hjälpa er med måleriarbeten.

Läs vad 8 kunder tycker om H.Expert Måleri AB

• Mikael S

2015-06-08

Mikael S skrev om H.Expert Måleri AB
    Vi anlitade H.expert Måleri för ommålning av fasaden på vårt kedjehus. Arbetet startade på utlovat datum och slutfördes på offererad tid inklusive efterbeställda tilläggsarbeten. Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2015-03-02

Dan U skrev om H.Expert Måleri AB
    Bra företag!
    Lämnar hög kvalitet på jobben Läs mer
  • 2015-02-27

Tobias T skrev om H.Expert Måleri AB
    Vi har anlitat H.Expert Måleri vid väldigt många tillfällen.
    Och vi kan varmt rekommendera dom.
    Väldigt noggranna, pålitliga och trevliga!

/Tobias L-A Måleri AB Läs mer
    Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 44 omdömen
    Badge2020
    "Anlitade Briljant Bygg för omläggning av tak med lutning av det svårare slaget. Vi fick en seriös genomgång & analys med påföljande offert"
    Andreas H
  • 2015-02-18

Thomas W skrev om H.Expert Måleri AB
    Har anlitat H. Expert Måleri ett flertal gånger. Mycket kunnig och seriös målare. Det bästa är att dom är mycket kunniga när det gäller att måla med linoljefärger.
    Kan starkt rekommendera detta företag. Läs mer
  • 2014-11-13

Ronny H skrev om H.Expert Måleri AB
    H Expert Måleri målade om mitt hus 2010 och de gjorde ett utmärkt arbete. Tidplan och kostnad hölls enligt offert och de var smidiga och lyhörda för mina önskemål. Det blir högsta betyg från mig. Läs mer
    Sjöströms Entreprenad
    4.8 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2015
    "Mycket nöjd med altanbygget. Snabbt och väldigt proffsigt utfört. Trevligt bemötande."

Verifierad kundrelation
    Björn R skrev om H.Expert Måleri AB
    Vi har tagit hjälp av H Expert Måleri vid tre tillfällen, bl.a för ommålning utvändigt av vårt hus, samt invändigt tak & väggar. Vi är jättenöjda med detta seriösa och duktiga företag!
    Björn Rilegård Läs mer

Niklas S skrev om H.Expert Måleri AB
    Seriösa och noggranna, rekommenderas Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 73 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b

Johan C skrev om H.Expert Måleri AB
    Haisam är duktig och noggrann slutresultatet blir på topp på de jobb han gör själv. En av Haisams anställda var dock inte lika bra när jag klagade rättades felen till. Slutresultatet blev väldigt bra den anställde var provanställd och fick sparken. Läs mer

Bästa snickerierna i Stockholm:

GEORGES K GEORGES K tycker: