H.Expert Måleri AB

Harpsundsvägen 133, 124 58 Bandhagen — Visa karta

4.9 i betyg av av 8 omdömen

Vi har gedigen erfarenhet och god utbildning. Hör av dig för att få veta mer om hur vi kan hjälpa er med måleriarbeten.

Läs vad 8 kunder tycker om H.Expert Måleri AB

• Mikael S

2015-06-08

Mikael S skrev om H.Expert Måleri AB
    Vi anlitade H.expert Måleri för ommålning av fasaden på vårt kedjehus. Arbetet startade på utlovat datum och slutfördes på offererad tid inklusive efterbeställda tilläggsarbeten. Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Sponsor
    Honkonen Byggnads AB
    4.8 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2016
    "Snabb, noggrann, kunnig rörmokare och till bra pris dessutom. Kan inte bli bättre. Mycket nöjd!"
    ANNA-MARIA W
  • 2015-03-02

Dan U skrev om H.Expert Måleri AB
    Bra företag!
    Lämnar hög kvalitet på jobben Läs mer
  • 2015-02-27

Tobias T skrev om H.Expert Måleri AB
    Vi har anlitat H.Expert Måleri vid väldigt många tillfällen.
    Och vi kan varmt rekommendera dom.
    Väldigt noggranna, pålitliga och trevliga!

/Tobias L-A Måleri AB Läs mer
  • Reco tipsar!
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 110 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Valde Entreprenadhuset för en mycket stor, komplex och omfattande totalrenovering av en lägenhet med toppläge i Stockholm. Innebar rivning"
  • 2015-02-18

Thomas W skrev om H.Expert Måleri AB
    Har anlitat H. Expert Måleri ett flertal gånger. Mycket kunnig och seriös målare. Det bästa är att dom är mycket kunniga när det gäller att måla med linoljefärger.
    Kan starkt rekommendera detta företag. Läs mer
  • 2014-11-13

Ronny H skrev om H.Expert Måleri AB
    H Expert Måleri målade om mitt hus 2010 och de gjorde ett utmärkt arbete. Tidplan och kostnad hölls enligt offert och de var smidiga och lyhörda för mina önskemål. Det blir högsta betyg från mig. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Max Martin Construction AB
    4.7 / 5 i betyg — 127 omdömen
    Badge2020
    "Jag vet knappt vart jag ska börja? Så jävla nöjd är jag över mitt nya badrum! Jag anlitade Max Martin Construction för en totalrenovering"

Verifierad kundrelation
    Björn R skrev om H.Expert Måleri AB
    Vi har tagit hjälp av H Expert Måleri vid tre tillfällen, bl.a för ommålning utvändigt av vårt hus, samt invändigt tak & väggar. Vi är jättenöjda med detta seriösa och duktiga företag!
    Björn Rilegård Läs mer

Niklas S skrev om H.Expert Måleri AB
    Seriösa och noggranna, rekommenderas Läs mer
  • Sponsor
    Sjöströms Entreprenad
    4.8 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2015
    "Mycket nöjd med altanbygget. Snabbt och väldigt proffsigt utfört. Trevligt bemötande."

Johan C skrev om H.Expert Måleri AB
    Haisam är duktig och noggrann slutresultatet blir på topp på de jobb han gör själv. En av Haisams anställda var dock inte lika bra när jag klagade rättades felen till. Slutresultatet blev väldigt bra den anställde var provanställd och fick sparken. Läs mer

Bästa snickerierna i Stockholm:

Arvid Emanuel U Arvid Emanuel U tycker:
“Arbetet gick snabbt, tror bänk...” Läs mer