Adam

Adam

8 omdömen om Adam

Sedan starten hos Reco 2017
Mlin S

Jag tycker att Adam var duktig och trevlig. Jag var väldigt nöjd med håret. Det som måste kommuniceras är priset‼️ Jag trodde att det skulle kosta typ 1500,- men när jag skulle betala så var priset det dubbla. Jag som kund har ingen aning vad de olika momenten för slingning kostar då är det viktigt att man berättar och förklarar. Det är dumt att tro att kunden är gjord av pengar!

Taina T

Varit hos honom (Adam) 3 gg. Även första gången var bemötande väldigt behagligt. Han föreslog till mig en frisyr som verkligen passar mig utmärkt!! Tack! Rekommenderar honom starkt till alla Och överhuvudtaget är det proffsigt och trevligt atmosfär på hair international

Jennie S

Adam var bra, salongen var urusel!!! Tvätt på ställning! Kvinnorna som även arbetade där var ovårdade! Problem med trasig tvättstation som läcker över hela golvet!!! Personal som torkar....En Idiot säger att det är därför jag sparar gamla handdukar!....wow ärligt??? Dessutom var det överpriset jämte kollegor i branschen som ligger väldigt nära!!!! Men Adam... han var bra.... så överväg den konstruktiva kritiken som NI bett om, så kanske ni får behålla sådana anställda😃

Svar från Adam

Var trevligt att du tyckte att Adam var trevlig och duktig . Men en sak har du fattat fel . Vi hade president bytt till nya handdukar och i samband med att vi hade problem med avlopp i Hela fastigheten så den personen som du kallade för idiot vilken råkar vara jag . Då hade vi sparat gamla handdukar för att när vatten kom så kom det md stora mängder . Det fanns inget annat sätt att agera i sådan akut situation . Tvätt ställ för att problemet med avlopp återstod. Våran personal är inte ovårdade . Respekt till din åsikt men...

Anna-lena H

Hej, Adam var trevlig och proffsig. Jag gick nöjd därifrån och kände mig fin, vilket är ett gott betyg.

Marie N

Hej! Jag blev jätte nöjd med resultatet o kände att han förstod på en gång vilken färg jag var ute efter. Kan varmt rekommendera Adam till vänner, kollegor mm

Birgitta G

Bra bemötande och jag blev jättenöjd!👍 Trevligt med musik, men alldeles för hög volym!😩

Miki T

Elegant, proffsigt med mycket erfarenhet!! Adam lyssnade på min idé och lyckades bra med slutresultatet. Adam kan som förbättring berätta varje steg han gör så man hänger med för att kunden är som oftast inte i branschen är helt okunnig på området. Jag rekommenderar Adam och hans kollegor! Kommer tillbaka!

Corne L

Trevlig,vänlig,snabb o omhändertagande . Väldig nöjd va jag man efter behandling av hårbeklädnaden i ansikte o skalp.