7 rekommendationer

131 54 Nacka — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Jack

• Therese B
    Therese B skrev om Jack en del av Hair International
    Jag hamnade hos Jack av en slump så där mitt i sommaren en söndag. Vilken tur för mig! Han gjorde underverk på mitt hår som va slitet och fult. Dessutom färgade han bort mitt gula hår t exakt den färgen jag ville ha på bara 5 min😱Så trevlig, proffsig och hög service känsla. Jag kommer görna tillbaka å han får mina bästa rekommendationer. Tack Jack!👍🏻
  • Elin S
    Elin S skrev om Jack en del av Hair International
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Jack, han var trevlig och väldigt hjälpsam. Mitt hår blev helt fantastiskt, helt klart över mina förväntningar. Förra året när jag försökte få det från svart till blont blev det en total katastrof. Behövde färga flera gånger hos frisör och ännu fler gånger hemma, detta ledde till att mitt hår började falla av och det var groteskt fult. Jack var så fantastiskt duktig så att han fixade det på en gång. Bara en färgning och han fixade mitt hår från svart till blont igen. Dessutom var han snäll och han var väldigt serviceminded.
    Tusen tack än en gång
  • Anna B
    Anna B skrev om Jack en del av Hair International
    Super bra service & proffsig kille! Noggrann som lyssnade på mina önskemål.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Jack en del av Hair International
    Såå nöjd. Riktigt bra. Kommer mer än gärna tillbaka .
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Jack en del av Hair International
    Mycket kompetent och trevlig! Rolig salong med humor och kunskap.. gillar de fräscha ytorna man känner sig omhändertagen från man kommer till man går! Tack!
  • Erika A
    Erika A skrev om Jack en del av Hair International
    Jätte trevlig lyssnade bra väldigt proffsigt
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Jack en del av Hair International