14 rekommendationer

131 54 Nacka — Visa karta

Läs vad 14 kunder tycker om Jack

• Victoria M
    Victoria M skrev om Jack en del av Hair International
    First appointment with new hair dresser is always nerve racking especially going for cut and colour, 10 years i didn't change my hair dresser back in London, i had to bcoz of longer staying... But No need to worry at all, From the initial welcome and then consultation and colour check, Jack was at all time attentive professional and informative around colours, Im very happy with the colour, And the hair cut he talked me through the whole process of what he would be cutting off my hair to style it to go through the growing process and how to care and maintain my hair till my return. He assured me every step of the way, He is brilliant...I completely trust him...I was so relaxed and so not nervous in any of my time spent with him, It was super super great experience, Thank you Jack and now i will have to wait to return back to Sweden Just to visit you
    Johnny S, micha S gillar detta
  • Maria  F
    Maria F skrev om Jack en del av Hair International
    Jack är mycket förstående, professionell, snabbt och roligt... han gjorde min slingor och färg precis som jag ville, Jag har besökt mångar frisörer men aldrig såg en frisör och tekniker som jack, Jag rekommenderar gärna alla för att gå till Hair Internationl till jack, tack, jag Kommer säkert tillbaka
    Johnny S, micha S gillar detta
  • Lovisa M
    Lovisa M skrev om Jack en del av Hair International
    Jag besökte salongen för att slinga min mörka utväxt ljus. Hårbotten blev orange, överenskommelsen var blond som resten av mitt hår. När jag några dagar senare gick tillbaka färjades min utväxt igen (detta återbesök fick jag betala för) men då till brun. Så jag betalade alltså ca 2000kr för att se ut precis som jag gjorde sedan innan. Jag kommer inte besöka hair international igen.
    2017-09-12 Johnny S svarar Lovisa M
    Hej Lovisa

Tråkigt att du upplevde ditt besök till oss på Hair International på det sättet . Men jag (Johnny ) ägaren visste ingenting om det som har hänt . Med all respekt till det du tycker så vill jag gärna att du kommer på en återbesök och då vill jag kolla dina önskemål och se till att du är nöjd .
    När det gäller att du kom tillbaks efter några dagar och fick betala igen så måste jag kolla på vad som hade hänt . Så du är välkommen till att kontakta salongen och se till att du bokar tiden hos mig ifall du vill . Tack i förhand
    Johnny
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Jack en del av Hair International
    Jag är jättenöjd med Jack. Han var väldigt trevlig och klippte mig proffsigt.
  • Aleksandra C
    Aleksandra C skrev om Jack en del av Hair International
    Jack bemötte mig proffedionellt med god kunskap.
    Han tog sig tid när jag inte bokat och han gav råd.
    mycket nöjd!
  • Alka P
    Alka P skrev om Jack en del av Hair International
    Jack är en utav dom bästa frisörerna jag någonsin har varit hos. Jag blir alltid lika nöjd och glad över mitt hår när jag varit hos Hair International och Jack.
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Jack en del av Hair International
    Duktig och trevlig! Blev som jag hade tänkt mig.
  • Therese B
    Therese B skrev om Jack en del av Hair International
    Jag hamnade hos Jack av en slump så där mitt i sommaren en söndag. Vilken tur för mig! Han gjorde underverk på mitt hår som va slitet och fult. Dessutom färgade han bort mitt gula hår t exakt den färgen jag ville ha på bara 5 min😱Så trevlig, proffsig och hög service känsla. Jag kommer görna tillbaka å han får mina bästa rekommendationer. Tack Jack!👍🏻
  • Elin S
    Elin S skrev om Jack en del av Hair International
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Jack, han var trevlig och väldigt hjälpsam. Mitt hår blev helt fantastiskt, helt klart över mina förväntningar. Förra året när jag försökte få det från svart till blont blev det en total katastrof. Behövde färga flera gånger hos frisör och ännu fler gånger hemma, detta ledde till att mitt hår började falla av och det var groteskt fult. Jack var så fantastiskt duktig så att han fixade det på en gång. Bara en färgning och han fixade mitt hår från svart till blont igen. Dessutom var han snäll och han var väldigt serviceminded.
    Tusen tack än en gång
  • Anna B
    Anna B skrev om Jack en del av Hair International
    Super bra service & proffsig kille! Noggrann som lyssnade på mina önskemål.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Jack en del av Hair International
    Såå nöjd. Riktigt bra. Kommer mer än gärna tillbaka .
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Jack en del av Hair International
    Mycket kompetent och trevlig! Rolig salong med humor och kunskap.. gillar de fräscha ytorna man känner sig omhändertagen från man kommer till man går! Tack!
  • Erika A
    Erika A skrev om Jack en del av Hair International
    Jätte trevlig lyssnade bra väldigt proffsigt
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Jack en del av Hair International