Claudia Carlin Hagel

Claudia Carlin Hagel

Claudia Carlin Hagel är mäklare på Hallonqvist fastighetsbyrå AB

Claudia Carlin Hagel har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Claudia Carlin Hagel har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.9. Claudia Carlin Hagel har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Det bästa med att jobba som mäklare är alla möten med olika människor samt
att ingen dag är den andra lik. Jag brinner för kundservice och det viktigaste för
mig är nöjda kunder. Jag är en positiv och glad person som ger ett stort
personligt engagemang i varje affär. Jag skulle beskriva mig själv som noggrann,
tillgänglig och driven. Dessutom är jag duktig på att göra piruetter på isen så
det skall mycket till för att det ska snurra i huvudet på mig ;)

43 omdömen om Claudia Carlin Hagel

Sedan starten hos Reco 2018
Linus L
Köpte sitt hus med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
JOHANNESLUST

Claudia har gjort köpprocessen smärtfri och det finns inget att klaga på.

Svar från Claudia Carlin Hagel

Tack så mycket för återkopplingen Linus och det fina betyget. /MVH Claudia Carlin Hagel

Lars Stefan Germer L
Sålde sitt hus med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
JOHANNESLUST

En härlig tjej som som är engagerad till tusen. Tummen upp

Svar från Claudia Carlin Hagel

Tack Stefan för den fina återkopplingen och dessutom med högsta betyg. / MVH Claudia Carlin Hagel

Sofia M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
LIMHAMN

Claudia visade alltid vänlighet och en positiv attityd. Hon var också lösningsorienterad och mycket professionell. En trevlig upplevelse!

Svar från Claudia Carlin Hagel

Tack Sofia för den fina återkopplingen och dessutom högsta betyg! / Mvh Claudia Carlin Hagel

Mathilda M
LIMHAMN

Proffesionellt och trevligt bemötande. Tillgänglig, seriös och känns trygg!

Håkan M
LIMHAMN

Snabb, smidig och professionell hantering!

Andreas W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Carlin Hagel en del av Hallonqvist fastighetsbyrå AB
LIMHAMN

Kanonbra! Allting flöt på som det skulle och i denna tiden vi befinner oss är det såklart svårt då gemene man i samhället är passiva. Men utmärkt jobbat allting och jag är nöjd. 🙌🏻

Anneli H
SÖDERKULLA

Super hjälpsam i alla olika steg som man möts av i säljprocessen.

Margaretha L
DJUPADAL / LIMHAMN

Professionellt och trevligt bemötande. Försöka få huset sålt så snart som möjligt och det blev sålt inom två veckor

Susanne G
DJUPADAL / LIMHAMN

Vi fick ett bra och ett professionellt bemötande. Har bara positivt att säga om mäklare Claudia Carlin Hagel .

Per G
DJUPADAL / LIMHAMN

Vi hade fått Hallonqvist fastighetsbyrå på rekommendation. De levde upp till höga förväntningar. De är kunniga, pålästa och professionella. Kan varmt rekommendera dem.