Alla kategorier Restaurang Halland Halmstad Halmstad 2 Flygstaden

Kundvägen 2, 302 41 Halmstad — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Halmstad 2 Flygstaden

• Tim V
    Tim V skrev om Halmstad 2 Flygstaden
    Har inte besökt Max så himla många gånger, men de gånger jag har varit där, har det varit rent och fint vid borden, och allt har känts allmänt fräscht. Jag gillar också att man kan välja mellan att sitta vid vanliga bord eller på höga pallar vid fönstren. Ett stort plus för de rymliga lokalerna som får en att känna -lite- avskildhet när man sitter och äter.

Vid det senaste besöket stod maten på disken efter några minuter. En i sällskapet beställde en äppelpaj som tjejen i kassan skulle komma med efter en liten stund. Ändå ropade hon tvärs över hela stället när den var klar. Han satt däremot kvar, och efter ytterligare en stunds väntande kom hon med den.

Baconburgaren som jag själv provade, levde inte upp till förväntningarna. Smakade inte särskilt mycket, och kunde gott ha varit varmare. Däremot är burgarna på Max mer mättande än på t.ex. McDonalds, vilket är ett stort plus då det ju är rätt dyr mat.

Allt som allt, ett vettigt ställe, där man som kund vill känna sig lite, lite, mer speciell.

Uppdatering: Gav Max en extra chans idag. Provade Supreme-målet, och mina smaklökar märkte ingen större skillnad från förra besökets Frisco-rätt.

Dessutom satt jag i lokalens "barnhalva", och märkte att inte ens jag som är över 1.90 lång kunde sitta med hälarna i golvet... Inget plus där, inte.
    Nikke L gillar detta
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Halmstad 2 Flygstaden
    Bästa snabbmaten i Halmstad, hamburgaren är god, om man är student får man dessutom sås till gratis, miljön på stället tycker jag är bra det är i regel städat och fint. Givetvis var det prisvärt, det ända som är lite dåligt är väll att läget kanske inte är det bästa.
  • Andrea K
    Andrea K skrev om Halmstad 2 Flygstaden
    Beställde sallad och såg till min förtvivlan när rätten var halvuppäten att tomaterna var genommögliga. Kompensationen bestod av ersättning för en del av målet, dvs. "huvudrätten" - ej dryck. Lite tamt med tanke på att mögel kan ge upphov till magsjuka. I övrigt relativt långsam och opersonlig personal - precis vad man förväntar sig av en snabbmatkedja.
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Halmstad 2 Flygstaden
    Jag har alltid föredragit Max framför andra snabbmatskedjor, men vid mitt senaste besök gjorde de riktigt dåligt ifrån sig. Kycklingsalladen bestod av ca 5 kycklingtärningar och sallad. Kasst och inte särskilt mättande.
  • Malin H
    Malin H skrev om Halmstad 2 Flygstaden
    Trevlig personal och väl lagad och god mat.
  • Erik M
    Erik M skrev om Halmstad 2 Flygstaden
    Godaste burgaren istan
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Halmstad 2 Flygstaden
    När Max äntligen öppnade i Göteborg blev jag skitglad. Jag hade bara testat dem längre norrut innan och deras hamburgare är långt mycket godare än konkurrenternas. Hade dock velat ha dem centralt i stan.
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Halmstad 2 Flygstaden
    Vad skall man säga? Hamburgarna är i värdsklass!
  • Evelina S
    Evelina S skrev om Halmstad 2 Flygstaden
    Max Flygstaden är en jätte bra restaurang!!Det är snabb service och alltid god mat! Man får alltid ett trevligt bemötande från personalen!!De har också väldigt bra student rabatt vilket innebär en dipsås och plusmeny mycket bra för en hungrig student.God mat och god service, kan det bli bättre!!
  • Christine K
    Christine K skrev om Halmstad 2 Flygstaden
    Sveriges godaste hamburgare helt enkelt! Jag har aldrig blivit missnöjd när jag varit där (förutom en gång då chilicheese var slut). Alla gånger jag vart där har väntetiden dessutom varit väldigt kort!
    En sak att tänka på; ta inte is om du kör drive in. Innan man börjat äta smakar colan typ vatten. Ack!
  • Maria A
    Maria A skrev om Halmstad 2 Flygstaden
    denna nyöppnade restaurang har ett bra läge när man är påväg till stranden en varm dag och vill ha en kall milkshake med sig eller när man är hungrig påväg hem från jobbet, tar bara några minuter att köra ut från stan, alltid trevlig personal och maten är välgjord precis som de alltid är hos max

Kundvägen 2, 302 41 Halmstad