HD Truck Wash

Läs vad 7 kunder tycker om HD Truck Wash

• Barfoth T

2020-09-03

Barfoth T skrev om HD Truck Wash
    Trevligaste personalen, vill man ha ngt rent är det hit man skall åka. Läs mer

Tony F skrev om HD Truck Wash
    Tog en snabbtvätt i deras automat hall då ja hade beläggning av hydralolja över ena sidan av lastbilen. Dom gjorde de lilla extra och skrubbade och la på medel utan att man behövde be om de så allt såg ut som nytt! Fick även en termosmugg av dom då jag är kund sen tidigare och alltid lika nöjd! Riktigt bra service och bemötande. Även återkopplingen efter varje tvätt när dom testar nya medel är toppen. Finns inget att klaga på direkt från min sida Läs mer
    2020-09-01 HD Truck Wash svarar Tony F
    Hej Tony

Tack för de fina orden!!!

Ludvig A skrev om HD Truck Wash
    Var och tvätta. De var jättetrevliga och bemötande. Jag tvättar bara där! Läs mer

Bo E skrev om HD Truck Wash
    Bra service & snabb hjälp, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-08-27

Joakim K skrev om HD Truck Wash
    Alltid bra service.
    Har man någon gång haft problem så har dom fixat det fortast möjligt. Läs mer
  • 2020-08-26

Khosrow S skrev om HD Truck Wash
    Vi använder både automattvätt och manuell hallen, funkar utmärkt. Super kunnig, duktig och schysst personal och ägare som gärna hjälper till om man behöver nåt. Läs mer
  • 2020-08-26

Mikael Å skrev om HD Truck Wash
    Bra och alltid ett trevligt bemötande. Och den manuella hallen, som jag alltid anväder är jag hel nöjd med. Läs mer

Rudanvägen 4, 136 50 Jordbro