Hazem Flytt & Städ AB

3.2

13 omdömen om Hazem Flytt & Städ AB

Anna S
Skrev om Hazem Flytt & Städ AB

Anlita inte denna firma om ni ej vill bli avlurade på pengar eller får bära själva mitt i flytten som dom körde så slutade dom krävde mig på mer pengar först skulle ja betala fakturan på en gång fast ja skulle betala senare sen krävde dom först 4000 till sen 2000 slutade med att ja fick betala mina sista pengar 1500 för dom skulle köra lass två som dom packat då med en halvfull bil släppte sakerna utan för porten så min man och ja fick bära själva då han med nyopererad axel dessutom hade dom sönder en tv bänk och körde våran...

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1024 omdömen 4.8 av 1024 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Yvonne W
Skrev om Hazem Flytt & Städ AB

Lämnade kvar ett helt förråd med mina saker i gamla staden 60mil bort, och nu svarar de varken på mail eller samtal. Dom har även hotat med att komma och hämta mitt bohag på nya adressen då jag inte ville betala fakturan förrän jag fått ALLA mina saker.

Kjell J
Skrev om Hazem Flytt & Städ AB

Halvtimme innan start ringer dom och berättar att lastbilen har gått sönder. Flyttar till nästa dag men en halvtimme senare har dom hittat en lastbil. Så kommer dom en timme senare. Dom är otroligt stressade har redan gjort en flytt. Skulle få förrådet flyttat men det blev bara hälften resten körde jag själv veckan efter. 2 tavlor förstördes den ena kastade jag den andra lämnade jag in för lagning kostade 450kr. Skickade kvitton till företaget men har inte hört nåt.

Pia A
Skrev om Hazem Flytt & Städ AB

Allt fungerade utmärkt Vi var imponerade av sättet att få plats med hela bohaget på en gång Det tråkiga var att flytten blev framflyttad en dag pga problem med flyttbilen Proffsigt och snabbt fixat

Anneli K
Skrev om Hazem Flytt & Städ AB

Min flytt gick hur bra som helst.inget gick sönder trots att jag hade väldigt många kartonger.glada trevliga tillmötesgående killar.sen var det flyttstädningen,där hyresvärden inte var nöjd.dom var och gjorde om ett kakel i badrummet 3ggr ändå var kvartersvärden inte nöjd.Det slutade med att jag kontaktade hyresbolaget och ifrågasatte om det verkligen skulle gå till så har efter det inte hört något från hyresbolaget.jag anser att det var inte Hazem som gjorde något fel i denna situation .Jag kan rekommendera detta bolag...

Agnes Zsofia R
Skrev om Hazem Flytt & Städ AB

Det var en riktigt hjälp för mig! De var flexibelt och ville ge mig den bästa servive och hjälp när jag flyttade. Väldigt tacksam och nöjd! Jag rekommenderar de för alla som behöver hjälp med flytt!

Simon F
Skrev om Hazem Flytt & Städ AB

Packar dåligt, så man blir tvungen att betala för en extra bil. Tog två veckor för oss att få alla saker till nya lägenheten. Håller inte sina tider, alltid försenade. Ljuger om diverse saker för att komma undan. Skador under leverans. Städningen blev godkänd, så den kan jag inte klaga på.

My R
Skrev om Hazem Flytt & Städ AB

Håller inte vad dem lovar. Ringer mitt i flytten och kräver mer betalning om dem ska fortsätta med flytten. Släpar möbler på parketten och kastar in saker i flyttbilen och förråd. Lastar inte säkert och åker med icke full lastbil för att kunna ta ut mer betalt. Dem blir inte klara på utsatt tid och är otrevliga över telefonen när man försöker komma överens med dem. Min flytt är fortfarande ofullständig eftersom lådor är i källaren som skulle vara uppe i lägenheten.

Svar från Hazem Flytt & Städ AB

Hej My, Stort Tack för ditt omdöme och för att du tar dig tid till att skriva en recension om oss. Vi på Hazem Flytt & Städ strävar alltid efter att göra våra kunder nöjda och är alltid försiktiga med parkett och golv. Att vi skulle vara oaktsamma med någons ägodelar kan vi därför inte hålla med om.

Vi ser gärna att du kontaktar oss så vi får till en bra lösning som passar oss båda. Det är viktigt för oss att vi hittar en lösning som ger dig en helhetsbild utav oss som flyttfirma. Angående lådorna så förstår jag nu att...

Ahmad L
Skrev om Hazem Flytt & Städ AB

En flytt & städ mycket bra husmöbelöverföringstjänst med Hazem och en mycket bra personal jobba med Hazem

Pia A
Skrev om Hazem Flytt & Städ AB

Vi köpte flytt av möbler och kartonger. Allt var väldigt bra vi fick leverans av flyttlådor, jätteduktiga killar som flyttade och bra pris. Sedan hämtade dom lådorna enligt överenskommelse. Helt enligt våra förväntningar.

Ann-Louise R
Skrev om Hazem Flytt & Städ AB

Det är det sämsta företaget jag har haft att göra med kom inte på utsatt tid plockade inte med sig allt dom bara försvann dom skulle flyttstäda också ett barn hade gjort det bättre och fönster var oputsade Stäng igen denna verksamhet

Kajsa G
Skrev om Hazem Flytt & Städ AB

Flyttstädningen var under all kritik. Fick anlita annat städbolag & dom kunde inte heller förstå att det hade städats TVÅ gånger innan. Kommer absolut aldrig anlita Hazem Flytt & Städ AB igen och rekommenderar ingen att göra det heller.

Johan Ö
Skrev om Hazem Flytt & Städ AB

Snabbt och bra, då jag fick anmärkningar från hyresvärden fixade de det utan problem, rekommenderas!!