Göran Rosdalen

Göran Rosdalen

Göran Rosdalen är mäklare på Helins Mäklarbyrå

Göran Rosdalen har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Göran Rosdalen har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.7. Göran Rosdalen har haft 14 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 32 Läs vad Göran Rosdalen

• Säve - Gunnesby
    2022-09-22 Verifierad kund
    Förtroendeingivande och förklarande hur allt skulle gå till. Fick besked om vad som hände under visningen och budgivningen.
    Fantastiskt utförligt med beloppen och utlovande av hjälp med blivande deklaration. Kan verkligen rekommenderas .
    Tack, det är så vi vill att vi ska upplevas. Göran Rosdalen
    2022-09-14 Verifierad kund
    Snabb och effektiv, bra bemötande.
  • köpte sin stuga med hjälp av Göran Rosdalen en del av Helins Mäklarbyrå
    2022-08-11 Verifierad kund
    Bra och tydligt. Ordning och reda.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Suverän! Bryr sig! Kunnig! Lättsam! Förklarar bra!
    • Lärjehed
    2022-05-12 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda! Hög tillgänglighet, gått bemötande och Visar stor respekt för såväl oss som säljare som för köparen. Levde dessutom upp till våra förväntningar om att kunna detta med stugor.
    • Askim- Välenkolonin nedre området
    2022-04-09 Verifierad kund
    Överlag är jag nöjd med kontakten med Göran, men jag har några saker jag är missnöjd med. Hemnetannonsen utformades enligt mig rätt dåligt. Objektbeskrivningen var under all kritik och fylld med stavfel och konstiga formuleringar. Alla kan inte vara bra på att skriva, men jag förväntar mig ändå att ett mäklarkontor ska kunna korrekturläsa sina texter för att det ska bli rätt innan de lanseras. Eftersom stugans exteriör var lite nedgången tog jag fram välproducerade visionsbilder och renderingar att ha med på visningen för att visa på stugans potential, dessa tog mäklaren inte med trots att han sa att han skulle. Uttryckte sig mycket i ordalag som ”så här har vi alltid gjort” snarare än att ge faktiska argument när jag gav förslag på alternativa sätt att utforma annonsen.
    Helins hade ett stort spekulantregister vilket jag var nöjd med och förmodligen gjorde att stugan blev såld för ett bra pris, men för en såpass hög provision hade jag önskat ett bättre arbete med marknadsföring.
    Vi lyssnar och tar åt oss av dina synpunkter. Vår målsättning är alltid att våra säljare och köpare skall vara nöjda. Göran Rosdalen
    2022-04-04 Verifierad kund
    Han meddelade mej med minsta som hände med bostadsaffären och den var allra bästa.
    Tack
    Tack, jag försöker alltid informera både köpare och säljare så fort det händer nåt. Göran Rosdalen
  • köpte sin stuga med hjälp av Göran Rosdalen en del av Helins Mäklarbyrå
    • Fagerdal - Hisings Kärra
    2022-01-22 Verifierad kund
    - mäklaren var trevlig och tillmötesgående med ändrade visningstider

- mäklaren har följd upp via Mail och påminde om försäkringar och elavtal

- mäklaren kunde varit tydligare med viss information angående flytten
  • B.  H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Göran Rosdalen en del av Helins Mäklarbyrå
    • Högsbo-Kaverös
    2021-12-29 Verifierad kund
    Bra bemötande , snabbt och hjälpsam.
    • Askim - GFA
    2021-09-30 Verifierad kund
    Engagerande och trevlig mot dpekulanterna