Lars-Åke Helin

Lars-Åke Helin

Lars-Åke Helin är mäklare på Helins Mäklarbyrå

Lars-Åke Helin har varit registrerad mäklare sedan 1986-07. Lars-Åke Helin har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.6. Lars-Åke Helin har haft 41 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2021-12 - 2022-11

Läs vad 175 kunder tycker om Lars-Åke Helin

• Välenkolonin nedre området
    2022-10-17 Verifierad kund
    Hjälpsam och engagerad och trevlig vid alla kontakter 👍🏻
    2022-09-23 Verifierad kund
    Det lilla jag har haft kontakt så har det varit jättebra med försäljningen men vi är inte klara
    • Välenkolonin nedre området
    2022-09-11 Verifierad kund
    På bästa sätt, infriade ställda förväntningar helt.
    Tack Volker & Brita, det har varit ett nöje att förmedla eran stuga. Lars-Åke Helin
    2022-09-09 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande, tog alltid kontakt för att hålla oss informerade genom hela processen. Uppskattar också att han gav en realistisk bild av marknaden, och inte försökte få uppdraget genom att övervärdera huset.
    • Näset
    2022-09-02 Verifierad kund
    Otroligt tillgänglig och snabb med återkoppling. Professionell! Vi är väldigt nöjda.
    Det har varit ett nöje att förmedla eran fina stuga. Lars-Åke Helin
    • Askim - Välen övre området
    2022-09-02 Verifierad kund
    Bra bemötande. Saklig och informativ. Rekommenderas!
    Tack för ett bra betyg och en smidig affär. Lars-Åke Helin
    2022-08-31 Verifierad kund
    Lars är pålitligt och en "gammal räv" som vet vad han gör. Kanske skulle kunna vara ännu tydligare i kommunikationen med oss gällande annonsen/utlägget på Hemnet. Vi som förstagångssäljare är novisa i ämnet och kände att vi inte riktigt var med på tågordningen. Men som sagt, trevlig, punktlig och informativ i övrigt.
    Tack Sonny, tar till mig vikten av information om hemnet. Lars-Åke Helin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars-Åke Helin en del av Helins Mäklarbyrå
    • Högsbo
    2022-08-20 Verifierad kund
    Andra gången vi anlitar Lars-Åke för att sälja en lägenhet och det fungerade precis lika bra och smidigt denna gången. Lars-Åke är lyhörd för dina önskemål och väldigt kunnig om bostadsmarknaden, det känns väldigt tryggt att ha med honom att göra. Kan varmt rekommendera honom och Helins mäklarbyrå om man vill ha en seriös och rutinerad mäklare.
    Tack Christer, för ditt fina omdöme. Lars-Åke Helin
    • Välen mellanområdet
    2022-07-05 Verifierad kund
    Extremt trevligt och professionellt bemötande med stöttning hela vägen i säljprocessen. Många års erfarenhet inom branschen och området där huset såldes. Rekommenderas varmt.
    Tack Monika, vi kommer sakna dig på Välen. Lars-Åke Helin
    2022-07-01 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med hjälpen och bemötande från Lars-Åke Helin angående försäljningen av vår stuga Han har varit engagerad och informerat oss hela tiden under processen Mvh Christer Nyblom