Hellgren Naprapati

Hellgren Naprapati

Ring 072-313 99 35 www.hellgrennaprapati.se

Välkommen till Hellgren Naprapati! Har du problem med rygg, nacke, axel & skuldra, knä eller fot. Oavsett vad dina problem i vardagen är så hjälper vi dig. Vi på Hellgren Naprapati vill lyfta fram individen i varje problem. Hos oss får du en grundlig undersökning av dina muskler, leder och nervsystem för att sedan gå till...

212 omdömen om Hellgren Naprapati

DENNIS V
Skrev om Hellgren Naprapati

Haft stora problem med ryggen i många år men efter jag gick till Kristoffer så har det alltid blivit bättre och jag väldigt nöjd och kan verkligen rekommendera honom för o slippa gå runt med smärta!!:))

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 277 omdömen 5.0 av 277 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Ulla H
Skrev om Hellgren Naprapati

Ont på vissa triggerpunkter som naprapaten fixade åt mig. mycket nöjd. Trevligt och professionellt bemötande

Susanne N
Skrev om Hellgren Naprapati

Bra att åtgärda problem men lite stöd i att förebygga framtida problem.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2583 omdömen 4.7 av 2583 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Susanne S
Skrev om Hellgren Naprapati

Ett proffesionellt bemötande och hjälp med ett långsiktigt tillfrisknande. Så glad och nöjd att jag sökte hjälp hos honom.

Sebastian E
Skrev om Hellgren Naprapati

Trevlig och kunnig Och snabba tider

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Gisele B
Skrev om Hellgren Naprapati

Han fattar vad det handlar om, mycket professionell.

Ken H
Skrev om Hellgren Naprapati

Grymt bra, löste mina nack problem 😁

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Synnöve L
Skrev om Hellgren Naprapati

Fick hjälp med min onda axel av Kristoffers hårda nypor . Trevligt bemötande och kunnig . Tack .

Isak L
Skrev om Hellgren Naprapati

Proffsig, duktig och trevlig. Tar ett lite annat grepp.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Robert P
Skrev om Hellgren Naprapati

Lugnt, tryggt och lyhört intryck när man kliver innanför dörren, uppskattas enormt! Alltid nöjd när jag går hem från Hellgren!

Rosmari F
Skrev om Hellgren Naprapati

Sökte hjälp för smärta i sidan och ryggen. Mycket bra bemötande, fick omedelbar smärtlindring av behandlingen. Mycket nöjd!

Anncathrine S

Massage Trevligt bemötande Mycket kunnig personal Köpte via Lets deal

Hamed M
Skrev om Hellgren Naprapati

Bara varit där en gång men mycket trevlig och professionell! Mycket nöjd

Casper J
Skrev om Hellgren Naprapati

Sökte för ont i axeln. Mycket bra benmöt. Bra info om rehab.

Cecilia P
Skrev om Hellgren Naprapati

Snabb hjälp. Bra bemötande. Rekommenderas varmt.

Catarina H
Skrev om Hellgren Naprapati

Han hjälpte mig med mitt ryggskott och genom knäckningen av ryggen fixade han mitt knä också. Nu går jag inte längre snett rekommenderar honom starkt riktigt duktig och väldigt trevlig

Peter W
Skrev om Hellgren Naprapati

Han är jätteduktig. Tyvärr så kostar ett besök 600:- och jag som egentligen skulle behöva fler behandlingar så blir det dyrt.

Johanna M
Skrev om Hellgren Naprapati

jag köpte naprapat tid så han hjälpte mig att knäcka ryggen rätt. blev bemött på ett jätte bra sätt. allt var toppen .

Pålle M
Skrev om Hellgren Naprapati

Jag hade inflammation i bäckenet och fick behandling mot detta, tyvärr hände något under den sista behandlingen och smärtan ”flyttade” till höger knä. Har tyvärr fortfarande besvär med mitt knä

Amanda L
Skrev om Hellgren Naprapati

Jag är mycket nöjd med mina besök! Jag har idag mindre ont i ryggen och har fått bra övningar jag kan göra hemifrån som ska hjälpa mig bli smärtfri. Jag rekommenderar Hellgren Naprapati.

Jessica E
Skrev om Hellgren Naprapati

Jag hade en smärta i nacken som ingen rådde sig på förutom Hellgrens. Efter 2-3 behandlingar var smärtan helt borta. Tusen tack!!!

Stefan L
Skrev om Hellgren Naprapati

Proffsig behandling av en kunnig och trevlig Stoffe Hellgren. Besvären i rygg och nacke blev bra efter behandlingen,

Jesper T
Skrev om Hellgren Naprapati

Hade bokat tid för att jag hade ont i ryggen. Han som tog hand om mig kändes väldigt påläst och kom med många bra förslag på övningar man kan göra för att motverka ryggverken. Hans behandling var och så väldigt bra och det kändes bättre bara någon dag efter.

Joachim S
Skrev om Hellgren Naprapati

Alltid ett bra bemötande och proffsig hjälp när man har problem med rygg och höft.

Peter S
Skrev om Hellgren Naprapati

Jag har ont i ryggen och han löser alltid problemet. Han är super snäll och duktigt på sitt arbete

Johan H
Skrev om Hellgren Naprapati

Fantastik professionell behandling och service. Enda anledning det inte får 5 är på grund av faciliteterna. De kunde varit lite trevligare, men inget större problem

Kerstin J
Skrev om Hellgren Naprapati

Ont och stel i nacken Mycket trevligt bemött. Välkomnande. Besökte kliniken 2 ggr och jag blev bra av behandlingen.

Mille B
Skrev om Hellgren Naprapati

Min upplevelse var toppen. Har fullt förtroende . Duktig,kunnig, saklig o ett trevligt bemötande. Den killen kommer att gå långt. Önskar honom all lycka o välgång i livet. 😊👍

Meja B
Skrev om Hellgren Naprapati

Kom dit som skadad och kunde knappt träna utan att jag var tvungen att avbryta, trodde det bara var något litet fel men visade sig vara en stor överansträngning men idag, ett halv år senare kan jag träna hur mycket och hur hårt som helst utan att ens känna något alls. Extremt glad att jag blev rekommenderad att gå dit, vet inte vad jag skulle gjort utan. Bemötandet var bra och man märkte stor skillnad på kroppen redan från första besöket

Denny S
Skrev om Hellgren Naprapati

Justering av rygg, Vart väldigt bra bemött, Trodde faktiskt inte att jag kunde bli hjälpt, men han hjälpte mig upp på fötterna på en gång. Han levde verkligen upp till sitt rykte att han var duktig. Allt genomfördes väldigt bra och professionellt.

Åsa L
Skrev om Hellgren Naprapati

Trevligt bemötande. Kunnig naprapat som inte bara behandlar utan också tipsar om förebyggande övningar

Jan Urban W
Skrev om Hellgren Naprapati

Hellgren är lyssnande och ger bra behandlingar. informerar på ett bra sätt vad han tänkar/ska göra steg för steg. Upplever honom som kunnig.

Stefan B
Skrev om Hellgren Naprapati

Muskel behandling Bra, respekterande, trevligt, snabb respons Vi besök av denna karaktär har man alltid höga förväntningar , vilken Hellgren mötte med bravur Vid behov så är det hit jag kommer att vända mig igen

Adam B
Skrev om Hellgren Naprapati

Alltid trevligt att komma dit, vare sig det är för knäckning av rygg/nacke eller ledsmärtor får du bra hjälp och förklaring till varför de händer och hur du kan förebygga.

Carina H
Skrev om Hellgren Naprapati

• Ryggproblem • trevligt bemötande • att bli hjälpt med mina ryggproblem och ja, det blev bättre • 👍💫

Anki W
Skrev om Hellgren Naprapati

Jag har fått hjälp med allt från nackspärr till hälsporre. Han försöker alltid fixa snabba tider. Ser helheten och delar med sig av övningar man kan göra själv som komplement. Alltid varit nöjd!!

Annica S
Skrev om Hellgren Naprapati

Var nervös och spänd då det var första gången jag var där. Men han berättade hur han jobbar och förklarade när det var någonting nytt han skulle göra med mig. Pratade väldigt lugnt så jag skulle slappna av. Hade problem med ländryggen och mina fötter.

NIklas T
Skrev om Hellgren Naprapati

Mycket professionell och snabb hjälp.

Gabriella N
Skrev om Hellgren Naprapati

Jag är jätte nöjd 😀 Fick snabb hjälp med min onda rygg och nacke. Kan varmt rekommendera Naprapat Hellgren😀

Christian Luis Harald T
Skrev om Hellgren Naprapati

Han är en utmärkt professionell och har hjälpt mig när jag har begärt hans tjänster.

Petra S
Skrev om Hellgren Naprapati

Hade aldrig tidigare besökt någon naprapat, men det gav bra resultat efter två besök. Helt klart nöjd.

Hanna E
Skrev om Hellgren Naprapati

Trevligt bemötande och kunnig naprapat

Dennis L
Skrev om Hellgren Naprapati

Varje gång man kommer med rygg eller muskelsmärtor, så löser Hellgrens naprapat problemen, bästa stället jag gått på.

Dennis L gillar detta
Arne M
Skrev om Hellgren Naprapati

Hade Ryggskott, och var där ca 3 besök, Väl bemött och blev hjälpt med mitt problem, var inte säker på att det skulle hjälpa. Men blev bra !

Isabella M
Skrev om Hellgren Naprapati

Behandling av min axel. Fick bra bemötande och fick tips på hur jag skulle fortsätta behandla den hemma!

Marcus S
Skrev om Hellgren Naprapati

Fått hjälp med nackspärr otaliga gånger och även hjälpt mig med yrsel pga spänd halsmuskulatur.

Armi K
Skrev om Hellgren Naprapati

jag var där några gånger men jag blev inte bra utan fick gå till en kiropraktor med mina besvär.

Sussi U
Skrev om Hellgren Naprapati

Bra kille som verkar veta vad han gör. Jag fick hjälp

Malin H
Skrev om Hellgren Naprapati

Lättsamt möte som ny kund, visste sin sak och var tydlig i råd och tips. Blev märkbart bättre efter behandlingen. Så tacksam!

Maria L

Smärta i ryggen God service.Mycket God kunskap Gav tips och information