Hemfrid Stockholm
En del av Hemfrid —
www.hemfrid.se
Rosenlundsgatan 13,
118 53
Stockholm
— Visa karta
4.0 i betyg av av
2204 omdömen
Känslan av att kliva in till ett rent och prydligt hem är helt underbar. Men ibland räcker varken orken eller tiden till. Därför finns Hemfrid. Vi gör din vardag lite enklare och livspusslet lättare att lösa – oavsett var du befinner dig i livet.
I över 20 år har vi tagit hand om hem i Sverige. Målsättningen är, och har alltid varit, att leverera tjänster med bästa service. Som kund hos oss på Hemfrid får du regelbunden städning i ditt hem. Hur du vill ha det städat och hur ofta, det bestämmer du själv.
Alla våra tjänster går ut på att förenkla tillvaron. Förutom regelbunden städning kan vi hjälpa till med storstädning, flyttstädning, fönsterputs, strykning och barnpassning. Sedan september 2016 erbjuder vi även flytthjälp.
Våra medarbetare är vårt främsta kapital och de har självklart kollektivavtal och schyssta arbetsvillkor.
Välkommen till Hemfrid!
I över 20 år har vi tagit hand om hem i Sverige. Målsättningen är, och har alltid varit, att leverera tjänster med bästa service. Som kund hos oss på Hemfrid får du regelbunden städning i ditt hem. Hur du vill ha det städat och hur ofta, det bestämmer du själv.
Alla våra tjänster går ut på att förenkla tillvaron. Förutom regelbunden städning kan vi hjälpa till med storstädning, flyttstädning, fönsterputs, strykning och barnpassning. Sedan september 2016 erbjuder vi även flytthjälp.
Våra medarbetare är vårt främsta kapital och de har självklart kollektivavtal och schyssta arbetsvillkor.
Välkommen till Hemfrid!
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företagLäs vad 2204 kunder tycker om Hemfrid Stockholm
-
2020-11-17Spontant omdöme
Efter att ha läst rekommendationer här på redo var jag beredd på det värsta när hemfrid skulle komma hem och göra storstädning. Men jag blev positivt överraskad! Ugnen blev som ny, fönsterna helt rena. Rent på golven och lister. Mycket nöjd. Enda lilla minus var att de glömde skruva åt avloppet under handfatet så att det rann vatten när jag satte på kranen och det fortsätter att droppa lite trots att jag skruvat åt. Men som sagt nöjd med helhetsbilden!
skrev om Hemfrid StockholmHej Moa, tack för din feedback. Vad kul att du blev positivt överraskad och att vi levererat en bra städning och fönsterputs! Gällande avloppet får du gärna kontakta oss på nr 0200 - 11 45 50 för att ta det vidare. Önskar dig en fin eftermiddag! Mvh Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
-
2020-10-27Spontant omdöme
Är inte nöjd med vår flyttstädning. Tog längre tid än beräknat och förväntade mig
ännu mera grym städning. Men när vi kom var uppenbara saker inte gjorda som lister, fönsterbrädor. Fick påpeka på plats. Ringde även tillbaka dom pga. Missat fönster. Tycker missarna de gjorde var så simpla och med checklista borde vara extremt svåra att glömma i våran hyffsat lilla lägenhet.skrev om Hemfrid StockholmHej Johanna, Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Det är jättetråkigt att höra att du inte varit nöjd med våra tjänster. Vi vill gärna komma i kontakt med dig, har du möjlighet att maila till info@hemfrid.se eller ringa på 0200-114550 vore det väldigt tacksamt. Önskar dig en fin dag! Mvh, Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
2020-06-03Spontant omdöme
Slarvig flyttstädning! Uppfyllde inte alls checklistan i vad som sägs ska ingå. Vi reklamerade via säljaren som var lika besviken som vi och även då blev det bara åtgärder vi kunde peka ut på inflyttningsdag. Har upptäckt flera saker sedan inflytt som är bristfälliga och nu åtgärdar vi det själva.
skrev om Hemfrid StockholmHej Kajsa, Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Det är jättetråkigt att höra att ni inte varit nöjda med vår tjänst. Vi vill gärna komma i kontakt med dig så har du möjlighet att maila till info@hemfrid.se eller ringa på 0200-114550 får du gärna göra det så vi kan ta detta vidare då vi har en städgaranti för att säkerställa vår kvalité. Önskar dig en fin eftermiddag! Mvh, Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
-
2020-02-22Spontant omdöme
Usel städning! Anlitade för flyttstäd i Storstockholm, men de kan inte flyttstäda! Hemmet blev inte städat ordentligt, missade många självklara saker. När jag reklamerade kom stressad städpersonal som inte heller kunde städa. Känner mig lurad och kommer aldrig anlita dem, och avråder andra att göra det. Skäms!
skrev om Hemfrid StockholmHej Emelie, vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med vår tjänst. Självklart vill vi inte att du ska känna dig lurad och tar det gärna vidare för åtgärd. Återkom på nr 0200-11 45 50 eller info@hemfrid.se så hjälper vi dig därifrån, tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Önskar dig en fin måndag Mvh, Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
2020-02-21Spontant omdöme
Har inte fått besked om ersättning för tjänst som inte levererats enl beställningen.
Har både ringt och mailat utan resultat.skrev om Hemfrid StockholmHej Ann, tack för att du tar dig tid att ge oss feedback. Jag ber om ursäkt för att du inte fått återkoppling trots att du hört av dig till oss, kontakta oss gärna på nr 0200 11 45 50 eller maila till info@hemfrid.se så tar vi självklart ditt ärende vidare på en gång! Önskar dig en fin måndag. Mvh, Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
-
2020-01-10Spontant omdöme
Vi håller på att avsluta vår veckostädning efter 3 månader av uselt dålig städning. Efter många samtal och mail har inget blivit bättre utan känner oss istället fruktansvärt lurade av att ha gett hemfrid ny chans efter ny chans, vi skulle ha avslutat redan efter första städningen som var katastrofdåligt utförd!
Städningen har varit under all kritik, inte en enda gång har det städats under mattorna och soffan. Saker har gått sönder och vår hemfridare har varit väldigt oaktsam. Det har varit svårt att kommunicera med dom som varit här, jag som kund har inte varit helt 100% på att dom förstått.
När vi nu ska avsluta uppdagas det att vi har betalt för ett fullt städabonnemang i september månad då vi den 27e startade vår städning, alltså bara ETT städtillfälle. Deras system med tidbank där det sparas timmar hit och dit vid sjukdom och dyl är ENDAST ett sätt att förvilla och lura kunden. Förstår att hemfrid ville starta så fort som möjligt efter ha varit här i mitten av september så dom kunde fakturera hela beloppet för just den månaden.
Vi är inget annat är fruktansvärt besvikna av nivån på städningen samt känner oss väldigt lurade av hemfrid!
Skulle aldrig rekommendera detta upplägg till nån!skrev om Hemfrid StockholmHej Therese, tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Vi vill självklart leverera både städning och service i toppklass och veta hur vi kan förbättra oss, hör gärna av dig till info@hemfrid.se eller maila ditt område så vi kan få direktkontakt och komma fram till en lösning som känns bra för bägge parter. Mvh, Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
2020-01-03Spontant omdöme
Sämst städning någonsin! Först en halvblind städerska som tydligen inte såg eller kom ihåg vilka ytor hon städat eller inte. Lämnade bord och golv med stora fläckar. Sedan kom nästa städerska och lämnade köksgolvet ogjort. Trots att vi svarade när vi fick frågan om vad som var viktigt när man städade hos oss sa vi att det var hundens matplats i köket. Denna gång trodde städerskan som uppenbarligen inte hade luktsinnet i behåll att vår schäfer bajsat på golvet i köket. Tre veckor med intorkad hundmat på golvet var nog. Ingen kompensation överhuvudtaget trots klagomål. Välj någon annan firma!! Det gjorde vi.
skrev om Hemfrid Stockholm -
-
2019-11-29Spontant omdöme
Anlitat Hemfrid för hemstädning varje vecka och vi är väldigt nöjda. Jättebra städning, fantastisk service och smidigt med bokning via app och möjlighet att lägga till olika tjänster. Vi har anlitat många firmor genom åren och hemfrid är i särklass bäst av dem alla.
skrev om Hemfrid StockholmHej Madelene, tack för denna fina feedback och vad kul att du har nytta av vår app! Jag ser självklart till att föra detta vidare till mina kollegor som har hand om ditt abonnemang och önskar dig en fin måndag! Mvh, Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
2019-09-06Insamlad av företaget
Service was fine but Hemfrid insisted on sending invoices to the house THEY HAD MOVED US OUT OF and then wondered why we didnt pay them, sending them to inkasso before we could do anything about them. This was extremely frustrating and customer service were no help at all. Also due to them splitting the services across two seperate invoices (both of which ended up with Inkasso companies, again sent to the the old / wrong address) we ended up with twice the cost for the Inkasso procedure.
skrev om Hemfrid StockholmHello Paul, thank you for giving us feedback. This is very unfortunate and i apologise for the way we have handled your errand. Please contact us at info@hemfrid.se so we can try to come up with a solution that is beneficial for both parties. Have a nice weekend! Best regards, Nadia
Hemfrid Stockholm
-
-
2019-08-23Spontant omdöme
Varje gång de var hos mig gick något sönder, trots olika personer, dessutom har det uppkommit flera repor i golv och möbler. Jag har funderat på hur det kan bli så här och kommer inte fram till något annat än att personalen måste vara väldigt stressad. Till råga på allt försvann mina nycklar tillsammans med min address när de skickade dem utefter sina rutiner.
skrev om Hemfrid StockholmHej Sofie! Tack för din feedback, det är tråkigt att höra om din dåliga upplevelse. Självklart tar vi detta vidare med inom Hemfrid. Jag önskar dig en fin helg! Mvh, Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
2019-06-30Spontant omdöme
Hemstädning varannan vecka. Acceptabel städning med dålig administration. Glömde några gånger att berätta att de skulle byta städtid. Vägrade att acceptera anmälan om betalning via autogiro trots att vi försökte flera gånger både via post (blankett som vi fick av dem) och via internetbank. Tog samtidigt betalning för faktura varje månad. Nonchalant bemötande vid samtal med kontoret.
skrev om Hemfrid Stockholm -
2019-06-23Insamlad av företaget
Hjälp med hemstädning. Kan självklart finnas individuella skillnader i kvaliteten på utförandet men vi är nöjda med "vår" ordinarie hemfridsrespresentant!
skrev om Hemfrid StockholmHej Helena, vad glada vi blir att höra att du är nöjd med din Hemfridare. Kom ihåg att du har städgaranti på våra städningar. Önskar dig en fin sommar /Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-06-12Spontant omdöme
Träffade en säljare från Hemfrid som verkade duktig och var trevlig. Efter det så tog det trevliga slut. Det kom 2 st som skulle göra en storstädning. Jag kommer hem på eftermiddagen och hittar 1 av 2 exklusiva ljuslyktor köket trasiga. Den andra var borta. Ingen lapp eller något telefonsamtal. Ringer och söker ansvariga i 2 dagar utan att personen ringer upp. Får tag i säljare som lovar att ta tag i det. 5 dagar efter dom varit där ringer han upp. Ber om ursäkt och jag förklarar att jag ej vill fortsätta med dom längre. Har oxå att göra med att själva städningen var under all kritik. Nu har jag fått en faktura på en städning men ej pengar för dom saker dom har haft sönder. Kan inte rekommendera det här företaget till någon. Ett fel kan alla göra men i min värld så försöker man göra rätt efteråt. Inte göra 2 fel till.
skrev om Hemfrid StockholmHej Ove Mikael, tack för att du tar dig tid att framföra feedback till oss. Vi på Hemfrid står för hög kvalitet och har alltid som mål att ha nöjda kunder och ta till oss av feedback för att kunna förbättra och utveckla verksamheten. Det är tråkigt att höra att det skett en skada under städningen. Vi är alltid försiktiga när vi städar i våra kunders hem, men ibland är dessvärre skador svåra att undvika helt. Givetvis återbetalar vi produktens värde eller köper nya till dig. Hör av dig till oss på kundtjänst på nummer 0200-114550 eller direkt till områdesansvariga så löser vi detta. Du har alltid städgaranti på vår städning och vi åtgärdar gärna det som missats. Önskar dig en fin sommar samt hopp om nytt förtroende, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-06-09Insamlad av företaget
Vi har städning varannan vecka och det är väldigt härligt att komma hem till städat hem.
skrev om Hemfrid StockholmHej Magdalena, vad glada vi blir att höra att vi kan skapa ett extra flow i din vardag. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-06-07Insamlad av företaget
Mycket trevligt bemötande, kompetens personal. Man ska dock se vad man köper, t ex en timma städning är en timmas debitering medan fönsterputs räknas som 1,5 h debitering.
skrev om Hemfrid StockholmHej Ulrika, tack för din feedback. Det stämmer att vi har olika debitering för olika tjänster, för frågor eller funderingar får du gärna kontakta din områdesansvarige. Trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
2019-06-06Insamlad av företaget
Vi har haft städning varannan vecka från Hemfrid och det har funkat väldigt bra. Jag sa upp abonnemanget på grund av att vi flyttade utomlands om vi flyttar tillbaks till Sverige så kommer vi nog att anlita hemfrid igen.
skrev om Hemfrid Stockholm -
2019-06-05Insamlad av företaget
Städning av bostaden, 3 timmar varannan vecka.
Vi fick bra bemötande, ett samtal vid hembesök.
Tycker att företaget lever upp till förväntningarna. Vi är nöjda.skrev om Hemfrid StockholmHej Birgit, vad roligt att vi levererar upp till förväntan. Tack och trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
2019-06-05Insamlad av företaget
Jag har städning, 3 timmar varannan vecka. Alltid bra bemötande, svarar snabbt på alla frågor och lyssnar när man inte är nöjd. Hemfrid lever mer eller mindre upp till mina enkla förväntningar på en fin och ren lägenhet samt andra hjälp när det behövs.
skrev om Hemfrid Stockholm -
2019-06-05Insamlad av företaget
Pålitlig leverantör av städtjänster till vårt hus. Bra möjligheter att kontakta firman via mail eller app.
Bra, utbildade städare som gör likadant varje gång. Ibland är funkar det inte, då är inte städningen lika bra utförd.skrev om Hemfrid StockholmHej Mattias, tack för din fina feedback. Tveka inte att kontakta oss om du har synpunkter så vi kan ta ärendet vidare och ställa allt till rätta. Mvh, Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
2019-06-05Insamlad av företaget
Veckostädning varannan vecka samt en inledande storstädning. Veckostädningen helt ok. Storstädningen missades golven lite bl a ej dammsugning under mattor samt glömt att torka köksgolvet. Alltid vänligt och trevligt bemötande vid kontakt. Hade kanske lite högre förväntningar på städresultatet efter genomgång av den som kom på besök för att kolla på huset.
skrev om Hemfrid StockholmHej Maria, vad trevligt att höra att du fått ett fint bemötande. Vi på Hemfrid står för städning av hög kvalitet och om det är något som inte känns bra efter städningen så ber jag dig ta kontakt med områdesansvarige så vi kan åtgärda det. Du når områdesansvarig via oss på kundtjänst på 0200-114550 Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-06-04Insamlad av företaget
Flytt från radhus till lägenhet! Det var lite möbler eftersom vi flyttar till mindre, killarna var mycket trevliga, snabba o hjälpsamma, allt gick snabbt, så snabbt att det gick på drygt ett par timma.
Vi återkopplade till företaget, eftersom vi tyckte att kostnaden
blev stor med tanke på att det var så lite att flytta, o vi hade sagt vid bokningen att det var så, vi fick "lite" avdrag, och vid nästa kontakt kunde vi få 5% extra på nästa bokning, flyttstädet.
Vi känner oss inte helt nöjda med priset för flytt, men har blivit trevligt bemötta.skrev om Hemfrid StockholmHej Marianne, tack för din feedback. Vi vill självklart att ni ska vara nöjda med våra tjänster såväl som vårat bemötande. Tveka inte att höra av dig på nytt om du önskar ta detta vidare. Mvh, Nadia på Hemfird
Hemfrid Stockholm
-
2019-06-03Insamlad av företaget
Städning var 14 dag och på senare tid 1 gång/månad.
Proffsigt bemötande.
Jag tycker att Hemfrid levt upp till mina förväntningar. Framförallt har personalen varit fantastiskskrev om Hemfrid StockholmHej Douglas, tack för ditt positiva omdöme. Vad glada vi är att höra att vi kan skapa ett extra flow i din vardag. Jag sänder vidare berömmet till Hemfrid Sollentuna. Ha en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-06-03Insamlad av företaget
Städning varannan vecka.
Proffsigt bemötande och utmärkt utfört arbete. Har rekommenderat er.skrev om Hemfrid StockholmHej Anette, tack för dina fina ord. Vi på Hemfrid är stolta över den höga kvalitet vi erbjuder och är glada att du är nöjd och fått ett proffsigt bemötande. Alltid trevligt att kunna skapa ett extra flow i våra kunders vardag. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-06-03Insamlad av företaget
Hej.
Jag har ett städ abonmemang med städning 4 tim varannan vecka. Vi blev rekommenderade av goda vänner att kontakta Hemfrid, som de var mycket nöjda med. Från första mötet med säljaren blev vi vänligt bemötta. Gruppledaren i Solna är mycket kompetent, vänlig, glad och positiv och löser snabbt olika frågor eller problem. Städarna är professionella och gör ett mycket bra arbete. Jag är mycket nöjd med Hemfrid och de anställda jag hittills har träffar. Jag upplever att det är ordning och reda. Tiderna hålls och man kan lita på företaget. Mina förväntningar haröverträffars med stor marginal.skrev om Hemfrid StockholmHej Roland, tack för ditt fina omdöme. Det värmer våra Hemfridshjärtan. Vi är glada att höra att vi överträffat dina förväntningar och givetvis sänder jag vidare detta till vårt Solnakontor. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-06-03Insamlad av företaget
Tryggt och bra! De är lyhörda och tillgängliga.Vi är mycket nöjda att vi bytte till Hemfrid!
skrev om Hemfrid StockholmHej Camilla, tack för din feedback. Vad roligt att höra att bytet till Hemfrid känts bra. Vi är glada att kunna skapa ett extra flow i din vardag. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-28Insamlad av företaget
Städning av lägenhet 2rum och kök
Mycket trevligt
Infriades till fullo.
Företaaget tycker jag har en kundvänlig stil.
Mvh. Rolf Loftskrev om Hemfrid StockholmHej Rolf, tack för ditt omdöme. Vi blir glada att höra att du är nöjd med städning och vår service. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-25Insamlad av företaget
Regelbunden hemstädning
Vår ordinarie städare har gjort ett bra jobb som vi är nöjda med. Tyvärr har det inte fungerat lika bra med ersättare. Något som heller inte fungerat bra från Hemfrid är utbildning och hantering av säkerhetstänk. Framförallt en ledningsfråga då det handlar om utbildning av personal. Exempel, ett av Sveriges största hemtjänstföretag bör ha rutiner för hur personalen hanterar Sveriges vanligaste hemlarm (så kunderna slipper samtal från larmcentral titt som tätt eller att larm inte på påkopplat efter slutfört arbete) samt rutiner för hur ledningen för städpersonalen kontaktar kunderna vid problem. Har upplevt nonchalans i samband med dessa frågor som är en av de viktigaste då kunderna släpper in städhjälp i sina hus på en tid som de oftast själva inte är hemma.skrev om Hemfrid StockholmHej Johan, tack för att du tar dig tid att skriva till oss och vi är glada att höra att du är nöjd med ordinarie Hemfridare. Hör gärna av dig till områdesansvarig med feedback på vad ersättaren missat så att vi kan åtgärda det och säkerhetsställa att Hemfridaren får veta vad hon kan förbättra. Likaså kan områdesansvarig gå igenom larminstruktionerna en gång till så att felet inte upprepas. Vi på Hemfrid har en hög prioritet på säkerhet och trygghet och detta har vi givetvis med i vår utbildningsplattform. Vi är tacksamma att du ger feedback så att vi kan se om vi kan förbättra utbildningen i denna del. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-24Insamlad av företaget
Städabonemang.
Mycket bra bemötande och information.
Hört mycket positivt om Hemfrid och det stämmer.
Sammantaget är jag mycket positiv och har rekommenderat Hemfrid till andra.skrev om Hemfrid StockholmHej Gert, vi är glada att höra att du är nöjd och tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-23Insamlad av företaget
Vi har städning varannan vecka. Jag har fått ett bra bemötande under införsäljningen, och ett trevligt bemötande efteråt städandet börjat. Men varje gång har jag påpekat saker jag saknat i städningen - vissa saker som inte utförts. Och efter tre månader utförs de fortfarande inte. Samma saker. Förutom dessa små saker utförs allt perfekt. Men de små saker som inte görs har vuxit till stora saker, eftersom jag påpekar det, kontaktpersonerna inte kan förklara varför de inte görs, de som utför städningen inte går att kommunicera med, och det jag anser vara absolut viktigast - kommunikationen, inte funkar. Jag blir lovad gång på gång att det ska funka, men det gör det inte. Och det är sjuuuuuuuuuukt frustrerande. Så på grund av dessa små saker så funderar jag på att byta till en annan lösning, där jag kan kommunicera med städaren direkt, och förstå och få förklaringar på vad som görs, vad som inte görs, och varför.
skrev om Hemfrid StockholmHej Axel, tack för att du tar dig tid att skriva till oss. Vi är glada att höra att städningen generellt är bra och att du fått ett fint bemötande. Vi på Hemfrid står för hög kvalitet och vill givetvis hitta en lösning på det du beskriver ovan. Ta gärna kontakt med oss igen så att vi kan kolla närmare på detta. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst, 0200-114550
Hemfrid Stockholm
-
Hej Thomas, tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-23Insamlad av företaget
Storstädning + veckostäning
Vänligt bemött, proffsigt och effektivt att komma igång som ny kund
Upplever att dom har levt upp till mina förväntningar
Sammanfattning av upplevelse: Mycket nöjd!skrev om Hemfrid StockholmHej Malin, tack för din fina feedback, det glädjer oss att att du är nöjd! Trevlig sommar, mvh Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-23Insamlad av företaget
Hemstädning varannan vecka. Supersmidigt!!!!
skrev om Hemfrid StockholmHej Catarina, vad trevligt att höra att städningen löper smidigt. Vårt mål är att skapa ett extra flow i våra kunders vardag. Ha en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-22Insamlad av företaget
Det var lite struligt i början,, men allt löste sig till slut och nu är vi nöjda. Lätt att ha kontakt med kring olika frågor.
skrev om Hemfrid StockholmHej Henrik, tack för din feedback! Tveka inte att höra av dig till oss om det blir tokigt på vägen så vi kan se till att rätta till det efter era förväntningar. Trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-22Insamlad av företaget
Har hemfrid och en jätte gullig kvinna som kommer och städar hos oss varje vecka. Har blivit bemött med en super service. Jag är noggrann och pedantisk samt ställer höga krav och förväntningar jag önskade någon som kan ta egna initiativ och de har jag verkligen känt att jag fått. Jag är super nöjd!
skrev om Hemfrid StockholmHej Noir, tack för dina fina ord, vad roligt att vi kan leverera upp till dina förväntningar. Trevlig sommar, Mvh Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-21Insamlad av företaget
Alla jag träffade och pratade med var mycket proffsiga, trevliga och skickliga.
skrev om Hemfrid StockholmHej Sophia, vad glada vi blir att höra att du fick ett trevligt och professionellt bemötande. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
Hej Lars, tack för ditt omdöme. Vi på Hemfrid vill alltid leverera städning och service av hög kvalitet. Om du känner att det är något som är missat så ta gärna kontakt med områdesansvarig så att vi kan säkerhetsställa att inget missas hemma hos dig i fortsättningen. Du har alltid städgaranti hos oss. Du når oss på kundtjänst på 0200-114550. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-21Insamlad av företaget
Haft städpren sedan förra veckan. Det fungerade bra.
skrev om Hemfrid StockholmHej Annika, vi är glada att höra att städningen fungerar fint och att vi kan skapa ett extra flow i din vardag. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-21Insamlad av företaget
Professionella och uppfyller alla förväntningar!
skrev om Hemfrid Stockholm -
2019-05-21Insamlad av företaget
Fick ombokat trots att jag själv hade missat en bokad städning och haft dålig koll. Kvinnan som kom var mycket trevlig och enkel att ha att göra med. Städningen var mycket bra.
skrev om Hemfrid StockholmHej Rasmus, tack för ditt omdöme. Jag är glad att höra att allt löste sig på ett smidigt sätt och att du fick ett trevligt bemötande. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-21Insamlad av företaget
Vi köper hemstädning varannan vecka och är jättenöjd. trevlig personal, lätt att få kontakt och ändra/boka om tider.
Bra företag med ett kvalité och miljötänktskrev om Hemfrid StockholmHej Linnea, tack för ditt fina omdöme, det värmer våra Hemfridhjärtan :) Vi arbetar mycket med milljöfrågor och är glad att du uppskattar det. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-21Insamlad av företaget
Tog kontakt själv. Seriöst intryck.
Göra det lilla extra jag inte förväntar mig. T ex städa tvättmaskinerna.......
Supernöjd och hoppas att det håller i sig.skrev om Hemfrid StockholmHej Helena, det gör oss glada att höra att du är nöjd. Vårt mål är att kunna ge våra kunder ett flow i vardagen. Ha en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-21Insamlad av företaget
Pålitliga, punktliga och prisvärda. Det gör också ett bra jobb. Kan rekommenderas!
skrev om Hemfrid StockholmHej Peter, tack för dina värmande ord. Det gör oss glada att du är nöjd och får fint utförda städningar. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-20Insamlad av företaget
Toppen, både vad gäller bemötande, städningen, miljö och hållbarhetsarbete samt schysta villkor för hemfridarna.
skrev om Hemfrid StockholmHej Julia, vi är glada att höra att du är nöjd med oss på Hemfrid. Vi arbetar mycket med både personalfrågor som miljötänk. All personal har kollektivavtal och flera förmåner. Härligt är givetvis också att du får en fin städning hemma hos dig. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-20Insamlad av företaget
Vi har köpt regelbunden städtjänst (varannan vecka) av Hemfrid i flera år. Utöver dessa regelbundna städningar har vi även beställt storstädning och fönsterputs. Vi är mycket nöjda med Hemfrid som företag. De är mycket serviceinriktade och har god kvalitet på sina tjänster.
skrev om Hemfrid StockholmHej Maria, på Hemfrid är vi väldigt stolta att kunna erbjuda städning och service av hög kvalitet, och det gör oss glada att höra att du känner dig nöjd med oss. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-19Insamlad av företaget
Snabbt svar och service-minded kundtjänst, dessutom effektiv körning
skrev om Hemfrid Stockholm -
2019-05-18Insamlad av företaget
Bra och snabb service, både själva städningen men också bemötandet via mail och telefon.
skrev om Hemfrid Stockholm -
2019-05-18Insamlad av företaget
Bra, enda har varit viss osäkerhet kring hur det skulle gå att städa med min hund hemma men det går fint med ordinarie hemfridare!
skrev om Hemfrid StockholmHej Anna, vad bra att det löst sig på bästa sätt. Trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-18Insamlad av företaget
Vi har städhjälp varannan vecka och är jättenöjda med Hemfrid. Personalen är alltid glada och positiva och gör ett superbra jobb. Kundtjänst jobbar snabbt och är proaktivt när det gäller planering över sommar och andra ledigheter. Vi blir informerade när vår vanliga personal inte har möjlighet att komma. Vid de fåtal gånger vi behövt klaga har vi fått superbra respons och snabba förändringar.
skrev om Hemfrid StockholmHej Lovisa, vad roligt att vi levererat på service hos er, tusen tack. Trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-17Insamlad av företaget
Har köpt städning av Hemfrid i 20 år. På det stora hela är jag nöjd med den tjänst de levererar. Hemfrid behöver dock fortsätta jobba med att kvalitetssäkra sina processer i alla delar...
skrev om Hemfrid StockholmHej Carina, tack för din feedback. Vi är glada att höra att du i det stora hela är nöjd. För oss på Hemfrid är våra kunders åsikter jätteviktiga så att vi kan utvecklas och förbättras. Vi vill gärna veta vilka processer som kan förbättras. Hör gärna av dig till områdesansvarig med mera information. Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
Hemfrid Stockholm
-
2019-05-16Insamlad av företaget
Mycket trevlig personal och väl utfört arbete. //Lena
skrev om Hemfrid Stockholm