Hemfrid

Rosenlundsgatan 13, 118 53 Stockholm — Visa karta

Känslan av att kliva in till ett rent och prydligt hem är helt underbar. Men ibland räcker varken orken eller tiden till. Därför finns Hemfrid. Vi gör din vardag lite enklare och livspusslet lättare att lösa – oavsett var du befinner dig i livet.

I över 20 år har vi tagit hand om hem i Sverige. Målsättningen är, och har alltid varit, att leverera tjänster med bästa service. Som kund hos oss på Hemfrid får du regelbunden städning i ditt hem. Hur du vill ha det städat och hur ofta, det bestämmer du själv.

Alla våra tjänster går ut på att förenkla tillvaron. Förutom regelbunden städning kan vi hjälpa till med storstädning, flyttstädning, fönsterputs, strykning och barnpassning. Sedan september 2016 erbjuder vi även flytthjälp i Stockholm och Malmö med omnejd.

Våra medarbetare är vårt främsta kapital och de har självklart kollektivavtal och schyssta arbetsvillkor.

Välkommen till Hemfrid!
Lör-Sön: Stängt
4.0/5
4.0/5
4.6/5

Läs vad 1677 kunder tycker om Hemfrid

• Cecilia L
    Cecilia L skrev om Flyttservice en del av Hemfrid
    Trevliga och punktliga. Noggranna.
  • Gunnel A
    Gunnel A skrev om Flyttservice en del av Hemfrid
    Första kontakten med Bror. Mycket positivt. Alla killarna som kom och packade och genomförde flytten var mycket trevliga och noggranna. Det märktes dock att det här inte var ett arbete som var deras proffesion. Tiden var lite knapp. De hann inte packa upp allt. I stort är jag nöjd med genomförandet, och framför allt bemötandet som var väldigt trevligt.
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Hemfrid
    När vår ordinarie Hemfridare varit hos oss är det en fröjd att komma hem. Hon gör ett bra jobb. I perioder har vi haft ersättare, och då har det varit lite mer ojämnt.
    Att det skickas städmaterial utan att kollats av vad som behövs funkar inte hos oss. Det systemet behöver ändras!
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Hemfrid
    Ojämn kvalitet och vill gärna få det att funka men det räcker inte helt ut.
  • Roger B
    Roger B skrev om Hemfrid
    Vi är nöjda. Hemfrid känns tryggt.
  • Dan B
    Dan B skrev om Hemfrid
    Allt funkar jätte bra. Jag upplever Hemfrid som dyra men har en hög service.
  • Maria B
    Maria B skrev om Hemfrid
    Bra bemötande, proffsigt och trevligt.
    2017-05-24 Elinor S svarar Maria B
    Hej Maria,
    Tack för din rekommendation! Så kul att du är nöjd med oss.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Hemfrid
    Bemötandet från representanter från Hemfrid har alltid varit bra. Vi har haft städning varannan vecka och förutom att flytta veckor hit och dit har vi även beställt storstädning och fönsterputs vid några tillfällen. Nu har jag beställt flyttstädning och vad jag saknar är ett "produktblad", d.v.s. vad ingår i en flyttstädning.
    Kvaliteten på utförd städning har med åren varierat från bra till mindre bra.
    2017-05-24 Elinor S svarar Mikael N
    Hej Mikael,
    Tack för din feedback! Vi har en full beskrivning på vad som ingår i flyttstädningen. Mejla till info@hemfrid.se så skickar vi den!
  • S:t Lukas I Göteborg
    S:t Lukas I Göteborg skrev om Hemfrid
    Bra jobb duktig och serviceinriktad personal
    2017-05-24 Elinor S svarar S:t Lukas I Göteborg
    Hej,
    Vad kul att du är nöjd med oss. Tack för rekommendationen!
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Hemfrid
    Vi är otroligt nöjda med Hemfrid, allt från städningen till återkoppling till flexibilitet om man behöver omboka tider etc.
    2017-05-24 Elinor S svarar Sandra F
    Hej Sandra,
    Vilket fint omdöme du ger oss! Det blir vi så glada för! Tack för att du delade med dig och hoppas du ska fortsätta trivas som kund hos oss.
  • Anders J
    Anders J skrev om Flyttservice en del av Hemfrid
    Trevligt bemötande, tiderna hölls. Bra flyttstädning.
    2017-05-24 Elinor S svarar Anders J
    Hej Anders,
    Stort tack för din rekommendation. Kul att du blev nöjd med både flytt och flyttstädning!
  • Meera G
    Meera G skrev om Flyttservice en del av Hemfrid
    Superbra service och vi är jättenöjda! Kommer självklart att anlita dem igen om vi flyttar.
    2017-05-24 Elinor S svarar Meera G
    Hej Meera,
    Så kul att du blev nöjd med din flytt! Och vi hjälper dig gärna igen när du flyttar nästa gång!
  • Yvonne J
    Yvonne J skrev om Flyttservice en del av Hemfrid
    Mycket bra flyttservice med trevligt bemötande och snabb service.
    2017-05-24 Elinor S svarar Yvonne J
    Hej Yvonne!
    Du är först med att recensera vår flytthjälp på Reco. Så roligt att du upplevde oss som snabba och trevliga! Tack för att du delade med dig!
  • Jannica B
    Jannica B skrev om Hemfrid
    Bra och säker service. Bra bemötande men ev lite för få timmar. Jag försslog fler men de tyckte det räckte. Tyckte städerskan var väldigt stressad.
    2017-05-23 Elinor S svarar Jannica B
    Hej Jannica,
    Vad fint att du är nöjd med servicen! Om du upplever att det faktiskt behövs mer tid hemma hos dig vill vi gärna att du hör av dig till din områdeschef. Vi värnar om att resultatet blir bra hemma hos dig men naturligtvis också att våra medarbetare har det bra på jobbet.
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Hemfrid
    En del funkar bra, en del mindre bra. Som exempel på sistnämnda kan erfarenheter från idag nämnas. Vår städning blev flyttad på initiativ av Hemfrid. Överenskommelse om att Hemfrid skulle hämta vår nyckel senast kl 8 följdes inte. Dagen fick därför en mycket stressig start - för oss och för Hemfrid.
    Vid hemkomst var städningen OK. Blir dock förvånad över dålig överlämning varje gång någon annan än vår ordinarie hemfridare sköter städningen. Återigen ser t.ex. vårt badrumsgolv skitigt ut trots att det är nyskurat. Dagens hemfridare har tydligen inte blivit informerad om att golvet måste torkas tämligen torrt för att inte vattnest ska torka och efterlämna spår som gör att allt ser eländigt ut.
    2017-05-23 Elinor S svarar Margareta B
    Hej Margareta,
    Tack för din feedback. Det låter definitivt som att det hade kunnat hanterats bättre från vår sida. Vi ber om ursäkt för det. Angående städinstruktioner utvecklar vi just nu ett helt nytt verktyg för att göra det enklare för våra hemfridare att ta del av sådan information som är viktig för kund. Tills dess använder vi oss av städkortet som ligger hemma hos dig. Prata gärna med områdeschef om det är så att vi behöver uppdatera något i den instruktionen.
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Hemfrid
    Vi är otroligt nöjda med Hemfrid men framförallt med Sylvia som städat hos oss både i vår nuvarande lägenhet men även i den förra. Det är en fröjd att komma hem varje måndag till en nystädad lägenhet. Sylvia har en förmåga att göra det vi förväntar oss men även det lilla extra. Det är väl investerade pengar - vi är supernöjda.
    2017-05-23 Elinor S svarar Sofia D
    Hej Sofia,
    Heja Sylvia! Så kul att ni är så nöjda med allt. Tack för att du delade med dig.
  • Maria E
    Maria E skrev om Hemfrid
    Hej!
    Hemfrid är bra. Men deras diskmedel är ineffektivt. Och de skickar alldeles för många enkäter.
    2017-05-23 Elinor S svarar Maria E
    Hej Maria,
    Tack för din feedback. Vi tar till oss av den för att blir bättre.
  • Britt E
    Britt E skrev om Hemfrid
    Skönt att komma hem från jobbet och det är städat! Tyvärr var det få gånger som det var städat enligt kundkortet.
    2017-05-23 Elinor S svarar Britt E
    Hej Britt,
    Ja visst är det skönt! Prata gärna med områdeschefen om kundkortet, så kan vi reda ut om varför vissa saker inte görs.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Hemfrid
    Har städ varannan vecka, 5 h/tillfälle. Fungerar mycket bra och alltid bra och vänligt bemötande vid kontakt med företaget vid tex sjukdomar.
    Alla som städat hos oss har levt upp till våra förväntningar.
    Har även provat fönsterputs vid flera tillfällen och det har också funkat mycket bra.
    2017-05-23 Elinor S svarar Sandra B
    Hej Sandra,
    Tack för din rekommendation! Kul att du är nöjd och att vi lever upp till dina förväntningar!
  • Helena N
    Helena N skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Det är hur bra som helst, underbart att komma hem till ett skinande rent hem. Det bästa är regelbundenheten och att det på så sätt aldrig hinner bli så stökigt/ smutsigt emellan
    2017-05-23 Elinor S svarar Helena N
    Hej Helena,
    Tack för att du delar med dig till oss! Exakt så vill vi att det ska kännas. Härligt att du är nöjd!
  • Torbjörn L
    Torbjörn L skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Jag har hjälp med städning varannan vecka. Har haft denna tjänst sedan 2011.

Tjänsten har i stort fungerat väl över tiden med en viss försäring då ett byte skedde för ett år sedan
    2017-05-23 Elinor S svarar Torbjörn L
    Hej Torbjörn,
    Kul att du i stort är mycket nöjd med Hemfrid och varit kund hos oss så länge! Det är vi glada för.
    Det är viktigt att du känner att städningen motsvarar din förväntningar, så prata gärna med områdeschefen om vad vi skulle kunna göra bättre hemma hos dig.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Saknar personlighet och engagemang inget personlig och saknar finess
    2017-05-23 Elinor S svarar Cecilia K
    Hej Cecilia,
    Tråkigt att höra att du inte haft den upplevelse av Hemfrid som vi eftersträvar. Om du fortfarande är kund hos oss så tycker jag att du ska höra av dig till områdeschef eller kundservice på info@hemfrid.se, så att vi kan se över ditt städupplägg och förbättra det som behöver förbättras.
  • Hanna Z
    Hanna Z skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Väldigt nöjd med den städning som Hemfrid utför och med den höga servicenivån hos kontaktpersonerna. Enkelt att hantera bokningar och extratjänster på hemsidan.
    2017-05-23 Elinor S svarar Hanna Z
    Hej Hanna,
    Så kul att du är nöjd! Stort tack för din rekommendation och för att du delade med dig till oss. Hoppas du ska fortsätta trivas som kund hos oss.
  • Jan T
    Jan T skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Vi köper städtjänst från H. Vi saknar kontinuitet till viss del då det är många varierande städresurser som utför arbetet. Därför är städningen genomförd på varierande sätt. Vi ser skillnader i hur arbetet utförts, på olika sätt med varierande kvalité. Med en o samma resurs skulle vi inte uppfatta det på samma sätt.
    2017-05-23 Elinor S svarar Jan T
    Hej Jan,
    Tack för din feedback. Det måste funnits särskilda omständigheter som gjort att ni haft flera olika hemfridare. Oavsett så tycker vi att det är viktigt att städningen håller samma kvalitet. Därför satsar vi mycket på våra internutbildningar så att alla våra medarbetare ska känna sig trygga i sina arbetsuppgifter.
    Skulle du uppleva att kvalitén fortsätter att variera tycker jag att du ska höra av dig till områdeschefen, så att vi kan hitta en lösning.
  • Tore P
    Tore P skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Hej,
    Det har hittills varit ordning och reda med såväl städning som bokningar. Beträffande fakturor är det irriterande att betala extraserviceavgift som inte ingår
    i RUT. De särskilt lvereade miljötvätt är besvärande att hantera. I städning bör ingå
    att Hemfrid tvättar ur trasorna efter användning
    Hälsning
    Tore
    2017-05-23 Elinor S svarar Tore P
    Hej Tore,
    Det finns omkostnader som tyvärr inte är Rut-berättigande, därav serviceavgiften. Vi tar till oss av din feedback, så tack för att du delade med dig.
  • Ulrica R
    Ulrica R skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Tycker övergripande att de har varit bra. I viss kommunikation med min mitt "lokalkontor" har det varit varit lite rörigt och har fått lite olika beskedd när det gäller frågor man ställt.

Ibland har det varit lite varierande kvalitet i städningen.
    2017-05-23 Elinor S svarar Ulrica R
    Hej Ulrica,
    Tack för din feedback. Under hösten har vi genomfört en del förändringar i vår organisation för att kunna ge ännu bättre service till våra kunder. Hoppas du kommer märka en förändring till det bättre! Annars är du varmt välkommen att höra av dig till oss så att vi kan lösa problemet.
  • Emma B
    Emma B skrev om Städservice en del av Hemfrid
    professionell i högsta grad.
    Lite fundersam till kitet som skickades hem till oss per bud, med städgrejor. Vi hade missat informationen kring det kitet och undrar vad vi betalat för detta. Vet inte om städgänget heller är på gällande städkitet, då de verkar använda en kombination av det vi har hemma med det som kom i städkitet.
    2017-05-23 Elinor S svarar Emma B
    Hej Emma,
    Härligt att du tycker vi är proffsiga! Städmedlen ingår i ditt abonnemang och information kring detta skickades ut per mejl. Hoppas du gillar dem!
  • Nina J
    Nina J skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Bemötandet har alltid varit proffesionellt och lyhört. Vi har haft traditionell städning varannan vecka. Det blir inte riktigt städat som när jag gör det själv men det är heller inte min förväntan. Man måste bo i huset och känna familjen för att intuitivt veta var man behöver städa extra; t..ex. vet jag att mina barn tar tag i sista trappstolpen och svingar sig ner varför jag också vet att man måste torka av just den stolpen med jämna mellanrum :-). Dock hade vi i perioder flera olika som städade utöver den ordinarie hemfridaren. Vi fick i princip alltid information om bytena men det bidrog till att jag inte riktigt kände att det var lönt att prata med dem om någon specifik del i städningen; t.ex. ovan beskrivna trappstolpe.
    2017-05-22 Elinor S svarar Nina J
    Hej Nina,
    Tack för din feedback. Har du speciella önskemål kring din städning tar vi gärna med det i er städbeskrivning så att även vikarier känner till att vissa saker behöver putsas lite extra på ;) Hör av dig till områdeschefen så löser vi det!
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Vi är nöjda med Hemfrid. Deras medarbetare gör ett bra jobb i tjänsterna som vi köper och deras administrativa personal sköter runt-omkring sakerna bra. De löser sjukdomar bra och ordnar aå vi får tjänsten ändå, ibland med någon mindre justering men alltid välkommunicerat så det känns tryggt och bra.
    2017-05-22 Elinor S svarar Jenny H
    Hej Jenny,
    Jättekul att du är nöjd och gillar våra tjänster! Tack för att du delade med dig.
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Det fungerar utmärkt för det mesta.
    2017-05-22 Elinor S svarar Tommy N
    Hej Tommy,
    Så bra att du känner dig nöjd med oss! Tack för att du delade med dig.
  • Göran S
    Göran S skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Bra städning Fönsterputsen inte lika bra
    2017-05-22 Elinor S svarar Göran S
    Hej Göran,
    Vi tackar för din feedback. Vi gör stora satsningar i internutbildningen för att alla våra hemfridare ska känna sig trygga i sina arbetsuppgifter. Det tror vi är bästa sättet för riktigt bra resultat!
  • Peter K
    Peter K skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Städningens kvalitet varierar väldigt mycket beroende på vem som utför tjänsten. För närvarande ger jag ett mycket bra betyg för själva städningen.
    2017-05-22 Elinor S svarar Peter K
    Hej Peter,
    Tack för ditt omdöme! Det är högst individuellt hur man vill ha det städat i sitt hem och det är därför vi jobbar med städkort och instruktioner som ligger hemma hos kund. Kanske är det något som behöver förtydligas på städkortet eller något i städupplägget som behöver ändras? Hör gärna av dig till områdeschefen nästa gång du upplever att det inte riktigt blir som du tänkt dig. Vi vill att du ska vara helt nöjd.
  • Frida S
    Frida S skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Oseriöst företag som jag upplevde inte gick att lita på. Fick skador i hemmet av deras städare vid flertal tillfällen. Lyssnade ej på feedback. Lovade återkoppling gång på gång med det kom aldrig. Väldigt ofta dök städaren ej upp och ingen info gavs.
    2017-05-22 Elinor S svarar Frida S
    Hej Frida,
    Tack för att du delar med dig. Att du upplevde att vi inte lyssnade på din feedback eller återkopplade låter inte bra. Hör gärna av dig till oss direkt till 0200-11 45 50 eller info@hemfrid så att vi kan reda ut vad som gick snett.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Städservice en del av Hemfrid
    När det gäller städningen, ombokning, etc. fungerar det alldeles utmärkt. Däremot är vi lite besvikna över att Hemfrid inte återkopplar när vi skickat mejl och framfört synpunkter som rör bl.a. leverans av städprodukter och en händelse där städningen medförde en brandrisk (utan avsikt från städerskan dock). Om vi nu skickar ett mej - särskilt den om brandrisken - tycker vi att Hemfrid borde återkoppla omedelbart.
    2017-05-22 Elinor S svarar Ulf W
    Hej Ulf,
    Tack för ditt omdöme. Så bra att du är nöjd med det mesta. Naturligtvis är det viktigt att vi återkopplar snabbt och det är vår ambition att ge så snabb service som möjligt. Skulle du av någon anledning inte få tag i områdeschefen kan du alltid vända dig till vår kundservice på info@hemfrid.se eller 0200 -11 45 50.
  • Christina H
    Christina H skrev om Hemfrid
    Kan inte klaga på bemötande från er sida, men det skiljer från person till
    Person. Det som är bäst för vår del är att vi har Joanna Koslovska som
    Ordinarie hjälp. Hon är mycket duktig, och bra att ha och göra med.
    Hon får högsta betyg!
    Det är onödigt att skicka så mycket rengöringsmedel åt gången som ni gjort
    Tidigare! Hälften räcker!Men de är bra och luktar gott!

Vänliga hälsningar, Christina Herslow
    2017-05-22 Elinor S svarar Christina H
    Hej Christina,
    Stort tack för din feedback! Så kul att du är nöjd med er hemfridare och tycker vår städmedel är bra (trots att du fått lite för mycket att ha på lager). Vi ser över hur vi ska distribuera dem i framtiden.
  • Anders G
    Anders G skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Vi har alltid fått ett bra och professionellt bemötande.
    Vi har städning varannan vecka, med 3 timmar per gång. Till en början var vi inte jättenöjda med kvaliten. Hörde då av mig till er, och vi fick byta hemfridare. Sedan dess har vi inte haft något att anmärka på.
    Vi har även köpt fönsterputsning, med bra resultat.
    Vi är nöjda med Hemfrid, och har rekommenderat er flera gånger.
    2017-05-19 Elinor S svarar Anders G
    Hej Anders,
    Lysande att du känner att vi levererar enligt dina förväntningar! Ibland behövs det justeringar och då är det viktigt att du hör av dig. Tack för rekommendationerna!
  • Linnea Ö
    Linnea Ö skrev om Hemfrid
    Jag är super nöjd med hemfrid. Mina krav på städningen uppfylls varje gång. Och har jag haft synpunkter och tagit det med min områdesansvarig så har bemötandet varit proffessionellt och med snabbt gensvar. Jag upplever en stor flexibilitet i hur jag önskar få min städning utförd, hur ofta och hur länge och tid.
    2017-05-19 Elinor S svarar Linnea Ö
    Hej Linnea,
    Vad kul att du är så nöjd och känner att vi uppfyller dina förväntningar! Alla hem är unika och vi försöker anpassa städningen därefter. Stort tack för din rekommendation och hoppas du ska fortsätta trivas som kund hos oss.
  • Anne W
    Anne W skrev om Hemfrid
    Jag är väldigt nöjd med Hemfrid. Varannan måndag luktar det HÄRLIGT NYSTÄDAT hemma hos mig!
    2017-05-19 Elinor S svarar Anne W
    Hej Anne,
    Ja den doften är underbar! Vad kul att du är nöjd och uppskattar städningen. Tack för toppbetyget!
  • Ann A
    Ann A skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Oftast är vi väldigt nöjda. Har inget att kommentera.
    2017-05-19 Elinor S svarar Ann A
    Hej Ann,
    Härligt att du är nöjd med oss! Tack för din rekommendation.
  • Peder L
    Peder L skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Alldeles utmärkt bemötande från början och hela tiden framåt.
    Vi har hjälp med städning av bostaden.
    Såväl administrativ personal som städpersonal har vari mycket vänliga,
    tillmötesgående och professionella och utfört sitt arbete utmärkt. De har
    verkligen levt upp till mina/våra förväntningar.
    Ett stort stöd !
    2017-05-19 Elinor S svarar Peder L
    Hej Peder,
    Vilket fint omdöme du ger oss och vad kul att du är så nöjd! Stort tack för att du delade med dig!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Tycker det fungerar bra och är väl värt pengarna. Min lägenhet är ren trots att jag inte städat på ett år. Ni diskar - toppen! Tjänsten vore ännu bättre om rejäl badrumsstädning ingick varje kvartal eller så.
    2017-05-18 Elinor S svarar Fredrik H
    Hej Fredrik!
    Tack frö din rekommendation. Toppen att du är nöjd! Vi hjälper dig gärna med en grundlig badrumsstädning. Läs mer här: https://www.hemfrid.se/stadtjanster/badrumsstadning/.
  • Olle J
    Olle J skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Städningen är vi relativt nöjda med men ibland har vi inte blivit meddelade att vikarie ersätter ordinarie.
    2017-05-18 Elinor S svarar Olle J
    Hej Olle,
    Tack för ditt omdöme! Vi har för vana att meddela när det blir vikarie. Kanske har det skett undantag då ordinarie hemfridare plötsligt fått förhinder, t ex. blivit sjuk. Första prioritet är alltid att städningen ska blir utförd. Tala gärna med din områdeschef om dina önskemål gällande vikarier. Vi kan anpassa oss och bli tydligare!
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Bemötandet höll inledningsvis hög kvalitet. Kändes tryggt med kontinuitet m samma hemfridare som städade mycket omsorgsfullt o proffsigt varannan vecka. Sista året försämrats med flera byten. Extra tjänster såsom storstädning, balkongstädning och fönsterputs har utförts mycket ojämnt. Tiderna f ordinarie städ har bytts m kort varsel flera gånger.
    Tycker inte att mina förväntningar helt möts av Hemfrids tjänster .
    2017-05-18 Elinor S svarar Ewa S
    Hej Ewa,
    Tack för din feedback. Jag rekommenderar dig att ta kontakt med områdeschefen och berätta hur du upplever förändringen. Vi vill självklart att du ska vara helt nöjd. Vi kan självklart se över ditt städupplägg för att anpassa det efter dina önskemål.
  • Benjamin B
    Benjamin B skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Har haft Hemfrid i ca 7 år och är generellt nöjd!
    2017-05-18 Elinor S svarar Benjamin B
    Hej Benjamin,
    Härligt att du är nöjd med oss! Tack för rekommendationen.
  • Anne-marie S
    Anne-marie S skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Oftast bra. Beror lite på vem som städar.
    2017-05-18 Elinor S svarar Anne-marie S
    Hej Ann-Marie,
    Tack för ditt omdöme och din feedback. Vi fortsätter satsa på våra internutbildningar så att alla hemfridare ska känna sig trygga med sina arbetsuppgifter och utföra ett strålande jobb!
  • Kjell-åke P
    Kjell-åke P skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Positivt, proffesionellt, utmärkt serviceinritat.
    2017-05-18 Elinor S svarar Kjell-åke P
    Hej Kjell,
    Härligt med ett så gott betyg! Tack för förtroendet och hoppas du ska vara fortsatt nöjd med de tjänster vi erbjuder.
  • Christer B
    Christer B skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Det fungerar bra. Vi köper städtjänster och förtaget gör ett bra jobb med själva städningen och är tillmötesgående om vi behöver ändra planeringen.
    2017-05-18 Elinor S svarar Christer B
    Hej Christer,
    Precis så det ska vara, tycker vi! Tack för rekommendationen och din feedback!
  • Elise W
    Elise W skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Duktiga medarbetare. Bra med svenskundervisning. Sämre att det är stor omsättning av personal. Bra ordning.
    2017-05-18 Elinor S svarar Elise W
    Hej Elise,
    Tack för din feedback. Härligt att du uppskattar den svenskundervisning vi erbjuder våra hemfridare. Vi fortsätter satsa på den tillsammans med övrig internutbildning för att fler ska trivas hos oss - länge!
  • Anette A
    Anette A skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Alltid bra utfört, enkelt att byta dag. Tillmötesgående personal
    2017-05-18 Elinor S svarar Anette A
    Hej Anette,
    Tack för det fina omdömet. Vi blir så glada! Hoppas du ska fortsätta trivas som kund hos oss.
  • Oscar J
    Oscar J skrev om Städservice en del av Hemfrid
    Jag tycker det på det stora hela har varit en positive upplevelse
    2017-05-18 Elinor S svarar Oscar J
    Hej Oscar,
    Så kul att du är nöjd! Stort tack för att du delade med dig.

Rosenlundsgatan 13, 118 53 Stockholm