Alla kategorier Flyttstäd Stockholms län Stockholm Södermalm Hemfrid Hemfrid Stockholm

Hemfrid Stockholm

En del av Hemfridwww.hemfrid.se

Rosenlundsgatan 13, 118 53 Stockholm — Visa karta

Känslan av att kliva in till ett rent och prydligt hem är helt underbar. Men ibland räcker varken orken eller tiden till. Därför finns Hemfrid. Vi gör din vardag lite enklare och livspusslet lättare att lösa – oavsett var du befinner dig i livet.

I över 20 år har vi tagit hand om hem i Sverige. Målsättningen är, och har alltid varit, att leverera tjänster med bästa service. Som kund hos oss på Hemfrid får du regelbunden städning i ditt hem. Hur du vill ha det städat och hur ofta, det bestämmer du själv.

Alla våra tjänster går ut på att förenkla tillvaron. Förutom regelbunden städning kan vi hjälpa till med storstädning, flyttstädning, fönsterputs, strykning och barnpassning. Sedan september 2016 erbjuder vi även flytthjälp.

Våra medarbetare är vårt främsta kapital och de har självklart kollektivavtal och schyssta arbetsvillkor.

Välkommen till Hemfrid!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2177 kunder tycker om Hemfrid Stockholm

• 2019-05-24

Gert S skrev om Hemfrid Stockholm
    Städabonemang.
    Mycket bra bemötande och information.
    Hört mycket positivt om Hemfrid och det stämmer.
    Sammantaget är jag mycket positiv och har rekommenderat Hemfrid till andra. Läs mer
    2019-05-24 Hemfrid svarar Gert S
    Hej Gert,
    vi är glada att höra att du är nöjd och tack för ditt fina omdöme.

Axel G skrev om Hemfrid Stockholm
    Vi har städning varannan vecka. Jag har fått ett bra bemötande under införsäljningen, och ett trevligt bemötande efteråt städandet börjat. Men varje gång har jag påpekat saker jag saknat i städningen - vissa saker som inte utförts. Och efter tre månader utförs de fortfarande inte. Samma saker. Förutom dessa små saker utförs allt perfekt. Men de små saker som inte görs har vuxit till stora saker, eftersom jag påpekar det, kontaktpersonerna inte kan förklara varför de inte görs, de som utför städningen inte går att kommunicera med, och det jag anser vara absolut viktigast - kommunikationen, inte funkar. Jag blir lovad gång på gång att det ska funka, men det gör det inte. Och det är sjuuuuuuuuuukt frustrerande. Så på grund av dessa små saker så funderar jag på att byta till en annan lösning, där jag kan kommunicera med städaren direkt, och förstå och få förklaringar på vad som görs, vad som inte görs, och varför. Läs mer
    2019-05-24 Hemfrid svarar Axel G
    Hej Axel,
    tack för att du tar dig tid att skriva till oss.
    Vi är glada att höra att städningen generellt är bra och att du fått ett fint bemötande.
    Vi på Hemfrid står för hög kvalitet och vill givetvis hitta en lösning på det du beskriver ovan.
    Ta gärna kontakt med oss igen så att vi kan kolla närmare på detta.
    Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst, 0200-114550

Thomas N skrev om Hemfrid Stockholm
    Noggran städning och pålitlig service. Läs mer
    2019-05-24 Hemfrid svarar Thomas N
    Hej Thomas,
    tack för ditt fina omdöme.

Malin F skrev om Hemfrid Stockholm
    Storstädning + veckostäning
    Vänligt bemött, proffsigt och effektivt att komma igång som ny kund
    Upplever att dom har levt upp till mina förväntningar
    Sammanfattning av upplevelse: Mycket nöjd! Läs mer
    2019-05-23 Hemfrid svarar Malin F
    Hej Malin, tack för din fina feedback, det glädjer oss att att du är nöjd! Trevlig sommar, mvh Nadia på Hemfrid

Catarina P skrev om Hemfrid Stockholm
    Hemstädning varannan vecka. Supersmidigt!!!! Läs mer
    2019-05-23 Hemfrid svarar Catarina P
    Hej Catarina,
    vad trevligt att höra att städningen löper smidigt. Vårt mål är att skapa ett extra flow i våra kunders vardag.
  • 2019-05-22

Henrik S skrev om Hemfrid Stockholm
    Det var lite struligt i början,, men allt löste sig till slut och nu är vi nöjda. Lätt att ha kontakt med kring olika frågor. Läs mer
    2019-05-22 Hemfrid svarar Henrik S
    Hej Henrik, tack för din feedback! Tveka inte att höra av dig till oss om det blir tokigt på vägen så vi kan se till att rätta till det efter era förväntningar. Trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid
  • 2019-05-22

Noir Sthlm skrev om Hemfrid Stockholm
    Har hemfrid och en jätte gullig kvinna som kommer och städar hos oss varje vecka. Har blivit bemött med en super service. Jag är noggrann och pedantisk samt ställer höga krav och förväntningar jag önskade någon som kan ta egna initiativ och de har jag verkligen känt att jag fått. Jag är super nöjd! Läs mer
    2019-05-22 Hemfrid svarar Noir Sthlm
    Hej Noir, tack för dina fina ord, vad roligt att vi kan leverera upp till dina förväntningar. Trevlig sommar, Mvh Nadia på Hemfrid

Sophia P skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Alla jag träffade och pratade med var mycket proffsiga, trevliga och skickliga. Läs mer
    2019-05-22 Hemfrid svarar Sophia P
    Hej Sophia,
    vad glada vi blir att höra att du fick ett trevligt och professionellt bemötande.

Lars D skrev om Hemfrid Stockholm
    Bra. Lite små missar med beställningar. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Lars D
    Hej Lars,
    tack för ditt omdöme.
    Vi på Hemfrid vill alltid leverera städning och service av hög kvalitet. Om du känner att det är något som är missat så ta gärna kontakt med områdesansvarig så att vi kan säkerhetsställa att inget missas hemma hos dig i fortsättningen. Du har alltid städgaranti hos oss. Du når oss på kundtjänst på 0200-114550.

Annika L skrev om Hemfrid Stockholm
    Haft städpren sedan förra veckan. Det fungerade bra. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Annika L
    Hej Annika,
    vi är glada att höra att städningen fungerar fint och att vi kan skapa ett extra flow i din vardag.

Johan N skrev om Hemfrid Stockholm
    Professionella och uppfyller alla förväntningar! Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Johan N
    Hej Johan, vad kul att höra! Mvh, Nadia på Hemfrid
  • Rasmus I

2019-05-21

Rasmus I skrev om Hemfrid Stockholm
    Fick ombokat trots att jag själv hade missat en bokad städning och haft dålig koll. Kvinnan som kom var mycket trevlig och enkel att ha att göra med. Städningen var mycket bra. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Rasmus I
    Hej Rasmus,
    tack för ditt omdöme. Jag är glad att höra att allt löste sig på ett smidigt sätt och att du fick ett trevligt bemötande.

Linnéa B skrev om Hemfrid Stockholm
    Vi köper hemstädning varannan vecka och är jättenöjd. trevlig personal, lätt att få kontakt och ändra/boka om tider.
    Bra företag med ett kvalité och miljötänkt Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Linnéa B
    Hej Linnea,
    tack för ditt fina omdöme, det värmer våra Hemfridhjärtan :)
    Vi arbetar mycket med milljöfrågor och är glad att du uppskattar det.
  • Helena H

2019-05-21

Helena H skrev om Hemfrid Stockholm
    Tog kontakt själv. Seriöst intryck.
    Göra det lilla extra jag inte förväntar mig. T ex städa tvättmaskinerna.......
    Supernöjd och hoppas att det håller i sig. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Helena H
    Hej Helena,
    det gör oss glada att höra att du är nöjd. Vårt mål är att kunna ge våra kunder ett flow i vardagen.

Peter L skrev om Hemfrid Stockholm
    Pålitliga, punktliga och prisvärda. Det gör också ett bra jobb. Kan rekommenderas! Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Peter L
    Hej Peter,
    tack för dina värmande ord. Det gör oss glada att du är nöjd och får fint utförda städningar.
  • 2019-05-20

Julia S skrev om Hemfrid Stockholm
    Toppen, både vad gäller bemötande, städningen, miljö och hållbarhetsarbete samt schysta villkor för hemfridarna. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Julia S
    Hej Julia,
    vi är glada att höra att du är nöjd med oss på Hemfrid. Vi arbetar mycket med både personalfrågor som miljötänk. All personal har kollektivavtal och flera förmåner. Härligt är givetvis också att du får en fin städning hemma hos dig.
  • 2019-05-20

Maria H skrev om Hemfrid Stockholm
    Vi har köpt regelbunden städtjänst (varannan vecka) av Hemfrid i flera år. Utöver dessa regelbundna städningar har vi även beställt storstädning och fönsterputs. Vi är mycket nöjda med Hemfrid som företag. De är mycket serviceinriktade och har god kvalitet på sina tjänster. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Maria H
    Hej Maria,
    på Hemfrid är vi väldigt stolta att kunna erbjuda städning och service av hög kvalitet, och det gör oss glada att höra att du känner dig nöjd med oss.
  • 2019-05-19

Josephine (Eat Sweden-gäst) G skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Snabbt svar och service-minded kundtjänst, dessutom effektiv körning Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Josephine (Eat Sweden-gäst) G
    Hej Josephine, tack så mycket för de fina lovorden! Mvh, Nadia på Hemfrid

Per B skrev om Hemfrid Stockholm
    Bra och snabb service, både själva städningen men också bemötandet via mail och telefon. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Per B
    Hej Per, tusen tack för de fina orden. Trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid

Anna L skrev om Hemfrid Stockholm
    Bra, enda har varit viss osäkerhet kring hur det skulle gå att städa med min hund hemma men det går fint med ordinarie hemfridare! Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Anna L
    Hej Anna, vad bra att det löst sig på bästa sätt. Trevlig sommar!
    Mvh, Nadia på Hemfrid

Lovisa R skrev om Hemfrid Stockholm
    Vi har städhjälp varannan vecka och är jättenöjda med Hemfrid. Personalen är alltid glada och positiva och gör ett superbra jobb. Kundtjänst jobbar snabbt och är proaktivt när det gäller planering över sommar och andra ledigheter. Vi blir informerade när vår vanliga personal inte har möjlighet att komma. Vid de fåtal gånger vi behövt klaga har vi fått superbra respons och snabba förändringar. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Lovisa R
    Hej Lovisa, vad roligt att vi levererat på service hos er, tusen tack. Trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid
  • 2019-05-17

Carina W skrev om Hemfrid Stockholm
    Har köpt städning av Hemfrid i 20 år. På det stora hela är jag nöjd med den tjänst de levererar. Hemfrid behöver dock fortsätta jobba med att kvalitetssäkra sina processer i alla delar... Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Carina W
    Hej Carina,
    tack för din feedback. Vi är glada att höra att du i det stora hela är nöjd. För oss på Hemfrid är våra kunders åsikter jätteviktiga så att vi kan utvecklas och förbättras. Vi vill gärna veta vilka processer som kan förbättras. Hör gärna av dig till områdesansvarig med mera information.

Lena F skrev om Hemfrid Stockholm
    Mycket trevlig personal och väl utfört arbete. //Lena Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Lena F
    Tusen tack Lena! Mvh, Nadia på Hemfrid

Eva N skrev om Hemfrid Stockholm
    Jag är nöjd med bemötandet och hur de utför arbetet. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Eva N
    Hej Eva, vad kul att höra! Mvh, Nadia på Hemfrid

Christina A skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Trevlig personal som presenterade sig när de kom för att packa.

Välstädat - köparen har inte klagat på något.

Professionellt packat och buret, inget var trasigt eller bortkommet.

Våra förväntningar överträffades på alla punkter.
    Detta har vi informerat mäklaren om. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Christina A
    Hej Christina, tack så mycket för detta, vi ser till att ta denna fina feedback vidare till ansvarig! Mvh, Nadia på Hemfrid

Ylva W skrev om Hemfrid Stockholm
    Pålitligt, hög kvalitét och lyhörda. När det fungerat mindre bra så har de omedelbart åtgärdat problemet utan tjafs. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Ylva W
    Hej Ylwa, tack för dina fina ord, vi vill alltid se till att korrigera det som varit bristfälligt och göra dig som kund 100 % nöjd! Mvh, Nadia på Hemfrid

Johanna M skrev om Hemfrid Stockholm
    Trevligt bemötande men tycker tyvärr inte städningen motsvarar förväntningarna med tanke på prisnivån. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Johanna M
    Hej Johanna, tack för din feedback. Återkom gärna till oss på info@hemfrid.se så kan i ta det vidare. Vi vill självklart att du som kund hos oss ska vara nöjd när vi varit på plats och utfört städning. Mvh, Nadia på Hemfrid

Karin T skrev om Hemfrid Stockholm
    Professionella och duktigaa .......... Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Karin T
    Hej Karin, tusen tack! Mvh, Nadia på Hemfrid

Anna D skrev om Hemfrid Stockholm
    Städning i bostad.
    Jag har blivit bemött ok
    Jag hade mycket höga förväntningar och företaget har inte levt upp till dessa.
    Kostar mycket och de har under ett års tid försökt göra en app som inte är något bra. Innan fick man fråga och det var mycket krångligt att förstå deras beräkningar som släpade efter eller var före.
    Nu stämmer inte appen då den visar olika saker Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Anna D
    Hej Anna, tack för att du tar dig tid att ge oss feedback. Vad tråkigt att höra att vi inte levererat upp till dina förväntningar. För att ta detta vidare får du gärna höra av dig till ansvarig områdeschef eller info@hemfrid.se . Mvh, Nadia på Hemfrid

Annika W skrev om Hemfrid Stockholm
    Lätt att boka. Kom i tid och städade perfekr. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Annika W
    Hej Annika,

tack för din feedback, välkommen åter! Mvh, Nadia på Hemfrid

Dawid B skrev om Hemfrid Stockholm
    Regelbunden hemstädnining.

Jag är mycket nöjd med det jobbet som utförs och blir glad när jag kommer hem och kan slappna av istället för att tänka på städningen.

Väldigt trevlig personal också. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Dawid B
    Hej Dawid, vad kul att höra! Mvh, Nadia på Hemfrid

Lotta F skrev om Hemfrid Stockholm
    Städhjälp 2ggr/ månad
    Bra proffsigt bemötande
    Tydligt
    Håller vad de lovar och ändrar efter synpunkter Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Lotta F
    Hej Lotta, tack för de fina orden! MVh, Nadia på Hemfrid

Michael R skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Bra genomfört arbete och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Michael R
    Hej Michael,
    vad trevligt att höra att du är nöjd med arbete och bemötande.
    Ha en fin dag, Thomas Hemfrid Kundtjänst

Madeleine V skrev om Hemfrid Stockholm
    Regelbunden städtjänst.

Företaget bemöter och reagerar snabbt på ev synpunkter på tjänstens utförande.

Sammanfattningsvis lever de upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Madeleine V
    Hej Madeleine,
    vi är glada att höra att du ör nöjd och att vi kan skapa ett extra flow i din vardag.

Cecilia S skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Har anlitat Hemfrid för flytt och städ. De gjorde ett utmärkt jobb.
    Det enda jag har att anmärka på är att svarstiden på mejl från dem är väldigt lång eller uteblir helt.

/Cecilia Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Cecilia S
    Hej Cecilia,
    tack för att du tar dig tid att skriva till oss och tack för dina fina ord. Vi är glada att höra att du är nöjd med flytt och städning.
    Vad tråkigt att höra att svarstiden varit lång. Under högsäsongen så kan ibland svarstiden vara lite längre, men givetvis så ska alla få svar av oss. Jag tar vidare detta så att vi kan säkerhetsställa en högre leverans i svarstid.
  • 2019-05-13

Jan C skrev om Hemfrid Stockholm
    Fönsterputs, tre fönster ej stängda när ni lämnat

Påtalat att jag ej är nöjd med min hemfridare, ni lovar följa upp men inget händer, ingen åtgärd.

Uttag skadat av hemfridare, jag har påtalat inget händer.

Jag har varit trogen kund i över 10 år, kanske 12 år. Nu ger jag upp. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Jan C
    Hej Jan,
    tack för att du tar dig tid att ge ett omdöme till oss.
    Det är tråkigt att höra att vi inte kunnat leverera enligt den höga standard som vi på Hemfrid står för.
    Du får gärna ta kontakt med oss igen så vi kan titta närmare på detta och vi hoppas på nytt förtroende.
    Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst, 0200-114550
  • 2019-05-13

Anna Karin S skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Flyttservice
    Mycket bra bemötande och hög servicegrad. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Anna Karin S
    Hej Anna Karin,
    vi är glada att höra att du är nöjd med service och bemötande. Sänder vidare din positiva feedback till vår flyttavdelning.
  • Christian H

2019-05-13

Christian H skrev om Hemfrid Stockholm
    Funkar ofta bra. Lite småstrul med bokningar ibland. Men för det mesta är man nöjd Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Christian H
    Hej Christian,
    vad trevligt att höra att du mestadels är nöjd, det är givetvis vårt mål.
    Tveka inte att höra av dig till områdesansvarig gällande småstrulet med bokningarna så att vi kan få styr på det och kan titta närmare på exakt vad det är som inte fungerar. Vill också rekommendera vår fina Hemfridapp där du bland annat kan göra bokningar och avbokningar på egen hand.
  • 2019-05-12

Kristina L skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Vi köpte flytt-och packningstjänst som fungerade utmärkt av trevlig och tillmötesgående personal Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Kristina L
    Hej Kristina,
    tack för positiv feedback. Vad trevligt att höra att du är nöjd.

Richard W skrev om Hemfrid Stockholm
    Städning varannan vecka
    Bra utfört arbete
    Motsvarar mina förväntningar Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Richard W
    Hej Richard
    tack för ditt positiva omdöme. Vi är glada att höra at du är nöjd och att det motsvarar dina förväntningar.

Christian S skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Flytthjälp och flyttstäd fungerade mycket bra med Hemfrid. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Christian S
    Hej Christian,
    vad trevligt att höra att allt fungerade bra med flytt och städning.
    Ha en fin dag, Thomas Hemfrid Kundtjänst

Jessie V skrev om Hemfrid Stockholm
    Jg har abonnemang på städning var annan vecka, jag började med en storstädning (en riktig god idé) jag har blivit bemött professionellt av alla personer jag har haft kontakt med.
    det är ordning och reda jag njuter varje gång hemfrid har varit och städat hos mig Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Jessie V
    Hej Jessie,
    tack för dina värmande ord. Det gör oss glada att du blivit fint bemött och att du njuter av att komma hem till ett nystädat hem. Att vi kan skapa lite extra flow i din vardag gör oss nöjda.

Monica H skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Jag är i stort sett nöjd men lite besviken över att det smällde till i parketten och jag såg senare ett märke vilket personen borde påtalat. Även några småmärken i karmar.
    I lägenheten som jag lämnade drogs en hylla (stege) ut från väggen i st för att lyftas från fästet. Det blev en ful skada i gipsen. Köparen av min lägenhet tyckte det var OK att spackla i det själva.
    Sammantaget var någon/några lite oaktsamma!
    Mvh Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Monica H
    Hej Monica,
    tack för din feedback.
    Vi på Hemfrid strävar alltid att leverera hög kvalitet med allt vad det innebär. Det är tråkigt att höra att du känner att vi inte varit aktsamma i detta fall. Ta gärna kontakt med oss på nummer 0200-114550 så att vi kan titta närmare på din flytt.

eva S skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Jag beställde flytthjälp.
    De kom, var effektiva och vänliga. Fyllde bilen fort och skickligt.
    Vid ankomsten till nya adressen lastade de ur lika effektivt och vänligt.
    Allt gick jättebra. Mycket duktiga och pålitliga. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar eva S
    Hej Eva,
    tack för dina fina ord. Vi är glada att höra att du är nöjd och att allt löpte på så smidigt.

Kristin L skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Pack, flytt och städ. Saker gick sönder, saker glömdes kvar i lgh, städningen reklamerades två ggr. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Kristin L
    Hej Kristin,
    tack för att du tar dig tid att skriva till oss.
    Det är beklagligt att höra städningen inte levde upp till den höga standard som vi på Hemfrid står för. Om jag tolkar dig rätt så har du varit i kontakt med oss redan och vi har fått möjlighet att rätta till det som inte upplevdes bra. Vi erbjuder alltid städgaranti, och är det så att något söndrats av misstag under städningen så ersätter vi givetvis skadan.
    Om du känner att du vill att vi kikar på detta igen så återkom på 0200-114550.
  • Sandra J

2019-05-10

Sandra J skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Jättebra, pålitligt effektivt! Bra service avseende flyttkartonger och leverans samt upphämtning av dessa. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Sandra J
    Hej Sandra,
    vi är mycket glada att höra att du upplevde servicen som bra och att allt löpte effektivt. Jag sänder vidare din feedback till våra ansvariga på flyttavdelningen. Önskar dig en fin dag, Thomas Hemfrid Kundtjänst
  • Maria L

2019-05-10

Maria L skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Inte varsamma med vare sig tavlor, lampor eller växter. En hel del repor Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Maria L
    Hej Maria,
    tack för att du tar dig tid att skriva till oss.
    Det är tråkigt att höra att du upplever att vår personal inte varit varsamma. Vår personal har lång erfarenhet och har alltid som mål att leverera Flyttservice med högsta kvalitet, vilket även involverar varsamhet. Utifrån ovan information så kan jag inte se om du varit i kontakt med ansvarig på flyttavdelningen. Om inte, ta gärna kontakt med oss på kundtjänst 0200-114550 så kan vi kika närmare på ditt ärende. Självklart är vår rutin att vi ersätter eventuella skador.

Åsa E skrev om Hemfrid Stockholm
    Städning 4 h

På ett trevligt och professionellt Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Åsa E
    Hej Åsa,
    tack för din feedback. Vad trevligt att du känner dig nöjd med oss.

Inga L skrev om Hemfrid Stockholm
    Den tredje gången vi hade städning, och den första med vår ordinarie städare Marta, fick jag den känslan som jag hoppats på. Riktigt rent, ett lyft för vårt hem. Den totala fräscha känslan har följts av dagliga upptäckter av ytor och detaljer som blivit rengjorda. Ren glädje.
    Den första storstädningen och den påföljande, med ”gratis” fönsterputs var ”så där”. Inget direkt att klaga på, ungefär som jag gör det själv. Fönstren hade en hinna, som jag inte har upplevt hos de tidigare proffsen som vi köpt fönsterputs av.
    Men nu är jag förhoppningsfull inför kommande städningar! Läs mer
    2019-05-10 Hemfrid svarar Inga L
    Hej Inga,
    vad trevligt att höra att du är så nöjd och känner glädje med städningen.
    Hör gärna av dig till områdeschefen gällande fönstren så att vi får en möjlighet att åtgärda det.
    Önskar dig en fin dag, Thomas Hemfrid
  • 2019-05-09

Alexandra F skrev om Hemfrid Stockholm
    Städning.
    Pålitligt, förutsägbart och tryggt Läs mer
    2019-05-10 Hemfrid svarar Alexandra F
    Hej Alexandra,
    vad roligt att höra att vi kan ge lite flow i din vardag och att det känns pålitligt och tryggt.
    Önskar dig en fin helg, Thomas Hemfrid Kundtjänst

Rosenlundsgatan 13, 118 53 Stockholm