Rekommenderat företag 2016 - Hemfrid

Hemfrid

Rosenlundsgatan 13, 118 53 Stockholm — Visa karta

Känslan av att kliva in till ett rent och prydligt hem är helt underbar. Men ibland räcker varken orken eller tiden till. Därför finns Hemfrid. Vi gör din vardag lite enklare och livspusslet lättare att lösa – oavsett var du befinner dig i livet.

I över 20 år har vi tagit hand om hem i Sverige. Målsättningen är, och har alltid varit, att leverera tjänster med bästa service. Som kund hos oss på Hemfrid får du regelbunden städning i ditt hem. Hur du vill ha det städat och hur ofta, det bestämmer du själv.

Alla våra tjänster går ut på att förenkla tillvaron. Förutom regelbunden städning kan vi hjälpa till med storstädning, fönsterputsning, köks- och badrumsstädning, trädgårdsservice, strykning och barnpassning.

Nyhet! Nu kan du som bor och ska flytta i Stockholm ta hjälp av Hemfrid. Vårt professionella flytteam tar hand om allt som har med din flytt att göra; packning, transport, uppackning och flyttstädning så att du kan luta dig tillbaka. Och till det bästa av allt - av oss får du alltid ett fast pris!

Våra medarbetare är vårt främsta kapital och de har självklart kollektivavtal och schyssta arbetsvillkor.

Välkommen till Hemfrid!
Mån-Tor: 07:30-17:30
Fre: 07:30-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 780 kunder tycker om Hemfrid

• Lasse D
    Lasse D skrev om Hemfrid
    Bra bemötande, haft städhjälp i något år som fungerat väl. Lite dyrare än konkurrenter men känns värt det.
    2016-12-02 Elinor S svarar Lasse D
    Hej Lasse,
    Roligt att höra! Tack för din rekommendation.
    Ha en fin helg,
  • Marie R
    Marie R skrev om Hemfrid
    Genomtänkt och proffessionellt
    2016-12-01 Elinor S svarar Marie R
    Hej Marie,
    Tack för rekommendationen. Vad kul att du är nöjd!
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Hemfrid
    Vi har köpt städning varannan vecka.
    Det tog ett tag innan vi fick till rätt städdag och framförallt rätt städperson. Vi hade ett antal städare hemma hos oss som vi inte tyckte gjorde ett bra jobb, vilket väl får betraktas som "riset" i uppdraget.
    Efterhand har vi emellertid fått personer som vi varit nöjda med, även om en av tjejerna tyvärr slutade, men den ersättare som vi har idag fungerar bra.
    "Roset" är att Hemfrid varit angelägna att hitta rätt personal till oss.
    2016-12-01 Elinor S svarar Magnus F
    Hej Magnus,
    Tack för både ris och ros. Vi tar till oss av din feedback.
    Fint att det verkar funka bra nu med er städning och att ni är nöjda!
  • Sofie M
    Sofie M skrev om Hemfrid
    Jag tycker Hemfrid känns som ett schysst företag. Otroligt flexibla utifrån egna önskemål och jag gillar framförallt möjligheten för personalen att läsa svenska.
    2016-12-01 Elinor S svarar Sofie M
    Hej Sofie,
    Ja, språkundervisningen tycker vi är toppen! Tack för rekommendationen och toppbetyget.
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Hemfrid
    Bra, håller alltid tiderna och tig ansvar när nyckeln tappades bort!
    2016-12-01 Elinor S svarar Ulf L
    Hej Ulf,
    Tråkigt med nyckeln men vad bra att det har löst sig och att du är nöjd! Tack för rekommendationen.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Hemfrid
    I början hade vi en hel del strul med nya hemfridare som inte riktigt läste på vårt kundkort. Vi hade även olika hemfridare nästan varje gång, men i dagsläget har vi en ordinarie som det funkar för. Jag upplever trots allt att vi fått respons på våra synpunkter och att det just nu fungerar hyfsat.
    2016-11-30 Elinor S svarar Mikael K
    Hej Mikael,
    Tack för din feedback. Vad tråkigt att det till en början blev rörigt med mycket personalbyten. Hoppas att det blir bättre nu.
    Tveka aldrig att kontakta din områdeschef om du upplever att vi inte motsvarar dina förväntningar. Vi vill att du ska vara helt nöjd!
  • Malin J
    Malin J skrev om Hemfrid
    Har haft varierande resultat genom året men ärförnärvarande nöjd
    2016-11-30 Elinor S svarar Malin J
    Hej Malin,
    Bra att du just nu är nöjd med oss! Tack för din feedback.
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Hemfrid
    Har städning 2 ggr /månad. Är nöjd och har rekommenderat till andra. Jag är ej nöjd med att jag fått byta städerskaför ofta.
    2016-11-30 Elinor S svarar Barbro B
    Hej Barbro,
    Tack för din rekommendation - och vad kul att du har tipsat andra om Hemfrid!
    Det kan finnas olika skäl till varför du har fått byta hemfridare. Vår ambition är att kunden alltid ska bli nöjd, så om du upplever det som ett stort problem är du välkommen att kontakta din områdeschef.
    Ha en fortsatt fin dag,
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Hemfrid
    Hade en väldigt bra städerska först, bytte sen tid och fick en som inte är lika bra. På det stora hela nöjd.
    2016-11-30 Elinor S svarar Alexander M
    Hej Alexander,
    Tack för din rekommendation och feedback. Tala gärna med din områdeschef hur vi kan göra för att du ska känna dig lika nöjd som innan.
  • Margaretha P
    Margaretha P skrev om Hemfrid
    Kommunikationen med Hemfrids kontor är bra. De är lyhörda för våra önskemål angående hemfridare, dag o tider. Även när det gäller ändringar. Vi får snabba svar.
    2016-11-30 Elinor S svarar Margaretha P
    Hej Margaretha,
    Tusen tack för toppbetyget. Så roligt att höra att du är nöjd med oss!
  • Gun O
    Gun O skrev om Hemfrid
    Veckostädning varannan vecka
    någon gång fönsterputsning
    en gång storstädning
    2016-11-30 Elinor S svarar Gun O
    Hej Gun,
    Tack för rekommendationen! Härligt att du är nöjd med städningen och övriga tjänster som du har testat.
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Hemfrid
    Bra städning med tydliga förhållningssätt-du vet vad du får och kan begära av din städning. Plus för att alla rengöringsmedel ingår.
    2016-11-30 Elinor S svarar Sofie H
    Hej Sofie,
    Tack för att du delar med dig till oss. Kul att du är nöjd!
  • Karin T
    Karin T skrev om Hemfrid
    Jag är glad att Hemfrid finns, men det är svårt att få någon personlig relation till Hemfrid eller till någon person inom Hemfrid. Sedan är det bra med städning men i dagens samhälle har väldigt många väldigt många grejer. Då blir det svårt att hålla ordning. Man skulle behöva hjälp med att rensa i röran.
    2016-11-30 Elinor S svarar Karin T
    Hej Karin,
    Om jag förstår dig rätt önskar du att Hemfrid kunde hjälpa till med mer än bara städning. Det är en bra tanke. Du kan redan idag göra tillägg i din vanliga städning, t.ex strykning. Vi kan också anpassa oss efter de behov du har. Prata gärna med din områdeschef så berättar vi mer.
  • Samira A
    Samira A skrev om Hemfrid
    Bra när man har en fast person som kommer. Vi är nöjda med vår flyttstädning.
    2016-11-30 Elinor S svarar Samira A
    Hej Samira,
    Kul att du är nöjd med både din regelbundna städning och med flyttstädningen. Tack för din rekommendation!
  • Louise D
    Louise D skrev om Hemfrid
    Hej!
    Har varit väldigt nöjd med Hemfrid som leverantör
    2016-11-30 Elinor S svarar Louise D
    Hej Louise,
    Så kul att du är nöjd med oss! Tack för att du delar med dig.
  • Emad M
    Emad M skrev om Hemfrid
    fungerat utmärkt förutom att ibland har det varit svårt att komma fram till rätt områdesansvarig på kundtjänst!
    2016-11-30 Elinor S svarar Emad M
    Hej Emad,
    Tack för rekommendationen och din feedback!
    Ha en fortsatt fin dag,
  • Sara R
    Sara R skrev om Hemfrid
    Vi är på det stora hela nöjda med tjänsten vi köper.
    2016-11-29 Elinor S svarar Sara R
    Hej Sara,
    Grymt! Stort tack för din rekommendation.
    Ha en fortsatt bra dag!
  • Anders O
    Anders O skrev om Hemfrid
    Bemötande - över förväntan från början
    Tjänster - städning var 14:e av 200 kvm lgh samt fönsterputsning.
    Fönsterputning gör vi då och då, hemfrid påminner oss, bra! Igår var det en pojke från Rumänien som gjode ett fantastiskt jobb. TACK!!
    Gariella som städar är duktig, så duktig att vi inte vill ha ngn annan. Om Gabriella har semester vill vi inte ha ngn annan och avbeställer.
    2016-11-29 Elinor S svarar Anders O
    Hej Anders,
    Så härligt att du är så nöjd med oss! Både vad gäller bemötande och utförande. Vi blir så glada!
    Tack för att du delade med dig,
  • Karin T
    Karin T skrev om Hemfrid
    Bra! Lättillgängliga. Nog utfört arbete. Tillförlitlig.
    2016-11-29 Elinor S svarar Karin T
    Hej Karin,
    Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd!
  • Eklången Ekonomi A
    Eklången Ekonomi A skrev om Hemfrid
    Är numera ganska missnöjd med Hemfrid
    Dålig städning på sista tiden
    Katastrofal fönstertvttning inför vår visning av lägenheten i höst.
    Även missnöjd med samlandet av pengar i "banken".jag vill ha det lite smidigare med betalning efter varje städning
    2016-11-29 Elinor S svarar Eklången Ekonomi A
    Hej!
    Tack för din feedback!
    Jag rekommenderar dig att kontakta din områdeschef så att vi kan se över vad som behövs justeras i din nuvarande städning så att du blir helt nöjd. Angående upplägg finns det möjlighet att betala löpande. Fråga din områdeschef så ordnar vi det!
    Ha en bra dag,
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Hemfrid
    Utmärkt bemötande service rekommenderas
    2016-11-29 Elinor S svarar Lennart N
    Hej Lennart,
    Stort tack för toppbetyget! Vad glada vi blir att du är så nöjd!
  • Maria S
    Maria S skrev om Hemfrid
    Har varit kund hos Hemfrid under flera år. "Vecko"städning varannan vecka samt en och en annan storstädning. Hade i starten många olika städare, vilket inte kändes helt optimalt. Har nu under en längre period haft samma. Bra.
    Snabb "service" vid beställning av storstädning, samt ändringar av ordnarie schema.
    Städningen generellt sett mycket bra.
    2016-11-29 Elinor S svarar Maria S
    Hej Maria,
    Toppen att du är nöjd! Tack för du delar med dig!
  • Malin M
    Malin M skrev om Hemfrid
    Jag har haft städning från Hemfrid av och till sedan tidigt 2000-talet, innan RUT-reformen. Fönsterputs då och då, enstaka storstädning samt städning inför fotografering och husvisning, strykning på senare tid. Alltid varit nöjd med resultatet även om det skiljer sig i detaljerna mellan de olika hemfridarnas arbete.
    Bra att det alltid finns en back-up vid sjukdom, att personalen får semester och fortbildning.
    Uppskattar det senaste draget med miljövänliga rengöringsmedel.
    Tryggt att anlita ett seriöst arbetande företag.
    2016-11-29 Elinor S svarar Malin M
    Hej Malin,
    Kul att du är nöjd och uppskattar Hemfrid! Tack så mycket för din feedback och rekommendation.
    Ha en bra dag,
  • Eva S
    Eva S skrev om Hemfrid
    Jag tycker att service och bemötande från Hemfrid har blivit sämre. Det händer oftare att jag blir besviken på kvalitén av städet, man ändrar tiden för städ utan att meddela på förhand och det är svårt att veta vem som är kontaktperson och vem som är ordinarie hemfridare. Dessutom ogillar jag den smyghöjning som skett iom att städprodukterna numera ingår i basutbudet.
    2016-11-29 Elinor S svarar Eva S
    Hej Eva,
    Tack för all din feedback. Vi tar till oss av den.
    Det är tråkigt att du upplever att vi var bättre förr. Vi jobbar intensivt med att hela tiden vässa erbjudandet mot kund samt bibehålla samma goda kvalitet.
    Har du frågor kan du alltid vända dig till din områdeschef. Är du osäker på vem det är så kan vår kundservice hjälpa dig. Du når dem på info@hemfrid.se eller 0200-11 45 50.
    Angående prisjusteringen i september, som jag tror du syftar på, har vi informerat om den brevledes innan sommaren. Ber så mycket om ursäkt om det upplevdes som tillräckligt tydligt.
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Hemfrid
    Städning, utförandet bra. Bemötandet från Hemfrid varierande. Oklart vem man ska vända sig till när man har frågor eller behöver ändra något. Kunskapen varierar mycket.
    2016-11-28 Elinor S svarar Kjell J
    Hej Kjell,
    Tack för din feedback! Om det gäller frågor kring din städning kan du alltid vända dig till din områdeschef. Övriga frågor kan kundservice svara på (0200 11 45 50 eller info@hemfrid.se). Vill du boka om eller göra tillägg till din städning kan du även hantera det själv på webben genom att logga in på Mina sidor: www.hemfrid.se/logga-in.
    Elinor på hemfrid
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Hemfrid
    Bra. Jämnt. Tryggt. Känner mig lite osäker på hur mina timmar används.
    2016-11-28 Elinor S svarar Stefan N
    Hej Stefan,
    Tack för din rekommendation! Härligt att du är nöjd. Tveka inte att kontakta din områdeschef eller vår kundservice om du känner dig osäker på hur timmarna används. De hjälper dig!
  • Eva N
    Eva N skrev om Hemfrid
    Jag köper städtjänst var 4:de vecka. Bemötande har varit till och från. Vissa har varit duktigare än andra. Problem med att de inte flyttar på möbler. Ibland problem med att de inte städar ordentligt, fläckar kvar på golv och bord. Vid kontakt ber arbetsledaren om ursäkt och kompenserar med timmar. De meddelar också att de ska göra inspektion.
    2016-11-28 Elinor S svarar Eva N
    Hej Eva,
    Tack för din feedback! Vad bra att du redan varit i kontakt med oss angående det här. Vi vill självklart att du ska vara helt nöjd!
  • Karin M
    Karin M skrev om Hemfrid
    Helt, ok kan trassla ibland med vikarie och att resultatet inte är så bra när det varit vikarie. Annars är vi nöjda.
    2016-11-28 Elinor S svarar Karin M
    Hej Karin,
    Tack för att du delar med dig och tack för feedback! Kul att du i det stora hela är nöjd.
  • Katjana B
    Katjana B skrev om Hemfrid
    Jag har varit kund i 7-8 år, tror jag. Jag har 6 timmars städning varannan vecka och är jättenöjd med städerskan.
    Vad gäller administrationen/ledningen tycker jag att det var super i början, men har blivit rörigare på slutet. I början visste ansvarig om mig som kund och föreslog saker som var bra för mig, t.ex. kunde man ringa upp och säga att nu har du 10 timmar sparade här. Vill du använda dem till något trevligt?
    2016-11-28 Elinor S svarar Katjana B
    Hej Katjana,
    Tack för din rekommendation - vad kul att du är så nöjd! Vi tar också till oss av din feedback.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Hemfrid
    Bra och servicevänliga. Anpassar hela tiden efter kundens behov.
    2016-11-28 Elinor S svarar Fredrik J
    Hej Fredrik,
    Tack för den fina rekommendationen. Vad glada vi blir att du är så nöjd med oss!
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om Hemfrid
    Jag är mycket nöjd med de städtjänster jag köpt hittills. jag har städabonnemang och fönsterpusning.
    2016-11-28 Elinor S svarar Lovisa L
    Hej Lovisa,
    Så roligt att höra! Tack för att du delade med dig!
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Hemfrid
    Trevligt.
    Hjälp med städningen varannan vecka
    2016-11-28 Elinor S svarar Åsa C
    Hej Åsa,
    Toppen! Tack för rekommendationen.
    Ha en trevlig dag,
  • Rose-marie R
    Rose-marie R skrev om Hemfrid
    Jag är väldigt nöjd med Hemfrid jag anlitar dom för städning var fjortonde dag.
    2016-11-25 Elinor S svarar Rose-marie R
    Hej Rose-Marie,
    Så härligt att höra! Hoppas att du ska vara fortsatt nöjd!
    Trevlig helg,
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Hemfrid
    Överlag bra men städpersonalen borde vara mer kunnig i hur man använder rengöringsmedel beroende på underlag som skall rengöras. Exempelvis att inte använda slipande polerpasta på målade ytor. Vi fick påpeka detta för områdesansvarig.
    2016-11-23 Elinor S svarar Bengt P
    Hej Bengt,
    Toppen att du har tagit upp dina synpunkter och din feedback med områdeschefen. På så sätt kan vi blir ännu bättre och förhoppningsvis göra dig mer nöjd.
  • Gith H
    Gith H skrev om Hemfrid
    Nöjd med städningen och kontakten med de personer som städar. Kontakten med företaget/administrationen ger ett rörigt intryck och dålig återkoppling då jag för det mesta behöver påminna om att få svar.
    2016-11-23 Elinor S svarar Gith H
    Hej Gith,
    Tack för din rekommendation. Vi tar också till oss av din feedback så att vi kan bli bättre med återkopplingen framöver.
    Ha en fortsatt fin kväll och en bra vecka,
  • Claude B
    Claude B skrev om Hemfrid
    Utmärkt bemötande i början and hela tiden framåt (5år+). Är nöjd med extra tjänster (fönstertvätt) och med städvarorna framför min dörr. Är också mycket nöjd med min städhjälp som är både effektiv och trevlig.
    Har faktiskt rekommenderat Hemfrid till en vännina.
    2016-11-23 Elinor S svarar Claude B
    Hej Claude,
    Jättekul att du är nöjd! Tack så mycket för att du rekommenderar oss till dina vänner.
  • Leif A
    Leif A skrev om Hemfrid
    Är klart nöjd med Hemfrid. Städning fyra timmar varannan vecka hjälper upp vardagssysslorna. Fönsterputsning någon gång om året. Fungerar oftast bra men ibland med ändringar med kort framförhållning. Bra om vi kan ha kontinuitet på personal vilket vi oftast haft. Lite mer omsättning senaste åren. Städningen är bra och personalen trevlig.
    2016-11-23 Elinor S svarar Leif A
    Hej Leif,
    Tusen tack för din rekommendation och din feedback!
    Ha en fortsatt bra kväll,
  • Marie G
    Marie G skrev om Hemfrid
    Bra och trevligt bemötande vid kontakt med företaget. Noggrann och trevlig personal.
    2016-11-23 Elinor S svarar Marie G
    Hej Marie,
    Kul att du är så nöjd! Stort tack för att du delade med dig.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Hemfrid
    Bra service og oppfølging.
    Veldig fornøyd med Viktoriya som er positiv og dyktig i jobben sin.
    2016-11-23 Elinor S svarar Fredrik S
    Hej Fredrik,
    Tack för din rekommendation. Våra hemfridare gör verkligen ett fantastiskt jobb!
  • Ylva N
    Ylva N skrev om Hemfrid
    Vihar alltid fått bra och professionellt bemötande från Hemfrid.
    Vi får veckovis städning. En gång också fönsterputsning.
    Städningnen känns helt ok, lite småfel i bland.
    Vi känner oss trygga med vår Hemfirdare Nora. Jag har förtroende för henne. Känns ju inte lätt att släppa in nån man inte känner i sitt hem. När hon hade semester ville Hemfrid skicka ny ersättare varje vecka. Det känns ju helt galet och ineffektivt. Vi bad då att alltid få samma ersättare och hellre ändra tiden för att göra det möjligt. Detta har vi nu kommit överens om.
    På det hela taget är vi nöjda. Tjänsten är dock väldigt dyr, nästa prisledande. Använder Hemfrid för att det känns professionelt och att företaget har valt ut denna firma. Men priset är i högtsa laget.
    2016-11-23 Elinor S svarar Ylva N
    Hej Ylva,
    Tack för din feedback.
    Vad bra att vi tillsammans har kommit fram till ett upplägg som passar dig bättre. Hoppas du ska bli nöjd med det.
  • Malin ≈
    Malin ≈ skrev om Hemfrid
    underbart, jag är verkligen nöjd! Tycker att detta är ett professionellt företag.
    2016-11-25 Elinor S svarar Malin ≈
    Hej Malin,
    Kul att höra! Stort tack för att du delade med dig till oss.
    Ha en fin helg,
  • Malin W
    Malin W skrev om Hemfrid
    Har abonnemang på veckostädning sedan flera år tillbaka. Mycket nöjd med bemötande, service,kommunikaion och utförande i alla delar. Valde bolaget för att de har kollektivavtal och ett gott rykte. Bolaget har levt upp till förväntningarna.
    2016-11-23 Elinor S svarar Malin W
    Hej Malin,
    Superkul att vi har levt upp till dina förväntningar! Nu vill vi försöka överträffa dem :)
  • Michael G
    Michael G skrev om Hemfrid
    Hemfrid leverera en bra service och har ett bra utbud av tilläggstjänster till sitt grundutbud. Trevliga och noggranna Hemfridare levererar det vi förväntar oss.
    2016-11-23 Elinor S svarar Michael G
    Hej Michael,
    Tack för din rekommendation! Oj, vilken energi det ger oss!
    Ha en fortsatt bra kväll,
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Hemfrid
    Vi har alltid varit nöjda kunder hos er, bra kundservice och samt besvarande av mail. Er fantastiska Therese hjälper oss med vår städning och vi är såå nöjda.
    2016-11-23 Elinor S svarar Stefan L
    Hej Stefan,
    Jättekul att höra hur nöjd du är! Therese är en stjärna!
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Hemfrid
    Tyvärr inte särskilt bra. Den främsta anledningen är alla språksvårigheter med dem som kommer och städar. Jag är nöjd med städningen, men kommunikationen fungerar urdåligt många gånger. Jag har dessutom fått byta städhjälp MÅNGA gånger!
    2016-11-23 Elinor S svarar Ulrika N
    Hej Ulrika,
    Oj, det var inte bra och så brukar det inte gå till. Prata gärna med din områdeschef om det.
    Angående språket jobbar vi hela tiden med att ge medarbetare möjligheten att stärka sin svenska. Men det tar också tid att lära sig ett nytt språk. Tack för ditt tålamod.
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Hemfrid
    Hemfrid är olika städerskor så det är inget homogent upplevelse. Kvalitén beror på vem som städar. ibland mycket bra ibland inte bra. Det är mycket olika städerskor som kommer och går och även om jag förstår bemanningsfrågan så är det för lite kontinuitet för mig. Arbetsledaren kan dock alltid nås så det känns ok. De vill att det blir bra och jag uppskattade deras gröna-putsmedel initiativet. Putsmedlen används dock inte av städerskorna.
    Vad jag vill: Jag som kund vill känna att den personen som har städat hos mig bryr sig om mina saker. Att man tänker själv och ser saker man vill ta sig an den här gången. Det där lilla extra som gör en glad när man kommer hem. Att grejerna står snyggt på hyllorna t.ex. och att man har tagit egna initiativ och städat ut kryddhyllan t.ex. Kontinuitet i kvalité.
    Så betyget är snitt 3. ibland är det utmärkt och ibland inte alls bra ...
    2016-11-23 Elinor S svarar Sandra H
    Hej Sandra,
    Stort tack för din feedback. Du har många bra synpunkter som vi tar till oss av. Ta gärna kontakt med din områdeschef och prata igenom de önskemål du har. Det går säkert att lösa!
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Hemfrid
    Vi har städning från Hemfrid en gång i veckan, tre timmar varje gång. Vi är mycket nöjda med städningen som alltid är bra utförd. Vidare informerar Hemfrid alltid i god tid angående eventuella ändringar i schemat vilket känns bra då det är enklare att planera om man vet vad som gäller. Hemfrid har också en bra Hemsida där man har en enkel och smidigt översikt över sina abonnemang.
    2016-11-23 Elinor S svarar Patrik K
    Hej Patrik,
    Wow vilken fin recension du ger oss. Stort tack för att du delar med dig. Vi blir så glada att höra hur nöjd du är!
  • Tuula D
    Tuula D skrev om Hemfrid
    Får hjälp med städning och är mycket nöjd med allt från bemötandet och hjälpen jag får.
    2016-11-23 Elinor S svarar Tuula D
    Hej Tuula,
    Åh så glada vi blir att du är så nöjd! Stort tack för att du delade med dig.
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Hemfrid
    Väldigt nöjd med Hemfrids tjänster och dess utförande.
    2016-11-23 Elinor S svarar Johanna E
    Hej Johanna,
    Kul att du är så nöjd! Tack för ditt fortsatta förtroende.
  • Mats A
    Mats A skrev om Hemfrid
    Hej,tycker att jag nästan alltid för ett professionellt bemötande från ansvarige sida. Har haft till och från bristande kvalitet i städningen. Efterfrågar tydligare instruktioner och uppföljningar från ansvariga.
    Har både normal städning, fönsterputs samt använt storstädning
    2016-11-23 Elinor S svarar Mats A
    Hej Mats,
    Stort tack för din feedback. Vi tar till oss av den och hoppas att du snart upplever att vi uppfyller alla dina förväntningar.

Rosenlundsgatan 13, 118 53 Stockholm