Hemfrid Stockholm

En del av Hemfridwww.hemfrid.se
Rosenlundsgatan 13, 118 53 Stockholm — Visa karta
4.0 i betyg av av 2204 omdömen
Känslan av att kliva in till ett rent och prydligt hem är helt underbar. Men ibland räcker varken orken eller tiden till. Därför finns Hemfrid. Vi gör din vardag lite enklare och livspusslet lättare att lösa – oavsett var du befinner dig i livet.

I över 20 år har vi tagit hand om hem i Sverige. Målsättningen är, och har alltid varit, att leverera tjänster med bästa service. Som kund hos oss på Hemfrid får du regelbunden städning i ditt hem. Hur du vill ha det städat och hur ofta, det bestämmer du själv.

Alla våra tjänster går ut på att förenkla tillvaron. Förutom regelbunden städning kan vi hjälpa till med storstädning, flyttstädning, fönsterputs, strykning och barnpassning. Sedan september 2016 erbjuder vi även flytthjälp.

Våra medarbetare är vårt främsta kapital och de har självklart kollektivavtal och schyssta arbetsvillkor.

Välkommen till Hemfrid!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 2204 kunder tycker om Hemfrid Stockholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte