Hemfrid Stockholm

En del av Hemfridwww.hemfrid.se

Rosenlundsgatan 13, 118 53 Stockholm — Visa karta

Känslan av att kliva in till ett rent och prydligt hem är helt underbar. Men ibland räcker varken orken eller tiden till. Därför finns Hemfrid. Vi gör din vardag lite enklare och livspusslet lättare att lösa – oavsett var du befinner dig i livet.

I över 20 år har vi tagit hand om hem i Sverige. Målsättningen är, och har alltid varit, att leverera tjänster med bästa service. Som kund hos oss på Hemfrid får du regelbunden städning i ditt hem. Hur du vill ha det städat och hur ofta, det bestämmer du själv.

Alla våra tjänster går ut på att förenkla tillvaron. Förutom regelbunden städning kan vi hjälpa till med storstädning, flyttstädning, fönsterputs, strykning och barnpassning. Sedan september 2016 erbjuder vi även flytthjälp.

Våra medarbetare är vårt främsta kapital och de har självklart kollektivavtal och schyssta arbetsvillkor.

Välkommen till Hemfrid!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2196 kunder tycker om Hemfrid Stockholm

• 2019-09-06

Paul H skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Service was fine but Hemfrid insisted on sending invoices to the house THEY HAD MOVED US OUT OF and then wondered why we didnt pay them, sending them to inkasso before we could do anything about them. This was extremely frustrating and customer service were no help at all. Also due to them splitting the services across two seperate invoices (both of which ended up with Inkasso companies, again sent to the the old / wrong address) we ended up with twice the cost for the Inkasso procedure. Läs mer
    2019-09-06 Hemfrid svarar Paul H
    Hello Paul, thank you for giving us feedback. This is very unfortunate and i apologise for the way we have handled your errand. Please contact us at info@hemfrid.se so we can try to come up with a solution that is beneficial for both parties. Have a nice weekend! Best regards, Nadia
  • 2019-08-23

SOFIE T skrev om Hemfrid Stockholm
    Varje gång de var hos mig gick något sönder, trots olika personer, dessutom har det uppkommit flera repor i golv och möbler. Jag har funderat på hur det kan bli så här och kommer inte fram till något annat än att personalen måste vara väldigt stressad. Till råga på allt försvann mina nycklar tillsammans med min address när de skickade dem utefter sina rutiner. Läs mer
    2019-08-23 Hemfrid svarar SOFIE T
    Hej Sofie! Tack för din feedback, det är tråkigt att höra om din dåliga upplevelse. Självklart tar vi detta vidare med inom Hemfrid. Jag önskar dig en fin helg! Mvh, Nadia på Hemfrid
  • 2019-06-30

CLAUDIA E skrev om Hemfrid Stockholm
    Hemstädning varannan vecka. Acceptabel städning med dålig administration. Glömde några gånger att berätta att de skulle byta städtid. Vägrade att acceptera anmälan om betalning via autogiro trots att vi försökte flera gånger både via post (blankett som vi fick av dem) och via internetbank. Tog samtidigt betalning för faktura varje månad. Nonchalant bemötande vid samtal med kontoret. Läs mer
  • 2019-06-23

Helena H skrev om Hemfrid Stockholm
    Hjälp med hemstädning. Kan självklart finnas individuella skillnader i kvaliteten på utförandet men vi är nöjda med "vår" ordinarie hemfridsrespresentant! Läs mer
    2019-06-24 Hemfrid svarar Helena H
    Hej Helena,
    vad glada vi blir att höra att du är nöjd med din Hemfridare.
    Kom ihåg att du har städgaranti på våra städningar.
    Önskar dig en fin sommar /Thomas Hemfrid Kundtjänst
  • 2019-06-12

Ove Mikael L skrev om Hemfrid Stockholm
    Träffade en säljare från Hemfrid som verkade duktig och var trevlig. Efter det så tog det trevliga slut. Det kom 2 st som skulle göra en storstädning. Jag kommer hem på eftermiddagen och hittar 1 av 2 exklusiva ljuslyktor köket trasiga. Den andra var borta. Ingen lapp eller något telefonsamtal. Ringer och söker ansvariga i 2 dagar utan att personen ringer upp. Får tag i säljare som lovar att ta tag i det. 5 dagar efter dom varit där ringer han upp. Ber om ursäkt och jag förklarar att jag ej vill fortsätta med dom längre. Har oxå att göra med att själva städningen var under all kritik. Nu har jag fått en faktura på en städning men ej pengar för dom saker dom har haft sönder. Kan inte rekommendera det här företaget till någon. Ett fel kan alla göra men i min värld så försöker man göra rätt efteråt. Inte göra 2 fel till. Läs mer
    2019-06-18 Hemfrid svarar Ove Mikael L
    Hej Ove Mikael,
    tack för att du tar dig tid att framföra feedback till oss.
    Vi på Hemfrid står för hög kvalitet och har alltid som mål att ha nöjda kunder och ta till oss av feedback för att kunna förbättra och utveckla verksamheten. Det är tråkigt att höra att det skett en skada under städningen. Vi är alltid försiktiga när vi städar i våra kunders hem, men ibland är dessvärre skador svåra att undvika helt. Givetvis återbetalar vi produktens värde eller köper nya till dig. Hör av dig till oss på kundtjänst på nummer 0200-114550 eller direkt till områdesansvariga så löser vi detta. Du har alltid städgaranti på vår städning och vi åtgärdar gärna det som missats.
    Önskar dig en fin sommar samt hopp om nytt förtroende, Thomas Hemfrid Kundtjänst
    SOFIE T gillar detta
  • 2019-06-09

Magdalena P skrev om Hemfrid Stockholm
    Vi har städning varannan vecka och det är väldigt härligt att komma hem till städat hem. Läs mer
    2019-06-10 Hemfrid svarar Magdalena P
    Hej Magdalena,
    vad glada vi blir att höra att vi kan skapa ett extra flow i din vardag.
  • 2019-06-07

Ulrika S skrev om Hemfrid Stockholm
    Mycket trevligt bemötande, kompetens personal. Man ska dock se vad man köper, t ex en timma städning är en timmas debitering medan fönsterputs räknas som 1,5 h debitering. Läs mer
    2019-06-07 Hemfrid svarar Ulrika S
    Hej Ulrika, tack för din feedback. Det stämmer att vi har olika debitering för olika tjänster, för frågor eller funderingar får du gärna kontakta din områdesansvarige. Trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid
  • Clarisa R

2019-06-06

Clarisa R skrev om Hemfrid Stockholm
    Vi har haft städning varannan vecka från Hemfrid och det har funkat väldigt bra. Jag sa upp abonnemanget på grund av att vi flyttade utomlands om vi flyttar tillbaks till Sverige så kommer vi nog att anlita hemfrid igen. Läs mer
    2019-06-07 Hemfrid svarar Clarisa R
    Hej Clarisa, vad kul att höra, Välkommen åter! Mvh, Nadia på Hemfrid

Birgit J skrev om Hemfrid Stockholm
    Städning av bostaden, 3 timmar varannan vecka.
    Vi fick bra bemötande, ett samtal vid hembesök.
    Tycker att företaget lever upp till förväntningarna. Vi är nöjda. Läs mer
    2019-06-07 Hemfrid svarar Birgit J
    Hej Birgit, vad roligt att vi levererar upp till förväntan. Tack och trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid

Russel M skrev om Hemfrid Stockholm
    Jag har städning, 3 timmar varannan vecka. Alltid bra bemötande, svarar snabbt på alla frågor och lyssnar när man inte är nöjd. Hemfrid lever mer eller mindre upp till mina enkla förväntningar på en fin och ren lägenhet samt andra hjälp när det behövs. Läs mer
    2019-06-11 Hemfrid svarar Russel M
    Hej Russel, stort tack för din fina feedback! Mvh, Nadia på Hemfrid

Mattias O skrev om Hemfrid Stockholm
    Pålitlig leverantör av städtjänster till vårt hus. Bra möjligheter att kontakta firman via mail eller app.
    Bra, utbildade städare som gör likadant varje gång. Ibland är funkar det inte, då är inte städningen lika bra utförd. Läs mer
    2019-06-11 Hemfrid svarar Mattias O
    Hej Mattias, tack för din fina feedback. Tveka inte att kontakta oss om du har synpunkter så vi kan ta ärendet vidare och ställa allt till rätta. Mvh, Nadia på Hemfrid

Maria H skrev om Hemfrid Stockholm
    Veckostädning varannan vecka samt en inledande storstädning. Veckostädningen helt ok. Storstädningen missades golven lite bl a ej dammsugning under mattor samt glömt att torka köksgolvet. Alltid vänligt och trevligt bemötande vid kontakt. Hade kanske lite högre förväntningar på städresultatet efter genomgång av den som kom på besök för att kolla på huset. Läs mer
    2019-06-11 Hemfrid svarar Maria H
    Hej Maria,
    vad trevligt att höra att du fått ett fint bemötande.
    Vi på Hemfrid står för städning av hög kvalitet och om det är något som inte känns bra efter städningen så ber jag dig ta kontakt med områdesansvarige så vi kan åtgärda det. Du når områdesansvarig via oss på kundtjänst på 0200-114550
  • 2019-06-04

Marianne A skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Flytt från radhus till lägenhet! Det var lite möbler eftersom vi flyttar till mindre, killarna var mycket trevliga, snabba o hjälpsamma, allt gick snabbt, så snabbt att det gick på drygt ett par timma.
    Vi återkopplade till företaget, eftersom vi tyckte att kostnaden
    blev stor med tanke på att det var så lite att flytta, o vi hade sagt vid bokningen att det var så, vi fick "lite" avdrag, och vid nästa kontakt kunde vi få 5% extra på nästa bokning, flyttstädet.
    Vi känner oss inte helt nöjda med priset för flytt, men har blivit trevligt bemötta. Läs mer
    2019-06-07 Hemfrid svarar Marianne A
    Hej Marianne, tack för din feedback. Vi vill självklart att ni ska vara nöjda med våra tjänster såväl som vårat bemötande. Tveka inte att höra av dig på nytt om du önskar ta detta vidare. Mvh, Nadia på Hemfird
  • Douglas B

2019-06-03

Douglas B skrev om Hemfrid Stockholm
    Städning var 14 dag och på senare tid 1 gång/månad.
    Proffsigt bemötande.
    Jag tycker att Hemfrid levt upp till mina förväntningar. Framförallt har personalen varit fantastisk Läs mer
    2019-06-04 Hemfrid svarar Douglas B
    Hej Douglas,
    tack för ditt positiva omdöme. Vad glada vi är att höra att vi kan skapa ett extra flow i din vardag. Jag sänder vidare berömmet till Hemfrid Sollentuna. Ha en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
  • 2019-06-03

Anette Å skrev om Hemfrid Stockholm
    Städning varannan vecka.
    Proffsigt bemötande och utmärkt utfört arbete. Har rekommenderat er. Läs mer
    2019-06-04 Hemfrid svarar Anette Å
    Hej Anette,
    tack för dina fina ord. Vi på Hemfrid är stolta över den höga kvalitet vi erbjuder och är glada att du är nöjd och fått ett proffsigt bemötande. Alltid trevligt att kunna skapa ett extra flow i våra kunders vardag.
  • Roland B

2019-06-03

Roland B skrev om Hemfrid Stockholm
    Hej.
    Jag har ett städ abonmemang med städning 4 tim varannan vecka. Vi blev rekommenderade av goda vänner att kontakta Hemfrid, som de var mycket nöjda med. Från första mötet med säljaren blev vi vänligt bemötta. Gruppledaren i Solna är mycket kompetent, vänlig, glad och positiv och löser snabbt olika frågor eller problem. Städarna är professionella och gör ett mycket bra arbete. Jag är mycket nöjd med Hemfrid och de anställda jag hittills har träffar. Jag upplever att det är ordning och reda. Tiderna hålls och man kan lita på företaget. Mina förväntningar haröverträffars med stor marginal. Läs mer
    2019-06-04 Hemfrid svarar Roland B
    Hej Roland,
    tack för ditt fina omdöme. Det värmer våra Hemfridshjärtan.
    Vi är glada att höra att vi överträffat dina förväntningar och givetvis sänder jag vidare detta till vårt Solnakontor.
  • 2019-06-03

Camilla Ö skrev om Hemfrid Stockholm
    Tryggt och bra! De är lyhörda och tillgängliga.Vi är mycket nöjda att vi bytte till Hemfrid! Läs mer
    2019-06-04 Hemfrid svarar Camilla Ö
    Hej Camilla,
    tack för din feedback.
    Vad roligt att höra att bytet till Hemfrid känts bra. Vi är glada att kunna skapa ett extra flow i din vardag.
  • 2019-05-28

Rolf L skrev om Hemfrid Stockholm
    Städning av lägenhet 2rum och kök
    Mycket trevligt
    Infriades till fullo.
    Företaaget tycker jag har en kundvänlig stil.

Mvh. Rolf Loft Läs mer
    2019-05-29 Hemfrid svarar Rolf L
    Hej Rolf,
    tack för ditt omdöme. Vi blir glada att höra att du är nöjd med städning och vår service.
  • 2019-05-25

Johan T skrev om Hemfrid Stockholm
    Regelbunden hemstädning
    Vår ordinarie städare har gjort ett bra jobb som vi är nöjda med. Tyvärr har det inte fungerat lika bra med ersättare. Något som heller inte fungerat bra från Hemfrid är utbildning och hantering av säkerhetstänk. Framförallt en ledningsfråga då det handlar om utbildning av personal. Exempel, ett av Sveriges största hemtjänstföretag bör ha rutiner för hur personalen hanterar Sveriges vanligaste hemlarm (så kunderna slipper samtal från larmcentral titt som tätt eller att larm inte på påkopplat efter slutfört arbete) samt rutiner för hur ledningen för städpersonalen kontaktar kunderna vid problem. Har upplevt nonchalans i samband med dessa frågor som är en av de viktigaste då kunderna släpper in städhjälp i sina hus på en tid som de oftast själva inte är hemma. Läs mer
    2019-05-28 Hemfrid svarar Johan T
    Hej Johan,
    tack för att du tar dig tid att skriva till oss och vi är glada att höra att du är nöjd med ordinarie Hemfridare.
    Hör gärna av dig till områdesansvarig med feedback på vad ersättaren missat så att vi kan åtgärda det och säkerhetsställa att Hemfridaren får veta vad hon kan förbättra. Likaså kan områdesansvarig gå igenom larminstruktionerna en gång till så att felet inte upprepas.
    Vi på Hemfrid har en hög prioritet på säkerhet och trygghet och detta har vi givetvis med i vår utbildningsplattform. Vi är tacksamma att du ger feedback så att vi kan se om vi kan förbättra utbildningen i denna del.
  • 2019-05-24

Gert S skrev om Hemfrid Stockholm
    Städabonemang.
    Mycket bra bemötande och information.
    Hört mycket positivt om Hemfrid och det stämmer.
    Sammantaget är jag mycket positiv och har rekommenderat Hemfrid till andra. Läs mer
    2019-05-24 Hemfrid svarar Gert S
    Hej Gert,
    vi är glada att höra att du är nöjd och tack för ditt fina omdöme.

Axel G skrev om Hemfrid Stockholm
    Vi har städning varannan vecka. Jag har fått ett bra bemötande under införsäljningen, och ett trevligt bemötande efteråt städandet börjat. Men varje gång har jag påpekat saker jag saknat i städningen - vissa saker som inte utförts. Och efter tre månader utförs de fortfarande inte. Samma saker. Förutom dessa små saker utförs allt perfekt. Men de små saker som inte görs har vuxit till stora saker, eftersom jag påpekar det, kontaktpersonerna inte kan förklara varför de inte görs, de som utför städningen inte går att kommunicera med, och det jag anser vara absolut viktigast - kommunikationen, inte funkar. Jag blir lovad gång på gång att det ska funka, men det gör det inte. Och det är sjuuuuuuuuuukt frustrerande. Så på grund av dessa små saker så funderar jag på att byta till en annan lösning, där jag kan kommunicera med städaren direkt, och förstå och få förklaringar på vad som görs, vad som inte görs, och varför. Läs mer
    2019-05-24 Hemfrid svarar Axel G
    Hej Axel,
    tack för att du tar dig tid att skriva till oss.
    Vi är glada att höra att städningen generellt är bra och att du fått ett fint bemötande.
    Vi på Hemfrid står för hög kvalitet och vill givetvis hitta en lösning på det du beskriver ovan.
    Ta gärna kontakt med oss igen så att vi kan kolla närmare på detta.
    Önskar dig en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst, 0200-114550

Thomas N skrev om Hemfrid Stockholm
    Noggran städning och pålitlig service. Läs mer
    2019-05-24 Hemfrid svarar Thomas N
    Hej Thomas,
    tack för ditt fina omdöme.

Malin F skrev om Hemfrid Stockholm
    Storstädning + veckostäning
    Vänligt bemött, proffsigt och effektivt att komma igång som ny kund
    Upplever att dom har levt upp till mina förväntningar
    Sammanfattning av upplevelse: Mycket nöjd! Läs mer
    2019-05-23 Hemfrid svarar Malin F
    Hej Malin, tack för din fina feedback, det glädjer oss att att du är nöjd! Trevlig sommar, mvh Nadia på Hemfrid

Catarina P skrev om Hemfrid Stockholm
    Hemstädning varannan vecka. Supersmidigt!!!! Läs mer
    2019-05-23 Hemfrid svarar Catarina P
    Hej Catarina,
    vad trevligt att höra att städningen löper smidigt. Vårt mål är att skapa ett extra flow i våra kunders vardag.
    Ha en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst
  • 2019-05-22

Henrik S skrev om Hemfrid Stockholm
    Det var lite struligt i början,, men allt löste sig till slut och nu är vi nöjda. Lätt att ha kontakt med kring olika frågor. Läs mer
    2019-05-22 Hemfrid svarar Henrik S
    Hej Henrik, tack för din feedback! Tveka inte att höra av dig till oss om det blir tokigt på vägen så vi kan se till att rätta till det efter era förväntningar. Trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid
  • 2019-05-22

Noir Sthlm skrev om Hemfrid Stockholm
    Har hemfrid och en jätte gullig kvinna som kommer och städar hos oss varje vecka. Har blivit bemött med en super service. Jag är noggrann och pedantisk samt ställer höga krav och förväntningar jag önskade någon som kan ta egna initiativ och de har jag verkligen känt att jag fått. Jag är super nöjd! Läs mer
    2019-05-22 Hemfrid svarar Noir Sthlm
    Hej Noir, tack för dina fina ord, vad roligt att vi kan leverera upp till dina förväntningar. Trevlig sommar, Mvh Nadia på Hemfrid

Sophia P skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Alla jag träffade och pratade med var mycket proffsiga, trevliga och skickliga. Läs mer
    2019-05-22 Hemfrid svarar Sophia P
    Hej Sophia,
    vad glada vi blir att höra att du fick ett trevligt och professionellt bemötande.

Lars D skrev om Hemfrid Stockholm
    Bra. Lite små missar med beställningar. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Lars D
    Hej Lars,
    tack för ditt omdöme.
    Vi på Hemfrid vill alltid leverera städning och service av hög kvalitet. Om du känner att det är något som är missat så ta gärna kontakt med områdesansvarig så att vi kan säkerhetsställa att inget missas hemma hos dig i fortsättningen. Du har alltid städgaranti hos oss. Du når oss på kundtjänst på 0200-114550.

Annika L skrev om Hemfrid Stockholm
    Haft städpren sedan förra veckan. Det fungerade bra. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Annika L
    Hej Annika,
    vi är glada att höra att städningen fungerar fint och att vi kan skapa ett extra flow i din vardag.

Johan N skrev om Hemfrid Stockholm
    Professionella och uppfyller alla förväntningar! Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Johan N
    Hej Johan, vad kul att höra! Mvh, Nadia på Hemfrid
  • Rasmus I

2019-05-21

Rasmus I skrev om Hemfrid Stockholm
    Fick ombokat trots att jag själv hade missat en bokad städning och haft dålig koll. Kvinnan som kom var mycket trevlig och enkel att ha att göra med. Städningen var mycket bra. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Rasmus I
    Hej Rasmus,
    tack för ditt omdöme. Jag är glad att höra att allt löste sig på ett smidigt sätt och att du fick ett trevligt bemötande.

Linnéa B skrev om Hemfrid Stockholm
    Vi köper hemstädning varannan vecka och är jättenöjd. trevlig personal, lätt att få kontakt och ändra/boka om tider.
    Bra företag med ett kvalité och miljötänkt Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Linnéa B
    Hej Linnea,
    tack för ditt fina omdöme, det värmer våra Hemfridhjärtan :)
    Vi arbetar mycket med milljöfrågor och är glad att du uppskattar det.
  • Helena H

2019-05-21

Helena H skrev om Hemfrid Stockholm
    Tog kontakt själv. Seriöst intryck.
    Göra det lilla extra jag inte förväntar mig. T ex städa tvättmaskinerna.......
    Supernöjd och hoppas att det håller i sig. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Helena H
    Hej Helena,
    det gör oss glada att höra att du är nöjd. Vårt mål är att kunna ge våra kunder ett flow i vardagen.
    Ha en fin sommar, Thomas Hemfrid Kundtjänst

Peter L skrev om Hemfrid Stockholm
    Pålitliga, punktliga och prisvärda. Det gör också ett bra jobb. Kan rekommenderas! Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Peter L
    Hej Peter,
    tack för dina värmande ord. Det gör oss glada att du är nöjd och får fint utförda städningar.
  • 2019-05-20

Julia S skrev om Hemfrid Stockholm
    Toppen, både vad gäller bemötande, städningen, miljö och hållbarhetsarbete samt schysta villkor för hemfridarna. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Julia S
    Hej Julia,
    vi är glada att höra att du är nöjd med oss på Hemfrid. Vi arbetar mycket med både personalfrågor som miljötänk. All personal har kollektivavtal och flera förmåner. Härligt är givetvis också att du får en fin städning hemma hos dig.
  • 2019-05-20

Maria H skrev om Hemfrid Stockholm
    Vi har köpt regelbunden städtjänst (varannan vecka) av Hemfrid i flera år. Utöver dessa regelbundna städningar har vi även beställt storstädning och fönsterputs. Vi är mycket nöjda med Hemfrid som företag. De är mycket serviceinriktade och har god kvalitet på sina tjänster. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Maria H
    Hej Maria,
    på Hemfrid är vi väldigt stolta att kunna erbjuda städning och service av hög kvalitet, och det gör oss glada att höra att du känner dig nöjd med oss.
  • 2019-05-19

Josephine (Eat Sweden-gäst) G skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Snabbt svar och service-minded kundtjänst, dessutom effektiv körning Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Josephine (Eat Sweden-gäst) G
    Hej Josephine, tack så mycket för de fina lovorden! Mvh, Nadia på Hemfrid

Per B skrev om Hemfrid Stockholm
    Bra och snabb service, både själva städningen men också bemötandet via mail och telefon. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Per B
    Hej Per, tusen tack för de fina orden. Trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid

Anna L skrev om Hemfrid Stockholm
    Bra, enda har varit viss osäkerhet kring hur det skulle gå att städa med min hund hemma men det går fint med ordinarie hemfridare! Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Anna L
    Hej Anna, vad bra att det löst sig på bästa sätt. Trevlig sommar!
    Mvh, Nadia på Hemfrid

Lovisa R skrev om Hemfrid Stockholm
    Vi har städhjälp varannan vecka och är jättenöjda med Hemfrid. Personalen är alltid glada och positiva och gör ett superbra jobb. Kundtjänst jobbar snabbt och är proaktivt när det gäller planering över sommar och andra ledigheter. Vi blir informerade när vår vanliga personal inte har möjlighet att komma. Vid de fåtal gånger vi behövt klaga har vi fått superbra respons och snabba förändringar. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Lovisa R
    Hej Lovisa, vad roligt att vi levererat på service hos er, tusen tack. Trevlig sommar! Mvh, Nadia på Hemfrid
  • 2019-05-17

Carina W skrev om Hemfrid Stockholm
    Har köpt städning av Hemfrid i 20 år. På det stora hela är jag nöjd med den tjänst de levererar. Hemfrid behöver dock fortsätta jobba med att kvalitetssäkra sina processer i alla delar... Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Carina W
    Hej Carina,
    tack för din feedback. Vi är glada att höra att du i det stora hela är nöjd. För oss på Hemfrid är våra kunders åsikter jätteviktiga så att vi kan utvecklas och förbättras. Vi vill gärna veta vilka processer som kan förbättras. Hör gärna av dig till områdesansvarig med mera information.

Lena F skrev om Hemfrid Stockholm
    Mycket trevlig personal och väl utfört arbete. //Lena Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Lena F
    Tusen tack Lena! Mvh, Nadia på Hemfrid

Eva N skrev om Hemfrid Stockholm
    Jag är nöjd med bemötandet och hur de utför arbetet. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Eva N
    Hej Eva, vad kul att höra! Mvh, Nadia på Hemfrid

Christina A skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Trevlig personal som presenterade sig när de kom för att packa.

Välstädat - köparen har inte klagat på något.

Professionellt packat och buret, inget var trasigt eller bortkommet.

Våra förväntningar överträffades på alla punkter.
    Detta har vi informerat mäklaren om. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Christina A
    Hej Christina, tack så mycket för detta, vi ser till att ta denna fina feedback vidare till ansvarig! Mvh, Nadia på Hemfrid

Ylva W skrev om Hemfrid Stockholm
    Pålitligt, hög kvalitét och lyhörda. När det fungerat mindre bra så har de omedelbart åtgärdat problemet utan tjafs. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Ylva W
    Hej Ylwa, tack för dina fina ord, vi vill alltid se till att korrigera det som varit bristfälligt och göra dig som kund 100 % nöjd! Mvh, Nadia på Hemfrid

Johanna M skrev om Hemfrid Stockholm
    Trevligt bemötande men tycker tyvärr inte städningen motsvarar förväntningarna med tanke på prisnivån. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Johanna M
    Hej Johanna, tack för din feedback. Återkom gärna till oss på info@hemfrid.se så kan i ta det vidare. Vi vill självklart att du som kund hos oss ska vara nöjd när vi varit på plats och utfört städning. Mvh, Nadia på Hemfrid

Karin T skrev om Hemfrid Stockholm
    Professionella och duktigaa .......... Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Karin T
    Hej Karin, tusen tack! Mvh, Nadia på Hemfrid

Anna D skrev om Hemfrid Stockholm
    Städning i bostad.
    Jag har blivit bemött ok
    Jag hade mycket höga förväntningar och företaget har inte levt upp till dessa.
    Kostar mycket och de har under ett års tid försökt göra en app som inte är något bra. Innan fick man fråga och det var mycket krångligt att förstå deras beräkningar som släpade efter eller var före.
    Nu stämmer inte appen då den visar olika saker Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Anna D
    Hej Anna, tack för att du tar dig tid att ge oss feedback. Vad tråkigt att höra att vi inte levererat upp till dina förväntningar. För att ta detta vidare får du gärna höra av dig till ansvarig områdeschef eller info@hemfrid.se . Mvh, Nadia på Hemfrid

Annika W skrev om Hemfrid Stockholm
    Lätt att boka. Kom i tid och städade perfekr. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Annika W
    Hej Annika,

tack för din feedback, välkommen åter! Mvh, Nadia på Hemfrid

Dawid B skrev om Hemfrid Stockholm
    Regelbunden hemstädnining.

Jag är mycket nöjd med det jobbet som utförs och blir glad när jag kommer hem och kan slappna av istället för att tänka på städningen.

Väldigt trevlig personal också. Läs mer
    2019-05-21 Hemfrid svarar Dawid B
    Hej Dawid, vad kul att höra! Mvh, Nadia på Hemfrid