Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Södermalm Hemfrid Hemfrid Stockholm

Hemfrid Stockholm

En del av Hemfridwww.hemfrid.se

Rosenlundsgatan 13, 118 53 Stockholm — Visa karta

4.0 i betyg av 2053 omdömen
Känslan av att kliva in till ett rent och prydligt hem är helt underbar. Men ibland räcker varken orken eller tiden till. Därför finns Hemfrid. Vi gör din vardag lite enklare och livspusslet lättare att lösa – oavsett var du befinner dig i livet.

I över 20 år har vi tagit hand om hem i Sverige. Målsättningen är, och har alltid varit, att leverera tjänster med bästa service. Som kund hos oss på Hemfrid får du regelbunden städning i ditt hem. Hur du vill ha det städat och hur ofta, det bestämmer du själv.

Alla våra tjänster går ut på att förenkla tillvaron. Förutom regelbunden städning kan vi hjälpa till med storstädning, flyttstädning, fönsterputs, strykning och barnpassning. Sedan september 2016 erbjuder vi även flytthjälp.

Våra medarbetare är vårt främsta kapital och de har självklart kollektivavtal och schyssta arbetsvillkor.

Välkommen till Hemfrid!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2053 kunder tycker om Hemfrid Stockholm

• 2019-01-02

Jenny D skrev om Hemfrid Stockholm
    Fruktansvärt dålig kundservice. Har sällan blivit så dåligt bemött som kund! Vi har varit kunder hos dem i nästan fem år, var inledningsvis nöjda men har på senare tid känt att kvaliteten har droppat, vi har många gånger varit missnöjda med städningen och haft problem med personalbyten och nya personer som har städat hela tiden. Priserna har smyghöjts under åren och ligger nu långt över konkurrenternas prisnivåer! Sammantaget, inte värt de extra pengar som du får betala och du blir besviken över hur lite de bryr sig om sina kunder. Vi går nu vidare till annat företag! Läs mer
    2019-01-14 Hemfrid svarar Jenny D
    Hej Jenny,

Vad tråkigt att höra att du inte blivit bemött på rätt sätt även att kvalitén inte höll den standard som var i början. Har du möjlighet får du gärna skicka ett mail till info@hemfrid.se så kan vi ta ärendet vidare med områdesansvarig. Tack för att du tagit dig tid att meddela oss din feedback.

Maria, Hemfrid
  • 2018-12-29

Neda V skrev om Hemfrid Stockholm
    Verkligen urusel tjänst. Dåliga städerskor, man märker liksom inte npn skillnad på att städerskan varit hos en. Nu senast var barnens sängar obäddade, det låg kläder i en hög och gamla blommor låg kvar, tvätten varken upphängd eller vikt, samt dammsugaren kvar ute slarvigt slängd i vardagsrummet. Verkligen sämsta företaget jag någonsin haft. Har verkligen gett det en ärlig chans men under 2 månader så har jag inte vart nöjd en enda gång. Har reklamerat och sagt upp tjänsten nu! Rekommenderar verkligen inte deras tjänster, finns mycket bättre och mer prisvärda alternativ Läs mer
  • 2018-12-21

Emma G skrev om Hemfrid Stockholm
    Sämsta kvalitet på kundservicen, en mängd misstag som upprepades trots påpekanden, verkar inte ha koll, bryr sig inte förrän man försöker säga upp avtalet. Då försöker de hålla kvar en på ett nästa hotfullt sätt. Anlita inte Hemfrid Kungsholmen. Läs mer
    2018-12-21 Hemfrid svarar Emma G
    Hej Emma,

tråkigt att höra att vi inte har kunnat leverera till dina förväntningar. Har du möjlighet får du gärna skicka ett mail till info@hemfrid.se så kan vi ta ärendet vidare med områdesansvarig. Tack för att du tagit dig tid att meddela oss dina synpunkter.

Nadia, Hemfrid
  • 2018-12-21

Staffan U skrev om Hemfrid Stockholm
    Jag har avslutat mitt avtal hos Hemfrid efter flera turer. Generellt kan man säga att de är dåliga på att kompensera trots att de upptäcker att de har gjort fel. Nedan kommer mina erfarenheter:

1. Fusk med rapporterad tid
    När jag gick igenom mina loggar för in- och utpassering upptäckte jag att Hemfrid systematiskt hade fuskat med tiden de var på plats. Jag gjorde stickprov och bara de utvalda tillfällena uppgick till flera timmar på bara några månader. Mörkertalet är stort eftersom jag inte kunde gå tillbaka så långt i tiden utan att begära ut statistik från larmoperatören. Jag kontaktade Hemfrid i Tyresö och de svarade att de har pratat med städaren som erkände detta. De erbjöd 2 timmar i kompensation, vilket vida understeg de timmar som de hade stulit. Jag påpekade att det ju var flera timmar som saknades och då slutade de istället svara på mail. Jag påminde, men inget svar. Till slut kopierade jag in ledningsgruppen för Hemfrid centralt och då ringde en i ledningsgruppen upp och pratade igenom ärendet. De tog det på fullaste allvar och kompenserade med två månader. Detta efter lång tid av att banka huvudet i väggen. Den tid och energi som lades ned på detta är helt otroligt för att få till en kompensation som var rimlig med tanke på hur många timmar som hade stulits (systematiskt) från första början.

2. Städningsresultat
    Jag märkte att efter att jag hade kontaktat ledningsgruppen så blev städningen sämre. Jag hittade spindelnät på flera ställen i hörn. Jag lät de vara till nästa städtillfälle men även efter det var de kvar. Detta är bara ett exempel. Jag påpekade detta och de lovade bättring. Så trots att de spenderar den rätta tiden i huset har de ändå lyckats dra ned på städningen. Märkligt.

3. Städresultat efter uppsägning
    Efter att jag sa upp avtalet så märkte jag att städningen blev ännu sämre. En gång kom jag hem och då var det nästan som att de inte hade gjort annat än att hjälpligt dammsuga delar av bottenvåningen och torkat köksytorna. Jag fotade av att missarna (det var alltså omöjligt att missa) och skickade till Hemfrid. Här påvisar de återigen en otrolig brist på känsla för kompensation. Istället för att komma och fixa problemet så skickar de en bukett blommor. Ostädat hus men med lite blommor. Man betalar 3500 kronor per månad för två tillfällen per månad och då ersätts ett tillfälle med en bukett blommor. Märkligt.

4. Inställda tillfällen
    Efter uppsägningen har även flera städtillfällen ställts in och ordinarie städaren har inte varit där. Nu senast ställdes ett tillfälle in och eftersom de under senaste tillfället knappt städade huset ville jag nu istället ha tillbaka pengarna. Det går absolut inte eftersom det är krångligt med RUT (det är ju rapporterat). Självklart går det men det finns en ovilja att lösa problemet. Det är ju en speciell situation med tanke på de problem som varit så lite engagemang från deras sida för att lösa problemet hade varit på sin plats. Nu får jag istället min sista städning vid ett annat tillfälle. Problemet är ju att det sedan jag sa upp inte riktigt har städats på de timmar som jag har betalat för.

Jag kan tillägga att jag bor själv, reser mycket och det absolut inte är mycket att städa. Är i princip aldrig på övervåningen. Det finns alltså inga försvårande omständigheter. Enligt de själva behövdes ju inte ens fulla tiden för att städa.

Jag brukar aldrig skriva recensioner men jag känner att det är alldeles för mycket som har gått fel för att inte upplysa andra om detta. Summa summarum, jag kan inte rekommendera någon att använda Hemfrid, särskilt inte i Tyresö-området. Läs mer
    2018-12-21 Hemfrid svarar Staffan U
    Hej Staffan,

Tack för att du tar dig tiden att meddela oss, vi uppskattar all feedback och detta är absolut något vi bör se över.

Att vår personal skulle fuska med tider är givetvis något vi inte accepterar och ser mycket allvarligt på, detta har vi agerat omgående på när vi blivit informerade.
    Givetvis ber vi om ursäkt för att din upplevelse av oss är som du beskriver. Vår ambition är att alltid erbjuda våra kunder den bästa städningen med högsta kvalitet.
    Regionansvarig kontaktar dig inom kort gällande ärendet.

Mvh Nadia, Hemfrid
  • 2018-12-20

skrev om Hemfrid Stockholm
    Hemfrid bryter överenskomna avtal genom att byta städdagar utan att vi som kund vill det. Dessutom skickar de ut räkningar på tjänster som inte utförts. Vår familj har avbrutit samarbetet med Hemfrid. Läs mer
    2018-12-20 Hemfrid svarar
    Hej! Tack för din feedback, har du möjlighet får du gärna maila till oss på info@hemfrid.se så kan vi ta detta vidare med ansvarig områdeschef. MVH /Nadia på Hemfrid
  • Sara P

2018-10-22

Sara P skrev om Hemfrid Stockholm
    Dålig kundservice
    Då de ställde in hink med vatten 1 meter bakom min dotter som stod o ritade. När de kom in i rummet blev min dotter rädd o sprang up o välte hinken. Hemfrid säger att det är mitt fel o kommer inte att ersätta ryamattan som är smutsig och att jag måste hålla redan på mitt barn när de är där. Plus att de inte kan ett ord på svenska så de kan inte sen kommunicera med min dotter då de går in i rummet
    När jag ringer till kundservice är de mycket otrevliga då de uppstår konflikt. Har hört bra om hemfrid men jag har nu ändrat min åsikt o här finns många felr dåliga ombömmen här att läsa om.
    Besviken 😢 Läs mer
    2018-10-23 Hemfrid svarar Sara P
    Hej Sara, tack för din feedback och jättetråkigt att höra. Hör gärna av dig till oss igen så får vi reda ut detta. Allt gott! /Sofia Hemfrid
    2018-10-23 Sara P svarar Hemfrid
    Ni har redan varit tydliga undran kommunikation att detta kommer ni inte ta vidare kolla ist med era egna anställda först
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-10-03

Björn B skrev om Hemfrid Stockholm
    Varning. Man uteblir trots bekräftelseSMS. Man "glömmer" städa toa. Väldigt svåra få tag på. Dyra. Motsvarar inte sin egen hemsida eller storlek. Enda bra var en t r e v l i g städerska, men stressad och drog ofta ut över tiden. Nej Monica, bättre hade jag förväntat mig. Läs mer
    2018-10-04 Hemfrid svarar Björn B
    Hej Björn, Det låter inte alls bra. Vänligen kontakta vår kundservice på 0200-11 45 50 eller info@hemfrid.se så hjälper de dig komma i kontakt med ansvarig Områdeschef för uppföljning. Jag önskar dig en fortsatt fin eftermiddag! /Angelica Hemfrid
  • 2018-09-29

Annica T skrev om Hemfrid Stockholm
    Sämre bolag har jag aldrig stött på. Har blivit trippelfakturerad efter bokad flyttstäd + flytthjälp med fast pris, varav hälften av fakturorna har skickats till en adress som vi inte bor på varpå jag snabbt fick två inkassokrav utan att veta om det. Efter att jag påtalat flera gånger att vi inte bor på adressen fortsätter de att skicka påminnelser till fel adress. Det har varit strul efter strul. Bokade en tid för slutstädning en månad i förväg som de valde att avboka några dagar innan städningen men efter påtryckningar från min sida sa dem att dem skulle lösa det snabbt ändå varpå ingen städning blev utförd trots att jag har blivit fakturerad för det. Städerskan var på plats i 30 minuter för städ av lgh på 94kvm där det skulle ingå puts av fönster (gamla fönster i sekelskiftesfastighet som tar flera timmar att bara putsa fönster). Den som anlitar den här firman ska akta sig. Ska anmäla ärendet till konsumentombudsmannen. Håll er borta från det här bolaget. Läs mer
    2018-10-01 Hemfrid svarar Annica T
    Hej Annica, Jättetråkigt att höra om din upplevelse! Du blir uppringd idag för att reda ut detta. Allt gott! /Sofia Hemfrid
  • 2018-09-06

Anna skrev om Hemfrid Stockholm
    Har städning varje vecka och är mycket nöjd med tjänsten. Miljömärkta städmedel ingår och det tycker jag är ett +. Läs mer
  • Niklas J

2018-08-01

Niklas J skrev om Hemfrid Stockholm
    Sämsta skiten någonsin. Städning slarvig på ett flertal punkter. Förstörde dessutom vårt golv. Blev lovade återställt golv men stora skillnader vid slutresultat var varken enligt avtalets "återställt till så som det var innan" eller ansvarigas lovord om att det ska se likadant ut.

Rekommenderas EJ. Inte ens en flyttstädning i tom lägenhet fungerade. Läs mer
  • Lina H

2018-04-02

Lina H skrev om Hemfrid Stockholm
    Tar ur hutlösa avgifter utan att informera ordentligt innan. Får inte svar när man försöker kontakta. Och antalet timmar de beräknar för städning är mycket högre än andras, när man tillslut ger upp och börjar kolla runt på konkurrenter. Läs mer
    2018-04-03 Hemfrid svarar Lina H
    Hej MJ, Tack för din feedback. Du får jättegärna kontakta vår kundservice på 0200-11 45 50 alt info@hemfrid.se för att reda ut detta. Bästa hälsningar, Sofia Hemfrid
  • 2018-03-17

Fredrik H skrev om Hemfrid Stockholm
    Jag rekommenderar inte Hemfrid till någon. Tveksam städning, strul i kommunikationen. Inte värt pengarna. 2/5 för att avslutet trots allt var värdigt, så respekt för det. Bra bemötande och försök till lösning trots allt. Läs mer
  • 2018-02-15

JOSEFIN F skrev om Hemfrid Stockholm
    Anlita inte hemfrid om du vill att flyttstädningen ska gå igenom!

Anlitade hemfrid i december 2017 för en flyttstädning. Städfirman ringde en timme tidigare än utsatt tid och sa att de hade städat färdigt och gick därmed därifrån. Flyttstädningen blev sedan inte godkänd av hyresgästföreningen, varken spis eller ugn, badrum, golv, köksluckor, avtorkning av väggar och tak var städat ordentligt. Välj en annan firma! Läs mer
    2018-02-15 Elinor S svarar JOSEFIN F
    Hej Josefin,
    Tack för din feedback. Det låter som att det inte alls gick rätt till. Jag förutsätter att du varit kontakt med oss angående detta och att vi kunna åtgärda det? Annars ber jag dig höra av dig till oss.
    Tack,
    Elinor på Hemfrid
  • Göran L

2018-02-15

Göran L skrev om Hemfrid Stockholm
    Tack för en fantastisk flytt, underbart att få hemmet packat av 3 glada grabbar, nästa dag packade dom 2 bilar, bar upp och placerade ut allt perfekt. Hela tiden trevliga och väldigt försiktiga om våra saker. Uppskattade att hela jobbet gjordes med ett fast pris. Hanterade dessutom hämtningen av tomma kartonger perfekt. Läs mer
  • Lina I

2018-01-26

Lina I skrev om Hemfrid Stockholm
    Under ALL KRITIK.

Vi flyttade in i en lgh i fredags som Hemfrid ”flyttstädat”.

Vi har knappt varit i lgh sedan dess, bara sovit i princip då vi båda jobbat massor och haft andra åtaganden på kvällarna.
    Idag efter jobbet började jag plocka upp lite i köket och runtom och blir fruktansvärt besviken på städningen.

Elementen är inte ordentligt rengjorda (synliga fläckar på dem), det första jag fick göra på fredagen när städfirman åkt var att skrubba rent badkaret då det var avlagringar kvar, tydligt synliga och gråaktiga.

De har inte ens torkat av eller rengjort köksfläkten (synligt snuskigt smutsig så jag förstår inte hur man kan missa, speciellt när man torkat av kåpan. Om man inte rengör filtret av ngn anledning så kan man väl ändå torka av runtomkring), eller torkat under köksskåpen där lamporna sitter ovanför diskbänken.
    På samtliga handtag i hela lgh där det varit smuts är det kvar, väldigt lätt att se och det går även att känna på vissa ställen (vidrigt). De har inte torkat av ordentligt på tex gardinstången/fästena, det är alltså synliga dammtussar. Det va fläck på badrumsspegeln är smuts på kaklet nere vid golvet i badrummet.

Jag frågade om de gjorde rent fläckar på väggar, de sa ja, fläckar är kvar.

Kan absolut inte rekommendera dem vidare. Läs mer
  • 2017-12-29

Hjördis B skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm
    Jag tycker att de fungerar utmärkt. Läs mer
  • Stina T

2017-10-24

Stina T skrev om Hemfrid Stockholm
    Vilken servicemedvetenhet idag! Ni var mina vardagshjältar idag när jag blev utelåst kl 8 på morgonen efter att ha varit på gymmet tidigt och inte tagit med nycklarna. Mannen min hann åka till skolan han undervisar på och satt med en sjätteklassare han inte kunde släppa med blicken! Jag är så tacksam över att teamet i Solna (Marta och Silvia) tog sig tiden att åka ut till Sollentuna för att fiska upp nycklarna från våran Hemfridare och sen åka tillbaka för att låsa upp åt mig! Ni har våra varmaste rekommendationer, vi kunde inte vara mer nöjda med er servicekänsla! Stina Tang & Daniel Yen Läs mer
  • 2017-10-24

Erling E skrev om Hemfrid Stockholm
    Lustigt... När man scrollar ner den här listan... Så fort det kommit en negativ recension så dyker det plötsligt upp 10 positiva recensioner postade nästa dag, samtliga bestående av två glättiga meningar i samma stil, av personer utan profilbild med "typiska" namn. Märkligt sammanträffande.. Ännu märkligare att det kan trilla in 10-20 femstjärniga recensioner en och samma dag. Hur många flyttar egentligen via Hemfrid en typisk månad? Hela Sveriges befolkning?

PS. Gäller flyttservice. Läs mer
    Neda V gillar detta
  • 2017-09-20

Emma H skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Flyttservicen på Hemfrid levererade perfekt service. Bra kommunikation inför flytten, lån av kartonger (inkl. lämning och hämtning av kartonger) gick smidigt, tider hölls, och trevlig personal som packade ihop lgh. Läs mer
  • 2017-09-08

Berit E skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Hej! Bra bemötande, trevlig personal, bra samarbete. Allt genomfördes punktligt! / Berit Edvinsson Läs mer
  • 2017-09-03

Wanda J skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Mkt nöjd ! Bra service och trevlig bemötande . Läs mer
  • 2017-08-23

Peter B skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm
    Bara nyttjat städning i hemmet. Snabbt att komma igång med abonnemang och bra upplägg med timbank för eventuellt andra tjänster eller storstäd.
    Jämn kvalitet på städning, som kan förväntas.
    Gillar att de använder sig av egna produkter som känns sunda och skonsamma för personerna som använder dem. Läs mer

Magne H skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm
    Lite haltande. Hemfrid har svårt att hålla utlovad kvalitet.
    Devisen, lova aldrig mer än du kan hålla.
    Vi har dock fått svar och respons de gånger som vi klagar på utebliven leverans, kundnöjdhet etc. Läs mer

Annika W skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Proffsigt och trevligt bemötande och genomförande av vår flytt ! Läs mer

Anna B skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm
    Lite krångligt under inkörsperioden. Känns som om man måste vara hemma och med de tre-fyra första gångerna. En del för mig självklara saker görs inte som mest har med ytskikt att göra.
    Bra bemötande annars och trevlig personal. Läs mer
  • 2017-08-21

Sonja A skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Är mycket nöjd både med bemötande vid beställning och med killarna som skötte packning och flyttning. Läs mer
  • 2017-08-21

Peter D skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Mycket bra bemötande. Speciellt tack till Bror och Dick för mycket bra service, Dick som speciellt åkte och hämtade flyttkartonger som saknades i flyttbilen. Flyttkillarna var väldigt trevliga och hjälpsamma. Bland flyttkillarna finns arbetsledarämnen som visade goda tecken på planering, organisation och ledarskap.
    Pga trång enkelriktad gata kunde flyttbilen inte parkera vid adressen vilket medförde att flyttgods tvingades placeras på trottoar. Flyttbilen skulle komma senare vilket fick till följd att tiggare stal saker därifrån. Det påtalades till Bror. Läs mer
  • Elena A

2017-08-21

Elena A skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm
    Bemötandet är trevligt, men än så länge lever de inte upp till förväntningarna.
    Vi har hemstädning varje vecka och är inte nöjda, varje gång vi påtalar detta, lovar de att det ska åtgärdas och sen händer det inget. Läs mer
    Neda V gillar detta
  • 2017-08-20

Malin T skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Proffsiga, i tid och effektiva. Service minded. Läs mer

Anette L skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Pakkingen tilsvarte ikke forventningene og dette er konpensert. Flytt og städning, veldig bra. Generellt trivelig og bra service nivå på personal. Läs mer

Kristina H skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Snabba, noggranna, trevligt bemötande. Inget gick sönder heller:) Läs mer

Margareta E skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Bra och duktiga killar. Kom i tid, tog sig tid och löste situationen. Läs mer

Henrik T skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Allt funkade mycket bra. Några nedsmutsningar åtgärades utan kostnad Läs mer
  • Kent S

2017-08-18

Kent S skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Utmärkt! De kom på utsatt tid och gjorde allt enligt förväntan, de var trevliga och försiktiga med allt som flyttades. Jag är riktigt nöjd med deras uppdrag! Läs mer

Margit A skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Vi har redan svarar. De kom på tid, var snabba och effektiva. Läs mer

Anna-maria E skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Smidig bokning
    Trevliga och tillmötesgående säljare och arbetsledning.
    Några av "gubbarna" direkt otrevliga och raka motsatsen till service-minded. Dessvärre är det mötet med den/dem man minns.

Ok leverans. Några kvarglömda grejer och några saker som gick sönder och väggar/dörrposten som blev skavda.
    Höll tiderna bra. Läs mer

Björn M skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Flytten fungerade alldeles utmärkt och gick snabbt och smidigt. Läs mer

Anna K skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Trevligt bemötande. Punktliga och snabba. Läs mer

Margareta T skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Absolut toppen! Mycket duktiga, kunniga, försiktiga, starka, oerhört serviceminded och hjälpsamma samt vänliga och snälla killar som gjorde jobbet. Vi är mycket nöjda och priset var helt okej. Bättre service får man leta efter, åtminstone när det gäller de tre killar som flyttade åt oss. Arbetsledaren var dessutom mycket ansvarstagande. Läs mer
  • Sofia E

2017-08-17

Sofia E skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm
    Kanonbra på alla vis, jag har städning varannan vecka och det sköts exemplariskt. Läs mer

Hanna N skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Vi blev positivt överraskade av att det kom fem personer och två lastbilar. De var noggranna, trevliga och snabba. Har aldrig flyttat så snabbt tidigare. Vi är mycket nöjda. Läs mer

Gunhild B skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    De var snabba och effektiva. Läs mer

Veronica H skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Väldigt trevligt bemötande och de levde mer än väl upp till mina förväntningar. Enormt tillmötesgående såväl kontorspersonal som personalen som arbetade vid flytten. flyttpersonalen var även enormt varsamma och försiktiga med mina saker, fantastiskt duktiga Läs mer

Peter J skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm
    Gott bemötande och bra kommunikation. Jag har minimi städning men sitter stort förde på hjälpen då jag reser mycket. Läs mer
  • Agneta S

2017-08-16

Agneta S skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Utomordentligt positiv! Vad jag än behövde, och det var emellanåt ganska mycket, så fick jag svaret:" Det fixar vi!" Och det gjorde de också. VI hade ganska komplicerade förhållanden, men allting löstes. Snabbt, Glatt, Effektivt. Läs mer

Madeleine G skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Vi är supernöjda med flytthjälpen och flyttstädningen! Alla var hjälpsamma, försiktiga med våra saker och det gick smidigt. Högsta betyg! Läs mer

Marianne C skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm
    Hemstädning var 14 dag. Fantastisk personal vänlig. Har samma flicka utom vid semester. Bra kontakt. Mycket noggran. Jag är helnöjd. Kan uppstå lite problem vid vikarier som att missar finns men inga större problem. Läs mer

Anette J skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm
    bemötande har varit bra, men förstår inte hur vi har fått 9 tim minus på kontot då vi har avbokat en tid och borde ligga på plus....annars är det ok... Läs mer

Marie A skrev om Städservice en del av Hemfrid Stockholm
    Bra bemötande hos företagets kontakt. Varannanveckas städningen mycket bra utförd. Förtroendeingivande! Läs mer

Moa L skrev om Flyttservice en del av Hemfrid Stockholm
    Smidigt och snabbt. Jättebra att få låna flyttkartonger. Flytten gick snabbt och flyttgubbarna slet på bra. Kanske något dyrt men värt varenda krona att slippa bära själv. Läs mer

Rosenlundsgatan 13, 118 53 Stockholm