Alla kategorier Flyttstäd Västmanland Västerås Hemfrid Hemfrid Västerås

Hemfrid Västerås

En del av Hemfridwww.hemfrid.se

Sigurdsgatan 35, 721 30 Västerås — Visa karta

Välkommen till Hemfrid i Västerås!

Tänk dig en vardag med mer flow och mindre vardagssysslor. Vi på Hemfrid hjälper dig med allt från storstädning, flyttstädning och kontorsflytt till fönsterputs och barnpassning.

Alla i vår personalstyrka är utbildade internt och har goda referenser sedan innan. Vi strävar efter att ha ett öppet affärsklimat och god affärsetik. Om vår personal är trygg kan du känna dig trygg.

Välkommen att testa vår regelbundna städning där vi först gör ett hembesök för att skräddarsy tjänsten helt efter dina behov.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om Hemfrid Västerås

• 2019-06-06

Tomas W skrev om Hemfrid Västerås
    Jag tycker att städningen är helt ok dock så byter dom städare för ofta och så är det för dyrt Läs mer

Mikael A skrev om Hemfrid Västerås
    Städning
    Jag blev bra bemött
    De lever upp till mina inte alltför höga förväntningar

Nöjd kund Läs mer

Rolf M skrev om Hemfrid Västerås
    För att underlätta vardagen då vi båda jobbar heltid.
    Bra bemötande AB hemfrid.
    Alla förväntningar uppfylld Läs mer
  • Viviann K

2019-06-05

Viviann K skrev om Hemfrid Västerås
    Jag har haft engångsuppdrag och varit väldigt nöjd med utförandet. Jag skulle inte kunna få ha engångsuppdrag kvar, och när jag då ville ha var fjärde vecka gick inte de heller. Den typen av uppdrag skulle inte Hemfrid ha kvar. Som ensamstående och pensionär är det för dyrt och onödigt att ha städning varannan vecka.

Besviken Läs mer

Charlotta E skrev om Hemfrid Västerås
    Hemfridare bra men väldig brist på personal. Svårt att boka två extra timmar även med en veckas framförhållning!! Läs mer

Maria N skrev om Hemfrid Västerås
    Alltid bra bemötande oavsett vad et är för något jag behöver ha hjälp med. Även vid kritik!! Läs mer

Pernilla S skrev om Hemfrid Västerås
    Städning på abonnemang. Det brister i kommunikationen många gånger. En del personal är bra och trevliga. Andra är sämre med sitt kundmottagande. Personen som städar hos oss är jättebra. Mina förväntningar är ok, ibland har det varit lite struligt. Läs mer

Janette S skrev om Hemfrid Västerås
    Städning två ggr/mån.
    Smidigt att boka på saker via appen. Riktigt bra att få ett meddelande när uppdraget är slutfört. Alltid bra gjort.

4/5 pga priset som är högre än många andra städfirmor men i stället sköts allt omkring väldigt bra. Läs mer

Mikael S skrev om Hemfrid Västerås
    Städ varannan vecka.
    Blev korrekt och smidigt bemött.
    Att göra min vardag enklare och har de levererat.
    Är nöjd med Hemfrid Västerås. Läs mer
  • Sverre H

2019-06-04

Sverre H skrev om Hemfrid Västerås
    Köpte städning 3 timmar varannan vecka. Tillägg för fönsterputs köptes vi enstaka tillfällen.
    Bemötandet från Hemfrid var trevligt med hembesök där mina behov kartlades.
    Städningen utfördes oftast av en fast medarbetare, ibland vikarier. Alla var mycket duktiga och trevliga, dessutom punktliga.
    Sammanfattningsvis rekommenderar jag Hemfrid. Läs mer

Linda Å skrev om Hemfrid Västerås
    Har städning varannan vecka 5 tim.

Hjälpsamma vid sjukdomar när städning behöver flyttas. Svarar snabbt på mail.

Skulle vilja ha nytt möte med städansvarig när man varit kund något år. Kanske att de skulle göra något hembesök efter en städning som städaren inte vet om i förväg för att se hur det ser ut efter städning. Kanske skulle vara en rutin. Läs mer

Inger L skrev om Hemfrid Västerås
    Vi köper städning varannan vecka samt då och då storstädning och fönsterputs. Vi är jättenöjda med "vår" hemfridare - hon är jättebra, alltid rent, snyggt och fräscht när man kommer hem efter veckostädningen. Vi har tidigare varit missnöjda med storstädningen (slarv, trasiga grejer osv.), men den senaste gången var den bättre - dock inte top notch, en del grejer som står i specen ska vara med var inte gjorda. Men eftersom våra förväntningar var lågt ställda var vi ändå nöjda. Bemötandet har blivit bättre och nu får man iallafall svar på mejl - det är bra! Fönsterputsen har alltid var superbra och det var den nu senast också!
    På det hela taget har ni bättrat er, vi var på väg att byta städbolag tidigare - men vi stannar ett tag till så får vi se. Läs mer

Maria T skrev om Hemfrid Västerås
    Vi köper städning, trevligt och alltid nöjd när Anna varit här hemma och gjort det fint hos oss. Läs mer

Olle B skrev om Hemfrid Västerås
    Köpte städning i villa..bra bemött av företaget,har en fast person.vid frånvaro ordnas vikarie ,som till största delen utfört ett bra arbete.
    Med vänlig hälsning, Läs mer

Sofia M skrev om Hemfrid Västerås
    Jag och min sambo har städning veckovis av Hemfrid. Vi har varit missnöjda med bemötandet av Hemfrid flera gånger under den senaste tiden. När man kontaktar dem via mail och telefon är de trevliga och lovar att det ska vidta åtgärder och beakta våra önskemål. Men sedan gör de inte det, vilket tyder på att de egentligen struntar i våra önskemål. På senare tid har Hemfrid bl.a. inte kommunicerat att vår ordinarie hemfridare/städare slutat hos dem vilket gör att de behövt bemanna med annan personal. Ett tag var det nya personer som städade hos oss varje vecka, vilket inte ger någon kontinuitet. Vi har även varit med om att en person från Hemfrid misskött sig vid ett städbesök hos oss och då blivit lovade att personen inte skulle schemaläggas för att städa hemma hos oss något mer. Trots detta har personen varit schemalagd och städat hemma hos oss vid minst två tillfällen efter det. Vi hade vid ett tillfälle avbokat ett städbesök som Hemfrid bokat om till annan dag pga sjukdom hos sin personal. Trots detta hade Hemfrid varit och städat hos oss den dagen som avbokats. Dessutom har vi varit med om att vår ytterdörr varit olåst en gång när vi kom hem efter att Hemfrid varit på besök. Vi hade önskat bättre kommunikation från Hemfrids sida och att det inte kändes som att våra önskemål ignorerades. Bedömningen av den städning som Hemfrid genomfört hemma hos oss är att den håller godkänd kvalitet. Det är främst bemötandet från Hemfrids sida som vi är besvikna på. Läs mer

Karin J skrev om Hemfrid Västerås
    Veckostäd med bra resultat. Det kom alltid någon även om det inte var samma person Läs mer

Jonas F skrev om Hemfrid Västerås
    vi använder hemservice - städning.

bemötande har varit bra - men man har glömt att uppdatera brukarkortet ett par gånger.

Lite ojämn städning beroende på vem som utför.

Totalt sett bra och i nivå med priset men inte mer. Läs mer
  • 2019-05-29

Camilla D skrev om Hemfrid Västerås
    Jag har köpt städning 4 h varannan vecka. Vi är generellt nöjda vilket ockdå visar sig då vi inte bytt leverantör. Läs mer
  • 2019-05-25

Anna M skrev om Hemfrid Västerås
    Städning varannan vecka. Har fungerat bra i många år! Läs mer

Sonja A skrev om Hemfrid Västerås
    Är jättenöjd med Valentina!
    En fin tjej! Läs mer

Katarina A skrev om Hemfrid Västerås
    städning var 14:e dag. Bra bemötande och kommunikation, nöjd med städningen
    Lite dyrt, men säkert "rätt pris" i jämförelse med andra Läs mer

Magdalena F skrev om Hemfrid Västerås
    Städtjänst varannan vecka.
    Jag blir alltid bemött professionellt även vid de få tillfällen jag haft synpunkter på tjänsten. Tillsammans kommer vi fram till en bra lösning.
    Hemfrid är mycket lyhörd och tillmötesgående för mina önskemål, t ex när jag behöver byta tid och/eller dag för städningen.
    Jag kan rekommendera Hemfrid. Läs mer

Lotta W skrev om Hemfrid Västerås
    Veckostädning
    Vänligt bemötande
    Tillförlitligt oftast
    Skulle vilja ha lite mer noggrant Läs mer

Erik A skrev om Hemfrid Västerås
    Städning 2 ggr veckan.

Lite olika bemötande, ibland positivt ibland lite mera ointresserat.

Appen är väldigt smidig för att kunna boka och avboka.
    Eftersom jag har hemfrid via benify så kan inte min fru använda appen vilket är dåligt

Städningen är ok, inte mera. Jag tycker det slarvas en hel del, inte dammsuget ordentligt och pottor/barnsitsar är inte rengjorda alltid trots att vi påpekat det flera gånger.

Vi vet inte om vi kommer att fortsätta använda tjänsten eller inte.
    Just nu står det och väger. Läs mer

Linnea V skrev om Hemfrid Västerås
    Vi har haft veckostädning i snart tio år och är mycket nöjda. Förbättringarna under senare år med städprodukter och möjligheten att boka själv på nätet har gjort tjänsten ännu bättre. Läs mer

Pia D skrev om Hemfrid Västerås
    Jag köper städning varannan vecka .
    Hemfrids städ produkter är utmärkta att använda .

Jag är jättenöjd och samlar även ICA Bonus det är ett stort + . Läs mer
  • 2019-05-20

Inga-märit B skrev om Hemfrid Västerås
    Städning 1gång/månad. Dålig kontinuitet! Bättre kontakt med ansvarig för planeringen sista tillfället. Har större förväntningar på ett sådant företag. Alltså inte helt nöjd. Läs mer
  • 2019-05-19

Ylva W skrev om Hemfrid Västerås
    Städning.mycket bra o snabbt bemötande. Professionellt! Läs mer

Mona B skrev om Hemfrid Västerås
    Städning var 14:e dag. Företaget har alltid varit tillmötesgående och förväntningarna har tillgodosetts.
    Visst finns det en del småsaker som kan förbättras men de t tar jag upp med personalen Läs mer

Katarina H skrev om Hemfrid Västerås
    Städning var 14 dag,
    Professionellt bemötande , alltid snabb återkoppling vid kontakt. Tydlig information vid ändringar, ordning och reda. Appen är bra där man kan skicka meddelande till den person som städar, trevliga och duktiga städare
    Som kund till Hemfrid är vi mycket nöjda! Läs mer

Patrizia S skrev om Hemfrid Västerås
    Dyrt
    Slarvigt
    Ingen vård av trogen kund Läs mer

Robert L skrev om Hemfrid Västerås
    Den person som jobbar i vårt hem är både proffsig och trevlig, hon är ett föredöme för andra. Läs mer

Marie M skrev om Hemfrid Västerås
    städning hemma Blev bra bemött första gången och alltid av de som städar Läs mer

Eva M skrev om Hemfrid Västerås
    För första gången beställde jag fönstertvätt. Jag fick snabbt en tid. Jobbet utfördes bra men det blev en hel del stänk på golvet. Läs mer

Åsa A skrev om Hemfrid Västerås
    Jag har städning varannan vecka vilket funkar jätte bra! Läs mer
  • 2019-05-16

Gunilla K skrev om Hemfrid Västerås
    Vi har städning varannan vecka och är mycket nöjda med detta. Läs mer
  • Elena N

2019-05-15

Elena N skrev om Hemfrid Västerås
    Trevliga effektiva människor-gör mitt liv lättare! Läs mer
  • 2019-05-15

Emma K skrev om Hemfrid Västerås
    Jag köper löpande städning. Bemötandet har varit mkt bra från Västerås.
    Vi hade från start en toppentjej, tyvärr har hon slutat och vi är nöjda nu men inte så nöjda som vi var tidigare. Läs mer

Gölin J skrev om Hemfrid Västerås
    Jag är mycket nöjd med städningen. De som var här och storstädade var mycket trevliga men tyvärr hade vi vissa språksvårigheter då de talade en dålig svenska och jag och min man är dåliga på engelska. Läs mer

Anna-sara J skrev om Hemfrid Västerås
    Alltid bra service!! Snabba svar och tillmötesgående. Läs mer

John B skrev om Hemfrid Västerås
    mycket bra reslutat varje gång Läs mer

Monica H skrev om Hemfrid Västerås
    Bra städning, varierar utifrån vem som städar. Vikarier bättre än ordinarie.
    När jag beställt storstädning gick det väldigt fort, tveksamt om allt blev gjort som skulle göras. Läs mer

Christine J skrev om Hemfrid Västerås
    Jag har städ varannan vecka. Det beror mycket på vem det är som kommer och städar. När Cecibel varit hos oss vet jag att allt är rent och fräscht. Upplever att andra inte är lika noggranna och tycker det är roligt att göra rent och fint hos oss. Det är skönt att Hemfrid är ett bra företag, men måste kvalitetssäkra sina tjänster mer. Läs mer

Peter F skrev om Hemfrid Västerås
    Jag ville ägna mer tid åt mig, min träning och annat jag tycker är värdefullt och hyrde in Hemfrid för att fixa en del annat. Jag blev positivt överraskad, för de gör spontant mycket mer än bara städningen. Sånt som jag inte prioriterat på månader är plötsligt bara klart. Den guldkant de skapar i vardagen är helt klart värd varenda krona. Läs mer

Carina E skrev om Hemfrid Västerås
    Jag har ett städabonnemang med städning var 14:e dag. Jag tycker inte alltid städningen lever upp till mina förväntningar och vad som står i avtalet. Jag har påpekat det några gånger och blir oftast bra bemött av kontoret men städingen utförs inte bättre för det. Jag orkar för tillfället inte ta tag I det och funderar på att avsluta abonnemanget. Läs mer

Anne A skrev om Hemfrid Västerås
    Levererar alltid det de ska. Kontaktar mig alltid om det är en avvikelse angående städningen. Jag får alltid svar om jag kontaktar dem via mail. Så jag är mycket nöjd med min leverantör av städning. Läs mer
  • Lone N

2019-05-13

Lone N skrev om Hemfrid Västerås
    Städning var 14:e dag. Storstädning var 12:e månad.
    Bra bemött av områdeschef, dock dålig kvalitet på städpersonalen av och till. Fått byta x flera och är i dagsläget inte alls nöjd, provat att kommunicera med personalen och får se hur detta faller ut.

Förväntan är att personalen ska vara bättre och noggrannare på att städa än vad jag är, vilket endast 2 av all personal har varit. Upplever inte att de gör det som är överenskommet, slarvar/ missar en hel del så som att bädda sängar och göra rent silar i dusch.

Tar tid att få återkoppling vid missnöje, dock bra och snabba lösningar. Läs mer

Lisa B skrev om Hemfrid Västerås
    Alltid trevliga och tillmötesgående. Superbra städning. Läs mer

Marie S skrev om Hemfrid Västerås
    Tycker de e nonchalanta på telefon, städning ok men sällan tipp topp.

Känns som man som kund stör om man ger återkoppling. Läs mer

Fredrik E skrev om Hemfrid Västerås
    Har fungerat bra hela tiden, proffsig företag med bra fungerande organisation. Läs mer

Sigurdsgatan 35, 721 30 Västerås