HFM Göteborg

Amhults Byväg 21, 423 36 Torslanda — Visa karta

Välkommen till HFM Göteborg - Det smidigaste sättet att få massage!

Har du ont i muskler eller leder? Kanske har du spänningshuvudvärk eller är lite stressad i vardagen. Vi på HFM Göteborg kan hjälpa dig med helkroppsmassage på plats. Har du inte tid eller känner dig tryggare hemma så kommer vi även hem till dig för att utföra massagen.

Vi finns till för dig som företag och idrottsföreningar samt för sjukskriva (utbrända, deprimerade osv) som innebär rabatterat pris för hembesök. Varmt välkommen att kontakta oss för rådgivning kring din massage!

Läs vad 14 kunder tycker om HFM Göteborg

• 2020-03-21

Niclas T skrev om HFM Göteborg
    Jag köpte 60 minuter helkroppsmassage hos Robert och är otroligt nöjd! Robert har stor kunskap och ett fantastiskt bemötande. Kommer bokas igen! Läs mer
  • FRIDA L

2020-03-19

FRIDA L skrev om HFM Göteborg
    Köpte en idrottsmassage och är mycket nöjd med behandlingen. Massören (Robert) gick igenom de muskler som belastas mest i mitt elitidrottande. Väldigt duktig och kunnig massör! Läs mer
  • FILIP K

2020-03-18

FILIP K skrev om HFM Göteborg
    Bokade en massage smidigt och enkelt. Blev trevligt bemöt och kände mig väl omhändertagen. Efter massagen kände jag mig mjukare i kroppen. Väldigt bra timme skulle jag säga! Läs mer
  • 2020-03-05

August B skrev om HFM Göteborg
    Jag köpte massage. Jag blev väldigt trevligt bemött och hade trevliga samtal under massagen. Förväntningarna var som jag trodde, hård massage men det är gött. Kändes bra på mitt nästa träningspass jag skulle ha kände mig mjukare i de delar som fått massagen. Läs mer
  • 2020-02-22

Pontus O skrev om HFM Göteborg
    Körde en genomgående massage av underkroppen och upplevde den som väldigt bra. Fick både förslag på vilka muskelgrupper som borde masseras utifrån mina problem samt att jag kände att han var lyhörd för mina önskemål. Kan rekommenderas. Läs mer
  • FILIP E

2020-02-18

FILIP E skrev om HFM Göteborg
    Har nyligen testat online coachning där jag fick ett träningsprogram som var var strukturerat och format just mig för och för mina behov. Har använt det nu i ca 2 veckor och det funkar utmärkt! Känner äntligen att mina träning går framåt och problematik som jag har haft med själva utförandet av vissa övningar är nu mycket bättre tack vare att jag fått det beskrivet till mig på ett mycket bra sätt i detta träningsprogram. Läs mer
  • 2020-01-28

Mikael W skrev om HFM Göteborg
    Köpte en idrottsmassage från HFM. Väldigt nöjd, en bra idrottsmassage är svårt att få tag i här i göteborg. Läs mer
  • JOEL N

2020-01-07

JOEL N skrev om HFM Göteborg
    Är elitidrottare och har haft problem med rygg som jag fått mycket hjälp med tack vare detta riktigt bra bemötande och proffsigt jobb. Läs mer
  • 2020-01-07

ALBERT G skrev om HFM Göteborg
    Har tidigare ganska stora problem med en axel med kraftigt nedsatt rörlighet/smärta. Har därför köp ett flertal massager av HMF Göteborg för att få hjälp med detta. Inte nog med massagen var väldigt skönt och avslappnande utan jag upplevde även att massören var väldigt kunnig och professionell och faktiskt kunde hjälpa mig med mina problem. Upplever idag efter några besök att rörligheten i min axel har blivit mycket bättre och gör inte ont alls längre. Kan inget annat än rekommendera HMF Göteborg starkt Läs mer
  • Erik J

2020-01-06

Erik J skrev om HFM Göteborg
    Jag hade problem med axlar och rygg (främst ländryggen) men efter två massager och tips på hur jag borde träna och stretcha känner jag inte av det längre. Grymt bra! Läs mer
  • 2020-01-06

Martina H skrev om HFM Göteborg
    Köpte en massage som var fantastiskt skön. Väldigt trevligt bemötande och kände mig bekväm på massagebänken. Förväntade mig att bli mindre stel i ryggen och det blev jag. Massören var kunnig och professionell. Läs mer
  • 2019-12-25

Nina J skrev om HFM Göteborg
    Massören (Robert) visade stort intresse av att hitta lösningar på mina problemområden (fot, knä och höft) och jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Jan-Erik J

2019-12-11

Jan-Erik J skrev om HFM Göteborg
    Ryggbehandling och idrottsmassage. Alldeles utmärkt. Stort kunnande och engagemang i mig som patient. Hittade unika lösningar på svåra problem.
    Förväntningarna var stora eftersom jag lång erfarenhet av behandlingar, men förväntningarna överträffades t o m.
    ALLA borde uppsöka HFM, han löser problemen i kroppen. Är ärlig, engagerad utöver det normala och har rätt handlag. Läs mer

Amhults Byväg 21, 423 36 Torslanda