Hillboms Bygg Kakel&Klinker

Hillboms Bygg Kakel&Klinker

Läs vad 5 kunder tycker om Hillboms Bygg Kakel&Klinker 2

2021-12-02
    Joakim har från första kontakten fram till vi närmat oss mål, levererat service i toppklass. Kunnig, lyhörd och mycket engagerad. En hantverkare vars information/upplysningar stämmer väl med hur saker & ting skall utföras. Joakim har varit tillgänglig under hela processen, besvarade alla frågor vi hade och var alltid lätt att nå. Vi som kunder kände oss mycket trygga och omhändertagna. Kan varmt rekommendera detta företag till alla som går i renoverings tankar, stort som litet.
    2021-11-30
    Bra bemötande och leverans och levde upp till förväntningarna. Det var tänkt med en fortsättning i anslutning till färdigställande av ett badrum. Allt var klart med offert mm, men när vi skulle höras för att bestämma start av renoveringen så "försvann" dom. Inget svar eller något. Har inte fått någon info över huvud taget.
    Blev tvungen att hitta annan leverantör för detta vilket tog tid.
    2021-11-12
    Bra, tydlig, vänlig kommunikation genom hela processen från planering till färdigt badrum. Professionellt utfört med perfekt resultat som överträffade mina förväntningar. Rekommenderas varmt. /Ingegerd Bills
  • Ellen M
    skrev om Hillboms Bygg Kakel&Klinker
    2021-11-10
    Flexibla, noggranna, pålitliga och väldigt trevliga att ha att göra med. Från första mötet, över offert, utförande och uppföljning har det hela tiden gått smidigt. Arbetet väl utfört och nu har vi en väldigt fin och helrenoverad övervåning i vårt hus!
  • Sten-åke O
    skrev om Hillboms Bygg Kakel&Klinker
    2021-11-08
    Helrenovering av badrum, kakel på väggar och golv samt installation av golvvärme. Helproffsigt utfört arbete. Trevligt bemötande. Blev färdigt i tid. Vi är supernöjda.!!!