Hillboms Bygg Kakel&Klinker

Hillboms Bygg Kakel&Klinker

Ring 073-028 36 90 www.hillbomsbygg.se
4.2

Välkommen till Hillboms Bygg Kakel&Klinker! Vi hjälper dig med badrumsrenovering i Stockholm och Örebro med omnejd. Vi vill att du som kund ska känna dig trygg med att låta oss renovera ditt badrum. Därför har vi någon som vi kallar 3-stegs besiktning som alltid ingår vid badrumsrenovering. För varje moment vi utför så gör...

6 omdömen om Hillboms Bygg Kakel&Klinker

Nils Daniel A
Skrev om Hillboms Bygg Kakel&Klinker

Hoppas på att det skulle gå hyfsat smärtfritt då de verkade seriösa, vi kom överens om arbetstider och liknande då vi har mindre barn men trots de kom de och jobbade sena kvällar. Kortfattat kan man säga att spegeln hamnade på fel höjd (ej där vi ritat upp åt dem), Överskåpet va inte helt centrerat. Vilket man tydligen bör räkna med. Ena lampan lyser i en annan nyans, dvs när de andra lamporna lyser gult lyser ena vitt. De gjorde märken i dörren som de lovade att måla över samt större hål från tvättrummet som de skulle spackla...

Serhat B
Skrev om Hillboms Bygg Kakel&Klinker

Joakim har från första kontakten fram till vi närmat oss mål, levererat service i toppklass. Kunnig, lyhörd och mycket engagerad. En hantverkare vars information/upplysningar stämmer väl med hur saker & ting skall utföras. Joakim har varit tillgänglig under hela processen, besvarade alla frågor vi hade och var alltid lätt att nå. Vi som kunder kände oss mycket trygga och omhändertagna. Kan varmt rekommendera detta företag till alla som går i renoverings tankar, stort som litet.

Johan G
Skrev om Hillboms Bygg Kakel&Klinker

Bra bemötande och leverans och levde upp till förväntningarna. Det var tänkt med en fortsättning i anslutning till färdigställande av ett badrum. Allt var klart med offert mm, men när vi skulle höras för att bestämma start av renoveringen så "försvann" dom. Inget svar eller något. Har inte fått någon info över huvud taget. Blev tvungen att hitta annan leverantör för detta vilket tog tid.

Ingegerd B
Skrev om Hillboms Bygg Kakel&Klinker

Bra, tydlig, vänlig kommunikation genom hela processen från planering till färdigt badrum. Professionellt utfört med perfekt resultat som överträffade mina förväntningar. Rekommenderas varmt. /Ingegerd Bills

Ellen M
Skrev om Hillboms Bygg Kakel&Klinker

Flexibla, noggranna, pålitliga och väldigt trevliga att ha att göra med. Från första mötet, över offert, utförande och uppföljning har det hela tiden gått smidigt. Arbetet väl utfört och nu har vi en väldigt fin och helrenoverad övervåning i vårt hus!

Sten-åke O
Skrev om Hillboms Bygg Kakel&Klinker

Helrenovering av badrum, kakel på väggar och golv samt installation av golvvärme. Helproffsigt utfört arbete. Trevligt bemötande. Blev färdigt i tid. Vi är supernöjda.!!!