Hjärtgruppen AB

www.hjartgruppen.se

13 omdömen om Hjärtgruppen AB

Monique A
Skrev om Hjärtgruppen AB

Jag och mina kollegor fick en bra utbildning i HLR av en proffsig kille ifrån Hjärtgruppen AB. Alla i min grupp fick tillräckligt med tid för att prova metoden på dockorna. Vi fick även ställa egna frågor vilket var givande. Efteråt så kände vi oss stärkta och redo att ta oss an detta, ifall situationen skulle uppstå i det verkliga livet.

Utbildningslandslaget AB
4.5/5 i betyg av 254 omdömen 4.5 av 254 omdömen

Jag var där och gjorde 3 olika kurs (säkra lift, fall skydd och mobila arbetsplataformer). Jag hade ingen förväntningar, måste säga att inst

Anne-Maria J
Skrev om Hjärtgruppen AB

Blev bemött på ett bra sätt. Förväntningarna blev som jag tänkt mig, jag upplevde företaget som superbra. Upplevelsen var mycket bra.

Henok S
Skrev om Hjärtgruppen AB

Gott bemötande och kunnig personal.

Swedish Wealth Institute AB
4.7/5 i betyg av 44 omdömen 4.7 av 44 omdömen

Swedish Wealth Institute AB is a great company, always replying to your questions and giving opportunities to their clients to increase thei

Gunilla M
Skrev om Hjärtgruppen AB

Mycket trevligt bemötande vi fick lära oss från grunden. Bra övningar samt bra samarbete. Kändes bra att kunna hjälpas åt när det var svårt. Jag är jätte glad över vad jag har fått lära mig nu kan jag hjälpa till när det behövs och göra rätt.

Yvonne J
Skrev om Hjärtgruppen AB

Fantastisk utbildning i HLR. Sakkunnig personal/lärare och bra övningar för att snabbt kunna lära sig vid akuta situationer.

Sahar J
Skrev om Hjärtgruppen AB

Informativt och bra upplägg men väldigt monotont och tråkigt. En viss energi och och tonväxling hade gjort det mycket enklare att lyssna och man hade blivit mycket mer engagerad. För att vara riktigt konstruktiv så var det svårt att hålla sig vaken och faktiskt lyssna med den långa ”konst pauserna” och monotona ton. Annars var instruktören väldigt kunnig.

Svar från Hjärtgruppen AB

Hej Sahar! Så klart super tråkigt att du upplevde att instruktörens röst var så negativt för hela kursen att det drog ner ditt betyg så lågt. Vad gäller själva innehållet i kursen så följer den HLR rådets upplägg, vissa saker måste vara med helt enkelt.

Veronica G
Skrev om Hjärtgruppen AB

Gick HLR, fick mycket bra bemötande och fint att man fick öva.

Lena A
Skrev om Hjärtgruppen AB

Var på HLR utbildning december 2022. väldigt bra instruktör. Jag har gått liknande utbildningar tidigare i mitt yrkesliv och den här var särklass bäst. fakta i kombination med praktiska övningar i mindre grupp med en mycket bra instruktör

Taina A
Skrev om Hjärtgruppen AB

Trevligt sätt. Företaget levde upp förväntningarna som jag hade (upprepning redan lärda kunskaper) på jätte bra och tydligt sätt. Toppen bra upplevelse. HLR - utbildning

Marianne W
Skrev om Hjärtgruppen AB

Vi har haft jättebra upplevelse av våra bokningar med Hjärtgruppen. Enkelt och smidigt att boka och proffsiga kunniga instruktörer vid HLR- utbildningen.

Elise S
Skrev om Hjärtgruppen AB

Håll gärna såna utbildning för alla personal på olika arbetsområde. jättebra bemötande av företaget Det var mycket givande för mig för att den var första gång som jag går på denna utbildning.

Hodan S
Skrev om Hjärtgruppen AB

Proffesionellt bemötande och kunniga personal. Utbildning var tydlig och givande.

Svar från Hjärtgruppen AB

Trevligt att du uppskattade kursen och att Malik gjorde sitt jobb ordentligt.

Jessica Patricia Marie O

Är så otroligt nöjd med HLR- kursen! Instruktören var så otroligt proffsig, lugn och pedagogisk. Man kände sig så fint bemött och oavsett frågor svarade hon på ett vänligt och utförligt sätt. Mycket bra att man i kursen varvade teori med praktik. Att vi deltagare fick testa på egna dockor uppskattades mycket. Också bra att man fick lära sig att använda en hjärtstartare. Jag känner mig nu trygg med att utföra HLR både med och utan hjärtstartare. Tusen tack för en mycket bra kurs!

Svar från Hjärtgruppen AB

Tack för det vänliga omdömet :)