Hjorth Fastighetsförmedling

Hjorth Fastighetsförmedling

hjorthfast.se
  • BadgeTwoYears

Hjorth Fastighetsförmedling är en dynamisk mäklarbyrå belägen i hjärtat av Stockholm. Vår passion ligger i att förmedla bostäder, oavsett storlek eller typ, med en unik kombination av yrkeskunnande. Vi arbetar främst i Stockholms innerstad, och oavsett om du är köpare eller säljare, kan vi erbjuda en anpassad plan för att säkerställa...

44 omdömen om Hjorth Fastighetsförmedling

Marat T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Aslan en del av Hjorth Fastighetsförmedling

Daniel har varit mycket professionell under hela processen. Hans tal- och presentationsförmåga är toppen! Hans expertis och djupa förståelse för marknaden har hjälpt oss att överträffa prismålet i dessa svåra marknadsförhållanden. Rekommenderas verkligen!

Ann-Charlotte L

Ett professionellt bemötande från början till slut. Han överträffade våra förväntningar.

Berith N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Aslan en del av Hjorth Fastighetsförmedling

Daniel är mycket noggrann och trevlig. Han är tydlig och lugn i sin yrkesroll och det uppskattas väldigt mycket. Jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Berith Nordström

Lennart L

- Korrekt bemötande och strukturerad återkoppling - våra förväntningar levde han upp till och mer där till, - Som tidigare skrivet så var det en bra genomfört försäljning där vi bara blev kontaktad när det verkligen gällde.

Ava K
Södermalm

Daniel är en stjärna, 10/10 utan tvekan! Från första stunden till kontraktsskrivningen har Daniel vart målinriktad, drivande och engagerad. Jag är så imponerad av hans dedikation och även när marknaden vart som tuffast har Daniels driv och expertis vart avgörande för att få min lägenhet såld och dessutom över förväntan! Han är en toppmäklare som alltid haft mig som kund som sin första prioritering. Daniel förtjänar all eloge, en mäklare i toppklass!

Genc M
Enskede

Everything went well, no complaints. He was very patient and explained everything i asked for in detail.

Vera E

Daniel Aslan is a very Young o Energetic - Kind Gentle and knows ”nearly” everything about his Fields- Very reliable person. I Am Happy to meet him to do business with - Wish him all the very Best today tomorrow and the Next Future -.

Sebastian Tommy K

Daniel ordnade med kort varsel och hög flexibilitet en visning på ett av hans efterfrågade objekt. Tillsammans förde vi samtal och pratade om förväntningar och enades om hur tillgänglighet och pris i ett win/win upplägg för köpare och säljare. Daniel var mån om att båda partner skulle få det kanon, och inte bara hans kund (säljare). Hans skapade förtroende gjorde faktiskt att vi dels signade objektet nämnt ovan; men också valde att sälja med Daniel, då jag inte hade velat ha en mäklare med lägre driv och vinnarskalle än Daniel. Högsta betyg från mig!

Hanna T

Jag kan starkt rekommendera Daniel. Han lyssnar in, är driven och genuin.

Riitta Kaarina O

han var trevligt o jobbade smidigt inga konstiheter

Fredrika P
Skrev om Daniel Aslan en del av Hjorth Fastighetsförmedling

Engagerad och trevlig! Lyckades sälja lägenheten i en svår marknad!

Ethan J

Det gläder mig att rekommendera denna exceptionella fastighetsmäklare. Daniels djupa kunskap och lösningsorienterade inställning men ändå lättsamma och trevliga bemötande utmärkte sig tydligt. Genom ett effektivt spekulantregister lyckades han sälja min bostad framgångsrikt, trots utmanande marknadsförhållanden. Daniels dedikation och skicklighet var tydlig genom hela processen. Han hanterade affären med precision och hög servicenivå. Vi uppskattade särskilt den personliga och engagerade approachen, vilket gjorde hela upplevelsen...

Petter H

Daniel var grym! Otroligt förtroendeingivande och påläst! Vi kändes oss trygga genom hela affären och är väldigt nöjda nu i efterhand! En riktigt go gubbe!!

Vincent F

Daniel var stöttande och lyhörd igenom hela försäljningsprocessen. Han var flexibel och tillgänglig vid behov, vilket var väldigt uppskattat!

Emma Z

Otroligt tryggt att sälja med Daniel. Vi kunde inte vara nöjdare!

Carl-Johan J

Professionell och lyhörd genom hela processen. Daniel prioriterade affären och att både köpare och säljare skulle bli nöjda. Det var enkelt och tydlig kommunikation genom hela processen.

Zulfate L

Hej Jag har fått bra och trevlig bemötande Lugn mäklare samtigt information i detalj och feedback mellan att ta kontakt gällande om bostad

Dineshkumar V
Älvsjö

Daniel Aslan is more professional and treated well on sale. He explained the process clearly and highly recommended. Thanks Daniel!

Jakob S
Älvsjö

Daniel levde upp till mina förväntningar, till och med överträffade dem. Kan starkt rekommendera Daniel som mäklare. Genuin, smart och professionell.

Fredrik M

Lyhörd, aktiv och professionell.

Magnus B

Smidigt och allt fungerade fint!

Emilia B

Bra, trevlig och tydlig mäklare som gick igenom allting noga med tanke på att det var första gången jag var med och köpte bostad.

Jason L

Väldig proffsig mäklare med mycket kunskap!

Josefin G

Vi var jättenöjda med Daniel! Allt gick väldigt snabbt och smidigt.

Anton E
Kungsholmen

Daniel lyssnade in mina förväntningar och jobbade hårt för att möta dem. Han guidade mig fint genom hela processen.

Yousif A

Han är väldigt duktig och tydlig med det han gör. Man känner sig trygg och säker.

Isak N

Daniel Aslan från Hjorth Fastighet överträffade våra förväntningar när han sålde vår lägenhet. Hans förmåga att genomföra en off-market affär var imponerande och resulterade i en snabb och smidig försäljning. Trots att lägenheten inte marknadsfördes, lyckades han säkra en köpare effektivt och professionellt. Daniels dedikation och skicklighet var tydlig genom hela processen. Han hanterade affären med precision och hög servicenivå. Vi uppskattade särskilt den personliga och engagerade approachen, vilket gjorde hela upplevelsen...

Andrea O

Otroligt effektiv försäljning, vi fick vår bostad såld off market och hela processen var smidig och snabb. Vi är mer än nöjda med Daniel som mäklare och kommer varmt rekommendera honom vidare!

Victor E

Daniel är mycket duktig och väldigt driven! Lägger ner det lilla extra som man som säljare verkligen uppskattar.

Shazia S

Jag rekommenderar starkt Daniel för hans imponerande ihärdighet och kompetens. Hans dedikation och expertis var avgörande för att få vår bostad såld i denna svåra tid. En exceptionell mäklare som överträffade våra förväntningar

Sabina R

Very friendly,positive and polite person

Ranj J

Har sålt nu 2 lägenheter via Daniel, Är väldig nöjd med hans arbete Rekommenderar Daniel Starkt till er som vill sälja lägenhet

Lisa-marie M

Har sålt 2 bostäder tillsammans med Daniel och skulle definitivt anlita Daniel igen. Otroligt driven och alltid tillgänglig. En mäklare att lita på helt enkelt!

Anna L

Daniel var väldigt trevlig och tillmötesgående. Det märktes att han hade kunskap om objektet han visade. Daniel svarade alltid snabbt på förfrågningar. Vid själva köpet svarade han lugnt på alla frågor och förklarade varje steg. Vi är jättenöjda med Daniel som mäklare.

Marvin C

Bra bemötning, gick igenom hela processen för mig som är förstagångsköpare. Hade svar på nästan alla mina frågor. Gick snabbt för min sida vilket var ganska bra.

Maximiliam Beffa P

Daniel är en fantastik mäklare som både tar hänsyn till säljare och köpares behov. Han sålde mig min första lägenhet och är väldigt nöjd.

Mahmoud J

Daniel Aslan har varit en helt Enastående mäklare! Han lägger ner hela sin själ och är öppen och ärlig från start till slut. Lyckades sälja till ett pris långt över min förväntan och ingav trygghet genom hela processen. Jag har sålt och köpt en hel del och mött många mäklare på vägen och Daniel överträffar dem alla med råge. Avskyr försäljarfloskler och fulspel och har äntligen hittat en mäklare som står över allt sånt. Den ärlighet som Daniel representerar är en uppfriskande fläkt inom mäklarvärlden och jag kommer inte...

Lisa L

Påläst och genuin. Snabb på att svara på telefon och mejl. Tillgänglig utan att vara påstridig. Fick processen att kännas trygg.

Niclas Björn Erik A
Södermalm

Han var enkel och bra att ha och göra med. Hade svar på det du ville eller såg till att fixa fram dem

Christian S
Södermalm

Jag har nyligen haft nöjet att sälja min lägenhet genom Daniel Aslan vid Hjorth Fastighetsförmedling, och min upplevelse har varit inget annat än enastående. Daniel har inte bara visat en imponerande professionalism genom hela säljprocessen, utan även ett engagemang och en omsorg som verkligen satt guldkant på min säljupplevelse. Från vår första kontakt, till fotografering, genom visningar, och ända fram till kontraktsskrivning, har Daniel varit en konstant källa till stöd, expertis och lugn. Hans förmåga att hantera varje...

Nassim Tina M

Jag förväntade inte mig att få min lägenhet såld på grund av osäkerheterna på bostadsmarknaden och det faktum att likadana lägenheter som min såldes för underpris. Daniel kämpade med min lägenhet i närmare ett och ett halvt år och sålde den tillslut över marknadsvärde! Jag är så imponerad av hans driv, engagemang och lyhördhet och skulle rekommendera honom till ALLA. En toppmäklare som säljer även den svårsåldaste lägenheten till ett pris som både jag och köparen var nöjda med. Daniel är helt enkelt en annan klass av mäklare!

Lorik P

Jag blev tipsad om Daniel via en bekant och jag måste säga att han skötte min bostadsförsäljning med bravur. Jag kände stor trygghet och fullt förtroende för Daniel hela vägen och litade helt på hans strategi och omdöme. Väldigt lyhörd och tillgänglig med ett härligt lugn genom hela processen trots att han på sin kant gjorde allt för att affären skulle bli så bra som möjligt!

Sophi Jones P

Ännu en toppen försäljning tack vare Daniel. Rekommenderar Daniel som mäklare till alla!

Karl W

Daniel är utan tvekan den bästa mäklaren vi anlitat. Han är alltid tillgänglig och proffsig i sitt bemötande. Tack Daniel för en bra försäljning!