Victor Siallagan

52 omdömen om Victor Siallagan

Sedan starten hos Reco 2018
Birgitta B
Skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs

Duktig kille, gjorde ett utmärkt jobb med våra fönster. Om det är något han möjligtvis kan förbättra är det att vi upplevde honom som väldigt pratsam/social. Den i övrigt goda förmågan kan kanske tonas ner något.

Boel D
Skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs

Victor jobbade snabbt och noggrant, nöjd med resultatet!

Lena G
Skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs

Trevlig snabb service av såväl mottagare av beställningen som personen som kom: Victor Allt enligt förväntningar

INGRID ULRIKA L

En riktig snackpåse kunde lägga med fokus på att göra rena fönster då vissa faktiskt blev värre.....

Angela A
Skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs

Utmärkt resultat, exakt i tid, korrekt och trevligt bemötande.

Ninni O
Skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs

Fönsterputs utsida på radhus. Kom i tid och utförde arbetet snabbt och till full belåtenhet. Vi har varit kunder hos Höga Höjder i ca 12-15 år och har alltid varit nöjda med deras arbete. De håller vad de lovar!!!

Ingela H
Skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs

När man köper en tjänst som innebär att man släpper in en främling innan för dörren är personens bemötande också viktigt, inte bara kvaliteten på utförandet av den tjänst man köper. Han gjorde ett bra jobb, men innan han gick ställde han frågor av personlig karaktär, vilket verkligen inte är önskvärt. Jag fick intrycket att han värderade bostaden och bedömde om det var rättvist eller ej att ett par kan bo så "stort" som vi gör. Jag är kvinna och var ensam hemma. Även om han inte gick över en tydlig gräns var det väldigt...

Svar från Victor Siallagan

Hej Ingela! Tack för din rekommendation! Det glädjer mig att du var nöjd med fönsterputsen. Gällande dina synpunkter kan jag inte se att du kontaktat oss gällande detta. Det är viktigt för oss att vi får feedback från våra kunder om det är något man inte är nöjd med. Gällande bemötandet har jag inte tillräckligt med information gällande vad som sagts för att uttala mig just nu, om du känner att du vill diskutera detta vidare är du välkommen att ringa oss för att reda ut det hela. MVH Dan

Inger S
Skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs

Fönstertvätt av inglasad balkong, bra bemött av företaget och jättefint jobb av Victor

Anna Karin J
Skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs

Jag har fått fönsterputsning av höga höjder några ggr. Det har fungerat mycket bra.

Kerstin B
Skrev om Victor Siallagan en del av Höga Höjder Fönsterputs

Bra kommunikation och snabbt utfört.