Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Hollywood Nails Centre

Hollywood Nails Centre

Ölandsgatan 42, 116 63 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Hollywood Nails Centre

• Annie O
    Annie O skrev om Hollywood Nails Centre
    Älskar stället, super att kunna få både naglar, pedikyr och håret fixat på ett ställe vid ett och samma besök, perfekt för en stressad person som mig, och naglarna håller ca 1vecka längre än på andra salonger (om man går till killen där, han är bäst av deras nagelteknologerna där )
    Karin L gillar detta
  • N
    N skrev om Hollywood Nails Centre
    Rekomenderar tyvärr inte. Dålig kommunikation. Blev bemött bra till en början men efter några andra besök ändrade jag min uppfattning.
  • N M
    N M skrev om Hollywood Nails Centre
    Blev magsjuk och var tvungen att avboka och då förlorade jag det jag hade förbetalt för behandling.
    Krävdes på läkarintyg, men vem får ett sådant på en söndag?
    Hade jag vetat han var så sniken hade jag gått dit och magsjukesmittat hela personalen.
    Trist när man inte tar hänsyn till sjukdom som kommer hastigt. Tänk om dom blivit sjuka...då hade det minsann varit ok att avboka med kort varsel.
  • Maria A
    Maria A skrev om Hollywood Nails Centre
    Urusel service, otroligt dåligt bemötande och riktigt dåligt gjorda gele/akryl-naglar, tjocka med bubblor, snea och vinda och verkligen inte värt pengarna! Personalen skriker på kunderna och är allmänt otrevliga, jag kan verkligen råda er bojkotta detta ställe!

Ölandsgatan 42, 116 63 Stockholm