Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg

Allmogevägen 20, 177 57 Järfälla — Visa karta

5.0 i betyg av av 6 omdömen

Vi samarbetar med landstinget.Vi är innehavare av diatermicertificat Vi utför allt från hudvård, medicinsk fotvård, diatermi, restylane, E-light laser, kiropraktiok, manikyr till ansiktsbehandling och massage. Du hittar all information om våra behandlingar här på hemsidan.

Läs vad 6 kunder tycker om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg

• Gazelle B

2017-09-22

Gazelle B skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg
    Gjorde laser här och är super nöjd med resultatet. Rekommenderade även till min syster som också blev jätte nöjd. Läget är toppen och super fräscht och väldigt vänliga. Hit kommer jag tillbaka. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Aktiv Hudvård
    4.9 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2017
    "Vänlig personal och trevlig miljö. Är alltid mycket nöjd med mina behandlingar och är glad att Aktiv Hudvård alltid är tidig med nya behandl"
  • 2013-03-20

Anna karin G skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg
    Ett besök hos Michlin är ett måste om man vill ha vacker hy. Trevligt bemötande, underbart bra behandlingar som ger resultat, harmonisk miljö och en otroligt duktig hudterapeut som verkligen vet vad din hy behöver. Blir inte bättre! Tack Michlin för att du ger mig en vackrare hy.:D / Anna G Läs mer
  • 2011-09-27

Elisabeth G skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg
    JÄTTE NÖJD
    Har gjort Enerpeel behandlingar, vilket har gjort min hud mycket renare, jämnare och fräschare!
    Tack för hjälpen. Läs mer
  • 2011-05-19

maria p skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg
    toppen bra! Duktiga terapeuter, lugn miljö. jag har gått på diatermibehandlingar och ansiktsbehandlingar hos Mishlin. Hon är duktig och noga. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 198 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jättenöjd med behandlingen! Kan verkligen rekommendera Louise!"
    LINNÉA H
  • 2011-02-15

nada h skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg
    jag hade fullt med manligt hår i hakan och polisongen och jag har gått på diatermibehandlingar hos Meichlin..Jag vill säga att jag är super super nöjd med resultatet och det har gått mindre tid än vad jag har beräknat med..
    Ett stort tack för Meichlin//Nada Läs mer
  • 2010-12-07

tony skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg
    jag har gått på diatermi behandlingar hos hud & diatermikliniken I jakobsberg och jag är JÄTTE nöjd med resultatet. Meichlin är jätte duktig på det och jag rekommenderar henne starkt Läs mer

Bästa Hudvårdsalongerna nära Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg:

Aida K Aida K tycker: