Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg

Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg

Ring 08-580 135 77 www.huddiatermikliniken.com

Vi samarbetar med landstinget.Vi är innehavare av diatermicertificat Vi utför allt från hudvård, medicinsk fotvård, diatermi, restylane, E-light laser, kiropraktiok, manikyr till ansiktsbehandling och massage. Du hittar all information om våra behandlingar här på hemsidan.

6 omdömen om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg

Gazelle B
Skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg

Gjorde laser här och är super nöjd med resultatet. Rekommenderade även till min syster som också blev jätte nöjd. Läget är toppen och super fräscht och väldigt vänliga. Hit kommer jag tillbaka.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Anna karin G
Skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg

Ett besök hos Michlin är ett måste om man vill ha vacker hy. Trevligt bemötande, underbart bra behandlingar som ger resultat, harmonisk miljö och en otroligt duktig hudterapeut som verkligen vet vad din hy behöver. Blir inte bättre! Tack Michlin för att du ger mig en vackrare hy.:D / Anna G

Elisabeth G
Skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg

JÄTTE NÖJD Har gjort Enerpeel behandlingar, vilket har gjort min hud mycket renare, jämnare och fräschare! Tack för hjälpen.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

maria p
Skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg

toppen bra! Duktiga terapeuter, lugn miljö. jag har gått på diatermibehandlingar och ansiktsbehandlingar hos Mishlin. Hon är duktig och noga.

nada h
Skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg

jag hade fullt med manligt hår i hakan och polisongen och jag har gått på diatermibehandlingar hos Meichlin..Jag vill säga att jag är super super nöjd med resultatet och det har gått mindre tid än vad jag har beräknat med.. Ett stort tack för Meichlin//Nada

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

tony
Skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg

jag har gått på diatermi behandlingar hos hud & diatermikliniken I jakobsberg och jag är JÄTTE nöjd med resultatet. Meichlin är jätte duktig på det och jag rekommenderar henne starkt