Alla kategorier Hudvård Stockholms län Järfälla Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg

Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg

Allmogevägen 20, 177 57 Järfälla — Visa karta

Vi samarbetar med landstinget.Vi är innehavare av diatermicertificat Vi utför allt från hudvård, medicinsk fotvård, diatermi, restylane, E-light laser, kiropraktiok, manikyr till ansiktsbehandling och massage. Du hittar all information om våra behandlingar här på hemsidan.
Ölandsgatan 42, 11663, Stockholm
NaturalBeauty Söderkliniken
Manijeh T:
Jag upplevde ett professionellt bemötande och jag kände mig trygg och lung. Mycket nöjd med behandlingen.

Hudvårdsalonger nära Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg:

Gjutarplan 22, JÄRFÄLLA
OrganicSkincare & Wellness by Hugg. Med Ekologisk hud och skönhetsvård hjälper d... Läs mer ›
Elisabeth H:
Deltagit i en workshop där vi fick tillverka vårt eget cerat och en kräm för riktigt torra område. Mycket trevligt bemötande. Atmosfären är ...

Åkervägen 4, Sollentuna
Dariana Nicolette R:
Proffs som kan alltid råda samt besvara alla frågor både på plats och i telefon. Glad över att jag kan alltid nå sköterskan både före och ef...

Läs vad 5 kunder tycker om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg

• Anna karin G
    Anna karin G skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg
    Ett besök hos Michlin är ett måste om man vill ha vacker hy. Trevligt bemötande, underbart bra behandlingar som ger resultat, harmonisk miljö och en otroligt duktig hudterapeut som verkligen vet vad din hy behöver. Blir inte bättre! Tack Michlin för att du ger mig en vackrare hy.:D / Anna G
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg
    JÄTTE NÖJD
    Har gjort Enerpeel behandlingar, vilket har gjort min hud mycket renare, jämnare och fräschare!
    Tack för hjälpen.
  • maria p
    maria p skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg
    toppen bra! Duktiga terapeuter, lugn miljö. jag har gått på diatermibehandlingar och ansiktsbehandlingar hos Mishlin. Hon är duktig och noga.
  • nada h
    nada h skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg
    jag hade fullt med manligt hår i hakan och polisongen och jag har gått på diatermibehandlingar hos Meichlin..Jag vill säga att jag är super super nöjd med resultatet och det har gått mindre tid än vad jag har beräknat med..
    Ett stort tack för Meichlin//Nada
  • tony
    tony skrev om Hud & Diatermikliniken i Jakobsberg
    jag har gått på diatermi behandlingar hos hud & diatermikliniken I jakobsberg och jag är JÄTTE nöjd med resultatet. Meichlin är jätte duktig på det och jag rekommenderar henne starkt

Allmogevägen 20, 177 57 Järfälla