Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Stockholm Södermalm Hudstylisterna i Stockholm HB

Hudstylisterna i Stockholm HB

Repslagargatan 11, 118 46 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Hudstylisterna i Stockholm HB

• Ellinor N
    Ellinor N skrev om Hudstylisterna i Stockholm HB
    Jag var hos Hudstylisterna och gjorde en "klassisk ansiktsbehandling" som inkluderade portömning och MIN HY BLEV HELT FÖRSTÖRD! Jag fick acne och inflammationer i hela ansiktet. Jag gick dit för att visa vad som hade hänt och jag BLEV OTROLIGT DÅLIGT BEMÖTT! Först sa dom att det blir så efter att man gör ansiktsbehandlingar, men sedan skylde de på att de hade med mina hormoner att göra eller att det var på grund av mina ansiktsprodukter som jag använt mig av (vilket inte är rimligt i och med att jag har använt samma produkter i flera år och de har fungerat hur bra som helst). Tillslut sa dom att jag säkert hade fått acne ändå, alltså om jag inte hade gjort ansiktsbehandlingen (vilket är helt sjuk eftersom att jag aldrig har haft problem med min hy!). DE VERKAR INTE BRY SIG ETT DUGG OM SINA KUNDER!

Jag fick även jaga efter dem på telefonen: Jag lämnade ett meddelande på telefonsvararen och det gick fem dagar och de hörde inte av sig. Sedan ringde jag igen och då pratade jag med dom på telefonen och dom sa att dom skulle ringa upp mig, vilket dom inte gjorde. Efter en tredje gång lyckades jag till slut få en tid till att komma förbi.

Hur som helst verkade de inte bry sig ett piss om att de hade förstört min hy! Personalen är otrevlig och jag rekommenderar därför inte den här salongen efter mina erfarenheter. Läs mer
  • mikael k
    mikael k skrev om Hudstylisterna i Stockholm HB
    supernöjd med min brasilianska vaxning Läs mer
  • Paulina M
    Paulina M skrev om Hudstylisterna i Stockholm HB
    Helt OK skönhetssalong som har relativt låga priser och är duktiga på brasiliansk vaxning (de använder varmvax som gör det hela mindre smärtsamt). Trevlig personal och bra läge nära Slussen. Boka 2-3 veckor i förväg om du vill vara säker på att få en bra tid. Läs mer
    mikael k gillar detta

Bästa skönhetssalongerna i Stockholm:

Charlotte G Charlotte G tycker:
“Utmärkt bemötande, härliga tje...” Läs mer

Ulvsundavägen 10, 16733, BROMMA