Hultmarks Frisörer

Hultmarks Frisörer

www.hultmark.com
  • Badge2024
Ring 0511-122 99 Dela

Hos oss får Du alltid hjälp med frisyr och bra tips. Vi kan färg och slingor. Vi utför även hårförlängning och hårförtjockning. Här kan du även få en tyst klippning om Du bara vill ha en stund för Dig själv. Du kan även få en skön behandling 1 trappa ner, där utförs Kraniosakral terapi. Vad är kraniosakral terapi? Kraniosakral...

20 omdömen om Hultmarks Frisörer

Sedan starten hos Reco 2024

Per-Axel P
Skrev om Hultmarks Frisörer

Mycket bra och mycket bra bemötande när man kommer för att klippa sig, och personalen är trevliga.

Jens A
Skrev om Hultmarks Frisörer

Blev väldigt väl mottagen och de gör ett bra jobb. Jag var jättenöjd.

Ingrid P
Skrev om Hultmarks Frisörer

Har varit kund hos Tina Hultmark sedan hon började i Skara för ca 40 år sedan, det visar hur nöjd jag är med henne. 😊

Svar från Hultmarks Frisörer

Tusen tack! :) Så glada att Du kommer till oss! Alltid lika trevligt att ha Dig hos mig. Tack! Glad för att Du tog Dig tid att lämna detta.

Åsa M
Skrev om Hultmarks Frisörer

Jag är mycket nöjd med både klippning och slingor.

Lotta S
Skrev om Hultmarks Frisörer

Alltid trevligt bemötande Det känns tryggt då de vet hur jag vill ha mitt hår och hur mitt hår funkar Oftast är det bara klippning men emellanåt även slingor Njuter var gång av tvättningen av håret samt hårbottenmassage

Svar från Hultmarks Frisörer

Tusen tack! :) Så glada att Du kommer till oss! Glad för att Du tog Dig tid att lämna detta. Tack! Nu ses vi snart.

Anette W
Skrev om Hultmarks Frisörer

Allt var bara bra trevligt bemött. Och d jag blev jättenöjd med slingorna gjorde.

Svar från Hultmarks Frisörer

Tusen tack! :) Så glada att Du kommer till oss! Glad för att Du tog Dig tid att lämna detta. Tack! Du blev så snygg i den färgen.

Karin E
Skrev om Hultmarks Frisörer

Alltid trevligt bemötande och kunnig personal!

Svar från Hultmarks Frisörer

Alltid trevligt att ha Dig hos oss. Tusen tack! :) Glad för att Du tog Dig tid att lämna detta. Tack!

Inger N
Skrev om Hultmarks Frisörer

Ett ställe man alltid känner sig välkommen till.. Dom har ögat över, om jag passar i någon viss klippning.. Jag klipper mig alltid där, och känner mig alltid nöjd och fräsch när jag går därifrån. Dom har bra produkter på Hultmarks ,som jag blir rekommenderad att använda så det blir lättare att underhålla frisyren fin.

Annica B
Skrev om Hultmarks Frisörer

Mycket lyhört, skicklig klippning och trevligt bemötande.

Annika M
Skrev om Hultmarks Frisörer

Välkomnade, värmande bemötande, guidar och tipsar till passande frisyr och klippning.

Helena J
Skrev om Hultmarks Frisörer

Jag är en kund sedan många år. Jag känner mig sedd och jag känner mig trygg. Jag litar till 100% på att personalen, på ett professionellt sätt, ger mig det jag förväntar mig. Det gör besöket till en avslappnad stund och jag är i stort sett alltid mkt nöjd med resultatet.

Svar från Hultmarks Frisörer

Det alltid så härligt när Du kommer. Tusen tack! :) Glad för att Du tog Dig tid att lämna detta. Tack!

Silvia P
Skrev om Hultmarks Frisörer

Bra bemötande. Man kan själv komma med förslag. Bra miljö. Klipper bra!

Carina A
Skrev om Hultmarks Frisörer

Alltid trevligt bemötande. De lyssnar på vad jag önskar och ger råd när jag vill. Alltid nöjd efter besök som brukar vara klippning, permanent och ibland slingor.

Anneli P
Skrev om Hultmarks Frisörer

Varit och klippt och slingat mig 3 gånger på ett år, och jag kommer fortsätta gå till er. Alltid så nöjd efteråt! Sist blev jag rekommenderad hårprodukter från Hårologi som med speciella tillsatser blev direkt vad mitt hår behöver. Ett bättre schampo har jag aldrig haft.

Svar från Hultmarks Frisörer

Tusen tack! :) Det är så bra att få produkter som passa just ditt hår. Så glada att Du kommer till oss! Glad för att Du tog Dig tid att lämna detta. Tack!

Linnéa H
Skrev om Hultmarks Frisörer

Väl bemött- som alltid. Uppfyllde mina förväntningar Klippning Varit deras kund i 40 år!

Britt B
Skrev om Hultmarks Frisörer

Allt är jättebra.Tina är väldigt kunnig

Svar från Hultmarks Frisörer

Tack Britt! Så roligt att få så fint betyg :)

Åsa W
Skrev om Hultmarks Frisörer

Gjorde folieslingor i ett hemmafruar hår. Frisören var väldigt noggrann och gav ett proffsigt intryck. Dock upplevde jag att hon inte var särskilt intresserad av mig och att stylingen efteråt var lite kvickt avklarad. Har bokat en ny tid hos samma frisör så summa summarum är jag väldigt nöjd med mitt besök

Svar från Hultmarks Frisörer

Hej Åsa! Då hoppas vi att Du blir så nöjd nästa gång så vi får 5 stjärnor :)

Åke B
Skrev om Hultmarks Frisörer

Så strålande frisör och trevlig salong!

Svar från Hultmarks Frisörer

Tusen tack :) Så roligt att få så fint omdöme.

Carl H
Skrev om Hultmarks Frisörer

Trevlig personal och proffsig klippning! Snabbt går det också :-)

Svar från Hultmarks Frisörer

Tack Carl! Så roligt att Du är nöjd :)

tina c
Skrev om Hultmarks Frisörer

Vilken underbar personal, kunniga med massor av idéer som de delade med sig av. Jag blev så fantastiskt snygg. Tack

Svar från Hultmarks Frisörer

Tack för detta :) Hoppas Du kommer tillbaka många gånger :)