Husåhem

Husåhem

Ring 018-35 12 03 www.husåhem.se

Husåhem utför alla former av måleri och tapetsering, golvläggning samt lackering. Vi hjälper er!

3 omdömen om Husåhem

Andrea S
Skrev om Husåhem

Fick ett trevligt och proffsigt bemötande av Janne när vi bokade tid för tapetsering av fondvägg. Janne som utförde jobbet var både trevlig och effektiv (fast jobbig mönsterpassning). Resultatet blev super! Kommer definitivt anlita husåhem för framtida jobb. Rekommenderas varmt!

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Andy A
Skrev om Husåhem

Vilken toppenmålare Janne är. Blev klar på utsatt tid och resultatet blev som utlovat. Allt detta utan att boende stördes allt för mycket. Fakturan stämde dessutom med offerten, bara en sån sak.

Paddy P
Skrev om Husåhem

Bemötandet var positivt, jag talade om vad jag ville ha gjort och fick professionella svar som var lätta att ta till sig. Mycket bra, jag sätter högt värde på pålitlighet och det levererade företaget. Väldigt hög service, vi började varje morgon med en genomgång så att jag hela tiden var uppdaterad, det gillar jag. Bra service professionell/tekniskt kunniga glad trevlig lätt att prata med och Janne förklarar på ett enkelt sätt så att alla begriper

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen