Alla kategorier Lägga golv Uppsala Uppsala Husåhem

Husåhem

Rasbokils-Årby 104, 755 95 Uppsala — Visa karta

Husåhem utför alla former av måleri och tapetsering, golvläggning samt lackering. Vi hjälper er!

Läs vad 3 kunder tycker om Husåhem

• Andrea S
    Andrea S skrev om Husåhem
    Fick ett trevligt och proffsigt bemötande av Janne när vi bokade tid för tapetsering av fondvägg. Janne som utförde jobbet var både trevlig och effektiv (fast jobbig mönsterpassning). Resultatet blev super! Kommer definitivt anlita husåhem för framtida jobb. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Andy A
    Andy A skrev om Husåhem
    Vilken toppenmålare Janne är. Blev klar på utsatt tid och resultatet blev som utlovat. Allt detta utan att boende stördes allt för mycket. Fakturan stämde dessutom med offerten, bara en sån sak. Läs mer
  • Paddy P
    Paddy P skrev om Husåhem
    Bemötandet var positivt, jag talade om vad jag ville ha gjort och fick professionella svar som var lätta att ta till sig. Mycket bra, jag sätter högt värde på pålitlighet och det levererade företaget. Väldigt hög service, vi började varje morgon med en genomgång så att jag hela tiden var uppdaterad, det gillar jag. Bra service professionell/tekniskt kunniga glad trevlig lätt att prata med och Janne förklarar på ett enkelt sätt så att alla begriper Läs mer

Bästa golvläggarna i Uppsala:

Staffan P Staffan P tycker:
“Anrikt och ansvarstagande före...” Läs mer

Västberga allé 1A, 12630, Västberga