Marc Albrecht

Marc Albrecht

Marc Albrecht är mäklare på HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Marc Albrecht har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Marc Albrecht har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 123 omdömen med ett betyg på 4.9. Marc Albrecht har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att vara med i livets största privataffärer och kunna skapa en trygghet för alla inblandade parter och att träffa på så mycket människor i så olika situationer och perioder i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig för att jag inte nöjer mig, jag göra alltid mitt yttersta och jobbar utefter mina kunders önskemål för att inte bara möta förväntningarna utan överträffa dem.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en ung mäklare som är väldigt hungrig. Jag har inga begränsningar gällande arbetstid eller när mina kunder ”får” kontakta mig. Jag älskar att göra affärer och det som driver mig mest är när mina kunder pratar gott om mig efter affären, det är ett kvitto på min prestation som ger mig en kick och ett leende på läpparna varje gång.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Jag hade en affär som efter besiktning gick åter. Alla parter var besvikna och det låg en rätt stor press på mig eftersom säljaren hade köpt en ny bostad redan. Eftersom ingen kom överens blev alla ganska besvikna. Det som gjorde mig lycklig är att köparna hörde av sig och sa att de är fruktansvärt nöjda med hur jag har skött situationen trots att utfallet blev till deras besvikelse. De lovade mig att jag ska få sälja deras bostad när de hittar något annat. Säljaren blev jättenöjd då jag hittade en annan köpare en dag senare.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar, reser gärna och eftersom jag är en mycket social person träffar jag gärna människor, tur att jag får göra det varje dag i mitt yrke med.

Hur ser din drömbostad ut?
Oj.. Det finns för mycket att välja mellan. Alla bostäder har sin charm, jag kan inte välja bara sådär, det får min bättre hälft nog göra.

Vad vet vi inte om dig?
Jag fullständigt älskar matlagning, därför kan jag ibland bli nästintill lyrisk när jag kommer in till en bostad med ett välplanerat och fint kök.

123 omdömen om Marc Albrecht

Sedan starten hos Reco 2019
Vasile R
Sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Trevlig kille väldigt professionell och mycket noggrann. Han gav oss bra info inför visning samt höll oss uppdaterade med allt. Allt gick väldigt snabbt vilket uppskattades. Kan starkt rekommendera Marc/Husmanhagberg

Aferdita B
Köpte sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Proffesionellt kundbemötande och tydlig. Toppen mäklare som varmt rekommenderas.

Edi H
Köpte sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Toppen bemötande, hade vanliga förväntningar men Marc hade ett toppen kundbemötande, tydlig och professionell i sin roll som mäklare.

Jan-Erik A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Marc har levt upp till våra förväntningar . Affären har genomförts snabbt och proffsigt

Madeleine B
Sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Bra service, alltid tillgänglig och mycket trevlig Snabb när det gäller att ta fram material och det blir alltid bra Marc är en mycket positiv och lätt person att ha att göra med och fixar allt

Gunilla Monica B
Sålde sitt hus med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp

Jag blev bemött av en proffsig och trevlig mäklare. Jag hade ganska höga förväntningar och han levde upp till dom med råge. Marc gjorde allt för att det skulle gå så smidigt som möjligt. Han hade också svar på alla mina frågo som ibland var lite konstiga. Jag ger Marc 10 poäng av 10 Mvh Gunilla Borgström

Svar från Marc Albrecht

Stort tack för dem fina orden Gunilla, det glädjer mig verkligen att du är så nöjd med vår tjänst. Det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig och du vet alltid var du har oss om du behöver hjälp.

Tiina Saara Louise L
Kvidinge

Marc har från första stund haft ett väldigt proffesionellt bemötande . Han har lyssnat in och lagt upp hela processen utifrån hur vi önskat och gett bra råd längs vägen. Han har gjort så att vi känt oss trygga genom hela försäljningen. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare och den snabba försäljningen av vårt hus .

Svar från Marc Albrecht

Jag får väll som mäklare säga att jag är väldigt nöjd med er som kunder med, tack så mycket för de fina orden och tack för ett fantastiskt bra samarbete vid förmedlingen av ert fina hus.

Sarah Margaretha G
Billesholm

Så trevlig och glad och extremt kompetent. Känner oss väldigt trygga som köpare! Han förklarar så att man förstår. Rekommenderar 100%.

Svar från Marc Albrecht

Tack snälla för dessa fina ord! Det har varit fint att hjälpa er på vägen till ert hus, trevliga kunder förgyller alltid mina dagar.

Jeanette N

Vi har bara gott att säga om Marc. Han lyssnade på våra önskemål och sålde vårt hus väldigt fort. Svarar snabbt när vi haft frågor och funderingar, känns väldigt tryggt. Vi ger Marc högsta betyg!

Marc A gillar detta
Svar från Marc Albrecht

Tack för dessa fina orden till er båda, vi jobbar hårt med att våra kunder ska känna precis såhär så det betyder alltid mycket för oss att få in era åsikter.

Max Björn B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marc Albrecht en del av HusmanHagberg Bjuv/Åstorp
Klippan

Snäll & trevlig men samtidigt väldigt professionell, helt klart 10/10

Svar från Marc Albrecht

Tack för de fina orden!! Det är viktigt för oss att både köpare och säljare ska känna sig 100% nöjda med sina bostadsaffärer.