Daniel Berntsson

Daniel Berntsson

Daniel Berntsson är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Daniel Berntsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Daniel Berntsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 115 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Berntsson har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Ett jobb med stor variation och flexibilitet. Man får chansen att träffa mycket olika människor i olika situationer i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är väl medveten om att varje affär är unik och med tanke på detta är jag extremt lyhörd för allas intresse. Lägger alltid upp en noggrann och genomtänkt försäljningsplan för att nå höga slutpriser. Jag ser även människan bakom försäljningen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en passionerad och driven fastighetsmäklare med ett genuint intresse för varje kund.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag förmedlade en bostad ute i Göteborgs skärgård en sen sommarkväll efter 2 timmar annonsering på Hemnet. En kväll jag aldrig kommer glömma.

Vad gör du helst på fritiden?
Vänner, padel och matlagning.

Hur ser din drömbostad ut?
Har inte riktigt bestämt mig. Förmedlat flertalet extra ordinära hus, men inte bestämt drömmen ännu.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ett stort intresse för ekonomi. När jag studerade valde jag en dubbelexamen, vilket gör att jag även kan titulera mig för civilekonom.

115 omdömen om Daniel Berntsson

Sedan starten hos Reco 2017
Bror Pether F
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Hönö

Blev mycket bra bemött. Han levde upp helt och hållet till mina förväntningar. Jag upplevde en mycket seriös och profsig mäklare.

Veronica T
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Tumlehed

Daniel är en mycket kunnig fastighetsmäklare, hans expertis skapade en trygg och förtroendefull atmosfär under hela processen. Han höll mig uppdaterad om alla framsteg i processen och var alltid tillgänglig för att besvara mina frågor och funderingar. Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera Daniel Berntsson på HusmanHagberg Göteborg Torslanda till alla som letar efter en pålitlig och professionell fastighetsmäklare. Hans kompetens, engagemang och pålitlighet gör honom till en verklig tillgång i branschen.

Lars Stefan P
Torslanda - Tumlehed

Mycket proffsig och pålitlig. Kände oss lugna och trygga under hela processen. Torslandas klart bästa mäklarbyrå.

Martin W
Torslanda - Hjuvik

Grym mäklare som inte ger upp och löser det mesta på ett proffsigt sätt.

Cherrie Louie H
Torslanda - Björlanda

Proffsigt Rekommenderas varmt 🌟 Snabb återkoppling Lyhörd Bara positiv!

Per Daniel H
Torslanda - Björlanda

Daniel är oerhört professionell och kunnig. Han är lugn och inger ett bra intryck. Det går att diskutera med honom och han lyssnar på våra önskningar och krav. Daniel var vår mäklare när vi säljer vårt hus och kan varmt rekommendera hon om till andra.

Ylva Linda Cecilia W
Torslanda - Hjuvik

Vill ge Daniel de bästa rekommendationer. Kunnig, saklig och lugn och tar sig tid genom hela försäljningsprocessen. Ger mycket bra förtroende från början till slut.

Philip S
Sålde en tomt med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Lilleby

Allt fungerade bra från start till slut. Engagerad och lyhörd

Karin R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Amhult

Daniel är lätt att kommunicera med och alltid lätt att nå. Trevligt bemötande mot både köpare och säljare.

Göran R
Torslanda - Amhult

Snabbt och rådigt med ett lugn som ingav förtroende.