Läs vad 34 Läs vad Daniel Berntsson

• 2021-01-21
    Köpte en lägenhet genom Daniel som skötte sitt jobb på ett utmärkt sätt. Det jag uppskattar mest är att han är lätt att nå och svarar snabbt på dygnets alla timmar. Extra bonus för att han hjälpte mig med ett specifikt önskemål som var avgörande för att jag skulle köpa lägenheten. Känns tryggt att göra bostadsaffärer genom Daniel så jag kan verkligen rekommendera honom.
    Anders J
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Torslanda - Andalen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
  • 2021-01-15
    Köpt bostadsrätt via Daniel, fick bra intryck av honom och han hjälpte mig därefter att sälja min bostadsrätt, jag hade som önskemål att sälja min lägenhet snabbt, efter 5 dagar så är min lägenhet såld till ett pris jag är nöjd med!
    Rekommenderas!
    Sebastian H
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Torslanda - Andalen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
  • 2020-09-16
    Jag sålde en lite större villa med havsutsikt i Torslanda med hjälp av Daniel och Lotta. Det var proffsigt upplagt från början till slut där jag tycker dom kompletterade varandra på ett bra sätt då det var en stor affär med mycket jobb och många inblandade. Även samarbetspartnerna som homestyling och fotograferna bidrog till att helheten blev en riktig bra slutprodukt. En speciell elogé till Daniel som på ett lugnt och sakligt sätt hanterade problem utan att förminska dom när dom dök upp. Daniel är ödmjuk och samtidigt målinriktad vilket jag som kund verkligen uppskattar och därför kan jag varmt rekommendera honom till andra.
    Mvh Mikael B
    Christer Mikael B
    • 246.0 m²
    • Torslanda Björlanda Kile
    sålde sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Hej Mikael, Tackar för dem fina order. Väldigt kul när en försäljning blir så lyckas och när det överträffar förväntan. Vänligen, Daniel

• 2020-09-08
    Sålde vår bostadsrätt i Andalen, Daniel på HusmanHagberg var vår mäklare. Vi kände ett stort förtroende för Daniel från start och har haft ett bra samarbete och dialog under hela processen. Han främsta egenskaper är trygg, kompetent och hjälpsam. Vi kan varmt rekommendera honom/HusmanHagberg! //Mikaela & Peter
    Peter G
    • 86.0 m²
    • Torslanda - Andalen
    Hej Peter, Väldigt kul att höra att ni gillade min tjänst. Nu skall vi bara se till att ni hittar ett nytt hus att trivas i! Vänligen, Daniel

• 2020-08-02
    Vi har köpt villa i Hästevk Torslanda. Daniel som var vår mäklare, kände vi ett enormt förtroende redan från början. Hans lugn ödmjukhet och snabba återkopplingar har varit helt fantastiskt. Tack Daniel.
    Olof H
    • 253.0 m²
    • Torslanda - Hästevik
    köpte sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda
    Hej Olof, Tack för fina ord. Riktigt kul när en så stor affär blir så lyckad. Hoppas verkligen ni kommer stortrivas i huset. Vänligen, Daniel

• 2020-06-17
    Sålde en bostadsrätt i Torslanda. Daniel var otroligt kompetent och bidrog med mycket tänkvärd input. Affären gick snabbt och smidigt och han gjorde allt det han utlovade i vårt första möte. Detta i kombination med ett stort lugn och en personlig kontakt gör att vi kan rekommendera honom med glädje.

Vi hoppas verkligen att vi får möjlighet att vi även får köpa vårt framtida hus med hjälp av Daniel, då vet vi att det blir en trygg affär.
    Susanna B
    • Torslanda Lilleby
  • 2020-05-19
    Har sålt bostadsrätt med hjälp utav Daniel , Är mycket nöjd med bemötandet samt engagemanget ifrån honom , lätttilgänglig samt återkopplade bra.

Rekomenderas stark !
    Johan K
    • Torslanda - Lilleby
    Kul att höra att du är nöjd. Blev ju verkligen en riktigt bra försäljning. Hoppas du trivs i ditt nya! Daniel

• 2020-05-15
    Har köpt ett parhus, bostadsrätt.
    Mäklaren har varit mycket tillmötesgående och behjälplig även utanför den aktuella försäljningen.
    Malin O
    • Torslanda - Lilleby
    Tack för omdömet. Hoppas verkligen du trivs i din nya bostad. Daniel

• 2020-05-14
    Daniel hjälpte mig och min sambo vid vårat första husköp. Vi känner båda två att vi fått ett otroligt bra bemötande och klarhet i alla frågetecken som dyker upp vid ett sådant köp.

Kan varmt rekommendera Daniel och Husman Hagberg Göteborg Torslanda.
    Andreas N
    • 128.0 m²
    • Torslanda - Kvisljungeby
    Hej Andreas, Kul att höra att ni kände er väl omhändertagna. Jag vet att detta huset kommer passa er. Ni får alltid ringa om ni har några frågor. Daniel

• 2020-04-30
    Att köpa villa är kanske den största affär man gör och då är det viktigt med en mäklare man får förtroende för. Daniel var enkel och tydlig att prata med och svarade alltid snabbt och utförligt på våra frågor.

För oss var det tydligt att Daniel gillar sitt jobb och gör allt han kan för att de affärer han förmedlar känns bra och trygga för bägge parter.
    Hej Niklas, Tack för fina ord. Hoppas verkligen ni kommer stortrivas i huset och önskar er lycka till med er försäljning. Daniel