Daniel Berntsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Ett jobb med stor variation och flexibilitet. Man får chansen att träffa mycket olika människor i olika situationer i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är väl medveten om att varje affär är unik och med tanke på detta är jag extremt lyhörd för allas intresse. Lägger alltid upp en noggrann och genomtänkt försäljningsplan för att nå höga slutpriser. Jag ser även människan bakom försäljningen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en passionerad och driven fastighetsmäklare med ett genuint intresse för varje kund.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag förmedlade en bostad ute i Göteborgs skärgård en sen sommarkväll efter 2 timmar annonsering på Hemnet. En kväll jag aldrig kommer glömma.

Vad gör du helst på fritiden?
Vänner, padel och matlagning.

Hur ser din drömbostad ut?
Har inte riktigt bestämt mig. Förmedlat flertalet extra ordinära hus, men inte bestämt drömmen ännu.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ett stort intresse för ekonomi. När jag studerade valde jag en dubbelexamen, vilket gör att jag även kan titulera mig för civilekonom. Läs mer

Läs vad 24 Läs vad Daniel Berntsson

• Fredrik S sålde sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-03-30

Sålt villa i Nolvik. Blev en snabb och smidig försäljning. Daniel har levt upp till våra förväntningar. Ger ett lugnt och påläst intryck. Inte alls så "säljar-aktig" som många mäklare kan vara, vilket är positivt. Kan verkligen rekommendera Daniel. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Fredrik S
    Kul att höra att ni gillade min tjänst. Nu skall vi lösa en trevlig nästa bostad till dig.
    Daniel
  • Eva Ulrika O sålde sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-03-30

Daniel har hjälpt oss sälja vårt hus i Coronatider. Han har varit hjälpsam & jobbat hårt för att få tag i potentiella köpare & vi fick ett bud vi var nöjda med.
    Vi rekommenderar Daniel Berntsson. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Eva Ulrika O
    Tack för dina ord. Hoppas allt löser sig med nästa boende för er.
  • Bernhard F köpte sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-03-29

Köpt Nolhöjdsvägen 50.
    Proffsigt, snabb och bra återkoppling. Påläst och insatt. Förtroendeingivande. Tydlig och rak i kommunikationen. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Bernhard F
    Tack för ditt omdöme, det värmer att höra din bild av mitt jobb. Känns som det huset passade er som handen i handsken.
    Daniel
  • Paulina L köpte sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Köpt.
    Daniel var otroligt professionell under hela processen, från visning till signing.
    Han hade ett väldigt självsäkert men ändå ett ödmjukt intryck vilket gjorde att jag kände ett stort förtroende för honom. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Paulina L
    Tack för fina ord. Hoppas verkligen ni trivs i nästa bostad.
    Daniel
  • Paul A köpte sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Köpt bostad.
    Väldigt bra service och proffsigt utfört, kan sitt jobb!
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Paul A
    Kul att höra att ni gillade mitt jobb. Hoppas radhuset blir bra efter ni satt er stämpel på det.
    Daniel
  • Stig Jörgen A sålde sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-03-08

Har både köpt hus och sålt radhus av samma mäklare.

Mycket bra bemötande och lyhörd för våra önskemål, kunnig med bra input för affärerna skulle gå så smidigt som möjligt. Våra behov blev uppfyllda.

Blev erbjudna en förhandsvisning på ett hus som vi köpte och vi ville sälja vårt radhus på liknande sätt. Mäklaren hade en kundkorg som passade vårt radhus och affären gick snabbt och smidigt.

Alla förväntningar uppfylldes på ett professionellt sätt utan att några problem uppstod. Mäklaren var proffsig och kunnig så vi kände oss helt trygga att affärerna togs om hand av denna mäklare. Toppklass. Läs mer
    2020-03-30 Daniel B svarar Stig Jörgen A
    Hej Jörgen,
    Jag tackar för dessa fina omdömen. Väldigt kul att ni äntligen hittade ert drömhus, efter många års letande. Hoppas verkligen ni kommer stortrivas i huset.
    Daniel
  • Linda B köpte sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-01-27

Har ett proffessionellt bemötande. Behaglig och trevlig person. Läs mer
  • Pär Joakim G sålde sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-01-27

Säve
    Daniel förmedlade och sålde vårt hus. Vi är väldigt nöjda med hela processen, från början till slut. Läs mer
    2020-01-27 Daniel B svarar Pär Joakim G
    Hej,

Kul att höra att ni är nöjda med försäljningen. Jag hoppas verkligen ni trivs i nästa bostad. Ring om det är något!
    Vänligen, Daniel
  • Filip G köpte sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-01-24

Säve
    Jag och min sambo köpte ett hus norr om Torslanda. Daniel kändes lugn och var trevlig att ha att göra med. Inga konstigheter! Läs mer
    2020-01-27 Daniel B svarar Filip G
    Hej Filip,

Kul att höra att ni kände en trygghet i ert första husköp. Hoppas verkligen ni trivs och lycka till med er försäljning.
    Patrik S gillar detta
  • Ola Wilhelm A köpte sitt hus med hjälp av Daniel Berntsson en del av HusmanHagberg Göteborg Torslanda

2020-01-18

God lyssnare, följer upp, visar vilja att hjälpa.
    Känns som det finns ett genuint intresse.
    Trycker inte på, ger kunden utrymme för egna reflektioner. Läs mer
    2020-01-20 Daniel B svarar Ola Wilhelm A
    Hej Ola,
    Kul att höra att du uppskattade min tjänst. Hoppas verkligen allt blir lyckat i ditt nästa boende. Tveka inte på att höra av mig om du har frågor.

Senaste försäljningarna

Nolhöjdsvägen