Registrerad mäklare sedan 1994-07-13
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-25
2019-08 - 2020-07
Min dröm om att få arbeta med människor och deras bostadsdrömmar kom för mer än 25 år sedan. Sedan starten i min karriär har jag mött massor av kunder och varje gång jag fått vara del av deras viktiga beslut har det varit sann glädje att ha fått deras förtroende. Jag har både unik och lång erfarenhet från bostadsaffärer och av marknaden i kommunen. Detta är kunskap jag gärna delar med mig av till dig som kund. Jag både arbetar och bor här i Järfälla och känner därför till alla för- och nackdelar som finns. Vart du än är på väg i denna framtidskommun så är du varmt välkommen att kontakta mig! Läs mer

Läs vad 72 Läs vad Torbjörn Johansson

• Bengt L
    Bengt L köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-07-17

4:a
    Har köpt en 4a i Viksjö av Torbjörn.
    På visningen blev jag bemött på ett vänligt sätt.
    Torbjörn lämnade bra information som snabbt ledde mig fram till köp.
    Han är saklig och lugn och väldigt bra påläst Läs mer
  • Johan K sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-06-26

Skälby
    Torbjörn är en mycket professionell fastighetsmäklare. Han svarade på alla våra frågor och lotsade oss genom husförsäljningen på ett tryggt och lugnt sätt. Även om vår försäljning tog lite längre tid än beräknat så kände vi hela tiden att Torbjörn, med sin långa erfarenhet, var rätt mäklare för oss.

Vill du ha en mäklare med mycket erfarenhet, tydlig kommunikation och hög känsla för service ska du välja Torbjörn på HusmanHagberg. Läs mer
    2020-06-29 Torbjörn J svarar Johan K
    Hej Johan och Cecilia!
    Stort tack för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning och tack också för ert fina omdöme som ni har lämnat.
    Det har varit trevligt att få hjälpa till i en sån här viktig affär och det är alltid lika uppskattat och roligt när mina kunder är så nöjda.
    Jag önskar er en fortsatt fin sommar så hörs vi igen inför den kommande flytten.
    Ha det så bra hälsar
    Torbjörn Johansson på HusmanHagberg
  • TOBIAS O köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-06-22

Skälby
    Vi köpte ett kedjehus av Torbjörn i början av juni. Genom hela processen upplevdes vi Torbjörn som väldigt transparent, snabb på att svara på ev. frågor över sms eller mail och mån om att alla parter blir nöjda och är införstådda med köpet vilket verkligen märktes på kontraktskrivningen som var väldigt bra utan att upplevas för långrandig.

Mindre förbättringar vi kan komma på är att budgivningen ibland upplevdes lite långsam samt att vi varit på andra visningar (dock inte särskilt många) där mäklaren i ännu större grad "äger visningen" och ex. håller en presentation i vardagsrummet om huset för alla besökare. Läs mer
    2020-06-29 Torbjörn J svarar TOBIAS O
    Hej Tobias!
    Tack för att du tog dig tid att skriva några rader och och att ni är nöjda med ert husköp.
    Intresset vid de båda visningarna, som ägde rum på en söndag och måndag, var väldigt stort och det var många som tittade på huset, varför vi som mäklare vill säkerställa med samtliga intressenter hur deras intresse ser ut. Detta tar alltid lite tid och det är inte alltid enkelt att få tag i alla, varför det kan dra ut någon dag extra. I det här fallet så avslutades budgivningen under torsdagen med kontrakt på fredagen, vilket vi får anse vara normalt. Jag förstår att ni som köpare vill komma i "mål" så snart som möjligt och detta ligger naturligtvis i allas intresse. Jag håller helt med att om det är bra att kunna genomföra en presentation inomhus, men eftersom vi befinner oss i mitt i en pandemi, så vill vi inte samla våra kunder i en grupp med en ökad risk för smittspridning. Vi måste vidta största försiktighet vid våra visningar. Jag önskar er en fortsatt skön sommar så hörs vi igen inför den kommande flytten.

Med vänlig hälsning

Torbjörn Johansson
  • Agneta N köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-06-08

3:a
    Jakobsberg
    vi har köpt lägenhet .Tycker vi har blivit väl bemötta o fått bra förklaringar .Vi hade inga förväntningar vi skulle bara titta o gilla lägenheten . allt går ju väldigt fort när man inte är van .nu är vi nöjda som den blev vår .tycker Torbjörn gjort ett bra jobb o förklarat . Läs mer
    2020-06-24 Torbjörn J svarar Agneta N
    Hej Agneta!
    Tack för att du tog dig tid att ge ett så fint omdöme och att ni känner er nöjda med mitt arbete. Roligt att det gick snabbt och bra med er husförsäljning i Sollentuna också. Jag önskar er en fortsatt skön och fin sommar så hörs vi igen inför den kommande tillträdesdagen.
    Ha det gott!

Med vänlig hälsning

• Sandra V
    Sandra V köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-06-07

Västra Jakobsberg
    We bought a house and had very good experience with Torbjörn.
    He was very supportive answering different questions, both related to the house we were buying and potential future improvements, house value increase options, broker tips.
    He gained our trust already during house showing with being descreet and answering wide range of questions.
    During the whole buying process he has been very professional and positive.
    Best recommendations! Läs mer
    2020-06-24 Torbjörn J svarar Sandra V
    Hi!
    Thank you for your great and kind words about my work and I am glad to hear that you are satisfied with the process.
    We will keep in touch before you moving in.
    I wish you a great day and best regards!
    Torbjörn Johansson
  • Carlos E köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-05-11

Kallhälls Villastad
    Bra professionell mäklare. lätt att ha och göra med!!! Läs mer
    2020-05-11 Torbjörn J svarar Carlos E
    Hej Carlos!
    Grattis till husköpet och stort tack för ditt fina omdöme som du har lämnat här. Roligt att ni känner er nöjda med min tjänst. Vi hörs igen inför det stundande tillträdet i juni.
    Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson
  • Ellen B sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-29

3:a
    Kallhäll
    Vi sålde en lägenhet i Kallhäll och är mycket nöjda med den hjälp och det bemötande vi har fått. I en orolig tid på bostadsmarknaden har det känts tryggt att Torbjörn har hållit i vår bostadsförsäljning. Han har varit lösningsorienterad, lugn och flexibel och har tagit hand om både oss och våra köpare på ett förtroendeingivande sätt. Läs mer
    2020-03-31 Torbjörn J svarar Ellen B
    Hej!
    Tack för ert fina omdöme och förtroendet att få hjälpa till med er försäljning. Det är alltid lika roligt att höra att mina kunder är nöjda med sin försäljning och i synnerhet just nu som omvärlden ser ut. Må så gott så hörs och ses vi igen.
  • Gunnar J sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-19

4:a
    Jakobsberg
    vi har sålt en bostadsrätt.
    Mycket seriöst bemötande, styrde upp tidsram, fotografering,
    visning mycket bra!
    vi supernöjda med hur försäljningen gick till. Läs mer
    2020-03-21 Torbjörn J svarar Gunnar J
    Hej Gunnar och Anki!
    Stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och att ni har lämnat ett så fint omdöme.
    Det var trevligt att få hjälpa till och roligt att ni har upplevt att det har gått bra.
    Sköt om er och ha det gott.
    Mvh Torbjörn Johansson på HusmanHagberg
  • Wlodzimierz B köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-01

2:a
    Snabb och professionell hjälp, trevligt bemötande. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-03-10 Torbjörn J svarar Wlodzimierz B
    Hej!
    Ett stort och varmt tack för ditt fina omdöme om min tjänst coh roligt att höra att du är nöjd med ditt köp.
    Stort lycka till och hoppas också att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Ha det gott hälsar
    Torbjörn Johansson
  • Sophia L sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-01-31

2:a
    Jakobsberg
    Sålde min 2:a i Jakobsbergs centrum.
    Fått ett bra bemötande under hela processen. Tycker han varit tydlig och ärlig från början om hur det går till och vad jag kan förvänta mig. Haft bra och tät kontakt. Läs mer
    2020-03-10 Torbjörn J svarar Sophia L
    Hej Sophia!
    Ett varmt tack för förtroendet att få hjälpa till med din försäljning och roligt att höra att du känner dig nöjd med försäljningen.
    Sköt om dig och ha det så bra hälsar
    Torbjörn J gillar detta

Senaste försäljningarna