Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03
Min dröm om att få arbeta med människor och deras bostadsdrömmar kom för mer än 25 år sedan. Sedan starten i min karriär har jag mött massor av kunder och varje gång jag fått vara del av deras viktiga beslut har det varit sann glädje att ha fått deras förtroende. Jag har både unik och lång erfarenhet från bostadsaffärer och av marknaden i kommunen. Detta är kunskap jag gärna delar med mig av till dig som kund. Jag både arbetar och bor här i Järfälla och känner därför till alla för- och nackdelar som finns. Vart du än är på väg i denna framtidskommun så är du varmt välkommen att kontakta mig! Läs mer

Läs vad 66 Läs vad Torbjörn Johansson

• Ellen B sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-29

Kallhäll
    Vi sålde en lägenhet i Kallhäll och är mycket nöjda med den hjälp och det bemötande vi har fått. I en orolig tid på bostadsmarknaden har det känts tryggt att Torbjörn har hållit i vår bostadsförsäljning. Han har varit lösningsorienterad, lugn och flexibel och har tagit hand om både oss och våra köpare på ett förtroendeingivande sätt. Läs mer
    2020-03-31 Torbjörn J svarar Ellen B
    Hej!
    Tack för ert fina omdöme och förtroendet att få hjälpa till med er försäljning. Det är alltid lika roligt att höra att mina kunder är nöjda med sin försäljning och i synnerhet just nu som omvärlden ser ut. Må så gott så hörs och ses vi igen.
  • Gunnar J sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-19

Jakobsberg
    vi har sålt en bostadsrätt.
    Mycket seriöst bemötande, styrde upp tidsram, fotografering,
    visning mycket bra!
    vi supernöjda med hur försäljningen gick till. Läs mer
    2020-03-21 Torbjörn J svarar Gunnar J
    Hej Gunnar och Anki!
    Stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och att ni har lämnat ett så fint omdöme.
    Det var trevligt att få hjälpa till och roligt att ni har upplevt att det har gått bra.
    Sköt om er och ha det gott.
    Mvh Torbjörn Johansson på HusmanHagberg
  • Wlodzimierz B köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-01

Snabb och professionell hjälp, trevligt bemötande. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-03-10 Torbjörn J svarar Wlodzimierz B
    Hej!
    Ett stort och varmt tack för ditt fina omdöme om min tjänst coh roligt att höra att du är nöjd med ditt köp.
    Stort lycka till och hoppas också att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Ha det gott hälsar
    Torbjörn Johansson
  • Sophia L sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-01-31

Jakobsberg
    Sålde min 2:a i Jakobsbergs centrum.
    Fått ett bra bemötande under hela processen. Tycker han varit tydlig och ärlig från början om hur det går till och vad jag kan förvänta mig. Haft bra och tät kontakt. Läs mer
    2020-03-10 Torbjörn J svarar Sophia L
    Hej Sophia!
    Ett varmt tack för förtroendet att få hjälpa till med din försäljning och roligt att höra att du känner dig nöjd med försäljningen.
    Sköt om dig och ha det så bra hälsar
    Torbjörn J gillar detta
  • Natthaya C köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-01-01

Jakobsberg
    Jag har köpt bostadsrätt. Men mäklaren var inte riktigt ärlig. Läs mer
  • Ulla Brita L sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-12-26

Bra bemött i allt!

Rekommenderar mäklaren! Läs mer
    2020-03-10 Torbjörn J svarar Ulla Brita L
    Hej!
    Tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet och för rekommendationen.
    Jag önskar dig allt gott och ha det så bra.
    Torbjörn J gillar detta
  • Karashash A
    Karashash A sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-12-12

Jakobsberg
    Allt fungerade bara bra👌👌👌👌🤗 Läs mer
    2019-12-12 Torbjörn J svarar Karashash A
    Hej!
    Tack för att ni lämnade ett omdöme och för förtroendet att få hjälpa till med affären. Roligt att ni har upplevt att allt har gått bra.
    Jag önskar er en fridfull Jul och ett lyckosamt 2020.
    Torbjörn Johansson
  • Sedat A köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-12-08

Jakobsberg - Söderdalen
    Kändes bra att ha Torbjörn som mäklare för affären. Han är kunnig inom sitt område, flexibel och tydlig. Läs mer
    2019-12-12 Torbjörn J svarar Sedat A
    Hej Sedat!
    Tack för att ni lämnade ett omdöme och roligt att ni upplevde att allt har gått bra med ditt köp.
    Vi hörs igen i januari inför tillträdet. Jag önskar er en fridfull Jul och ett lyckosamt 2020.
    Torbjörn Johansson
  • Jon-reidar B sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-12-08

Jakobsberg - Söderdalen
    Proffsigt bemötande. Sålde min lägenhet snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-12-12 Torbjörn J svarar Jon-reidar B
    Hej!
    Tack för förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning och roligt att du har upplevt att allt har gått bra med försäljningen.
    Vi hörs igen inför tillträdet i januari. Jag önskar samtidigt dig en fridfull Jul och ett lyckosamt 2020.
    Torbjörn Johansson
  • Ulla J sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-11-14

Jakobsberg
    Anlitade Torbjörn för försäljning av en lägenhet och allt fungerade
    bra. Läs mer
    2019-12-12 Torbjörn J svarar Ulla J
    Hej Ulla!
    Tack för förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning och för att du tog dig tid att svara här.
    Trevligt att du har upplevt att allt har gått bra med försäljningen.
    Jag önskar samtidigt dig en fridfull Jul och ett lyckosamt 2020.

Senaste försäljningarna

Trollvägen