Läs vad 91 Läs vad Torbjörn Johansson

• 2021-01-04
    Mycket professionell och lyhörd mäklare som starkt rekommenderas.
    Miltos G
    • 77.0 m²
    • Kallhäll
    köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej! God fortsättning på det nya året. Ett stort tack för att du har lämnat ett så fint omdöme om mig som mäklare och roligt att ni är nöjda. Jag önskar lycka till med lägenheten och ni är välkomna att återkomma om ni har några frågor eller funderingar. Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson

• 2020-12-24
    Torbjörn en utmärkt mäklare som gör sitt jobb med trevliga sätt och vänliga känslor!
    Robar H
    • 124.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej! Tack Robar för ditt fina omdöme och roligt att ni känner er nöjda med husköpet. Det är alltid lika roligt att våra kunder uppskattar vår tjänst och känner sig nöjda. Jag önskar er ett Gott Nytt och lyckosamt År, och på återhörande inför tillträdesdagen Mvh Torbjörn Johansson

• 2020-11-24
    Torbjörn har varit öppen och trevlig och personlig genom hela försäljnings processen. Ingett stort förtroende och stöttat på ett väldigt positivt sätt när vi ibland känt att det är lite tugnt att röja och få tillräcklig ordning inför visning/försäljning.
    Claes Göran Frans F
    • 145.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej! Ett stort tack för era fina ord om mig som mäklare och min tjänst och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Det är alltid lika roligt att höra att mina kunder känner sig nöjda med affären. Ha det gott och på återhörande inför tillträdet i början av nästa år. Med vänlig hälsning Torbjörn Johansson

• 2020-11-23
    Mäklaren hade bra lokalkännedom, han var påläst om själva fastigheten och kunde svara på samtliga frågor som vi hade. Han hade även tips om vad man kunde göra med fastigheten i form av renoveringar och dylik.
    Roberth F
    • 145.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej Roberth! Stort tack för att ni tog er tid att lämna ert omdöme och så roligt att ni känner er nöjda med ert köp och min tjänst. Vi håller kontakten och hörs igen inför det stundande tillträdet. Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson

• 2020-10-27
    We bought an apartment in Kvarnvägen, Järfälla in October 2020. Torbjörn was very professional and smoothly co-ordinated the whole process between us and the seller. He always answered our queries as soon as possible. We're very satisfied and would definitely recommend him.
    Soni S
    • 81.0 m²
    • Jakobsberg
    Hi Soni and Rohit! I hope everything is fine with you. Thank you so much for your opinion and kind words about my work and I am glad to hear that you are satisfied. We will keep in touch before you moving in. I wish you a great day and best regards! Torbjörn Johansson

• 2020-10-26
    We bought an apartment recently. It was a lovely apartment and we instantly liked it. We were first time buyers, so we had lot of questions. He was very helpful and nice. He arranged private visning for us when we wanted to see the house again. He kept us informed about the bidding situation. He answered our questions patiently.
    We were pleasantly happy with the service provided.
    Rohit K
    • 81.0 m²
  • 2020-10-12
    Jag är väldigt nöjd med honom....han sålde min lägenhet...han förklarade och svarade på mina frågor på det besta sätet...
    Maria P
    • 1:a
    • 40.5 m²
    • Kallhäll
    sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej Maria! Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av lägenheten och roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete. Roligt att det också har löst sig med det nya boendet, där jag hoppas att ni kommer att trivas. Vi hörs igen inför tillträdesdagen. Ha det så bra hälsar Torbjörn Johansson

• 2020-10-09
    Prof kunnig helt enkelt kan sitt jobb hjälpsam
    Megueni M
    • 4:a
    • 93.0 m²
    • Viksjö
    Hej Megueni! Tack för att du tog dig tid att lämna ett fint omdöme om mig som mäklare och att du upplever att det har gått bra. Lycka till med lägenheten. Vi hörs igen om det är något som du undrar över. Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson

• 2020-10-07
    Har sålt en lgh på Tegvägen i Viksjö, Järfälla. Jag har fått bra tips, information och återkoppling under processens gång.
    Ankie Ö
    • 4:a
    • 93.0 m²
    • Viksjö
    Hej Ankie! Stort tack för förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme här. Som vi pratade om så hjälper jag mer än gärna till med deklarationen när det är dags. Lycka till med det nya boendet i din nya stad. Må så gott hälsar Torbjörn Johansson

• 2020-10-02
    Jag köpte en lägenhet ute vid Jakobsberg, fick ett otroligt bra bemötande av Torbjörn! Som första intryck var han väldigt genuin, saklig & löste helt enkelt sin uppgift på ett proffesionellt sätt. Väldigt hjälpsam & förstående eftersom då i mitt fall var det första gången att investera i en lägenhet. Med allt sagt rekommenderar jag Torbjörn alla dagar i veckan!
    Emil J
    • 1:a
    • 34.5 m²
    • Jakobsberg
    Hej Emil! Stort tack för så fina ord om mig som mäklare och roligt att du känner dig nöjd med ditt köp. Du är mer än välkommen att återkomma om du har några frågor annars hörs vi igen när det närmar sig inflyttning. Ha det så bra så hörs vi igen. Mvh Torbjörn Johansson

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte