Mäklare Stockholms län Järfälla HusmanHagberg Järfälla Torbjörn Johansson
Torbjörn Johansson
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01
Min dröm om att få arbeta med människor och deras bostadsdrömmar kom för mer än 25 år sedan. Sedan starten i min karriär har jag mött massor av kunder och varje gång jag fått vara del av deras viktiga beslut har det varit sann glädje att ha fått deras förtroende. Jag har både unik och lång erfarenhet från bostadsaffärer och av marknaden i kommunen. Detta är kunskap jag gärna delar med mig av till dig som kund. Jag både arbetar och bor här i Järfälla och känner därför till alla för- och nackdelar som finns. Vart du än är på väg i denna framtidskommun så är du varmt välkommen att kontakta mig! Läs mer

Läs vad 32 kunder tycker om Torbjörn Johansson

• Sören B sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-02-14

4:a
    93m²
    Viksjö
    Proffsigt agerande från första kontakt till kontraktskrivande Läs mer
    2019-02-15 Torbjörn J svarar Sören B
    Hej!
    Stort tack fört att du tog dig tid att svara och att för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen.
    Roligt att du är nöjd med min tjänst.
    Ha det gott så ses vi snart igen.
    Mvh Torbjörn Johansson på HusmanHagberg
  • Ruta P köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-02-11

4:a
    93m²
    Viksjö
    vi har köpt en bostad med hjälp av mäklare Torbjörn Johansson. vi var super bra bemöta på visningen samt på den dagen när vi skrev på papperna. Mäklare arbeta informativt och effektivt, vi är jätte nöjda av allt med som gällde vårt köp av lägenheten och sommarbete med mäklare. Läs mer
    2019-02-15 Torbjörn J svarar Ruta P
    Hej!
    Vad roligt att ni känner att ni är nöjda och att ni tycker att allt har gått bra.
    Det är allrid lika uppskattat att ha nöjda kunder.
    Ha det fint så ses vi snart igen.
    Mvh Torbjörn Johansson på HusmanHagberg
  • Busra Y köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-02-11

2:a
    54m²
    Barkarbystaden
    Köpt bostadsrätt.
    Blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt. Läs mer
    2019-02-15 Torbjörn J svarar Busra Y
    Hej Busra!
    Tack för att ni tog er tid att svara och för ert fina omdöme.
    Må så gott så ses vi snart igen.
    Mvh Torbjörn Johansson på HusmanHagberg
  • Eva-Britt G sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-02-09

74.9m²
    Jakobsberg
    Eva-Britt har inte själv haft personlig kontakt utan kontakterna har skötts av mig, hennes syster, Ingrid Hagen,
    Försäljningsobjektet: En lägenhet på tre rum och kök i Jakobsberg med renoveringsbehov. Läget är utmärkt med närhet till centrum och pendlingståg.
    Jag har alltid blivit korrekt och trevligt bemött av mäklaren
    Torbjörn Johansson. Han har genom telefonsamtal och mail hela tiden hållit mig väl underrättad om vad som hänt under försäljningstiden.
    Förväntningarna var inte så uttalade. Så att försäljningen gick snabbt och att priset blev så pass högt är naturligtvis positivt. Eva-Britt har uttryckt sin glädje över det.
    Sammanfattningsvis har kontakterna med mäklaren gjort att jag inte behövt vara så aktiv vid försäljningen och det är jag tacksam för.
    Med vänlig hälsning
    Ingrid Hagen Läs mer
    2019-02-15 Torbjörn J svarar Eva-Britt G
    Hej Ingrid!
    Tack så mycket för fina ord och ditt omdöme om mitt jobb och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Roligt att du och Eva-Britt känner att det har gått bra och att ni uppskattar mitt arbete.
    Hälsa henne och ha det fint så ses vi snart igen.
    Mvh Torbjörn Johansson på HusmanHagberg
  • Ferhat A köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-01-24

123m²
    Jakobsberg
    Torbjörn har påvisat hög profession hela vägen från första kontakten till kontraktsskrivningen, han har varit tillgänglig och behjälplig hela vägen.

Därmed rekommenderar jag Torbjörn Johansson till alla potentiella säljare och köpare där ute.

Med vänlig hälsning/ Ferhat Läs mer
    2019-01-28 Torbjörn J svarar Ferhat A
    Hej!
    Tack för ett så fint omdöme om min tjänst och vad roligt att ni är nöjda.
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.
    Vi hörs och ses.
    Mvh Torbjörn Johansson på HusmanHagberg
  • Emel A köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-01-24

123m²
    Jakobsberg
    Vi köpte ett kedjehus av Torbjörn Johansson. Väldigt trevlig, lyhörd och var väldigt bra bemötande. vi uppskattar all hans hjälp. Vi är så nöjda och är jätte glada över vårt hus köp! Läs mer
    2019-01-28 Torbjörn J svarar Emel A
    Hej Emel!
    Härligt att ni är nöjda med mig och husköpet. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i huset och i området.
    Sköt om er så hörs och ses vi.
    Mvh Torbjörn Johansson på HusmanHagberg
  • Christina R köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-01-05

64m²
    Jakobsberg
    Bra och trevligt bemötande som motsvarade mina förväntningar. Tydlig information och inget hetsande säljsnack. Är mycket nöjd med hur mitt ärende hanterades när jag köpte bostadsrätten. Läs mer
    2019-01-11 Torbjörn J svarar Christina R
    Hej Christina!
    Tack för så fint om mig som mäklare. Jag önskar dig ett stort lycka till och hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Det är bara att återkomma om du undrar över något.
    Ha det gott!
  • Hanna Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-01-05

64m²
    Kallhäll
    Fantastisk mäklare. Kunnig, trevlig och hjälpsam. Kan varmt rekommendera Torbjörn! Läs mer
    2019-01-11 Torbjörn J svarar Hanna Ö
    Hej Hanna!
    Ett stort och varmt tack för ett så fint omdöme om mig som mäklare och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen.
    Ha det gott så ses vi snart igen.
  • Olof Chama L köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-12-22

160m²
    Jakobsberg
    Vid slutet av budgivningen när vi hade åsikter om krav så borde han ha föreslagit lösningar i stället för att antyda att det kan bli krångligt - och därmed försöka att övertyga oss att inte göra det. Läs mer
  • Ulrik B sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-12-22

160m²
    Jakobsberg
    Sålt villa och har fått ett bra stöd från mäklaren. Läs mer
    2018-12-22 Torbjörn J svarar Ulrik B
    Tack för det Ulrik.
    Ha en fin ledighet så hörs vi igen.

Senaste försäljningarna

Hästskovägen