Amanda Bergljung

Amanda Bergljung

Amanda Bergljung är mäklare på HusmanHagberg Karlskrona

Amanda Bergljung har varit registrerad mäklare sedan 2023-04. Amanda Bergljung har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.8. Amanda Bergljung har haft 18 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

14 omdömen om Amanda Bergljung

Emma R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergljung en del av HusmanHagberg Karlskrona
Pantarholmen

Superduktig! Jag är så nöjd! Trevlig med rak och smidig kommunikation.

Svar från Amanda Bergljung

Tack Emma, för ett gott samarbete!

Jonas Fredrik Daniel H
Rödeby

Som nu mäklare så tycker jag Amanda gjorde ett väl utfört arbete med att sälja min bostad.

Linnea G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergljung en del av HusmanHagberg Karlskrona
Ronneby

Trevlig, lättsam, hjälpsam, bara bra betyg!

Inga-Maj Yvonne Z
Nättraby

Amanda är mycket kunning som mäklare Lugn ock trevlig som gör att jag som säljare känner mig trygg .vid bemötandet Fint bemötande när vi talades vid och vid visning av huset .Hon var ett stöd vid försäljning av huset togs sig tid med frågor som jag inte förstod

Svar från Amanda Bergljung

Tack Inga-Maj för dina fina ord! Och tack för ett gott samarbete!

Bo Kjell Stefan H
Rödeby

Duktig,trevlig, kunnig,tillmötesgående

Svar från Amanda Bergljung

Tack Stefan för ett gott samarbete!

Claes Magnus H
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Bergljung en del av HusmanHagberg Karlskrona
Torhamn

Amanda är kunnig, följsam och mycket trevlig..

Svar från Amanda Bergljung

Tack Claes för ditt fina omdöme!

Bengt Tore Ragnar O
Torhamn

Amanda Bergljung var mycket trevlig och tillmötesgående. Hon arbetade professionellt och lade ner mycket arbete på t.ex. visningar när hon skulle sälja mitt hus. Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd med att hon har varit min mäklare under husförsäljningen, hon har skött allt till min stora belåtenhet.

Svar från Amanda Bergljung

Tack Bengt för ditt fina omdöme! Och tack för ett gott samarbete :)

Björn kennet mikael H
Backabo

Noga i sitt agerande i många syften

Gerd Solbritt H
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergljung en del av HusmanHagberg Karlskrona

Amanda är mycket hjälpsam o omtänksam. Kan ringa henne närsomhelst i stort sett. Har bara gott att säga om henne. Gerd H.

Svar från Amanda Bergljung

Tack så mycket Gerd för ditt fina omdöme, och ett gott samarbete!

Kentove E
Lyckeby

Amanda har ett bra bemötande. Är ärlig och trygg. Hon levde upp till mina förväntningar och tog till sig av det jag önskade under affären. En liten rabatt på mäklar arvodet hade känts bra då jag köpte och sålde genom hennes försorg.