Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona HusmanHagberg HusmanHagberg Karlskrona

HusmanHagberg Karlskrona

Hantverkaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och Karlskrona!

Hos oss hittar du mäklare som har koll på Karlskrona och områdena runt Ronneby och Karlshamn. Vi anpassar oss alltid väl efter våra kunder och arbetar för att få dem nöjda. Därför är vi inte bundna till någon bank eller något försäkringsbolag.

Bostäder och mäklarbranschen är vår stora passion. Vare sig du ska köpa, sälja eller både och kan du höra av dig till oss så tar vi dig säkert genom affären. HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har massor av kompetens att dela med oss av.

Läs vad 148 kunder tycker om HusmanHagberg Karlskrona

• Rickard F skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    -En och en halvplanshus
    -Bemötandet av Ida var proffsigt, lungt och oerhört vänligt.
    -Mina förväntningar var att vår mäklare skulle ta allt ansvar över försäljning och återkoppla oss om läget och förändringar i affären. Jag skulle inte behöva ha bekymmer överhuvudtaget. Ida infriade alla mina förväntningar som jag hade.
    -Hela husförsäljningen gick lungt och behagligt, Ida såg till att allt gick smidigt och proffsigt. Läs mer
  • Linda F skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Ida sålde vårt hus och gjorde ett fantastiskt jobb. Hon är en rak och ärlig mäklare som bemöter kunderna med förståelse och tålamod.
    Mina förväntningar på Ida var höga och hon levde verkligen upp till dem.
    Jag kommer att rekommendera Ida och Husman Hagberg till alla som jag känner som ska sälja sina bostäder. Läs mer
  • Cornelia H skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Hej!
    Köpt ett hus!
    Tyckte Ida gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • Jessica R skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt ett hus (villa). Han var mycket snäll och trevlig. Och verkar ärlig vilket är positivt. Och försökte göra det bästa för oss, trots att en av parterna som sålde huset tog sin tid att skriva på. Inte hans fel! Peter gjorde vad han kunde! Vi är supernöjda!! Läs mer
  • Elvis R skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt villa. Bra bemötande.återkopplar. lätt att få tag i/ hör av sig, allt är positivt. Läs mer
  • Jessica A skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har köpt en villa.
    Jag blev bra bemött av min mäklare. Hon var väl insatt och informerade mig om huset samt informerade mig om vad jag ska tänka på som köpare. Hon hade förståelse för mig som köpare. Läs mer
  • Heléne N skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Cecila har hela tiden haft ett poditivt, trevligt och tillmötesgående bemötande.
    I samband med köpet var hon väldigt tydlig med den information som vi behövde som köpare.
    Positivt att hon hela tiden har återkopplat de olika stegen under processen från första visning till affär. Läs mer
  • Peter B skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Trevlig och tillmötesgående mäklare! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi köpte vår semesterbostad genom Ida på HusmanHagberg och är jättenöjda med hela processen.

Hon la in oss i registret och tipsade oss om bostaden. Vi hade en privatvisning och skrev kontrakt redan samma kväll. Enkelt och smidigt.

Ida med kollegor rekommenderas varmt! Alltid bra stämning när man kommer in på deras kontor.

Tack vare Idas hjälp hittade vi dessutom vårt nya efternamn också som vi tog när vi gifte oss:).

//Johan & Sofie Läs mer
  • Henrik R skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har sålt en villa.
    Vi har enbart en bra upplevelse av försäljningen, i förs oss okomplicerade situationer har Cecilia guidat oss med sin kunskap. Vilket varit en stor trygghet.

Vi är i det hela väldigt nöjda. Läs mer
  • Sofia Boman E skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Så nöjda med Ida under köpet av vårt hus, riktigt duktig mäklare! Vi är supernöjda! Läs mer
  • Emil W skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Ida var mycket trevlig och proffsig när jag och min fästmö köpte hus. Vi är supernöjda med bemötandet vi fick. Läs mer
  • Pernilla T skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt en lgh. Tycker att Ida är bra på att svara och återkoppla. Glad och serviceminded. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda. Läs mer
  • Lars E skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Cecilia sålde vår 2a. Hon var alltid anträffbar. Hörde av sig regelbundet för att berätta vad som hände under processen. Vi upplevde att hon hela tiden var både trevlig och professionell i sitt agerande. Rekommenderas. Läs mer
  • Jonas L skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpte en 2 rok och blev bemött på ett utmärkt sätt av mäklaren. Hon var kunnig och trevlig samt tog sig tid utanför arbetstiden för att min upplevelse av köpet skulle bli så bra som möjligt. Läs mer
  • Erika O skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köp av bostadsrätt. Proffsigt bemötande och god tillgänglighet. Trevlig och noggran vilket uppskattas! Läs mer
  • Hans M skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Cecilia och HusmanHagberg levde upp till alla våra förväntningar. Allt ifrån första mötet till fotografering, visningar och avtalsskrivning. Läs mer
  • Ebba M skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi är väldigt nöjda med Cecilias arbete vid försäljningen av vår bostad. Hon gav oss alltid ett proffsigt bemötande och var alltid lätt att nå vid eventuella frågor. Läs mer
  • Isabelle K skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    kom i kontakt med Peter när vi köpte vårt första hus. Trevlig mäklare som hjälpt till mycket med frågor och funderingar. Läs mer
  • Theodor W skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt en lägenhet på ett smidigt sätt med ett bra bemötande Läs mer
  • Pontus P skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har sålt min bostadsrätt i Karlskrona. Peter var mycket hjälpsam och professionell under hela processen. Läs mer
  • Markus P skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har precis sålt våran lägenhet med hjälp av Ida.
    Väldigt engagerad och duktig mäklare som alltid var nåbar och kunde svara på alla våra frågor och hålla oss uppdaterade.

Rekommenderar verkligen Ida som mäklare! Läs mer
  • Oscar V skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har sålt en villa genom Peter. Peter inger ett förtroende, och har god kunskap.
    Vi är jättenöjda med Peter och kan varmt rekommendera Peter och Husman Hagberg. Läs mer
  • Helén O skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    En utmärkt bemötning av mäklaren, kunnig, trevlig och trovärdig och återkopplar alltid som överenskommet. Läs mer
  • Panch S skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    -Köpt lgt.
    -professinell.
    -snabb agerarat vilket är ovanlig i Karlskrona.

Mycker bra. Läs mer
  • Isa M skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt. Trevlig, bra att låta kunden titta själv på visning. Läs mer
  • Cui X skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag upplevde en smidig och framgångsrik köpprocess. Läs mer
  • Madeleine C skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Otroligt duktig och pålitlig. Alltid positiv och glad! Helt klart nån man kan lita. Kan verkligen rekommendera Peter Olsson till andra som antingen ska köpa eller sälja! Keep up the Good work! Läs mer
  • Anders D skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Ida har verkligen uppfyllt våra förväntningar till fullo.
    Trevligt bemötande, inlyssnande och hon har engagerat sig i våra frågor.
    Är mer än nöjda och kan varmt rekommendera henne.
    Hälsningar Anders och Ulrika, Sturkö Läs mer
  • Udo G skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Lite besvärligt att vi inte bor på orten men det kunde lösas via teefon och email.
    Köpte en bostadsrätt Läs mer
  • Thérése B skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpte en bostadsrätt via Hemnet.
    Ida Ivarsson är trevlig, tydlig, hjälpsam och lugn. Hon svarar snabbt på frågor via sms och mail. Har mött flera andra mäklare i letandet efter en bostad och Ida är klart duktigast och mycket tillmötesgående!
    Jag är mycket tacksam att jag fick henne som mäklare! Läs mer
  • Malin S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Är lyhörd, trevligt bemötande och tar sig tid för säljare o köpare. Ordning och reda och med kunden i fokus.
    Otroligt professionell och jag kan verkligen rekommendera HusmanHagberg och Ida som mäklare! //Malin Läs mer
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt hus, och mäklaren skötte verkligen sitt jobb över förväntan :) vi har varit på en del visningar och sett hur en del andra mäklare jobbar, men det här kändes verkligen proffsigt rakt igenom 👍🏻 Läs mer
  • Lars S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har sålt villa i Ronneby.
    Engagerad och proffsigt intryck från första mötet.
    Kommer rekommenderas till andra som vill sälja. Läs mer
  • Sanna S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag och min sambo har köpt ett hus med Ida som mäklare. Jag hade inte kunnat vara mer nöjd. Hennes bemötande gjorde att det kändes enkelt, roligt och lyxigt att köpa vårt hus. Helt fantastisk mäklare som jag verkligen kommer rekommendera i framtiden. På visningarna var hon till skillnad från andra mäklare vi träffat på vid andra visningar engagerad, trevlig, kunnig och glad. Läs mer
  • Krister J skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Cecilia har varit mycket trevlig och mån om mig som kund. Visat prov på utmärkt professionalism. Läs mer
  • Frida B
    Frida B skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har köpt ett radhus. Oerhört professionellt bemötande av mäklare Cecilia Tibblin. De frågor som hon inte kunde besvara tog hon sig tid att ta reda på omgående samt återkomma snarast möjligt till spekulant med svar. Jag som spekulant förväntar mig att en mäklare ska vara social, proffesstionell och ha ett korrekt och vänligt bemötande. Mäklaren skall också för säljarens del göra objektet tilltalande och attraktivt. Cecilia Tibblin har utfört sitt uppdrag på ett föredömligt sätt. Jag ger mitt betyg med de varmaste rekommendationer . / F.B Läs mer
  • Johanna H skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev mycket väl bemött. Jag Har fått mycket hjälp och stöd av Cecilia, jag känner mig i trygga händer i mitt lägenhetsköp. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Johnny Philipsson B skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har köpt ett radhus, har inget negativt att säga om Cecilia! en Utmärkt mäklare, trevlig på alla sätt och grymt hjälpsam Läs mer
  • Anita M skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Ida har hjälp oss att sälja vår lägenhet i Karlskrona. Kontakten med Ida har varit mycket trevlig och vi har fått bra och tydlig hjälp! En duktig mäklare som vi har förtrorende för och som vi kan rekomendera./ Anita Läs mer
  • Atasun Ö skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpte 1:a på pantarholmen i Karlskrona. Mäklaren var väldigt lösningsinriktad och löste affären väldigt fort. Hade en förväntning om att köpet skulle vara väldigt besvärligt men mäklaren i fråga (Ida Ivarsson) lyckades få ihop en visning samt affär på en och samma dag. Läs mer
  • Katarina O skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vid köp av lägenhet var Ida till stor hjälp. Mycket trevlig, saklig och tillmötesgående. Jag kan verkligen rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • Josefin S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    alltid glad o positiv
    ringer alltid tillbaks om hon inte är anträffbar
    meddelar vad som är på gång och håller vad som är bestämt.
    vi är supernöjda med Ida !! Läs mer
  • Marin M skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Professionell, trevlig och ärlig! Vi är mycket nöjda med Ida, vi har blivit bra bemötta och det har inte kommit upp några överraskningar på vägen, allt var klart och tydligt från början. Bra service! Läs mer
  • Magnus O skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi köpte en mindre bostadsrättslgh häromdagen, där hon var handläggare. Hon var trevlig, positiv och gav ett seriöst intryck. Allt jag förväntade mig av hennes roll i det hela, uppfylldes. Vi kommer med största säkerhet att anlita dem igen om/när lägenheten ska säljas. Läs mer
  • Hanna B skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vid köp av lägenhet på Fogdevägen 3B upplevde jag mäklaren som utmärkt. Hon var tillmötesgående, lättsam och väldigt trevlig. Läs mer
  • Patrik K skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Peter gav ett väldigt professionellt intryck. Framtaget marknadsmateriel gällande min villa utgjorde ett fantastiskt underlag både inför och under försäljningen. Peters bemötande var hela tiden väldigt trevligt och hans närvaro vid t.ex fotograferingen uppskattades mycket! Bedömningar om villans läge, skick och förväntat marknadspris gjordes sakligt och proffsigt. Mina förväntningar på hur försäljningen hanterades överträffades med råge!
    Kan varmt rekommendera Husman&Hagberg och i synnerhet Peter som mäklare! Läs mer
  • Daniel P skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Mycket bra bemötande och trevlig! Första gången jag köper en bostad och Peter gav mig ett mycket gott första intryck. En mäklare jag abslout kan tänka mig när jag ska sälja min bostad. Läs mer
  • Leo V skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt en villa med hjälp av Linn.
    Linn har varit påläst och professionell genom hela processen, och svarat kunnigt på alla de frågor vi haft.
    Allting har gått helt smärtfritt och vi kan verkligen rekommendera Linn och HusmanHagberg!

Leo V Läs mer
  • Leo V skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt en villa med delvis Idas hjälp men framförallt sålt en villa.
    Vi tror inte man kan ha en bättre mäklare!
    Från allra första början och genom hela processen så har Ida visat professionalitet! Seriös, påläst, pålitlig, allting väldigt välorganiserat!
    Ida har visat en noggrannhet och en känsla för detaljer, tex inför fotograferingen och visningarna.
    Sen har det varit roligt och trevligt genom hela försäljningen!
    Våra förväntningar har överträffats med råge!
    Kommer att rekommendera HusmanHagberg och Ida till våra vänner om/när de ska sälja. Läs mer
    Ida I gillar detta

Hantverkaregatan 13, 371 35 Karlskrona