Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona HusmanHagberg HusmanHagberg Karlskrona

HusmanHagberg Karlskrona

Hantverkaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och Karlskrona!

Hos oss hittar du mäklare som har koll på Karlskrona och områdena runt Ronneby och Karlshamn. Vi anpassar oss alltid väl efter våra kunder och arbetar för att få dem nöjda. Därför är vi inte bundna till någon bank eller något försäkringsbolag.

Bostäder och mäklarbranschen är vår stora passion. Vare sig du ska köpa, sälja eller både och kan du höra av dig till oss så tar vi dig säkert genom affären. HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har massor av kompetens att dela med oss av.

Läs vad 206 kunder tycker om HusmanHagberg Karlskrona

• 2019-09-12

Mikael S skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har skött försäljningen av vår bostadsrätt på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2019-09-10

Birgit L skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    försäljning av bostadsrätt.
    Positivt bemötande med förslag på hur försäljningen kan genomföras.
    Seriös Läs mer
  • 2019-09-09

Matilda O skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi tog hjälp av Cecilia inför försäljningen av vår bostadsrätt. Vår upplevelse var enbart positiv vad gäller Cecilia. Hennes bemötande överensstämde med vad vi ville ha av en mäklare, genom att hon gav ett professionellt, men samtidigt jordnära intryck. Vidare tog hon sig alltid tid att hålla oss uppdaterade och välinformerade under hela processen. Det kändes tryggt från början till slut att lägga försäljningen i Cecilias händer. Läs mer
  • 2019-09-04

Freddy W skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt bostadsrätt.
    Utmärkt bemötande från mäklare och ett märkbart engagemang i arbetet med försäljningen. Över förväntan avseende ansvarstagande.
    Enkel och snabb i kontakter som skapar enkelhet för mig som säljare. Läs mer
  • 2019-09-03

Anna-Karin S skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Cecilia har hjälpt oss att sälja sonens studentetta i Karlskrona. Hon kom in som ersättare för Ida Ivarsson som fick sina barn tidigare än väntat. Hon har skött visningar och kommunicerat med oss på mycket professionellt sätt. Vi är mycket nöjda med hennes arbete som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-03

Charlotta J skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Tillgänglig, tydlig och trevlig Läs mer
  • 2019-09-02

Linda W skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har sålt en bostadsrätt. Nöjd på alla sätt!! Läs mer
  • 2019-08-24

Sofie S skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt hus. Blev bemött alldeles utmärkt. Proffesionellt och engagerat bemötande Läs mer
  • 2019-08-21

Christer H skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket professionellt bemötande. Raka besked, Vet var han sysslar med. Med BERÖM GODKÄND.
    Jag förväntade mig enligt ovan och det var vad jag fick. Läs mer
  • 2019-08-08

Kari S skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Hon är jätte bra, hjälpsam, trevlig och alla sätt kunnig. Läs mer
  • 2019-08-05

Ann-Sofie E skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Hej!
    Hon var lugn och saklig. Goda kunskaper.
    Vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-07-31

Joaquin L skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpte en lägenhet och allting var smidigt och enkelt. Mycket trevlig person som är utmärkt inom området. Läs mer
  • 2019-07-29

Thomas L skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Snabbt, vänligt, proffsigt bemötande och handläggning av lägenhetsaffären. Har bara positiva omdömen om Cecilia. Läs mer
  • 2019-07-22

Carl Fredrik P skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Uppdraget gällde försäljning av fastighet/villa på landsbygden.

Cecilia är mycket trevlig på ett naturligt sätt. Hennes goda sammarbetsförmåga och drivkraft gjorde att vi kunde sälja vår fastighet till ett pris som ingen trodde var möjligt, inte ens de mäklare som tittat på fastigheten/villan och gjort värdering.

Försäljningen gick långt över våra förväntningar, både gällande pris och snabbhet. Läs mer
  • 2019-07-18

Marie G skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Knappt träffat henne eftersom hon blev sjuk . Har enbart arbetat med Peter Olsson o han var fantastisk
    Köpte ett hus i Nättraby Läs mer
  • 2019-07-07

Johan R skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt en bostadsrätt. Affären blev snabbt avslutad, fått information om allt nödvändigt. Har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-07-05

Helena J skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt min lägenhet med hjälp av Ida.
    En duktig och seriös mäklare som alltid är väldigt trevlig och hjälpsam. Rekommenderar verkligen Husman Hagberg och Ida Ivarsson. Läs mer
  • 2019-07-04

Yjvesa Mujaj B skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Bostadsrätt.
    Engagerad, proffsig och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2019-06-30

Ann-Sofi P skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Linn hjälpte oss att sälja vårt hus. Vi fick ett jättetrevligt intryck av Linn redan vid första mötet. Hon är proffsig och kunnig och svarade på alla våra frågor innan vi hunnit ställa dem. Läs mer
  • 2019-06-30

Kent N skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt en bostadsrätt och hade Peter Olsson som mäklare, som var en fantastisk men samtidigt neutral och välbemötande mäklare! Läs mer
  • 2019-06-29

Elin F skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    En etta. Alltid professionellt bemötande. Mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-06-24

Göran G skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt lägenhet.
    Mycket proffsigt agerande av Ida. Informativt, svarar snabbt, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-24

Tobias W skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålde vår lägenhet med hjälp av Ida. Extremt proffsig och lätt att samarbeta med. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-06-22

Helen Anne Victoria M skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Glad positiv driftig och engagerad Läs mer
  • 2019-06-22

Tommy H skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt en jordbruksfastighet. och köpt en villa.
    Bra löpande kontackt och ett bra arbete tog mycket runtom kontakter. Läs mer
  • 2019-06-13

Charlotte W skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt bostadsrätt.
    Förväntningar som också infriades var:
    Bra personligt bemötande med gott engagemang.
    Rekommenderar Peter Olsson som mäklare. Läs mer
  • 2019-06-12

Gunnar S skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpte villa. Peter var saklig, korrekt och påläst. Mån om att vi skulle förstå allt i köpeuppgörelsen.
    En av de bästa mäklare vi stött på under det år vi letat hus. Läs mer
  • 2019-06-12

Henrik J skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt ett hus.
    Mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar, uppträde mycket professionellt.
    Kommer varmt rekommendera mäklaren till vänner och bekantar om frågan dyker upp. Läs mer
  • 2019-06-10

Per R skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi sålde vårt kära hus och Ida mötte oss i vårt hem då vi igenom hur en försäljning gick till och vad man behövde tänka på. Ida skötte detta arbete på ett förtroendeingivande sätt med god kunskap, professionellt bemötande och ett härligt engagemang. Kan varmt rekommendera Ida som utförde vår försäljning på ett smidigt och enkelt sätt! Läs mer
  • Alexandra F

2019-06-07

Alexandra F skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    super förstående, uppmärksam, trevlig, saklig, och allmänt bara allt jag önskade mig hos min mäklare. Hon svarade fort vid frågor, var väldigt noggrann, och jag kände mig fullständigt trygg i hennes händer. Läs mer
  • 2019-06-06

Benjamin T skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi sålde ett radhus i Karlskrona.

Linn är en utomordentlig mäklare, professionell, social, informativ och väldigt förtroendeingivande.

För oss är hemmet vår bas och det har på sätt och vis varit jobbigt att behöva flytta, det har varit många oroliga tankar osv, men Linn har verkligen hjälpt oss att känna oss bekväma och lugna med allt. Vi har fått all information vi letat efter och fått mer information vi inte ens tänkt på, vi har lärt oss mängder av saker.

Vi kan verkligen rekommendera Linn! Läs mer
    2019-06-07 Linn W svarar Benjamin T
    Tack för ert fina omdöme och för ett bra samarbete! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen av ert hus och jag önskar er all lycka med ert framtida boende!

Hälsningar Linn
  • 2019-06-05

Emma H skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har köpt ett fint hus. Jag fick ett väldigt trevligt och varmt bemötande av mäklaren. Hon är proffsig, kunnig och har God hand med människor. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-06-01

Siv-Britt S skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi är nöjda medCecilia, tycker om hennes bemötande, har hållit oss med information, så snart hon hört något från köparna. Jag rekommenderar henne varmt, blev så nöjda med våra köpare som övertog vårt föräldrahem. Läs mer
  • 2019-05-30

Kajsa M skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har precis köpt en fastighet och har nu en bostadsrätt som ska ut på försäljning framöver. All kontakt med mäklaren har fungerar jätte bra. Läs mer
  • 2019-05-28

Pieer M skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köp av fritidshus och avsikt att även använda vid försäljning av lägenhet. Bemötande var rakt, tydligt och ärligt. Läs mer
  • 2019-05-17

Thomas K skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    En engagerad mäklare med mycket erfarenhet och god känsla för husmarknaden i Karlskrona. Svarar snabbt på frågor och ser till att allt går smidigt till med försäljningsprocessen. Förtroendeingivande både för köpare och säljare. Läs mer
  • Lena K

2019-05-13

Lena K skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi köpte och sålde av Cecilia och jag rekommenderar henne varmt. Hon var tillgänglig och kompetent och visade upp vårt hus på bästa sätt. Ska vi sälja igen får det bli Cecilia. Läs mer
  • Patrik F

2019-05-07

Patrik F skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har sålt men bostadsrätt och köpt en ny. Så Ida har sålt min bostadsrätt. Man blir alltid korrekt bemött och med rak och ärlig information som gör att man som kund har kolla på hur det går och vilka alternativ som finns för mig som kund. Oerhört driven och noggrann och alltid med ett trivsamt leende på läpparna och har alltid tid att svara o prata så man känner sig sedd och viktig som kund. Kan inte tänka mig en bättre mäklare att anlita vid försäljning. Läs mer
  • 2019-05-06

Anna-Karin S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Flexibel och kunnig, ordning och reda. Läs mer
  • 2019-05-03

Maria B skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt ett hus av Cecilia.

Under visningsperioden och budgivningenperioden levde hon tyvärr inte upp till de förväntningar jag har på en mäklare jag köper hus av där av får hon ingen 5:a av mig. Men nu efter att vi vann budgivningen har hon visat en väldigt trevlig och proffsig sida. Och jag har förstått det som att säljaren är mycket nöjd med henne. Läs mer
    2019-05-07 Cecilia T svarar Maria B
    Hej! Synd att du uppfattade det så, det känns bra nu efter att vi har pratat om det. Tack för ett bra samtal! Mvh Cecilia.
  • 2019-04-25

Cecilie F skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har sålt ett radhus.
    Har blivit mycket bra bemött av mäklaren Hon är lugnt och trevlig, informerar på ett bra sett och är tillgänglig. Mycket proffsig.
    Hon har helt klart levt upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-04-25

Tobias K skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    - Köpte villa.
    - Mäklaren var mycket trevlig och professionell. Inte "offensiv" och påtvingande utan lyhörd och intresserad, vilket upplevdes som trevligt. Hon var aktiv och tydlig under budgivning. Inga problem alls! Läs mer
  • 2019-04-23

Andrea Del T skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Gav ett lugnt, tryggt och rutinerat intryck. Riktigt nöjd med val av mäklarfirma, och främst av att ha haft Cecilia och jag kommer rekommendera henne vid tillfälle! Läs mer
  • 2019-04-01

Therese E skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt min etta, och även om inte marknaden var i topp så var iallafall Ida det.

Väldigt intresserad, kunnig och livfull.
    Hon har det lilla extra. Läs mer
  • 2019-04-01

Ola N skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt hus, där vi fått adekvat och professionell hjälp av mäklaren vilket känts betryggande genom hela affären. Läs mer

Thomas A skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Cecilia har med sitt ödmjuka och proffsiga sätt mer än väl motsvarat våra förväntningar kommer att starkt rekommendera henne till vänner och bekanta mvh Thomas Andersson Läs mer

Klara B skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpte första huset och Cecilia hjälpte oss med alla frågor som uppkom längst med vägen vilket var viktigt för trygghetskänslan! Läs mer

Pontus N skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Trevlig och professionell. Kommer kontakta när vi säljer nästa gång Läs mer
  • 2019-03-01

Karl S skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt bostadsrätt. Väldigt bra bemötande och servicekänsla! Finns inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-02-24

Karoline E skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Trevligt bemötande, strukturerat och informativt. Läs mer

Hantverkaregatan 13, 371 35 Karlskrona