HusmanHagberg Karlskrona

Hantverkaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och Karlskrona!

Hos oss hittar du mäklare som har koll på Karlskrona och områdena runt Ronneby och Karlshamn. Vi anpassar oss alltid väl efter våra kunder och arbetar för att få dem nöjda. Därför är vi inte bundna till någon bank eller något försäkringsbolag.

Bostäder och mäklarbranschen är vår stora passion. Vare sig du ska köpa, sälja eller både och kan du höra av dig till oss så tar vi dig säkert genom affären. HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har massor av kompetens att dela med oss av.

Läs vad 256 kunder tycker om HusmanHagberg Karlskrona

• 2020-05-27

Christina L skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har köpt ett hus på Sturkö med Peter som mäklare. Trevligt och förtroendeingivande bemötande och de frågor och funderingar jag haft har jag fått svar på, viktigt när man kanske gör sitt livs affär.
    Samma upplevelse med Cecilia Tibblin när jag och min syster sålde en lägenhet i höstas, så jag kan varmt rekommendera Husman Hagberg i Karlskrona! Läs mer
  • Marie S

2020-05-26

Marie S skrev om Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vid köp av lägenheten på Fogdevägen 5A i Karlskrona, har Robin varit professionell i sitt bemötande och alltid varit mycket enkal att ha kontakt med.
    Hon har väglett och stöttat genom köpeprocessen och vi är mycket glada att vi fick just henne som kontakt.
    Köpet kommer att slutföras den 1 juli och om resterande tid blir lika bra som starten, så kan vi inte mer än tacka för en bra och enkel affär! Läs mer
  • 2020-05-25

Roland L skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Stort engagemang vid försäljningen av vår bostadsrätt, samt rutinerat och tryggt bemötande! Läs mer
  • 2020-05-24

Lina S skrev om Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Robin hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med kommunikationen, bemötandet och hur allt sköttes. Annonsen med bilder och text blev riktigt bra och vi uppskattade att vi fick regelbunden återkoppling inför visningarna. Läs mer
  • 2020-05-22

Mikael R skrev om Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Riktigt bra bemötande som och hjälp vid alla våra problem. Svarar alltid och har varit otroligt tillgänglig vid frågor eller funderingar om vårt första husköp. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-06

Kerstin C skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har köpt fastighet via Peter Olsson och han är en mycket bra mäklare. Ensam visning under 1 timme med svar på många frågor. Vid kontrakt skrivning mycket förtroendeingivande och kunnig. Läs mer
  • 2020-05-04

Ingmar H skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Peter Olsson sålde vårt hus.
    Peter är lugn och känns trygg. Bra bemötande och fick svar på de frågor som vi hade. Vi fick Peters namn via rekommendationer och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-04-27

Anne-charlotte B skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har sålt ett radhus. Mycket bra o professionellt bemötta. Mycket nöjda hela vägen, från fotografering till försäljning. Kan verkligen rekommendera Peter Olsson som mäklare. Läs mer
  • 2020-04-25

Lennart B skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Såld mitt radhus. Proffsigt hanterande hela vägen, rekommenderas. Läs mer
  • 2020-04-16

Patrik W skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Vi är väldigt nöjda med Linn. Hon var hjälpsam och tillmötesgående, flexibel och snabba svar både på telefon och sms. Läs mer
  • 2020-04-16

Jacob H skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt en villa.
    Mycket bra bemötande.
    Hade höga förväntningar vilket mäklaren levde upp till.
    10/10 i betyg. Läs mer
  • 2020-04-12

Karl Nils Robert H skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt en villafastighet
    Proffsigt med noggrannhet. Redogjorde vad som gällde för säljare. Presenterade relevanta dokument. Allt på vänligt sätt.
    Förväntningar var ju att att affären inte skulle dra ut på tiden o att priset motsv marknaden i området. Linn såg positivt på det hela o jobbade utifrån detta. Så Linn levde upp till det.
    Jag blev nöjd. Läs mer
  • 2020-04-11

Patricia S skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Vi köpte en villa av Linn. Linn är en mycket engagerad och duktig mäklare som ser till kundens bästa! Tillgänglig när som, vilket vi uppskattar mycket.
    Förväntningarna vi hade var att mötas av en trevlig, engagerad och duktig mäklare vilket vi fick! Har bara gott att säga om henne! Rekommenderar Linn starkt! Läs mer
  • 2020-04-03

Torgny H skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har sålt ett fritidshus. Peter har alltid varit tillgänglig och kommunikativ. Allt har gått korrekt till och förväntningarna på priset nåddes. Läs mer
  • 2020-03-27

Peter T skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Lugnt och vänligt bemötande.
    Professionell försäljning av bostadsrätt.
    Rak och ärlig. Läs mer
  • 2020-03-25

Ulrika A skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt lägenhet i Karlskrona. Peter har varit lugn och förtroendegivande.
    Våra förväntningar var snabb försäljning till rätt pris och det lyckades. Läs mer
  • 2020-03-23

Henrik N skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Problemfritt, kundanpassat, ambitiöst. Kan bara rekommendera! Läs mer
  • 2020-03-23

Lisbeth J skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt bostadsrätt. Blev väldigt bra bemött och fick svar på alla mina frågor. Linn och jag hade kontakt hela tiden fram till och med kontrakt-skrivningen. Linn levde verkligen upp till mina förväntningar och kan varmt rekommenderas som mäklare. Läs mer
  • 2020-03-11

Stefan S skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Vi köpte hus på Hasslö.
    Vi fick fortlöpande info hela tiden och allt förklarades på ett sätt som vi förstod.
    Vi är helnöjda såhär långt. Läs mer
  • 2020-02-26

Johan Lars Anders H skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Allt bra från första mötet till försäljning. Läs mer

Niklas H skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har köpt en tvåa i centrala Karlskrona. Toppenfin lägenhet med härlig utsikt. Alla rum är nyrenoverade utom toaletten. Peter gav ett bra intryck totalt sett, men råkade starta budgivningen för tidigt. Ingen fara skedd. Läs mer

Ola K skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Bostadsrätt. Pratade med flera innan jag bestämde mig. Blev bra bemött av mäklaren. Mitt mål var att inte känna mig lurad när affären var avslutad. Det gjorde jag inte. Fick ett högre pris än jag hade förväntad mig. Läs mer

Nauman Bin A skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    We have just bought a house in Karlskrona. Cecilia was extremely helpful and very responsive throughout the purchase. She also took the time to translate and explain the process and documents involved in the purchase. Läs mer
  • 2020-02-17

Maryam S skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Hon är en professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-01-20

Martin L skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Vi anlitade Linn till att sälja vårat radhus och vi är mycket nöjda med hela processen. Läs mer
  • 2019-12-27

Åse H skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Ett trevligt, ödmjuk, tydligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-22

Denise E skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt en bostadsrättslägenhet med två rum och kök. Hade ingen erfarenhet av att sälja bostad och behövde därför hjälp med det mesta. Förväntade mig att en mäklare skulle kunna hjälpa mig med just detta och Cecilia Tibblin levde verkligen upp till mina förväntningar, så jag kan inte vara annat än nöjd! Läs mer
  • 2019-12-18

Ulrika N skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Jag tog kontakt med Linn för värdering av hus och därefter försäljning då det blev aktuellt.

Linn har varit tillmötesgående på alla sätt för att få huset sålt.
    Önskade en mäklare med hjärta som såg vem huset skulle passa till.

Ser nu fram emot att få hjälp med deklarationen :)

Med vänliga hälsningar
    Ulrika Nordgren Läs mer
  • 2019-12-16

Sandra V skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    We bought our country house in Sturkö.
    During our visit to the house she gave to us the time and space we needed.
    Linn provided clear information and we felt confidence with her handling of our purchasing process.
    Thanks! Läs mer
  • 2019-12-16

Mattias N skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Mycket proffesionellt bemötande i samband med försäljningen av bostad Läs mer
  • 2019-12-14

Svensson Bengt-Åke S skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt vår bostad, med trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-12-12

Andréas B skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har köpt en bostadsrätt i form av radhus. Jag har blivit mycket vänligt bemött av Linn som levt upp till alla mina förväntningar genom att undersöka och svara på alla frågor jag haft. Läs mer
  • 2019-11-25

Tomas S skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Cecilia hjälpte mig att sälja en bostadsrätt.
    Det gjorde hon på ett utmärkt och omsorgsfullt sätt. Jag är mycket nöjd med hur försäljningen har skötts. Läs mer
  • 2019-11-22

Linnea S skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag och min sambo köpte vår första lägenhet tillsammans och vi fick ett väldigt gott och tryggt bemötande från Peter. Han hade svar på våra frågor och har hjälpt oss genom processen. Läs mer
    2019-11-22 Peter O svarar Linnea S
    Tack Linnea! Hoppas ni kommer trivas i den fina lägenheten!
  • 2019-11-17

Marie L skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Cecilia har varit mycket proffsig och trevlig, uppdaterat oss hela tiden under processen och funnits tillgänglig för frågor.
    Vi är mycket nöjda med valet av mäklare och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-11-16

Christina L skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har blivit både trevligt & professionellt bemötta av Cecilia.
    Aldrig behövt tveka om att ställa några frågor och vi har haft insyn, och fått information löpande, under hela försäljningsprocessen av vår bostadsrättslägenhet.
    Vi har känt oss trygga med henne och jag skulle rekommendera henne varmt till vänner & bekanta utan att tveka. Läs mer
  • Nils H

2019-11-11

Nils H skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Försäljning av lägenhet på Trossö hösten 2019. Linn gav ett professionellt, tillmötesgående och vänligt intryck. Snabb korrespondens. God upplevelse av hela processen, utan några invändningar. Läs mer
  • 2019-10-30

Johan J skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Cecilia hjälpte oss att sälja vår villa i Hässlegården. Trots att vi är numera bosatta i utlandet, och hade svårt att ta oss hem, så skötte Cecilia allt utan några som helst bekymmer.
    Tycker att Cecilia gjorde ett bra jobb, höll oss uppdaterade hela tiden och skötte allt utmärkt! Läs mer
  • 2019-10-30

Binish T skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    It was a good experience overall. Läs mer
  • 2019-10-29

Marcus B skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt en bostadsrätt i Karlskrona.
    Linn har varit mycket hjälpsam och kunnat bistå med hjälp nästan dygnet runt, även på helgerna. Läs mer
  • 2019-10-26

Jasmin A skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Peter på husman Hagberg i Karlskrona var Mycket proffisionell och engagerad, kunnig och effektiv. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-10-07

Priyanka M skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    I have bought an apartment and Linn was the broker. She was extremely helpful and knowledgeable and always prompt in her responses . Also , in spite of my limitation of the swedish language , she took the time out to translate every document to me and made sure I have understood everything before I sign the purchase contract. Läs mer
  • 2019-10-03

Carl Wilhelm F skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Proffsig och bra att ha att göra med. En väldigt bra mäklare. Läs mer
  • 2019-10-03

Jannice J skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har köpt ett hus och Camilla har varit en mycket bra mäklare som försökt tillgodose mig och mina behov. Ett väldigt gott bemötande på visningen, inte påträngande utan gav oss utrymme men fanns där för att svara på frågor. Läs mer
  • 2019-10-01

Camilla U skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har köpt bostadsrätt.

Vänligt, kunnigt, pedagogiskt. Läs mer
  • 2019-10-01

Bengt Rune N skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har sålt hus och blivit utmärkt bemött av en så ung och trevlig mäklare.jag hade ganska stora förväntningar av Husman Hagberg Läs mer

Tobias Jesper Q skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt kedjehus utanför Karlskrona. Linn har på ett smidigt och proffesionellt sätt genomfört husaffären. Bra rådgivning vid olika beslut som skulle fattas av oss som säljare. Läs mer

Carina Marie Elisabeth Q skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt ett hus i Nättraby, Karlskrona kommun.
    Är väldigt nöjda med mäklaren som är trevlig och intresserad av att både vara säljare och köpare till mötes. Läs mer

Susanne J skrev om HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt radhus. Gott bemötande, svarar snabbt på mail och sms. Informativ och flexibel. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-09-24

Kevin H skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi köpte ett 55 kvm lägenhet och ville flytta in så fort som möjligt. Vi hade problem med banken men mäklaren sköte detta galant.

Mäklaren var bättre än rådgivaren som vi hade hos banken. Cecilia är väldigt kunnig och ersatte i princip rådgivaren. Cecilia är väldigt snabb på att besvara, både per telefonsamtal, sms och mail. Vi är väldigt nöjda med hennes insats. Läs mer

Hantverkaregatan 13, 371 35 Karlskrona