HusmanHagberg Karlskrona

HusmanHagberg Karlskrona

Välkommen till HusmanHagberg och Karlskrona!

Hos oss hittar du mäklare som har koll på Karlskrona och områdena runt Ronneby och Karlshamn. Vi anpassar oss alltid väl efter våra kunder och arbetar för att få dem nöjda. Därför är vi inte bundna till någon bank eller något försäkringsbolag.

Bostäder och mäklarbranschen är vår stora passion. Vare sig du ska köpa, sälja eller både och kan du höra av dig till oss så tar vi dig säkert genom affären. HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har massor av kompetens att dela med oss av.

Läs vad 396 kunder tycker om HusmanHagberg Karlskrona 2

• köpte sin stuga med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Listerby
    2022-09-22 Verifierad kund
    Mycket bra och professionellt bemötande. Bra kommunikation. Mycket nöjda med förloppet.
    • Flyeryd, Fågelmara
    2022-09-16 Verifierad kund
    Ambitiös, proffesionell och mycket engagerad!!
    2022-09-12 Verifierad kund
    Johan var verkligen tillmötesgående, när vi fick förhinder vid köptillfället. 😊
    • Norrviken
    2022-09-09 Verifierad kund
    Bra bemötande. Trevliga samtal och bra uppdateringar
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Inglatorp
    2022-09-04 Verifierad kund
    Driven och effektiv. Tillmötesgående. Lätt att få tag på och svarade alltid vid kontakt. Mycket bra.
    • Torhamn
    2022-08-30 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemötande o ingett gott förtroende i resan till ny bostad.
    Är helnöjd med Johan
    Dan Ulvsgärd
    • Torhamn
    2022-08-30 Verifierad kund
    Ärendet är pågående och avslutas i början av december först.
    Mvh Bo Nordén
    • Hasslö
    2022-08-29 Verifierad kund
    Första gången jag sålt ett hus. Mycket öppen och ambitiös försäljare . Allt han lovade skedde omedelbart och ringde kontioneligt för att vara ajour i ärendet. Trevlig och avslappnat sätt. Levde upp till förväntningarna. Kan rekomendera Johan.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Rotsunda
    2022-08-27 Verifierad kund
    Tycker det har gått enligt plan.
    Johan är en mycke bra mäklare.
    Köpte av honom å var självklart att anlita han igen nu när det var dags att sälja.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Långö
    2022-08-26 Verifierad kund
    Kompetent, realistisk och engagerad
    2022-08-25 Verifierad kund
    Förmodligen Karlskronas mest genuina och drivna mäklare! Jenny har överträffat alla mina förväntningar med sin ständiga tillgänglighet, proffsiga bemötande och engagemang samt flexibilitet. Jag rekommenderar Jenny till alla som vill ha en mäklare som inte är rädd för att jobba lite extra och verkligen är engagerad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2022-08-18 Verifierad kund
    Flexibel och lättilgänglig.

Snabb respons och gick snabbt att komma överens om köp.
    2022-08-16 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta med respekt och en rak kommunikation. Det var en klar och tydlig genomgång under kontraktskrivningsprocessen. Vi kunde börja mötet tidigare och allting avklarades snabbt. Inga frågetecken efteråt.
    2022-08-16 Verifierad kund
    Trevlig, effektiv och snabb med kvalitet.
    Tillgänglig för frågor samt lösningsorienterad.
    Mycket nöjd med Jenny!
    • Galgamarken
    2022-08-02 Verifierad kund
    Mycket professionellt och vänligt bemötande. Allt har fungerat utmärkt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2022-08-02 Verifierad kund
    Peter var lätt att prata med och ingav förtroende.(Han ville att jag skulle få
    ett bra pris och gjorde sitt bästa för detta.
    Min upplevelse
    2022-07-30 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig och bra och när jag skrev på så var hon väldigt hjälpsam och noga
    2022-07-29 Verifierad kund
    Förtroende givande, bra koll på läget
    • Galgamarken
    2022-07-27 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell mäklare! Jenny har varit otroligt flexibel och kommunikationen har varit perfekt hela vägen, särskilt med tanke på att vi inte kunnat vara i Karlskrona, men Jenny har fixat allt ändå.
    Vi är jättenöjda med försäljningen och hur Jenny skött allting.
    2022-07-26 Verifierad kund
    Lätt att kommunicera med, svarar snabbt, trevligt bemötande. God lokal kännedom.
    Tack så mycket Lina. Kul att ni är så nöjda! Johan Styrsvik
    2022-07-09 Verifierad kund
    Jenny är en supertrevlig och härlig mäklare, kändes jättebra att hon hade våra ryggar i detta lägenhetsköp. Väldigt flexibel med tider osv och anpassade sig mycket för vår skull.
    Tack Wilma! Hoppas du kommer att trivas i lägenheten, vi ses på tillträdet :) Jenny Kulhanek
    2022-07-07 Verifierad kund
    Ett bra bemötande med en god struktur.
    Tack Nicklas! Vi ses på tillträdet :) Jenny Kulhanek
    2022-07-05 Verifierad kund
    Noggran och duktig på att informera hela tiden. Bra struktur från början till slut.
    Väldigt glada och nöjda med Jenny.
    Tusen tack för ett gott samarbete :) Jenny Kulhanek
    2022-06-30 Verifierad kund
    Johan var engagerad i affären och jobbade hårt med att få till ett bra resultat både före och efter visning. Han var lätt att få tag på och svarade snabbt, även på kvällar och helger, när man hade frågor om stort och smått. Som säljare kände jag mig trygg med Johans kunskap och erfarenhet och blev väldigt nöjd med resultatet. Jag rekommenderar honom varmt!
  • sålde sin stuga med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jenny var perfekt för uppdraget. super.
    Tack Conney för ett gott samarbete! :) Jenny Kulhanek
  • köpte sin stuga med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jenny är en jordnära glad mäklare som är väldigt tydlig och pedagogisk mot både säljare och köpare. Snabb återkoppling på frågor och höll oss informerade under hela processen.
    Tack så mycket Charlotte. Nu har ni äntligen ert nya fritidshus, hoppas ni kommer trivas! :) Jenny Kulhanek
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och service-minded. Påläst och kunnig, pedagogisk.

Tycker att Jenny från 1a kontakt till nu efter kontraktskrivandet har återkopplat med svar, varit snabb och kunnig - nöjd och hon är duktig och kompetent. / Pär
    Tack så mycket Pär, hoppas ni kommer trivas i ert nya fritidshus! :) Jenny Kulhanek
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Hästö
    2022-06-27 Verifierad kund
    Saklig och noggrann. Ser till att allt sköts som det ska.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2022-06-26 Verifierad kund
    Lätt att få tag på och engagerad!
    • Hasselstad
    2022-06-26 Verifierad kund
    Blev väl bemött av mäklaren. Verkligen provsig och kunnig. Blev över förväntningarna med försäljningen. Kan verkligen rekommendera mäklaren till andra.
    • Björkhaga
    2022-06-23 Verifierad kund
    Tillgänglig och väldigt hjälpsam, vi är supernöjda!
    • Hasselstad
    2022-06-20 Verifierad kund
    Trevlig
    Tillmötesgående
    Proffsigt
  • sålde sin stuga med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2022-06-09 Verifierad kund
    Genom hela processen har vi upplevt Johan som lättillgänglig, närvarande och lösningsorienterad. Vi fick snabbt förtroende för Johan och har verkligen uppskattat hans råd och guidning längs vägen. Inte för en sekund har vi ångrat vårt val av mäklare och kan varmt rekommendera!
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Attanäs
    2022-06-04 Verifierad kund
    Engagerad och noggrann.
    God kommunikation.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2022-05-23 Verifierad kund
    - Lugnt och trevligt bemötande
    - Öppen och tydlig kommunikation
    - Tydlig och bra genomgång av avtal mm
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Rödeby
    2022-05-19 Verifierad kund
    Försäljningen av vårt hus gick mycket bra, ordning och reda med Peter och han skapar en lugn och trygg stämning genom hela affären, och som vi uppfattar det, både för säljare och köpare.
    Alltid tillgänglig för frågor och funderingar och vi uppskattade att han med stöd av sin erfarenhet och kompetens var rak och tydlig och gav oss bra rekommendationer.
    Vi är väldigt nöjda med Peter och kommer definitivt att anlita honom igen om vi säljer.
  • Michaela E
    • Ängstorp
    2022-05-11 Verifierad kund
    Johan är professionell, empatisk och kunnig i sin yrkesroll. Jag fick fullt förtroende för honom. Han är hjälpsam och omtänksam.
    • Helenelund
    2022-05-08 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Lugn, sakliga och inlyssnande.
    Där maken och jag hade olika förväntningar och viljor lyssnade han på oss båda. Johan har ett mycket bra tålamod svarar möjliga och omöjliga frågor.
    Önskar honom all lycka till i Karlskrona!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2022-05-07 Verifierad kund
    Jag upplever Peter som proffsig och ödmjuk. Han är realistisk och tydlig. Det kändes bra och tryggt att sälja min lägenhet tillsammans med Peter :)
    • Allatorp
    2022-05-06 Verifierad kund
    Johan är en super trevlig person och mäklare. Vi är tacksamma för all hjälp med vårt husköp. Finns absolut ingenting att klaga på 🙂
    • Allatorp
    2022-05-02 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam.
    Svarar snabbt på frågor och funderingar.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Mäklaren gjorde ett utmärkt arbete, långt över vår förväntan. Resultatet blev därför riktigt, riktigt bra. Tack!
    • Långö
    2022-04-24 Verifierad kund
    • Annebo
    2022-04-23 Verifierad kund
    Bra bemötande, professionell, tydlig, trygg och informativ. Rekommenderar Johan om man ska sälja sin bostad./ Lise
    2022-04-22 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Jenny som mäklare då hon med sitt proffsiga och inkännande sätt motsvarade alla mina förväntningar i försäljningsprocessen. Jenny utstrålar lugn, tålamod, kunnighet och hittar lösningar för alla situationer. Hennes varma och empatiska förhållningssätt gjorde samarbetet till ett nöje. Jag uppskattar också hennes återkoppling av budgivningen då hon stämde av helt enligt mina önskemål. Sammanfattningsvis en mycket positiv upplevelse och jag skulle absolut anlita Jenny igen! Tove Mantzakanis
    Tusen tack för dina fina ord Tove :) Jenny Kulhanek
    2022-04-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande även av Torbjörn Johansson.
    2022-04-10 Verifierad kund
    Trevligt bemöttande.ställer alltid upp för mig som kund. Har haft Johan som personlig mäklare vid 3 försäljningar
    2022-04-08 Verifierad kund
    Johan är trevlig och proffsig. Återkopplar när det händer något nytt
    • Norrviken
    2022-04-08 Verifierad kund
    Johan är kunnig och engagerad i sitt yrke. Rekommenderar gärna Johan vid försäljning
  • Sofie B
    2022-04-07 Verifierad kund
    Jenny har varit fantastisk; kunnig, tydlig, serviceinriktad, omtänksam och personlig utan att bli privat. Ett bemötande som jag verkligen uppskattar. Jag har känt mig trygg och välinformerad i varje steg
    Tack så mycket Sofie, hoppas ni kommer trivas i ert nya hem :) Jenny Kulhanek