HusmanHagberg Karlskrona

HusmanHagberg Karlskrona

Välkommen till HusmanHagberg och Karlskrona!

Hos oss hittar du mäklare som har koll på Karlskrona och områdena runt Ronneby och Karlshamn. Vi anpassar oss alltid väl efter våra kunder och arbetar för att få dem nöjda. Därför är vi inte bundna till någon bank eller något försäkringsbolag.

Bostäder och mäklarbranschen är vår stora passion. Vare sig du ska köpa, sälja eller både och kan du höra av dig till oss så tar vi dig säkert genom affären. HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har massor av kompetens att dela med oss av.

Läs vad 319 kunder tycker om HusmanHagberg Karlskrona 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Långö
    2021-09-15
    Mycket snabb återkoppling och smidig affär.
    • Björkholmen
    2021-09-13
    Respektfullt bemötande.
    Tydlig kravbild, gentemot mig, som säljare.
    Målet och vägen dit, penetrerades noga och tydligt.
    Mina förväntningar var stora.
    Resultatet överträffade förväntningarna med råge.

Under hela försäljningsprocessen hade Peter en mycket
    sympatisk och stödjande attityd.

Fd Stugägare i skärgården
    2021-09-12
    Fick extra visning för att vi skulle resa iväg. Höll kontakt på ett bra sätt med oss under budgivning och fixade fullmakt till vår son som fick uppdrag att skriva på köpeavtal.
    Trevlig och tjänstvillig.
    2021-09-09
    Intresserad, possitiv , glad.
    Bra beskrivning av köpobjekt, fortlöpande information under hela köpet. God hjälp med olika möjligheter då vi var bortresta samtidigt som köparen ville skriva kontraktet.
    Över förväntan höll hon i alla trådar, flexibel och snabbt tillgänglig vid frågor.
    • Hästö
    2021-09-09
    Väldigt trevlig, engagerad och proffsig!
    • Saxemara / Spjälkö
    2021-09-06
    Positivt och sakligt. Pågående köp. Återkom med kompletterande information och strukturerad genomgång vid kontraktsgenomgången (handpenning) med säljare och köpare. Återstår ett möte med slutlikvid inför tillträde.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2021-09-03
    Utmärkt bemötande.
    Mäklaren levde upp till .mina förväntningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2021-09-01
    Fick himla bra bemötande av Peter🙂
    Han svarade på alla frågor man ställde o hade himla bra kunskap👍
    Han tog upp dom viktigaste sakerna vad som e nytt bostaden o det var ett himla lugnt område att bo i🙂
    Peter var kanon på alla sätt kan tänka kontakta honom igen i framtiden🙂👍
  • köpte sin stuga med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Fågelmara
    2021-08-30
    Great service. Very happy with the communication
    2021-08-26
    he is very good and helpful and clear in communication.
    • Attanäs
    2021-07-30
    En pålitlig och kunnig mäklare med tydlig erfarenhet.
    Mycket nöjda med allt.
    • Ringö
    2021-07-29
    Mycket trevligt bemötande.
    Mycket bra återkoppling.
    Han lyssnar på en, kommer med bra förslag.
    Tålamod och engagemang.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Rödeby
    2021-07-28
    Mycket bra och hjälpsam, ställde alltid upp och så till att det gick smidigt å bra
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2021-07-26
    Ett proffsigt bemötande och ständigt kontaktbar.
    Vi var mycket nöjda med Jennys arbete
    2021-07-25
    Hjälpsam och mån om att affären skulle gå så enkelt som möjligt!
    2021-07-22
    Mycket bra bemötande
    Bra påläst o svarade på allt vi frågade på
    Hjälpsam
    Uppfyllde absolut våra förväntningar
    2021-07-19
    Peter had patience to listen and answer my questions. He was friendly and helpful
    2021-07-19
    Förtroendeingivande, vänlig, tillgänglig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2021-07-02
    Robin är professionell, kunnig och jättetrevlig! Försäljningen gick smidigt och vi är mycket nöjda!
    2021-06-16
    Mycket nöjd med mäklaren, glad och trevlig och kunnig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2021-06-16
    Väldigt trevlig och öppen, man känner sig väldigt bekväm o prata med henne
    2021-06-16
    Ett mycket positivt, professionellt och engagerat bemötande.
    Vi har varit väl omhändertagna och fått en mycket bra service i försäljningsprocessen och tycker att samarbetet med mäklaren har fungerat fantastiskt bra under hela resan.
    Vi är mycket nöjda och kommer att varmt rekommendera Husman Hagberg som mäklare om vi får frågor eller signaler om att vänner och bekanta ska sälja bostad.
  • sålde sin stuga med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Skearyd
    2021-06-12
    Mycket trevlig och mån att vi som säljare förstår är med på vad som händer.
    Bra dialog vid bud och andra händelser i försäljningen.
    • Annebo
    2021-06-11
    Hon är en pärla! Proffsig; trevlig och effektivt! 10 p poäng.
    • Annebo
    2021-06-04
    Vi kontaktade Jenny för att sälja vår lägenhet och hon har varit ett stort stöd under hela processen från första kontakt till såld bostad. Jenny har tydligt gått igenom all information längs vägen och hon har bemött oss professionellt och vänligt. Jenny har verkligen levt upp till våra förväntningar och mer därtill!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Rödeby
    2021-06-03
    Vi har sålt en villa i Rödeby.
    Vi fick direkt ett gott intryck av Jenny då hon var pigg, framåt och driven. Tillmötesgående och kunnig. Mäklarbyrån hade ett bra koncept som vi gillade och passade oss.
    Vi kan varmt rekommendera Jenny till fastighetsförsäljningar!
    2021-06-02
    Jag har upplevt Jenny som proffsig, snabb och trevlig.
  • Markus S
    2021-05-25
    Jag fick hjälp att sälja min etta på 37 kvm. Blev alltid bemött fantastiskt bra av Jenny och hade full service i princip dygnet runt. Jenny levde upp till mina förväntningar och gav alltid ett seriöst och kunnigt intryck. Jag är mycket nöjd med min försäljning
    2021-05-14
    1 st bostad på arklimästaregatan Karlskrona
    Perfekt skött rakt igenom!
    2021-05-11
    Robin var skicklig och hade en otrolig fingertoppskänsla när vi hamnade i en komplicerad budgivning efter två tidiga visningar. Jag är väldigt nöjd vi anlitade Robin som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Attanäs
    2021-04-09
    Bra och kunnig mäklare. Jag sålde mitt hus med hjälp av Robin och är helnöjd!
    2021-04-06
    Jag köpte tomt
    Han är duktig tillmötesgå gående
    Jag är nöjd
    • Blåportshöjden
    2021-03-22
    Jag har fått stor hjälp av Jenny Kulhanek genom köpet av ny bostad i Karlskrona. Jenny gick klart och tydligt igenom hur kontraktsskrivning går till när jag inte kunde vara på plats i Karlskrona eftersom jag bor i Solna.
    Jag är super nöjd med Jennys hjälp från visning till köpet av bostad. Jag är jätte nöjd!!!
    2021-03-10
    Jag har köpt ett mindre hus.
    Ett lugnt och trevligt bemötande.
    Förväntade mig ett professionellt bemötande och fick det.
    Kände mig lugn och säker med Peter.
  • köpte sitt hus med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Jämjö
    2021-02-25
    Köpt hus.
    Bra bemötande och service.
    Väldigt kunnig och förtroendeingivande, kände oss säkra under hela köpet.
    2021-02-06
    Har förvärvat en bostadsrättslägenhet i Karlskrona genom Peter. Har haft kontakt rörande tidigare objekt, men vi fastnade nu för denna lägenhet. Peter är lätt att ha kontakt med. Han har ett behagligt sätt, är lugn, tydlig och noggrann i flera avseenden. Iakttar reglerna för fastighetsmäklare. Kan rekommenderas!
    Kjell Åkerblom
    • Vallby
    2021-01-27
    Bara bra erfarenheter från detta husköp. Enkel att få kontakt med, tillmötesgående med frågor och kravställningar. Har utstrålat en trygghet och ett lugn.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Backabo
    2021-01-19
    Jenny har hjälpt mig sälja mitt hus i Karlskrona och jag är mycket nöjd med det proffesionella bemötandet jag fick.
    2021-01-19
    Sålt bostad. Mycket bra bemötande av mäklaren. Hade tidigare bra erfarenheter efter att ha varit kund hos HusmanHagberg. Min mäklare i samband med försäljning av bostad levde upp till mina förväntningar. Sammanfattningsvis bra service och jag kan rekommendera HusmanHagberg Karlskrona.
    2021-01-19
    Jenny var mycket trevlig på ett äkta sätt och ingav ett förtroende. Visade kunnighet gällande sitt uppdrag som mäklare.
    Kan varmt rekommendera henne.
    2020-12-17
    Bra kommunikation och samarbete med mäklaren under hela försäljningsprocessen, lyhörd, inkluderande och flexibel person som passade oss jättebra.
    • Lyckeby
    2020-12-01
    Ta bemötande, korrekt information. Service mainded.
    2020-12-01
    Allting​​​​​ löstes​​​​​ ​​​​bra.
    2020-11-29
    Vi har köpt en bostadsrätt i Karlskrona. Hon var trevlig, snål med information under budgivningen, hon kunde beskriva budgivningsprocessen för oss som är nya på ett bättre sätt, lägenhetsbeskrivningen var bra, otydlig beskrivning vad som förväntades av oss efter budgivningen var klar vi förstod inte att det var väldigt bråttom att skriva kontrakt och genom det stänga budgivningen samt försäljningen av lägenheten. Kontraktsskrivningen gjorde hon väldigt bra och gett oss en bra kontakt med säljaren. Hon har varit trevligt och tillmötesgående förövrigt!
    2020-11-26
    Trevligt bemötande, mäklaren levde upp till förväntningarna. Vi har köpt en villa, och ska sälja en lägenhet, så det blir fortsatt samarbete.
    • Nya Hulta
    2020-11-17
    Jag har sålt ett hus och jag är mycket nöjd. Robin var lugn och sansad under hela processen, hon var bra att diskutera med och lyssnade in mina tankar. Hon förklarade för- och nackdelar från olika perspektiv. Jag skulle absolut rekommendera Robin till andra.
    • Nya Hulta
    2020-11-16
    Köpt ett kedjehus.
    Robin var väldigt trevlig, tillmötesgående, tillgänglig. Hon ordnade också en särskild visning för oss då sambon hade misstänkt corona, vilket vi verkligen uppskattar!
    Hade inga direkt förväntningar men jag tkr att hon har gjort ett väldigt bra jobb!
    • Spandelstorp
    2020-10-23
    Överträffade mina högt ställda förväntningar. Professionellt bemötande rakt igenom.
    • Stumholmen
    2020-10-05
    Peter gjorde initialt en korrekt bedömning av vår 5-rumslägenhets marknadsvärde.
    Han var trevlig och pålitlig att samarbeta med. Han överträffade våra förväntningar genom att framställa ett mycket professionellt annonsmaterial och få till ett avslut på kort tid.
    2020-10-04
    Trevlig, bra och tillmötesgående och uppdraget och affären genomfördes mycket smidigt.