Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona HusmanHagberg HusmanHagberg Karlskrona

HusmanHagberg Karlskrona

Hantverkaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och Karlskrona!

Hos oss hittar du mäklare som har koll på Karlskrona och områdena runt Ronneby och Karlshamn. Vi anpassar oss alltid väl efter våra kunder och arbetar för att få dem nöjda. Därför är vi inte bundna till någon bank eller något försäkringsbolag.

Bostäder och mäklarbranschen är vår stora passion. Vare sig du ska köpa, sälja eller både och kan du höra av dig till oss så tar vi dig säkert genom affären. HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har massor av kompetens att dela med oss av.

Läs vad 113 kunder tycker om HusmanHagberg Karlskrona

• Krister J
    Krister J skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Cecilia har varit mycket trevlig och mån om mig som kund. Visat prov på utmärkt professionalism. Läs mer
  • Frida B
    Frida B skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har köpt ett radhus. Oerhört professionellt bemötande av mäklare Cecilia Tibblin. De frågor som hon inte kunde besvara tog hon sig tid att ta reda på omgående samt återkomma snarast möjligt till spekulant med svar. Jag som spekulant förväntar mig att en mäklare ska vara social, proffesstionell och ha ett korrekt och vänligt bemötande. Mäklaren skall också för säljarens del göra objektet tilltalande och attraktivt. Cecilia Tibblin har utfört sitt uppdrag på ett föredömligt sätt. Jag ger mitt betyg med de varmaste rekommendationer . / F.B Läs mer
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev mycket väl bemött. Jag Har fått mycket hjälp och stöd av Cecilia, jag känner mig i trygga händer i mitt lägenhetsköp. Läs mer
  • Johnny Philipsson B
    Johnny Philipsson B skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har köpt ett radhus, har inget negativt att säga om Cecilia! en Utmärkt mäklare, trevlig på alla sätt och grymt hjälpsam Läs mer
  • Anita M
    Anita M skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Ida har hjälp oss att sälja vår lägenhet i Karlskrona. Kontakten med Ida har varit mycket trevlig och vi har fått bra och tydlig hjälp! En duktig mäklare som vi har förtrorende för och som vi kan rekomendera./ Anita Läs mer
  • Atasun Ö
    Atasun Ö skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpte 1:a på pantarholmen i Karlskrona. Mäklaren var väldigt lösningsinriktad och löste affären väldigt fort. Hade en förväntning om att köpet skulle vara väldigt besvärligt men mäklaren i fråga (Ida Ivarsson) lyckades få ihop en visning samt affär på en och samma dag. Läs mer
  • Katarina O
    Katarina O skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vid köp av lägenhet var Ida till stor hjälp. Mycket trevlig, saklig och tillmötesgående. Jag kan verkligen rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    alltid glad o positiv
    ringer alltid tillbaks om hon inte är anträffbar
    meddelar vad som är på gång och håller vad som är bestämt.
    vi är supernöjda med Ida !! Läs mer
  • Marin M
    Marin M skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Professionell, trevlig och ärlig! Vi är mycket nöjda med Ida, vi har blivit bra bemötta och det har inte kommit upp några överraskningar på vägen, allt var klart och tydligt från början. Bra service! Läs mer
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi köpte en mindre bostadsrättslgh häromdagen, där hon var handläggare. Hon var trevlig, positiv och gav ett seriöst intryck. Allt jag förväntade mig av hennes roll i det hela, uppfylldes. Vi kommer med största säkerhet att anlita dem igen om/när lägenheten ska säljas. Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vid köp av lägenhet på Fogdevägen 3B upplevde jag mäklaren som utmärkt. Hon var tillmötesgående, lättsam och väldigt trevlig. Läs mer
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Peter gav ett väldigt professionellt intryck. Framtaget marknadsmateriel gällande min villa utgjorde ett fantastiskt underlag både inför och under försäljningen. Peters bemötande var hela tiden väldigt trevligt och hans närvaro vid t.ex fotograferingen uppskattades mycket! Bedömningar om villans läge, skick och förväntat marknadspris gjordes sakligt och proffsigt. Mina förväntningar på hur försäljningen hanterades överträffades med råge!
    Kan varmt rekommendera Husman&Hagberg och i synnerhet Peter som mäklare! Läs mer
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Mycket bra bemötande och trevlig! Första gången jag köper en bostad och Peter gav mig ett mycket gott första intryck. En mäklare jag abslout kan tänka mig när jag ska sälja min bostad. Läs mer
  • Leo V
    Leo V skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt en villa med hjälp av Linn.
    Linn har varit påläst och professionell genom hela processen, och svarat kunnigt på alla de frågor vi haft.
    Allting har gått helt smärtfritt och vi kan verkligen rekommendera Linn och HusmanHagberg!

Leo V Läs mer
  • Leo V
    Leo V skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt en villa med delvis Idas hjälp men framförallt sålt en villa.
    Vi tror inte man kan ha en bättre mäklare!
    Från allra första början och genom hela processen så har Ida visat professionalitet! Seriös, påläst, pålitlig, allting väldigt välorganiserat!
    Ida har visat en noggrannhet och en känsla för detaljer, tex inför fotograferingen och visningarna.
    Sen har det varit roligt och trevligt genom hela försäljningen!
    Våra förväntningar har överträffats med råge!
    Kommer att rekommendera HusmanHagberg och Ida till våra vänner om/när de ska sälja. Läs mer
  • Christine B
    Christine B skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Lägenhetsköp.
    Ida ger en förtroendeingivande känsla. Mycket trevlig., med ett väl bemötande. Vi har upplevt Ida som en mycket bra mäklare som står bakom både säljare och köpare. Läs mer
  • Gey S
    Gey S skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Han fick i uppdrag att sälja vårt fritidshus i Bökenäs. Vid vår första träff fick jag uppfattning att det var en seriös och sansad mäklare varför han fick försäljningsuppdraget. Detta skötte han med perfektionism, snabbhet och seriösitet. Blev budgivning som han följde upp bland övriga budgivare men då dessa backade på lagt bud blev det ingen långbänk. Affären avslutades två dagar efter visning.
    De förväntningar vi hade uppfylldes med råge, vi blev hela tiden guidade genom de olika faserna i hans försäljningsuppdrag, ja han var helt outstanding och då talar jag av erfarenhet från tidi-gare husförsäljningar, både för egen del och för utomstående släktingar både här i Sverige och i utlandet.
    Peter var allt man kan önska sig av en fastighetsmäklare, snabb, korrekt och saklig. Erlagd handpenning överfördes samma dag han själv fick den på sitt disp.konto vilket jag av erfarenhet vet inte är alltför vanligt i branschen, tvärsom. Jag önskar att fler i branschen skulle agera och verka som Peter, det skulle branschen må mycket bättre av, så tack än en gång Peter för Ditt engagemang. Läs mer
    2018-06-27 Peter O svarar Gey S
    Tack Gey! Det värmer och glädjer! // Peter
  • Anna S
    Anna S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt en villa samt fått värdering av bef bostad/lägenhet.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Påläst och väl insatt. Bra helhetsintryck och god ambassadör för företagets värdegrund. Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Mycket bra bemötande, ärligt, kunnigt och positivt. Läs mer
  • Lohla S
    Lohla S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Ida har varit väldigt bra och påläst, tagit reda på det vi frågat om i samband med köp av bostadsrätt till vår dotter. Läs mer
  • Marcus R
    Marcus R skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har sålt min bostadsrätt pga jobberbjudande i annan stad. Så behövde sälja den väldigt snabbt. Allt har flutit på väldigt smidigt och bra.

Blivit bemött mycket professionellt och fått många bra tips och idéer på vägen.

Förväntningar va höga eftersom jag hört mycket gott om Husman Hagberg tidigare genom vänner som sålt sina bostäder. Tycker mina förväntningar infriades precis som jag hade hoppats på.

Kan verkligen rekommendera både mäklaren Cecilia och Husman Hagberg som företag. Vi ses säkerligen i framtiden!

Med vänlig hälsning, Marcus Råberg Läs mer
  • Tina A
    Tina A skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har sålt en villa i Karlskrona. Ida har gjort ett utmärkt arbete. Hon är proffessionell, påläst, intresserad, tillgänglig och inte minst trevlig. Tar sig alltid tid för en som kund och återkopplar utvecklingen på ett bra sätt. Vi är mycket nöjda med försäljningen.
    Jonas och Tina Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Lugn, saklig, förtroendeingivande. Läs mer
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt en bostadsrätt i Centrala Karlskrona. Mycket trevlig och noggran. Bra på att löpande informera under hela processen. Läs mer
  • Emma O
    Emma O skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt en 3a i Karlskrona. Ida har varit väldigt trevlig, hjälpsam samt noggrann och vi är nöjda med bemötandet. Läs mer
  • Eva-Karin H
    Eva-Karin H skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Saklig, kunnig och informativ.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpte bostadsrätt och Cecilia var säker och tydlig i sin roll. Gav ett bra första intryck.
    Tillgänglig och snabb när det sedan blev budgivning. Opartisk och neutral, precis vad jag förväntade mig.
    Effektiv vid kontraktsskrivningen.
    Har känts bra genom hela processen! Läs mer
  • Hans Mikael B
    Hans Mikael B skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Ett sommarhus o vi har haft kontakt med Linn sedan sommaren
    -17 innan vi bestämde oss för att sälja våren -18
    Vi är mycket nöjda med hennes sätt att hjälps oss ock
    förse oss med ett bra sätt att nå de eventuelle köpare
    som fanns utan att för den skull exponera oss i vår hem miljö. Läs mer
  • Liselott N
    Liselott N skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålde lgh på 3 rum. Linn har mkt stor kompetens och är väldigt noggrann och informativ. Jag är övertygad om att försäljningen gick så bra tack vare Linn. Hon får högsta betyg av mig. Läs mer
  • Birgit J
    Birgit J skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Såväl min son, som jag har endast de bästa vitsorden om Ida Ivarsson. Kompetent, empatisk och behaglig som person. Läs mer
  • Charlott H
    Charlott H skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har köpt ett fritidshus på Hasslö. Mäklaren utförde sitt uppdrag smidigt, flexibelt och professionellt. Nu hoppas vi att hon kan hjälpa oss att sälja vårt hus till ett bra pris. Läs mer
  • Camilla Stenlycke F
    Camilla Stenlycke F skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har köpt en bostadsrätt. Blev jättebra bemött. Fast jag tycker att hon får arbeta för mycket. Var rädd om henne. Läs mer
  • Anastasios D
    Anastasios D skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag sålde min lägenhet på distans. Ida har varit ytterst professionell från början till slut.

Jag hoppades på ett icke krångligt sätt att sälja min lägenhet i och med att jag bodde utomlands när jag bestämt mig för att sälja den. Ida var väldigt hjälpsam med allt och såg till att alla moment utfördes vid rätt tidpunkt och på rätt sätt, dvs såg till att kontakta hyresgästerna och ordna fotografering och ta hand om nycklar osv.

Jag fick också hjälp med städfirma och företag som skulle köpa mina möbler. Summa summarum, försäljningen gick smärtfritt och jag är väldigt nöjd med resultatet.

Högt rekommenderad!! Läs mer
  • Mårten L
    Mårten L skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köp av hus genomfört snabbt och smidigt. Lättillgängliga kontakter oavsett tid både innan och efter köpet. Läs mer
  • Carin R
    Carin R skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har sålt en villa.

Bemötandet från Peter Olsson har varit sakligt, snabbt och mycket professionellt och därtill mycket sympatiskt!

Mina förväntningar har uppfyllts med råge och jag har känt mig trygg under försäljningens gång från allra första början.

Mina allra bästa rekommendationer till kommande kunder som kan förvänta sig att bli mycket väl omhändertagna! Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Proffsig, påläst, strukturerad och hjälpsam Läs mer
  • Jens Ö
    Jens Ö skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Förtroendeingivande och seriös. Hjälpsamt och trevlig. Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Bra bemötande. Trevlig, lugn.Kändes inte forcerande. Trovärdig. Rekommenderas absolut. Läs mer
  • Gustaf S
    Gustaf S skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Positiv, förtroende, kunskap, trevlig, glad. Läs mer
  • Thilda S
    Thilda S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt en lägenhet med hjälp av ida Ivardson. Hon har varit superhärlig, trevlig och proffsig. Hon har svarat jättebra på alla frågor, stora som små. Detta är vårat första bostadsköp och vi har kännt oss välfigt trygga med Ida som mäklare. Hon har mött alla förväntnigar och lite till! Läs mer
  • Lina R
    Lina R skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi sålde nyss vår bostadsrätt med hjälp av Ida Ivarsson och Ida var fantastisk på alla vis! Otroligt vänligt, ambitiös och visade att hon verkligen var en kunnig mäklare, helt enkelt oerhört proffsig! Vi hade tidigare hört mycket gott om HusmanHagberg och Ida och försäljningen levde upp till dessa förväntningar! Skulle tipsa om Ida alla dagar i veckan. Läs mer
  • Per Inge L
    Per Inge L skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Trevligt och proffsigt agerande. Affären är ännu inte slutförd så sammanfattning får nog vänta.
    Men så här långt är jag mycket nöjd och Ida har varit lyhörd och hjälpsam i alla lägen. Läs mer
  • Karoline P
    Karoline P skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Glad och kunnig mäklare som gjorde bra intryck från start. Läs mer
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Ida är den bästa fastighetsmäklare jag varit i kontakt med. Skicklig och professionell i alla avseenden. Läs mer
  • Samuel C
    Samuel C skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Trevlig, lätt att prata med , duktig på sitt jobb. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Gav ett trovärdigt intryck med saklig och bra information Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Mycket bra bemötande. Fick de råd och det kunskapsöverskridande man behöver inför en försäljning. Läs mer
  • Ulrica M
    Ulrica M skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Väldigt bra bemötande och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Samuel C
    Samuel C skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Trevlig, välmötande Läs mer
  • Branko N
    Branko N skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Glad att jag valde Linn.
    Ödmjuk bemötande lyssnande
    Lugn och tog tid att förklara
    det som är inte klart och tydligt. Läs mer

Hantverkaregatan 13, 371 35 Karlskrona