Läs vad 282 kunder tycker om HusmanHagberg Karlskrona 2

• 2021-01-19
    Jenny har hjälpt mig sälja mitt hus i Karlskrona och jag är mycket nöjd med det proffesionella bemötandet jag fick.
    Hans Christian W
    • 119.0 m²
    • Backabo
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2021-01-19
    Sålt bostad. Mycket bra bemötande av mäklaren. Hade tidigare bra erfarenheter efter att ha varit kund hos HusmanHagberg. Min mäklare i samband med försäljning av bostad levde upp till mina förväntningar. Sammanfattningsvis bra service och jag kan rekommendera HusmanHagberg Karlskrona.
    Doris B
    • 29.0 m²
    • Trossö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2021-01-19
    Jenny var mycket trevlig på ett äkta sätt och ingav ett förtroende. Visade kunnighet gällande sitt uppdrag som mäklare.
    Kan varmt rekommendera henne.
    Eva A
    • 79.0 m²
    • Pantarholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2020-12-17
    Bra kommunikation och samarbete med mäklaren under hela försäljningsprocessen, lyhörd, inkluderande och flexibel person som passade oss jättebra.
    Simon E
    • 61.0 m²
    • Trossö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2020-12-01
    Ta bemötande, korrekt information. Service mainded.
    Roger J
    • 118.0 m²
    • Lyckeby
  • 2020-12-01
    Allting​​​​​ löstes​​​​​ ​​​​bra.
    Erik H
  • 2020-11-29
    Vi har köpt en bostadsrätt i Karlskrona. Hon var trevlig, snål med information under budgivningen, hon kunde beskriva budgivningsprocessen för oss som är nya på ett bättre sätt, lägenhetsbeskrivningen var bra, otydlig beskrivning vad som förväntades av oss efter budgivningen var klar vi förstod inte att det var väldigt bråttom att skriva kontrakt och genom det stänga budgivningen samt försäljningen av lägenheten. Kontraktsskrivningen gjorde hon väldigt bra och gett oss en bra kontakt med säljaren. Hon har varit trevligt och tillmötesgående förövrigt!
    Anders N
    • Galgamarken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2020-11-26
    Trevligt bemötande, mäklaren levde upp till förväntningarna. Vi har köpt en villa, och ska sälja en lägenhet, så det blir fortsatt samarbete.
    Elisabeth S
    • 159.0 m²
  • 2020-11-17
    Jag har sålt ett hus och jag är mycket nöjd. Robin var lugn och sansad under hela processen, hon var bra att diskutera med och lyssnade in mina tankar. Hon förklarade för- och nackdelar från olika perspektiv. Jag skulle absolut rekommendera Robin till andra.
    Frida Marie G
    • 142.0 m²
    • Nya Hulta
    sålde sitt hus med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2020-11-16
    Köpt ett kedjehus.
    Robin var väldigt trevlig, tillmötesgående, tillgänglig. Hon ordnade också en särskild visning för oss då sambon hade misstänkt corona, vilket vi verkligen uppskattar!
    Hade inga direkt förväntningar men jag tkr att hon har gjort ett väldigt bra jobb!
    Johanna F
    • 142.0 m²
    • Nya Hulta
    köpte sitt hus med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2020-10-23
    Överträffade mina högt ställda förväntningar. Professionellt bemötande rakt igenom.
    Andreas B
    • 163.0 m²
  • 2020-10-05
    Peter gjorde initialt en korrekt bedömning av vår 5-rumslägenhets marknadsvärde.
    Han var trevlig och pålitlig att samarbeta med. Han överträffade våra förväntningar genom att framställa ett mycket professionellt annonsmaterial och få till ett avslut på kort tid.
    Ulf B
    • 109.5 m²
    • Stumholmen
  • 2020-10-04
    Trevlig, bra och tillmötesgående och uppdraget och affären genomfördes mycket smidigt.
    Björn A
    • 43.0 m²
  • 2020-09-04
    Jag har sålt en liten centralt belägen lägenhet.
    Väl bemött, flexibel inställning kring arvodet.
    Snabba och korrekta svar.
    Korrekt handläggning av köpeskillingen.
    Utmärkt
    Anders W
    • 22.5 m²
  • 2020-08-31
    Köpte en bostadsrätt i centrala Karlskrona.

Peter var professionell, aktiv, hörde av sig personligen på telefon när det var viktigt och finns absolut inget att anmärka på.
    Fredrik F
    • 63.2 m²
  • 2020-08-26
    Köpt lgh.
    Snabba svar och trevligt bemötande
    Anny S
    • 27.5 m²
  • 2020-08-17
    Sålt lägenhet.
    Förtroendeingivande bemötande, rak och ärlig.

Framförallt fick jag en ärlig bedömning, kändes som jag gick in i försäljningen med en realistisk bild av hur försäljningen skulle gå till. Vilket också stämde överens bra med slutresultatet.
    Reine U
    • 40.5 m²
    • Långö
  • 2020-08-02
    Snabb, professsionell och flexibel hantering i samband med försäljningen av vår bostadsrätt. Utöver det ett mycket trevligt tillmötesgående.
    Björn A
    • 43.0 m²
  • 2020-07-15
    Peter har under köpeprocessen varit mycket vänlig, proffesionell tillmötesgående och tydlig, vilket bidragit till förtroende och trygghet i affär.

Känner mig förväntansfull och trygg i köpet.
    Linghäll C
    • 65.0 m²
    • Lyckeby
  • 2020-07-06
    Köpt
    Bra bemött
    inga besvikelser
    utgångspriset var alldeles för lågt!!
    Sören S
    • 77.0 m²
    köpte sin stuga med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2020-07-06
    Kontakten med HusmanHagberg har jag upplevt som mycket positiv. Både med Peter och med Robbin som gick igenom avtalet med mig. Enkel och rak kommunikation på ett "språk" som jag lätt förstod och kunde ta till mig. De gav bra förklaringar på det jag undrade över och var mycket ärliga och rättframma med lägenhetens styrkor och svagheter. Min första egna upplevelse av mäklare blev en bra en. Tack!
    Annika G
    • 82.0 m²
  • 2020-07-04
    Kunnig, enkel att ha och göra med.

Bostadsrätten gick för strax över det pris som Peter trodde. Coachade oss i hur vi skulle presentera lägenheten. Hanterade vår förväntningar väl under budgivning.
    Carl B
    • 82.0 m²
  • 2020-06-29
    Denna mäklare är allt man vill ha- engagerad, driven och omtänksam.

Skicklig mäklare!
    Pia Agneta U
    • 91.0 m²
    • Fågelmara
  • 2020-06-03
    Såld bostadsrätt, enkelt, lätt och snabbt
    Niclas C
    Niclas C
    • 35.0 m²
  • 2020-06-02
    Vi är mycket nöjda med Peter när han sålde vårt hus. Han var tydlig, transparent , förtroendeingivande och lovade inget han inte kunde hålla. Hans agerade var professionellt genom hela processen.
    Lars T
    • 80.0 m²
  • 2020-05-29
    Vi sålde vårt hus ,och är jättenöjda med peters arbetet och hjälp!
    förtroendeingivande och saklig. Jättebra! Kan verkligen rekommendera !
    Karina H
    • 117.0 m²
  • 2020-05-27
    Jag har köpt ett hus på Sturkö med Peter som mäklare. Trevligt och förtroendeingivande bemötande och de frågor och funderingar jag haft har jag fått svar på, viktigt när man kanske gör sitt livs affär.
    Samma upplevelse med Cecilia Tibblin när jag och min syster sålde en lägenhet i höstas, så jag kan varmt rekommendera Husman Hagberg i Karlskrona!
    Christina L
    • 80.0 m²
  • 2020-05-26
    Vid köp av lägenheten på Fogdevägen 5A i Karlskrona, har Robin varit professionell i sitt bemötande och alltid varit mycket enkal att ha kontakt med.
    Hon har väglett och stöttat genom köpeprocessen och vi är mycket glada att vi fick just henne som kontakt.
    Köpet kommer att slutföras den 1 juli och om resterande tid blir lika bra som starten, så kan vi inte mer än tacka för en bra och enkel affär!
    Marie S
    Marie S
  • 2020-05-25
    Stort engagemang vid försäljningen av vår bostadsrätt, samt rutinerat och tryggt bemötande!
    Roland L
    • 125.0 m²
    • Nättraby
  • 2020-05-24
    Robin hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med kommunikationen, bemötandet och hur allt sköttes. Annonsen med bilder och text blev riktigt bra och vi uppskattade att vi fick regelbunden återkoppling inför visningarna.
    Lina S
  • 2020-05-22
    Riktigt bra bemötande som och hjälp vid alla våra problem. Svarar alltid och har varit otroligt tillgänglig vid frågor eller funderingar om vårt första husköp. Rekommenderas!
    Mikael R
    • 70.0 m²
    • Tving
  • 2020-05-06
    Har köpt fastighet via Peter Olsson och han är en mycket bra mäklare. Ensam visning under 1 timme med svar på många frågor. Vid kontrakt skrivning mycket förtroendeingivande och kunnig.
    Kerstin C
    • 131.0 m²
  • 2020-05-04
    Peter Olsson sålde vårt hus.
    Peter är lugn och känns trygg. Bra bemötande och fick svar på de frågor som vi hade. Vi fick Peters namn via rekommendationer och vi kan varmt rekommendera honom.
    Ingmar H
    • 131.0 m²
  • 2020-04-27
    Vi har sålt ett radhus. Mycket bra o professionellt bemötta. Mycket nöjda hela vägen, från fotografering till försäljning. Kan verkligen rekommendera Peter Olsson som mäklare.
    Anne-charlotte B
    • 140.0 m²
  • 2020-04-25
    Såld mitt radhus. Proffsigt hanterande hela vägen, rekommenderas.
    Lennart B
    • 140.0 m²
  • 2020-04-16
    Vi är väldigt nöjda med Linn. Hon var hjälpsam och tillmötesgående, flexibel och snabba svar både på telefon och sms.
    Patrik W
  • 2020-04-16
    Sålt en villa.
    Mycket bra bemötande.
    Hade höga förväntningar vilket mäklaren levde upp till.
    10/10 i betyg.
    Jacob H
    • 126.0 m²
  • 2020-04-12
    Sålt en villafastighet
    Proffsigt med noggrannhet. Redogjorde vad som gällde för säljare. Presenterade relevanta dokument. Allt på vänligt sätt.
    Förväntningar var ju att att affären inte skulle dra ut på tiden o att priset motsv marknaden i området. Linn såg positivt på det hela o jobbade utifrån detta. Så Linn levde upp till det.
    Jag blev nöjd.
    Karl Nils Robert H
  • 2020-04-11
    Vi köpte en villa av Linn. Linn är en mycket engagerad och duktig mäklare som ser till kundens bästa! Tillgänglig när som, vilket vi uppskattar mycket.
    Förväntningarna vi hade var att mötas av en trevlig, engagerad och duktig mäklare vilket vi fick! Har bara gott att säga om henne! Rekommenderar Linn starkt!
    Patricia S
  • 2020-04-03
    Jag har sålt ett fritidshus. Peter har alltid varit tillgänglig och kommunikativ. Allt har gått korrekt till och förväntningarna på priset nåddes.
    Torgny H
    • 71.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2020-03-27
    Lugnt och vänligt bemötande.
    Professionell försäljning av bostadsrätt.
    Rak och ärlig.
    Peter T
    • 134.0 m²
  • 2020-03-25
    Sålt lägenhet i Karlskrona. Peter har varit lugn och förtroendegivande.
    Våra förväntningar var snabb försäljning till rätt pris och det lyckades.
    Ulrika A
    • 134.0 m²
  • 2020-03-23
    Problemfritt, kundanpassat, ambitiöst. Kan bara rekommendera!
    Henrik N
    • 62.6 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2020-03-23
    Köpt bostadsrätt. Blev väldigt bra bemött och fick svar på alla mina frågor. Linn och jag hade kontakt hela tiden fram till och med kontrakt-skrivningen. Linn levde verkligen upp till mina förväntningar och kan varmt rekommenderas som mäklare.
    Lisbeth J
    • 62.6 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2020-03-11
    Vi köpte hus på Hasslö.
    Vi fick fortlöpande info hela tiden och allt förklarades på ett sätt som vi förstod.
    Vi är helnöjda såhär långt.
    Stefan S
    • 92.0 m²
    • Hasslö
  • 2020-02-26
    Allt bra från första mötet till försäljning.
  • 2020-02-20
    Jag har köpt en tvåa i centrala Karlskrona. Toppenfin lägenhet med härlig utsikt. Alla rum är nyrenoverade utom toaletten. Peter gav ett bra intryck totalt sett, men råkade starta budgivningen för tidigt. Ingen fara skedd.
    Niklas H
    • 62.0 m²
  • 2020-02-20
    Bostadsrätt. Pratade med flera innan jag bestämde mig. Blev bra bemött av mäklaren. Mitt mål var att inte känna mig lurad när affären var avslutad. Det gjorde jag inte. Fick ett högre pris än jag hade förväntad mig.
    Ola K
    • 62.0 m²
  • 2020-02-20
    We have just bought a house in Karlskrona. Cecilia was extremely helpful and very responsive throughout the purchase. She also took the time to translate and explain the process and documents involved in the purchase.
    Nauman Bin A
    • 162.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2020-02-17
    Hon är en professionell mäklare.
    Maryam S
    • 176.0 m²