Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona HusmanHagberg HusmanHagberg Karlskrona

HusmanHagberg Karlskrona

Hantverkaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och Karlskrona!

Hos oss hittar du mäklare som har koll på Karlskrona och områdena runt Ronneby och Karlshamn. Vi anpassar oss alltid väl efter våra kunder och arbetar för att få dem nöjda. Därför är vi inte bundna till någon bank eller något försäkringsbolag.

Bostäder och mäklarbranschen är vår stora passion. Vare sig du ska köpa, sälja eller både och kan du höra av dig till oss så tar vi dig säkert genom affären. HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har massor av kompetens att dela med oss av.

Läs vad 192 kunder tycker om HusmanHagberg Karlskrona

• 2019-07-18

Marie G skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Knappt träffat henne eftersom hon blev sjuk . Har enbart arbetat med Peter Olsson o han var fantastisk
    Köpte ett hus i Nättraby Läs mer
  • 2019-07-07

Johan R skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt en bostadsrätt. Affären blev snabbt avslutad, fått information om allt nödvändigt. Har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-07-05

Helena J skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt min lägenhet med hjälp av Ida.
    En duktig och seriös mäklare som alltid är väldigt trevlig och hjälpsam. Rekommenderar verkligen Husman Hagberg och Ida Ivarsson. Läs mer
  • 2019-07-04

Yjvesa Mujaj B skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Bostadsrätt.
    Engagerad, proffsig och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2019-06-30

Ann-Sofi P skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Linn hjälpte oss att sälja vårt hus. Vi fick ett jättetrevligt intryck av Linn redan vid första mötet. Hon är proffsig och kunnig och svarade på alla våra frågor innan vi hunnit ställa dem. Läs mer
  • 2019-06-30

Kent N skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt en bostadsrätt och hade Peter Olsson som mäklare, som var en fantastisk men samtidigt neutral och välbemötande mäklare! Läs mer
  • 2019-06-29

Elin F skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    En etta. Alltid professionellt bemötande. Mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-06-24

Göran G skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt lägenhet.
    Mycket proffsigt agerande av Ida. Informativt, svarar snabbt, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-24

Tobias W skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålde vår lägenhet med hjälp av Ida. Extremt proffsig och lätt att samarbeta med. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-06-22

Helen Anne Victoria M skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Glad positiv driftig och engagerad Läs mer
  • 2019-06-22

Tommy H skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt en jordbruksfastighet. och köpt en villa.
    Bra löpande kontackt och ett bra arbete tog mycket runtom kontakter. Läs mer
  • 2019-06-13

Charlotte W skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt bostadsrätt.
    Förväntningar som också infriades var:
    Bra personligt bemötande med gott engagemang.
    Rekommenderar Peter Olsson som mäklare. Läs mer
  • 2019-06-12

Gunnar S skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpte villa. Peter var saklig, korrekt och påläst. Mån om att vi skulle förstå allt i köpeuppgörelsen.
    En av de bästa mäklare vi stött på under det år vi letat hus. Läs mer
  • 2019-06-12

Henrik J skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt ett hus.
    Mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar, uppträde mycket professionellt.
    Kommer varmt rekommendera mäklaren till vänner och bekantar om frågan dyker upp. Läs mer
  • 2019-06-10

Per R skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi sålde vårt kära hus och Ida mötte oss i vårt hem då vi igenom hur en försäljning gick till och vad man behövde tänka på. Ida skötte detta arbete på ett förtroendeingivande sätt med god kunskap, professionellt bemötande och ett härligt engagemang. Kan varmt rekommendera Ida som utförde vår försäljning på ett smidigt och enkelt sätt! Läs mer
  • Alexandra F

2019-06-07

Alexandra F skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    super förstående, uppmärksam, trevlig, saklig, och allmänt bara allt jag önskade mig hos min mäklare. Hon svarade fort vid frågor, var väldigt noggrann, och jag kände mig fullständigt trygg i hennes händer. Läs mer
  • 2019-06-06

Benjamin T skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi sålde ett radhus i Karlskrona.

Linn är en utomordentlig mäklare, professionell, social, informativ och väldigt förtroendeingivande.

För oss är hemmet vår bas och det har på sätt och vis varit jobbigt att behöva flytta, det har varit många oroliga tankar osv, men Linn har verkligen hjälpt oss att känna oss bekväma och lugna med allt. Vi har fått all information vi letat efter och fått mer information vi inte ens tänkt på, vi har lärt oss mängder av saker.

Vi kan verkligen rekommendera Linn! Läs mer
    2019-06-07 Linn W svarar Benjamin T
    Tack för ert fina omdöme och för ett bra samarbete! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen av ert hus och jag önskar er all lycka med ert framtida boende!

Hälsningar Linn
  • 2019-06-05

Emma H skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har köpt ett fint hus. Jag fick ett väldigt trevligt och varmt bemötande av mäklaren. Hon är proffsig, kunnig och har God hand med människor. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-06-01

Siv-Britt S skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi är nöjda medCecilia, tycker om hennes bemötande, har hållit oss med information, så snart hon hört något från köparna. Jag rekommenderar henne varmt, blev så nöjda med våra köpare som övertog vårt föräldrahem. Läs mer
  • 2019-05-30

Kajsa M skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har precis köpt en fastighet och har nu en bostadsrätt som ska ut på försäljning framöver. All kontakt med mäklaren har fungerar jätte bra. Läs mer
  • 2019-05-28

Pieer M skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köp av fritidshus och avsikt att även använda vid försäljning av lägenhet. Bemötande var rakt, tydligt och ärligt. Läs mer
  • 2019-05-17

Thomas K skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    En engagerad mäklare med mycket erfarenhet och god känsla för husmarknaden i Karlskrona. Svarar snabbt på frågor och ser till att allt går smidigt till med försäljningsprocessen. Förtroendeingivande både för köpare och säljare. Läs mer
  • Lena K

2019-05-13

Lena K skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi köpte och sålde av Cecilia och jag rekommenderar henne varmt. Hon var tillgänglig och kompetent och visade upp vårt hus på bästa sätt. Ska vi sälja igen får det bli Cecilia. Läs mer
  • Patrik F

2019-05-07

Patrik F skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har sålt men bostadsrätt och köpt en ny. Så Ida har sålt min bostadsrätt. Man blir alltid korrekt bemött och med rak och ärlig information som gör att man som kund har kolla på hur det går och vilka alternativ som finns för mig som kund. Oerhört driven och noggrann och alltid med ett trivsamt leende på läpparna och har alltid tid att svara o prata så man känner sig sedd och viktig som kund. Kan inte tänka mig en bättre mäklare att anlita vid försäljning. Läs mer
  • 2019-05-06

Anna-Karin S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Flexibel och kunnig, ordning och reda. Läs mer
  • 2019-05-03

Maria B skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt ett hus av Cecilia.

Under visningsperioden och budgivningenperioden levde hon tyvärr inte upp till de förväntningar jag har på en mäklare jag köper hus av där av får hon ingen 5:a av mig. Men nu efter att vi vann budgivningen har hon visat en väldigt trevlig och proffsig sida. Och jag har förstått det som att säljaren är mycket nöjd med henne. Läs mer
    2019-05-07 Cecilia T svarar Maria B
    Hej! Synd att du uppfattade det så, det känns bra nu efter att vi har pratat om det. Tack för ett bra samtal! Mvh Cecilia.
  • 2019-04-25

Cecilie F skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har sålt ett radhus.
    Har blivit mycket bra bemött av mäklaren Hon är lugnt och trevlig, informerar på ett bra sett och är tillgänglig. Mycket proffsig.
    Hon har helt klart levt upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-04-25

Tobias K skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    - Köpte villa.
    - Mäklaren var mycket trevlig och professionell. Inte "offensiv" och påtvingande utan lyhörd och intresserad, vilket upplevdes som trevligt. Hon var aktiv och tydlig under budgivning. Inga problem alls! Läs mer
  • 2019-04-23

Andrea Del T skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Gav ett lugnt, tryggt och rutinerat intryck. Riktigt nöjd med val av mäklarfirma, och främst av att ha haft Cecilia och jag kommer rekommendera henne vid tillfälle! Läs mer
  • 2019-04-01

Therese E skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt min etta, och även om inte marknaden var i topp så var iallafall Ida det.

Väldigt intresserad, kunnig och livfull.
    Hon har det lilla extra. Läs mer
  • 2019-04-01

Ola N skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt hus, där vi fått adekvat och professionell hjälp av mäklaren vilket känts betryggande genom hela affären. Läs mer

Thomas A skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Cecilia har med sitt ödmjuka och proffsiga sätt mer än väl motsvarat våra förväntningar kommer att starkt rekommendera henne till vänner och bekanta mvh Thomas Andersson Läs mer

Klara B skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpte första huset och Cecilia hjälpte oss med alla frågor som uppkom längst med vägen vilket var viktigt för trygghetskänslan! Läs mer

Pontus N skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Trevlig och professionell. Kommer kontakta när vi säljer nästa gång Läs mer
  • 2019-03-01

Karl S skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt bostadsrätt. Väldigt bra bemötande och servicekänsla! Finns inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-02-24

Karoline E skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Trevligt bemötande, strukturerat och informativt. Läs mer
  • Andreas B

2019-02-20

Andreas B skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Fick hjälp under våren/sommaren 2018 att sälja min bostadsrätt och har bara positivt att säga om försäljningen. Proffsigt och tydlig genomgång, bra rekommendationer då vi fick förhandsbud och bra överlämning till kontraktsskrivning vid semestern. Läs mer
  • Nicholas De Y

2019-02-15

Nicholas De Y skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålde en mindre lägenhet. Cecilia var trevlig, effektiv, och flexibel. Hon svarade snabbt på alla mina frågor och var alltid villig att möta mina krav. Hon höll mig uppdaterad och informerad med allt som gällde min lägenhet och kunde också ge vettiga insikter på mina funderingar. Utmärkt mäklare! Läs mer
  • 2019-02-15

Patrik F skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har köpt en lägenhet. Blev bemött på ett mycket bra o sakligt sätt och Peter hade en mycket stor tålamod med mig o mina frågor.

Min upplevelse va en mycket proffsig och kunnig mäklare i Peter. Läs mer
  • 2019-01-28

Patrik A skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt en villa.
    Ida var positiv, professionell, serviceminded, flexibel och tillgänglig under hela processen och uppfyllde våra förväntningar med råge.
    Tveka inte att kontakta Ida som vi med nöje lämnar de allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-01-28

Viktor H skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Bra intryck och professionell hantering Läs mer
  • 2019-01-25

Fiona W skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag köpte en lägenhet och erfarenheten var mycket smidig tack vare Ida. Hon var mycket vänliga och hjälpsamma. Ida svarade på mina frågor och svarade snabbt på mina mejl. Jag tyckte att hon var jättebra och skulle rekommendera henne till någon annan som tänker köpa eller sälja ett hem. Läs mer
  • 2019-01-07

Thomas M skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt en villa.
    Blev mycket vänligt och professionellt bemött.
    Tycker att hon levde upp till de förväntningar jag hade.
    Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd. Jag kände att hon tog sig den tid som behövdes. Läs mer
  • 2018-12-24

Madeleine J skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

Rickard F skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    -En och en halvplanshus
    -Bemötandet av Ida var proffsigt, lungt och oerhört vänligt.
    -Mina förväntningar var att vår mäklare skulle ta allt ansvar över försäljning och återkoppla oss om läget och förändringar i affären. Jag skulle inte behöva ha bekymmer överhuvudtaget. Ida infriade alla mina förväntningar som jag hade.
    -Hela husförsäljningen gick lungt och behagligt, Ida såg till att allt gick smidigt och proffsigt. Läs mer

Linda F skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Ida sålde vårt hus och gjorde ett fantastiskt jobb. Hon är en rak och ärlig mäklare som bemöter kunderna med förståelse och tålamod.
    Mina förväntningar på Ida var höga och hon levde verkligen upp till dem.
    Jag kommer att rekommendera Ida och Husman Hagberg till alla som jag känner som ska sälja sina bostäder. Läs mer

Cornelia H skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Hej!
    Köpt ett hus!
    Tyckte Ida gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • 2018-11-26

Jessica R skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt ett hus (villa). Han var mycket snäll och trevlig. Och verkar ärlig vilket är positivt. Och försökte göra det bästa för oss, trots att en av parterna som sålde huset tog sin tid att skriva på. Inte hans fel! Peter gjorde vad han kunde! Vi är supernöjda!! Läs mer
  • 2018-11-26

Elvis R skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt villa. Bra bemötande.återkopplar. lätt att få tag i/ hör av sig, allt är positivt. Läs mer
  • 2018-11-23

Jessica A skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har köpt en villa.
    Jag blev bra bemött av min mäklare. Hon var väl insatt och informerade mig om huset samt informerade mig om vad jag ska tänka på som köpare. Hon hade förståelse för mig som köpare. Läs mer

Hantverkaregatan 13, 371 35 Karlskrona