Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona HusmanHagberg HusmanHagberg Karlskrona

HusmanHagberg Karlskrona

Hantverkaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och Karlskrona!

Hos oss hittar du mäklare som har koll på Karlskrona och områdena runt Ronneby och Karlshamn. Vi anpassar oss alltid väl efter våra kunder och arbetar för att få dem nöjda. Därför är vi inte bundna till någon bank eller något försäkringsbolag.

Bostäder och mäklarbranschen är vår stora passion. Vare sig du ska köpa, sälja eller både och kan du höra av dig till oss så tar vi dig säkert genom affären. HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och vi har massor av kompetens att dela med oss av.

Läs vad 129 kunder tycker om HusmanHagberg Karlskrona

• Theodor W skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt en lägenhet på ett smidigt sätt med ett bra bemötande Läs mer
  • Pontus P skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har sålt min bostadsrätt i Karlskrona. Peter var mycket hjälpsam och professionell under hela processen. Läs mer
  • Markus P skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har precis sålt våran lägenhet med hjälp av Ida.
    Väldigt engagerad och duktig mäklare som alltid var nåbar och kunde svara på alla våra frågor och hålla oss uppdaterade.

Rekommenderar verkligen Ida som mäklare! Läs mer
  • Oscar V skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har sålt en villa genom Peter. Peter inger ett förtroende, och har god kunskap.
    Vi är jättenöjda med Peter och kan varmt rekommendera Peter och Husman Hagberg. Läs mer
  • Helén O skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    En utmärkt bemötning av mäklaren, kunnig, trevlig och trovärdig och återkopplar alltid som överenskommet. Läs mer
  • Panch S skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    -Köpt lgt.
    -professinell.
    -snabb agerarat vilket är ovanlig i Karlskrona.

Mycker bra. Läs mer
  • Isa M skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt. Trevlig, bra att låta kunden titta själv på visning. Läs mer
  • Cui X skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag upplevde en smidig och framgångsrik köpprocess. Läs mer
  • Madeleine C skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Otroligt duktig och pålitlig. Alltid positiv och glad! Helt klart nån man kan lita. Kan verkligen rekommendera Peter Olsson till andra som antingen ska köpa eller sälja! Keep up the Good work! Läs mer
  • Anders D skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Ida har verkligen uppfyllt våra förväntningar till fullo.
    Trevligt bemötande, inlyssnande och hon har engagerat sig i våra frågor.
    Är mer än nöjda och kan varmt rekommendera henne.
    Hälsningar Anders och Ulrika, Sturkö Läs mer
  • Udo G skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Lite besvärligt att vi inte bor på orten men det kunde lösas via teefon och email.
    Köpte en bostadsrätt Läs mer
  • Thérése B skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpte en bostadsrätt via Hemnet.
    Ida Ivarsson är trevlig, tydlig, hjälpsam och lugn. Hon svarar snabbt på frågor via sms och mail. Har mött flera andra mäklare i letandet efter en bostad och Ida är klart duktigast och mycket tillmötesgående!
    Jag är mycket tacksam att jag fick henne som mäklare! Läs mer
  • Malin S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Är lyhörd, trevligt bemötande och tar sig tid för säljare o köpare. Ordning och reda och med kunden i fokus.
    Otroligt professionell och jag kan verkligen rekommendera HusmanHagberg och Ida som mäklare! //Malin Läs mer
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt hus, och mäklaren skötte verkligen sitt jobb över förväntan :) vi har varit på en del visningar och sett hur en del andra mäklare jobbar, men det här kändes verkligen proffsigt rakt igenom 👍🏻 Läs mer
  • Lars S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har sålt villa i Ronneby.
    Engagerad och proffsigt intryck från första mötet.
    Kommer rekommenderas till andra som vill sälja. Läs mer
  • Sanna S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag och min sambo har köpt ett hus med Ida som mäklare. Jag hade inte kunnat vara mer nöjd. Hennes bemötande gjorde att det kändes enkelt, roligt och lyxigt att köpa vårt hus. Helt fantastisk mäklare som jag verkligen kommer rekommendera i framtiden. På visningarna var hon till skillnad från andra mäklare vi träffat på vid andra visningar engagerad, trevlig, kunnig och glad. Läs mer
  • Krister J skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Cecilia har varit mycket trevlig och mån om mig som kund. Visat prov på utmärkt professionalism. Läs mer
  • Frida B
    Frida B skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har köpt ett radhus. Oerhört professionellt bemötande av mäklare Cecilia Tibblin. De frågor som hon inte kunde besvara tog hon sig tid att ta reda på omgående samt återkomma snarast möjligt till spekulant med svar. Jag som spekulant förväntar mig att en mäklare ska vara social, proffesstionell och ha ett korrekt och vänligt bemötande. Mäklaren skall också för säljarens del göra objektet tilltalande och attraktivt. Cecilia Tibblin har utfört sitt uppdrag på ett föredömligt sätt. Jag ger mitt betyg med de varmaste rekommendationer . / F.B Läs mer
  • Johanna H skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev mycket väl bemött. Jag Har fått mycket hjälp och stöd av Cecilia, jag känner mig i trygga händer i mitt lägenhetsköp. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Johnny Philipsson B skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har köpt ett radhus, har inget negativt att säga om Cecilia! en Utmärkt mäklare, trevlig på alla sätt och grymt hjälpsam Läs mer
  • Anita M skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Ida har hjälp oss att sälja vår lägenhet i Karlskrona. Kontakten med Ida har varit mycket trevlig och vi har fått bra och tydlig hjälp! En duktig mäklare som vi har förtrorende för och som vi kan rekomendera./ Anita Läs mer
  • Atasun Ö skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpte 1:a på pantarholmen i Karlskrona. Mäklaren var väldigt lösningsinriktad och löste affären väldigt fort. Hade en förväntning om att köpet skulle vara väldigt besvärligt men mäklaren i fråga (Ida Ivarsson) lyckades få ihop en visning samt affär på en och samma dag. Läs mer
  • Katarina O skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vid köp av lägenhet var Ida till stor hjälp. Mycket trevlig, saklig och tillmötesgående. Jag kan verkligen rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • Josefin S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    alltid glad o positiv
    ringer alltid tillbaks om hon inte är anträffbar
    meddelar vad som är på gång och håller vad som är bestämt.
    vi är supernöjda med Ida !! Läs mer
  • Marin M skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Professionell, trevlig och ärlig! Vi är mycket nöjda med Ida, vi har blivit bra bemötta och det har inte kommit upp några överraskningar på vägen, allt var klart och tydligt från början. Bra service! Läs mer
  • Magnus O skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi köpte en mindre bostadsrättslgh häromdagen, där hon var handläggare. Hon var trevlig, positiv och gav ett seriöst intryck. Allt jag förväntade mig av hennes roll i det hela, uppfylldes. Vi kommer med största säkerhet att anlita dem igen om/när lägenheten ska säljas. Läs mer
  • Hanna B skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vid köp av lägenhet på Fogdevägen 3B upplevde jag mäklaren som utmärkt. Hon var tillmötesgående, lättsam och väldigt trevlig. Läs mer
  • Patrik K skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Peter gav ett väldigt professionellt intryck. Framtaget marknadsmateriel gällande min villa utgjorde ett fantastiskt underlag både inför och under försäljningen. Peters bemötande var hela tiden väldigt trevligt och hans närvaro vid t.ex fotograferingen uppskattades mycket! Bedömningar om villans läge, skick och förväntat marknadspris gjordes sakligt och proffsigt. Mina förväntningar på hur försäljningen hanterades överträffades med råge!
    Kan varmt rekommendera Husman&Hagberg och i synnerhet Peter som mäklare! Läs mer
  • Daniel P skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Mycket bra bemötande och trevlig! Första gången jag köper en bostad och Peter gav mig ett mycket gott första intryck. En mäklare jag abslout kan tänka mig när jag ska sälja min bostad. Läs mer
  • Leo V skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt en villa med hjälp av Linn.
    Linn har varit påläst och professionell genom hela processen, och svarat kunnigt på alla de frågor vi haft.
    Allting har gått helt smärtfritt och vi kan verkligen rekommendera Linn och HusmanHagberg!

Leo V Läs mer
  • Leo V skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt en villa med delvis Idas hjälp men framförallt sålt en villa.
    Vi tror inte man kan ha en bättre mäklare!
    Från allra första början och genom hela processen så har Ida visat professionalitet! Seriös, påläst, pålitlig, allting väldigt välorganiserat!
    Ida har visat en noggrannhet och en känsla för detaljer, tex inför fotograferingen och visningarna.
    Sen har det varit roligt och trevligt genom hela försäljningen!
    Våra förväntningar har överträffats med råge!
    Kommer att rekommendera HusmanHagberg och Ida till våra vänner om/när de ska sälja. Läs mer
  • Christine B skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Lägenhetsköp.
    Ida ger en förtroendeingivande känsla. Mycket trevlig., med ett väl bemötande. Vi har upplevt Ida som en mycket bra mäklare som står bakom både säljare och köpare. Läs mer
  • Gey S
    Gey S skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Han fick i uppdrag att sälja vårt fritidshus i Bökenäs. Vid vår första träff fick jag uppfattning att det var en seriös och sansad mäklare varför han fick försäljningsuppdraget. Detta skötte han med perfektionism, snabbhet och seriösitet. Blev budgivning som han följde upp bland övriga budgivare men då dessa backade på lagt bud blev det ingen långbänk. Affären avslutades två dagar efter visning.
    De förväntningar vi hade uppfylldes med råge, vi blev hela tiden guidade genom de olika faserna i hans försäljningsuppdrag, ja han var helt outstanding och då talar jag av erfarenhet från tidi-gare husförsäljningar, både för egen del och för utomstående släktingar både här i Sverige och i utlandet.
    Peter var allt man kan önska sig av en fastighetsmäklare, snabb, korrekt och saklig. Erlagd handpenning överfördes samma dag han själv fick den på sitt disp.konto vilket jag av erfarenhet vet inte är alltför vanligt i branschen, tvärsom. Jag önskar att fler i branschen skulle agera och verka som Peter, det skulle branschen må mycket bättre av, så tack än en gång Peter för Ditt engagemang. Läs mer
    2018-06-27 Peter O svarar Gey S
    Tack Gey! Det värmer och glädjer! // Peter
  • Anna S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt en villa samt fått värdering av bef bostad/lägenhet.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Påläst och väl insatt. Bra helhetsintryck och god ambassadör för företagets värdegrund. Läs mer
  • Andreas S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Mycket bra bemötande, ärligt, kunnigt och positivt. Läs mer
  • Lohla S
    Lohla S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Ida har varit väldigt bra och påläst, tagit reda på det vi frågat om i samband med köp av bostadsrätt till vår dotter. Läs mer
  • Marcus R
    Marcus R skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har sålt min bostadsrätt pga jobberbjudande i annan stad. Så behövde sälja den väldigt snabbt. Allt har flutit på väldigt smidigt och bra.

Blivit bemött mycket professionellt och fått många bra tips och idéer på vägen.

Förväntningar va höga eftersom jag hört mycket gott om Husman Hagberg tidigare genom vänner som sålt sina bostäder. Tycker mina förväntningar infriades precis som jag hade hoppats på.

Kan verkligen rekommendera både mäklaren Cecilia och Husman Hagberg som företag. Vi ses säkerligen i framtiden!

Med vänlig hälsning, Marcus Råberg Läs mer
  • Tina A skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har sålt en villa i Karlskrona. Ida har gjort ett utmärkt arbete. Hon är proffessionell, påläst, intresserad, tillgänglig och inte minst trevlig. Tar sig alltid tid för en som kund och återkopplar utvecklingen på ett bra sätt. Vi är mycket nöjda med försäljningen.
    Jonas och Tina Läs mer
  • Maria H skrev om Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Lugn, saklig, förtroendeingivande. Läs mer
  • Jenny K skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålt en bostadsrätt i Centrala Karlskrona. Mycket trevlig och noggran. Bra på att löpande informera under hela processen. Läs mer
  • Emma O skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt en 3a i Karlskrona. Ida har varit väldigt trevlig, hjälpsam samt noggrann och vi är nöjda med bemötandet. Läs mer
  • Eva-Karin H skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Saklig, kunnig och informativ.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hanna J skrev om Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpte bostadsrätt och Cecilia var säker och tydlig i sin roll. Gav ett bra första intryck.
    Tillgänglig och snabb när det sedan blev budgivning. Opartisk och neutral, precis vad jag förväntade mig.
    Effektiv vid kontraktsskrivningen.
    Har känts bra genom hela processen! Läs mer
  • Hans Mikael B skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Ett sommarhus o vi har haft kontakt med Linn sedan sommaren
    -17 innan vi bestämde oss för att sälja våren -18
    Vi är mycket nöjda med hennes sätt att hjälps oss ock
    förse oss med ett bra sätt att nå de eventuelle köpare
    som fanns utan att för den skull exponera oss i vår hem miljö. Läs mer
  • Liselott N skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Sålde lgh på 3 rum. Linn har mkt stor kompetens och är väldigt noggrann och informativ. Jag är övertygad om att försäljningen gick så bra tack vare Linn. Hon får högsta betyg av mig. Läs mer
  • Birgit J skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Såväl min son, som jag har endast de bästa vitsorden om Ida Ivarsson. Kompetent, empatisk och behaglig som person. Läs mer
  • Charlott H skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag har köpt ett fritidshus på Hasslö. Mäklaren utförde sitt uppdrag smidigt, flexibelt och professionellt. Nu hoppas vi att hon kan hjälpa oss att sälja vårt hus till ett bra pris. Läs mer
    Ida I gillar detta
  • Camilla Stenlycke F skrev om Linn Walderton en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Har köpt en bostadsrätt. Blev jättebra bemött. Fast jag tycker att hon får arbeta för mycket. Var rädd om henne. Läs mer
  • Anastasios D skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Jag sålde min lägenhet på distans. Ida har varit ytterst professionell från början till slut.

Jag hoppades på ett icke krångligt sätt att sälja min lägenhet i och med att jag bodde utomlands när jag bestämt mig för att sälja den. Ida var väldigt hjälpsam med allt och såg till att alla moment utfördes vid rätt tidpunkt och på rätt sätt, dvs såg till att kontakta hyresgästerna och ordna fotografering och ta hand om nycklar osv.

Jag fick också hjälp med städfirma och företag som skulle köpa mina möbler. Summa summarum, försäljningen gick smärtfritt och jag är väldigt nöjd med resultatet.

Högt rekommenderad!! Läs mer
  • Mårten L skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köp av hus genomfört snabbt och smidigt. Lättillgängliga kontakter oavsett tid både innan och efter köpet. Läs mer

Hantverkaregatan 13, 371 35 Karlskrona